Fitas Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17, 2007 Θα ήθελα να ενημερώσω όλους τους φίλους και μελλοντικούς πελατες του e-shop οτι στο συγκεκριμένο μαγαζί είναι ερασιτέχνες και άσχετοι χωρίς κανένα σεβασμό στον πελάτη,και εξηγώ.Την περασμενη Τρίτη παράγγειλα ένα συστημα (pc configurator)απο αυτους(εν τω μεταξυ αγορασα μια οθόνη και κατι αξεσουαρ)με συνολικό κόστος 1300ευρώ(χρέωση σε κάρτα μάλιστα),έχουν περάσει 11 μέρες και δεν είχα κανένα νέο,σε τηλεφωνική επικοινωνία χθές ο υπάλληλος μου είπε οτι δεν εχουν ξεκινησει την συναρμολόγηση ακόμα!!!!!!μέτα τα μπινελίκια που του έριξα μου είπε οτι η εταιρεία εχει διάφορα προβλήματα και θα κοιτάξουν να προωθήσουν την παραγγελία μου!!!τι να τους πείς τώρα μου λέτε?
»A«DrUnKenSTeiN Νοέμβριος 17, 2007 #2 Νοέμβριος 17, 2007 Αμα η VGA είναι η 8800GT θα περιμένεις ώσπου να γίνει available.Σου είπαν άμα τους λείπουν parts?EDIT: Δεν το λέω για να τους υποστηρίξω.
Fitas Νοέμβριος 17, 2007 Author #3 Νοέμβριος 17, 2007 Αμα η VGA είναι η 8800GT θα περιμένεις ώσπου να γίνει available.Σου είπαν άμα τους λείπουν parts?Είναι 8600gt και δεν λείπει κανένα part
»A«DrUnKenSTeiN Νοέμβριος 17, 2007 #4 Νοέμβριος 17, 2007 Τότε μπλόκαρε η παραγγελία σου.Εύτυχώς πήγα κ ρώτησα στις 3 μέρες πάνω κ μου είπαν πως εχει τύχει κ σε άλλους(τι να τους πεις τώρα κ να μην σπάσουν τα νεύρα σου ,δεν ΄ξερω)Αμέσως μετά 2 μέρες στείλαν τα πάντα σχεδόν.Still περιμένω την 8800.Good luck man.
tacticalcube138 Νοέμβριος 17, 2007 #5 Νοέμβριος 17, 2007 Παίδες το eshop έχει τεράστιο φόρτο εργασίας στο τμήμα συναρμολόγησης.Όποιος ενδιαφέρεται να συνδράμει σας πληροφορώ ότι πληρώνουν με το κομμάτι.
stealth1442169213 Νοέμβριος 17, 2007 #6 Νοέμβριος 17, 2007 Παίδες το eshop έχει τεράστιο φόρτο εργασίας στο τμήμα συναρμολόγησης.Όποιος ενδιαφέρεται να συνδράμει σας πληροφορώ ότι πληρώνουν με το κομμάτι. Παιδια ενα κρεββατι να κοιμαμαι εχει κανεις διαθεσιμο και κατεβαινω για κανα μηνα:) stealth
GVC Νοέμβριος 17, 2007 #7 Νοέμβριος 17, 2007 Δηλαδή εγώ που παράγγειλα κάποια parts για υδρόψυξη είμαι στην ίδια μοίρα με τον φίλο Fitas?Θα περιμένω και θα περιμένω?Θα μου τα στείλουν τουλάχιστον πριν πεθάνω η μπα?
Fitas Νοέμβριος 17, 2007 Author #8 Νοέμβριος 17, 2007 Παίδες το eshop έχει τεράστιο φόρτο εργασίας στο τμήμα συναρμολόγησης.Όποιος ενδιαφέρεται να συνδράμει σας πληροφορώ ότι πληρώνουν με το κομμάτι.Να προσλάβουν υπαλληλους τοτε ,τοσα λεφτά πέρνουνε
iced Νοέμβριος 17, 2007 #9 Νοέμβριος 17, 2007 Το τελευταιο πραγμα που με νοιαζει ειναι το αν εχουν πολυ φορτο. Ελεος
didicola Νοέμβριος 17, 2007 #10 Νοέμβριος 17, 2007 Θα ήθελα να ενημερώσω όλους τους φίλους και μελλοντικούς πελατες του e-shop οτι στο συγκεκριμένο μαγαζί είναι ερασιτέχνες και άσχετοι χωρίς κανένα σεβασμό στον πελάτη,και εξηγώ.Την περασμενη Τρίτη παράγγειλα ένα συστημα (pc configurator)απο αυτους(εν τω μεταξυ αγορασα μια οθόνη και κατι αξεσουαρ)με συνολικό κόστος 1300ευρώ(χρέωση σε κάρτα μάλιστα),έχουν περάσει 11 μέρες και δεν είχα κανένα νέο,σε τηλεφωνική επικοινωνία χθές ο υπάλληλος μου είπε οτι δεν εχουν ξεκινησει την συναρμολόγηση ακόμα!!!!!!μέτα τα μπινελίκια που του έριξα μου είπε οτι η εταιρεία εχει διάφορα προβλήματα και θα κοιτάξουν να προωθήσουν την παραγγελία μου!!!τι να τους πείς τώρα μου λέτε?λογικα θα σου ειπαν οτι θελει να συναρμολογηθει το μηχανημα 7-10 εργασιμες μερες αρα λοιπον ειναι εντος οριου ακομα! υπομονη λοιπον
Εvo8-By-m-diox Νοέμβριος 17, 2007 #11 Νοέμβριος 17, 2007 εγώ αυτό που παρατηρώ είναι ότι μέσα σε 1 μηνα μονο σε αυτό το forum έχουν γίνει περίπου 5-6 "καταγγελίες"για το συγκεκριμένο κατάστημα...Τα συμπεράσματα δικά σας...
alexandrosss Νοέμβριος 18, 2007 #12 Νοέμβριος 18, 2007 εγω σε ενα τεταρτο το παρα πολυ το συρναμολογησα to μηχανημα ποτε θα παμε
Εvo8-By-m-diox Νοέμβριος 18, 2007 #13 Νοέμβριος 18, 2007 εγω σε ενα τεταρτο το παρα πολυ το συρναμολογησα το μηχανημα ποτε θα παμε Μονο που εσύ έχεις να συναρμολογήσεις 1 pc και το δικό σου που σημαίνει ότι δεν το κανεις σαν αγγαρεία...
anhelito Νοέμβριος 18, 2007 #14 Νοέμβριος 18, 2007 Αν δεν υπάρχουν τα parts κακώς διαμαρυρεσαι. Αν όμως ο μόνος λόγος είναι ο φόρτος εργασίας θα έλεγα να πας στην τράπεζα και να ακυρώσεις την πληρωμή μέσω της κάρτας. Αν δεν κάνω λάθος, μέχρι 30 μέρες από την πληρωμή μπορείς να την ακυρώσεις. Κάτι τέτοιο παίζεται. Πάντως το eshop έχει ρίξει πολύ το όνομά του και δεν κάνει τπτ γι'αυτό. Στον αντίποδα έχει ένα Πλαίσιο που μέρα με τη μέρα γίνεται καλύτερο. Θα το κλείσουν το μαγαζί όπως πάνε.
MadCatMk21442169156 Νοέμβριος 18, 2007 #15 Νοέμβριος 18, 2007 Αν δεν υπάρχουν τα parts κακώς διαμαρυρεσαι. Αν όμως ο μόνος λόγος είναι ο φόρτος εργασίας θα έλεγα να πας στην τράπεζα και να ακυρώσεις την πληρωμή μέσω της κάρτας. Αν δεν κάνω λάθος, μέχρι 30 μέρες από την πληρωμή μπορείς να την ακυρώσεις. Κάτι τέτοιο παίζεται. Πάντως το eshop έχει ρίξει πολύ το όνομά του και δεν κάνει τπτ γι'αυτό. Στον αντίποδα έχει ένα Πλαίσιο που μέρα με τη μέρα γίνεται καλύτερο. Θα το κλείσουν το μαγαζί όπως πάνε.Έλα που το πλαίσιο δεν έχει ούτε τα μισά από αυτά που έχει το eshop?Χθες πάλι που μπήκα όλες οι 8800GT είχαν αφαιρεθεί μέχρι κι απ'τον κατάλογο...
anhelito Νοέμβριος 18, 2007 #16 Νοέμβριος 18, 2007 Ξέρεις πόσα προϊόντα που τα βλέπεις στο κατάλογο δεν είναι ετοιμοπαράδοτα? Απ'ότι έχω καταλάβει, κάνουν την εξής εξυπνάδα για να μην τους μένει στοκ. Παίρνουν την παραγγελία και πηγαίνουν στην αντιπροσωπεία κ προμηθεύονται όσα κομμάτια χρειάζονται. Ουσιαστικά πουλάνε αέρα κοπανιστό στο σαιτ.
GVC Νοέμβριος 18, 2007 #17 Νοέμβριος 18, 2007 Αν δεν υπάρχουν τα parts κακώς διαμαρυρεσαι. Αν όμως ο μόνος λόγος είναι ο φόρτος εργασίας θα έλεγα να πας στην τράπεζα και να ακυρώσεις την πληρωμή μέσω της κάρτας. Αν δεν κάνω λάθος, μέχρι 30 μέρες από την πληρωμή μπορείς να την ακυρώσεις. Κάτι τέτοιο παίζεται. Πάντως το eshop έχει ρίξει πολύ το όνομά του και δεν κάνει τπτ γι'αυτό. Στον αντίποδα έχει ένα Πλαίσιο που μέρα με τη μέρα γίνεται καλύτερο. Θα το κλείσουν το μαγαζί όπως πάνε.Για δες τι λέω για το πολυαγαπημένο μου πλαίσιο
anhelito Νοέμβριος 18, 2007 #18 Νοέμβριος 18, 2007 Δε διαφωνώ ότι σε όλα τα μαγαζιά συμβαίνουν, απλά στο πλαίσιο είναι σαφώς λιγότερα. Στο eshop αν χαλάσει κάτι και πάει για rma είτε είναι δίσκος είτε είναι μητρική είτε είναι καλώδιο (που λέει ο λόγος), πρέπει να ακολουθηθεί μια συγκεκριμένη διαδικασία. Δλδ το ελέγχει δικός τους τεχνικός, το εγκρίνει ότι για αλλάγή, επιστρέφεται στην εταιρεία, το ξαναελέγχει, κάνει 1-2 βδομάδες μέχρι να πάρει την απόφαση, στέλνει πίσω στο eshop το προϊόν και μετά στον καταναλωτή. Με αποτέλεσμα μια αντικατάσταση να πάρει 1 μήνα. Ενώ στο Πλαίσιο στα περισσότερα είδη, μπορεί να ξεμπερδέψεις αυθημερόν με το RMA.
didicola Νοέμβριος 18, 2007 #19 Νοέμβριος 18, 2007 Ξέρεις πόσα προϊόντα που τα βλέπεις στο κατάλογο δεν είναι ετοιμοπαράδοτα? Απ'ότι έχω καταλάβει, κάνουν την εξής εξυπνάδα για να μην τους μένει στοκ. Παίρνουν την παραγγελία και πηγαίνουν στην αντιπροσωπεία κ προμηθεύονται όσα κομμάτια χρειάζονται. Ουσιαστικά πουλάνε αέρα κοπανιστό στο σαιτ. Μα δεν θελει ο μυαλο του Βενιζελου να δεις εκει αν λεει αμεσα διαθεσιμο ή μια δυο εργασιμες μερες
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.