ChriBa Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3, 2007 Καλησπερίζω όλα τα μέλη!Είμαι νέος στην παρέα παρόλλο που παρακολουθώ το site και τα forums καιρό. Είμαι ένας ΑΣΧΕΤΟΣ που καταβάλει κάθε προσπάθεια να ενημερωθεί σωστά μήπως και γίνει λίγο σχετικός! Αρχικά θα ήθελα να τονίσω ότι αποφάσισα να γραφτώ διότι πραγματικά παιδιά κερδίσατε επάξια την εμπιστοσύνη μου με τις γνώσεις σας και σας ευχαριστώ γιατί με βοηθάτε να μάθω.Στο ψητό...Ήρθε η ώρα αγοράς νέου desktop (έχω ήδη ένα Laptop το οποίο χρησιμοποιείται περισσότερο για τη δουλειά).Η χρήση του θα είναι κυρίως για: εντελώς ερασιτεχνικό video editing, gaming, internet, office και κάποια προγράμματα στατιστικής & διαχείρισης DB (ελαφριά).Το budget είναι μέχρι €1,500 (για τα πάντα από την αρχή).Τί προτείνετε? (θα βοηθούσε πολύ να γίνετε όσο πιο αναλυτικοί γίνεται στα διάφορα components διότι είπα... είμαι άσχετος)Παίδιά ήδη έχετε κερδίσει την εμπιστοσύνη μου και γι'αυτό θα θεωρήσω expert's opinion ότι πειτε. Thanks! (ελπίζω με τον καιρό να μπορέσω να βοηθήσω και εγώ στο μέλλον)
TASOS Δεκέμβριος 3, 2007 #2 Δεκέμβριος 3, 2007 Καλωσήρθες στο Pctechnology-OverclockersΑν μπορείς να κάνεις υπομονή μέχρι το πρώτο 15νθήμερο του Ιανουαρίου ... πιστεύω θα έχεις περισσότερες και καλύτερες επιλογές,λόγω έλευσης νέου hardware στην αγορά.Σε διαφορετική περίπτωση,που θές εδώ και τώρα νέο σύστημα...Υπάρχουν αρκετές επιλογές.
kallileo Δεκέμβριος 3, 2007 #3 Δεκέμβριος 3, 2007 Cpu: q6600 250$Mobo: Asus - Abit - GigaByte με P35 μεχρι 150$RAM: 4x1GB 140-160$GPU: 8800GT 230-250$HDD: 2x200 Raid0 + 1x500GB 220$PSU: 600Watt 90-100$Οθονη 20'-22' εως 350$Ποντικι + Πληκτρολογιο 50-60$Ηχεια 5.1 Logitech - Creative 60-70$Συνολο 1500-1600$Οπως ειπε και ο Tasos περιμενεις 45-50 μερες αν θες...για τους νεους επεξεργαστες.