d|smal Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12, 2007 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12, 2007 συνεχιζομτας απο εδωθελω να κανω καποιες ερωτησεις! αν εχουν το ιδιο προιον θα μου δωσουν πισω καινουριο η εστω διορθωμενο! μπορω να ζητησω πιστωτικο αντι για αντικατασταση? αν δεν εχουν την συγγεκριμενη θα μου κοψουν πιστωτικο ε την τιμη που την αγορασα η με το ποσο κανει τωρα? το πιστωτικο ποσο καιρο κραταει? αυτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
bfc_xxx Νοέμβριος 12, 2007 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2007 Αν έχουν το ίδιο προιόν θα σου δώσουν το ίδιο.Το πιστωτικό πάει σύμφωνα με την αρχική αξία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
d|smal Νοέμβριος 12, 2007 Author #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2007 Αν έχουν το ίδιο προιόν θα σου δώσουν το ίδιο.Το πιστωτικό πάει σύμφωνα με την αρχική αξία.το οποιο θα ειναι καινουριο η οτι βρουν μπροστα τους που να δουλευει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
»A«DrUnKenSTeiN Νοέμβριος 13, 2007 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 13, 2007 Ισως να είναι λίγο off topic αλλά υπάρχει νόμος που λέει πως μπορείς να αλλάξεις ότι αγόρασες σε 30 μέρες κ όχι σε λιγότερες που υποστηρίζουν ορισμένοι.Σε αγορα dvd player πρόσφατη με το που αναφέρθηκε αυτ'ο κ δεν άλλαζαν το player ο προισταμενος(που ζητησα να δω) το άλλαξε αμέσως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
artking Νοέμβριος 13, 2007 #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 13, 2007 το οποιο θα ειναι καινουριο η οτι βρουν μπροστα τους που να δουλευει?Δυστυχώς μάλλον το δέυτερο, ειδικά αν το RMA είναι στο κατάστημα από όπου το αγόρασες και όχι στην εταιρία κατευθείαν. Μου έχει τύχει να πάρω και αντικατάσταση και να μην δουλεύει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman1442169163 Νοέμβριος 13, 2007 #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 13, 2007 Μου έχει τύχει να πάρω και αντικατάσταση και να μην δουλεύει. Στο Πλαίσιο;;;; ..ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕ! :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
VasiliosA Νοέμβριος 13, 2007 #7 Κοινοποίηση Νοέμβριος 13, 2007 Γενικα δεν εμπιστευομαι το Πλαισιο, εκτος απο αγορές στις οποίες η τιμή είναι πολύ χαμηλότερη από άλλα διαδικτιακά καταστήματα (σχεδον ποτέ :D ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
d|smal Νοέμβριος 13, 2007 Author #8 Κοινοποίηση Νοέμβριος 13, 2007 παιδια ολα κομπλε δειτε εδω Link to comment Share on other sites More sharing options...
amdnikos Νοέμβριος 14, 2007 #9 Κοινοποίηση Νοέμβριος 14, 2007 Γενικα δεν εμπιστευομαι το Πλαισιο, εκτος απο αγορές στις οποίες η τιμή είναι πολύ χαμηλότερη από άλλα διαδικτιακά καταστήματα (σχεδον ποτέ :D ) Και ομως φιλε μου ειναι με διαφορα το καλυτερο καταστημα σε θεμα rma και εξυπηρετησης.Ειχες καποια ασχημη εμπειρεια και δε το εμπιστευεσαι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GVC Νοέμβριος 14, 2007 #10 Κοινοποίηση Νοέμβριος 14, 2007 Και ομως φιλε μου ειναι με διαφορα το καλυτερο καταστημα σε θεμα rma και εξυπηρετησης.Ειχες καποια ασχημη εμπειρεια και δε το εμπιστευεσαι?Πριν ένα μηνα και κάτι ψιλά όπως έχω πει σε προηγούμενο thread έμεινα από αντλία και block.Πήρα πιστωτικό την επομενη μέρα ακριβώς.Αν και ζήτησα τα λεφτά μου πίσω αρνήθηκαν(εξ'αρχής).Τελοσπάντων,μου έδωσαν ένα πιστωτικό.Γυρίζω σπίτι χαρούμενος και βρισκω άλλη αντλία και block.Τα παραγγέλνω την επομενη μέρα.Να σημειώσω ότι είχε σημείωση για παράδοση εντός 24ορων ωρών και στα δυο προϊόντα.E λοιπόν την επομενη τις παραγγελίας μου έχετε mail.Ήδη μόλις βλέπω ότι το mail έχει έρθει από το πλαίσιο έσκασαν τα πρώτα ίχνη καπνού από αυτιά,μύτη κλπ κλπ.Φυσικά όπως έλεγε το mail υπήρχε κάποιο θέμα με την παραγγελια μου.Επικοινωνώ και μου λένε ότι τα προϊόντα που είχα παραγγείλει το ένα δεν υπάρχει και το άλλο είναι ελαττωματικό.Ένταξη λέω.Ρωτάω αν έχουν κάποια ημερομηνία παράδοσης και μου λένε δεν ξερουν οτι το σύστημα τους το καταπληκτικό,που να πάθει ολικό κοκομπλόκο,over dose και να τους πετάει μπλε οθόνες συνάμα,τους έχει ανοιχτή την ημερομηνία παραλαβής.Λέω μπορώ να πάρο τα λεφτά μου πίσω?Όχι μου λένε.E λέω εν όψη χριστουγέννων να το παίξω καλός χριστιανός.OK λέω θα περιμένω.Περιμένω μια εβδομάδα,δυο εβδομάδες,τρεις εβδομάδες τίποτα.Κάθε δυο με τρεις μέρες να σημειώσω ότι επικοινωνούσα με τους μ$RT$T#ες να μου πουν αααααααααααααααααααααν και πόοοοοοοοοοοοοοοοοοτε περιμένούν τα ρημάδια τα προιόντα που ήθελα.Κλασσική απάντηση:ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ.Ξυπνάω μια μέρα με όλη την καλή διάθεση να το γυρίσω από τον χριστιανισμό στο δωδεκάθεο και να τους χε$#@#$@ω πατόκορφα.Και όπως έγινε.Τις δυο πρώτες μέρες απλός μου λέγανε περιμένετε και θα σας πάρουμε εμείς και κανεις δεν με έπαιρνε.E μετά την δεύτερη μέρα ξυπνάω με διάθεση κούρδου αυτονομιστή η να βγάλω άκρη από το τηλέφωνο η να μπω μέσα σε ένα κατάτημα πλαίσιο και να κάνω τον κούρδο αυτονομιστή.Εν τελει για καλή τους τύχη αφού με το που μου είπαν καλημέρα εγώ άρχισα τα καν$$!#@$!α.Κλείνω το τηλ με την κλασσική απάντηση να μου έχουν δώσει ότι κλείστε και θα σας πάρουμε εμείς σε λίγο.Αφού το κλείνω αρχίζω να ετοιμάζομαι να παω σε ένα κατάστημα πλαίσιο.Την ώρα λοιπόν που βάζο παπούτσια χτυπάει το τηλ.Να πω την αλήθεια ξαφνιάστηκα όταν άκουσα την ατάκα:Από την πλαίσιο computers σας καλούμε......,Έμεινα με ανοιχτό το στομα.Και εκεί που μου έπεσε το στόμα στο πάτωμα ήταν όταν άκουσα και την δεύτερη ατάκα.Έχουμε ενημέρωση το πλαίσιο πειραιά να περάσετε να πάρετε τα λεφτά σας.Να κάνω και μια τελευταία σημείωση.Όσο καιρό μου έλεγαν ότι δεν υπάρχουν τα προϊόντα που έχω παραγγείλει είχα ακούσει όχι μονο τις παραπάνω δικαιολογίες που προανέφερα.Είχα ακούσει ότι τα προϊόντα υπάρχουν στο tuning store στην στουρνάρι,είχα ακούσει ότι οι κεντρικές αποθήκες δεν τους είχαν ενημερώσει ότι δεν υπάρχουν τα προϊόντα κλπ κλπ δικαιολογίες του (_Ι_)Οι άνθρωποι δεν νιώθουν.Όσον αφορά τις παραγγελιες μέσο internet ειδικά δεν την παλεύουν.Είναι άθλιοι και καθόλου εξυπηρετικοί.Και φυσικά επειδή σε μερικά προϊόντα δε έχουν αναλυτική περιγραφή όταν τους ρωτάς αν υπάρχει συμβατότητα σε κάποια προϊόντα όπως p.x w/c σου λένε δεν ξέρουμε.Αν δεν κάνουν να μας τα ξανα επιστρεψετε.Πα$^^#$^#$ια καρούμπαλα εις το τετράγωνο κοινός.Την παλεύουν για μένα μόνο ώς προς τισ τιμές σε κάποια προιόντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VasiliosA Νοέμβριος 14, 2007 #11 Κοινοποίηση Νοέμβριος 14, 2007 Καλύτερα να μην ανοίξουμε το θέμα του Πλαισίου σε αυτό το thread Πάντως σε καταλαβαίνω απόλυτα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman1442169163 Νοέμβριος 14, 2007 #12 Κοινοποίηση Νοέμβριος 14, 2007 Τι να λέμε για το Πλαίσιο...Πριν 2 εβδομάδες είχαν φέρει 512άρια DDR400 Kingston με 9 ευρώ το dimm. Μια και έχω 1gb στο 2o pc λέω "καλή ευκαιρία" και παραγγέλνω 3 dimms (2 για το pc και άλλη μία για το pc του γραφείου).Να σημειώσω ότι στην σελίδα του προϊόντος έγραφε ρητά "Διαθεσιμότητα άμεση - Παράδοση εντός 24 ωρών".Η παραγγελία είχε γίνει Δευτέρα 9 το πρωϊ (ακόμα έχω το mail).. πάει Τρίτη.. πάει Τετάρτη... τίποτα. Παίρνω τηλ. και έχουν το θράσος και μου λένε ότι εξαντλήθηκε το προϊόν. Εντομεταξύ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ώρα που μου λέγανε αυτά, μέσα στο site, 3 μέρες μετά το προϊόν ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ έχει αφαιρεθεί από το site (για να θυμίσω μιλάμε για ετοιμοπαράδοτο με παράδοση ΕΝΤΟΣ 24 ωρών ενώ έχουν περάσει ήδη 72 ώρες από την παραγγελία), και ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΡΝΑ ΕΓΩ ΤΗΛ. ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ! Πάντως ΑΝ νομίζουν ότι έτσι κερδίζουν πελάτες έτσι.. τι να πω.Και να μου λένε ατάκες ότι "τι να κάνουμε αν έχουμε 100 παραγγελίες και εσείς είστε η 101 και εξαντλήθηκε".. ε εκει πλέον αρχίζω να φορτώνω και τους έβριζα.. Μα είναι δυνατόν; Στην τελική ας βάλουν στο κ@λοsite τους μια ένδειξη "ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ".Τι να αναλύσω, τι να πω; Εξυπηρέτηση; Ενημέρωση;;; Επαγγελματισμός;;;;; Αγνωστες λέξεις για την μικρή αφρικανική μας χώρα...Απλά οι άνθρωποι είναι ζώα... θέλουν και e-commerce στην Ελλάδα μη χεσ@! Ρε ουστ!Δεν κρατήθηκα αν δεν το έλεγα γιατί είχα σπαστεί με τους γκιόζηδες! Στο eshop πάντως δεν ξέρω τι λένε διάφοροι για τα RMA αλλά τέτοια δεν μου έχουν τύχει και μιλάμε για δεκάδες παραγγελίες. Στο πλαίσιο 3 φορές συνολικά έχω παραγγείλει και μια ζωή γίνονται τέτοια.. Σύμπτωση; Ναι καλα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Νοέμβριος 14, 2007 #13 Κοινοποίηση Νοέμβριος 14, 2007 Να σημειώσω ότι στην σελίδα του προϊόντος έγραφε ρητά "Διαθεσιμότητα άμεση - Παράδοση εντός 24 ωρών".Η παραγγελία είχε γίνει Δευτέρα 9 το πρωϊ (ακόμα έχω το mail).. πάει Τρίτη.. πάει Τετάρτη... τίποτα. Παίρνω τηλ. και έχουν το θράσος και μου λένε ότι εξαντλήθηκε το προϊόν. Εντομεταξύ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ώρα που μου λέγανε αυτά, μέσα στο site, 3 μέρες μετά το προϊόν ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ έχει αφαιρεθεί από το site (για να θυμίσω μιλάμε για ετοιμοπαράδοτο με παράδοση ΕΝΤΟΣ 24 ωρών ενώ έχουν περάσει ήδη 72 ώρες από την παραγγελία), και ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΡΝΑ ΕΓΩ ΤΗΛ. ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ! Πάντως ΑΝ νομίζουν ότι έτσι κερδίζουν πελάτες έτσι.. τι να πω. Και να μου λένε ατάκες ότι "τι να κάνουμε αν έχουμε 100 παραγγελίες και εσείς είστε η 101 και εξαντλήθηκε".. ε εκει πλέον αρχίζω να φορτώνω και τους έβριζα.. Μα είναι δυνατόν; Στην τελική ας βάλουν στο κ@λοsite τους μια ένδειξη "ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ". Τι να αναλύσω, τι να πω; Εξυπηρέτηση; Ενημέρωση;;; Επαγγελματισμός;;;;; Αγνωστες λέξεις για ττην μικρή αφρικανική μας χώρα... Απλά οι άνθρωποι είναι ζώα... θέλουν και e-commerce στην Ελλάδα μη χεσ@! Ρε ουστ! Καλά ε εχουμε βίους παράλληλους με τον Candyman. Μονο που εμενα είχε λίγες παραλλαγές: Αντι ΡΑΜ, 8800GT. Η παραγγελία είχε γινει πριν φερουν, μου επιβεβαιωσαν δυο φορες "Μολις ερθουν, η παραγγελία σας θα είναι η πρώτη που θα δρομολογηθεί". Και ειπαν και πως θα με ενημερωσουν οταν γίνει αυτο. Και είχα πιστωτικό που εξαντλουνταν. Α, και με αυτο το πιστωτικό πριν την 8800GT ήθελα να παρω 3 φορές στο καπακι κατι και ενω ελεγε 24η διαθεσιμότητα το προϊόν "δεν υπήρχε". Τι να πει κανείς? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman1442169163 Νοέμβριος 14, 2007 #14 Κοινοποίηση Νοέμβριος 14, 2007 Τι να πει κανείς? Εγώ πάντως τους είπα να πούνε στο.. CEO τους (με το όνομα τον είπα, απλά δεν το αναφέρω εδώ για ευνόητους λόγους) να πάει να ψαρεύει σαρδέλες καλύτερα γιατί από e-commerce.. δεν..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
d|smal Νοέμβριος 14, 2007 Author #15 Κοινοποίηση Νοέμβριος 14, 2007 νομιζω οτι οι παραγγελιες απο ιντερνετ ειναι λιγο εως πολυ μουφα για το πλαισιο! εδω τα στελνουν με ταχυδρομιο ακομα.. 10 χρονια δηλαδη περιμενεις!!! τελεφταια φορα που παρηγγειλα απο πλαισιο ειχα παρειμερικα πραγματακια!! μαζι κ ενα καλωδιο, ηρθαν ολα ωραια κ καλα το καλωδιο δεν υπηρχε πουθενα ουτε στις αποδειξεις ουτε πουθενα, οχι οτι με εννοιαζε αλλα αν το χρειαζομουν πολυ? επρεπε να με παρουν ενα τηλ να μου πουν το και το.. στο e-shop δεν το συζητω τα μισα για να μην πω το 80% που εχουν στη σελιδα τους δεν τα εχουν κ φυσικα μου ερχετε μην στο κινητο παντα να τους παρω τηλ γιατι υπαρχει προβλημα, σιγα μην τους περνω κι ολας ακυρωση κ τελειωνει η υποθεση!! Πρωσοπικα δεν μου αρεσει καθολου οι αγορες απο ιντερνετ αλλα αναγκαζομαι γιατι δεν εδω που μενω κλαφτα χαραλαμπε!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman1442169163 Νοέμβριος 15, 2007 #16 Κοινοποίηση Νοέμβριος 15, 2007 Kαλά άλλο... "υπερκατάστημα" το eshop.. Για να μην νομίζουν μερικοί ότι το υποστηρίζω.. δώστε βάση: Ιστορία Nο.1: Φίλη παραγγέλνει laptop HP (από eshop). Διαθεσιμότητα; Mα... φυσικά ΑΜΕΣΗ (yeah right)!... 15 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ.. προσεξτε ΔΕΝ ειναι typo.. 15 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ, δηλαδή 3 εβδομάδες μετά (μαζί με τα Σ/Κ) και ακόμα είναι στην συγκεντρωση προϊόντων. Τηλέφωνο και αρχίζω τις χριστοπαναγίες... βλέπετε ΔΕΝ μπορούσαμε να το ακυρώσουμε διότι το συγκεκριμένο είχε πολύ καλή τιμή και η φίλη μου ΔΕΝ μπορούσε να δώσει άλλα χρήματα, και εκτός αυτού το ήθελε για το Πανεπιστήμιο, και ήδη βιαζότανε... Τελικά μετά από 1 μήνα σχεδόν (παρά 4 μέρες) το παρέλαβε. Η δικαιολογία τους; ΔΕΝ είχε τεμάχια η αντιπροσωπεία..! Η ατάκα που τους είπα; "Καλά ρε ζώα, και την διαθεσιμότητα 'άμεση' γιατί δεν την αλλάζετε ολόκληρο μήνα; Βγάλτε το προϊόν από το site στην τελική...."! Αλλά δεν καταλαβαίνουν. Έτσι είναι όμως.. οι "φτηνιάρηδες" (εννοώ χαμηλού κόστους, δηλαδή κακοπληρωμένοι, άσχετοι με το αντικείμενο, κ.λ.π.) υπάλληλοι... αποδίδουν ανάλογα! Αυτή η ιστορία ήταν πταίσμα βέβαια.. Ιστορία Nο.2: Παραγγέλνω νέα μητρική από eshop (MSI K9N SLI Platinum). Διαθεσιμότητα; Μαντέψτε.. ναι ναι, άμεση! Όπως πάντα... Μια εβδομάδα μετά.. (ΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ) με παιρνουν τηλ. για να μου πούνε ότι το board δεν υπάρχει. Τους λέω "τι εννοείται δεν υπάρχει; Είναι προϊόν της φαντασίας μου ας πούμε;". Αρχιζω το βρισίδι που περιμέναν μια εβδομαδα να μου το πούνε με αποτέλεσμα εγώ αντί να πάω να βρω το board αλλού, περίμενα τους ζάβλακες εκεί και στο μεταξύ εγώ ήμουν χωρίς pc (Σημείωση: ΌΛΑ τα υπόλοιπα parts τα είχα και καθόντουσαν). Επί 7 μέρες φαίνεται ψάχνανε να βρούνε την μητρική που... δεν υπήρχε (λέτε να μην υπήρξε ποτέ?)... Ιστορία Nο.3: Εδώ έχουμε συνέχεια της παραπάνω ιστορίας αλλά σε άλλο κατάστημα, το MG manager (εδώ έχει show)... Αφού ακύρωσα την παραπάνω παραγγελία από το eshop... αρχίζω τα τηλ. να βρω την συγκεκριμένη μητρική διαθέσιμη κάπου.. Παίρνω στο mg manager και μου λένε ότι υπάρχει στοκ στον αντιπρόσωπο και οτι αν κανω παραγγελία σε 2 εργάσιμες θα την έχω (1 εργάσιμη να παραλάβουν αυτοί, και άλλη μία να μου έρθει). Αντε λέω εγώ ωραία... την παραγγέλνω.. έρχετε σε 5 μέρες αντί τις δύο που μου λέγανε.. Την βάζω πάνω.. και.. μαλλί. Η μητρική νεκρή από το εργοστάσιο (οι ζελατίνες ήταν σφραγισμένες και η μητρική εμφανώς καινούργια, να το ξεκαθαρίσω αυτό). Αντε τώρα να ξεκινάει οδύσσεια με το RMA. Τεσπα.. τους την στέλνω πίσω με courier (μένω Ν. Μάκρη και μου έρχεται φτηνότερα να την στείλω με courier παρά να φάω 15 ευρώ βενζίνη να πάω στο κέντρο) αφού έχουμε μιλήσει τηλεφωνικώς πρώτα... Τους παρακαλάω κιόλας (είδατε ΠΟΣΟ μαλ....ς είμαι?) να μου την εχουν αντικαταστήσει μέχρι το Σάββατο ώστε να μην μείνω για 4ο weekend χωρίς pc. Για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχω πρόβλημα και να μου λέει η αντιπροσωπεία ότι είναι.. ελλειπές το board (μου έχει τύχει ΚΑΙ αυτό).. τους την πακετάρω ΌΠΩΣ είναι (με τα παρελκόμενα). Όντως τελικά το Σάββατο μου λένε "ελάτε να την πάρετε". Παω εκεί 45 χιλιόμετρα διαδρομή μιλάμε και άλλα 45 να γυρίσω 90... και τι βλέπω; Μια μητρική ΧΩΡΙΣ παρελκόμενα (ούτε καν backplate), χωρίς κουτί, και .. ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ revision, με αλουμινένιες ψύκτρες αντί χάλκινες με heatpipes που είχε αυτή που αγόρασα αρχικά... Την αρπάζω από την γωνία του κουτιού τους την πετάω στο πάγκο και τους λεώ "εγώ αυτό το πράγμα ΔΕΝ το παραλαμβάνω". Εν τέλει (για να δείτε ΠΟΣΟ αντιεπαγγελματίες είναι) να μου λένε ότι "όλοι τις στέλνουν τις μητρικές" γυμνές για RMA.. Διαλογος τώρα... αφήστε το. Δηλαδή δεν κοίταξε ΚΑΝΕΙΣ τι είχε το κουτί μέσα; ΑΝ εγώ τους είχα πάει.. πέτρες, θα μου δίνανε αλλο board? Έλεος.. Δεν ειναι απλά αντιεπαγγελματική συμπεριφορά, είναι καθαρή αδιαφορία του νεοελληνάρα... Εν τέλει κόπηκε πιστωτικό, ενώ εγώ πήγα στην Στουρνάρη (αφού είχα κατέβει έτσι κι αλλιώς κέντρο), βρήκα την μητρική σε στοκ στην Cosmodata (τελευταίο κομμάτι ήταν), την πήρα από κει, έπαιξε άψογα και από το MG manager πήρα το UPS με το πιστωτικό που το ήθελα έτσι κι αλλιώς... Βέβαια στην παραπάνω ιστορία έφερε το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης η αντιπροσωπεία, αλλά και το κατάστημα έφταιγε αφού κατά την ταπεινή μου γνώμη έπρεπε να ελεγξουν τι τους έχω πάει και να μου αντικαταστήσουν με όμοιο προϊόν με τα παρελκόμενα του. Στην τελική να φροντίζανε να συνενοηθούν με τον αντιπρόσωπο αφού είχανε τσεκάρει τι ακριβώς είχε μέσα το κουτί που τους πήγα (το συγκεκριμένο board ήταν από την oktabit). Και κάτι τελευταίο με τα RMA του eshop. Το eshop (το έχω τσεκάρει επανειλημένως) αν βρει άσχετο πελάτη πάει να του ρίξει τις ευθύνες για το RMA, για να το γλυτώσει το κατάστημα. Το έχουμε δει πολλές φορές και στο forum αλλά το έχω τσεκάρει και εγώ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ (ναι προσποιήθηκα τον άσχετο να δω τι θα γινει, και όντως έγινε.. βέβαια μετά πέσανε οι μάσκες και αρχίσανε οι κ@λοτούμπες από μερικούς προς Χαλάνδρι μεριά.. ξέρετε τώρα). Αν σε δούνε σχετικό δεν κάνουν τέτοια... σου κάνουν RMA κανονικά. Το έχω τσεκάρει πολλές φορές και είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για πολιτική του συγκεκριμένου καταστήματος... Βέβαια το κάνουν γιατί πολλοί πελάτες καίνε παλιό hardware εντός εγγύησης για να κάνουν τσάμπα αναβάθμιση (κάτι εντελώς φτηνό και ελεείνό κατ'εμέ)... Αυτά τα φαινόμενα πάντως όπως και να έχει, είναι πραγματικά θλι-βε-ρα. Αυτά, όποιος θέλει με πιστεύει, όποιος δεν θέλει δεν με πιστεύει... Τέλος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tacticalcube138 Νοέμβριος 15, 2007 #17 Κοινοποίηση Νοέμβριος 15, 2007 Και κάτι τελευταίο με τα RMA του eshop. Το eshop (το έχω τσεκάρει επανειλημένως) αν βρει άσχετο πελάτη πάει να του ρίξει τις ευθύνες για το RMA, για να το γλυτώσει το κατάστημα. Το έχουμε δει πολλές φορές και στο forum αλλά το έχω τσεκάρει και εγώ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ (ναι προσποιήθηκα τον άσχετο να δω τι θα γινει, και όντως έγινε.. βέβαια μετά πέσανε οι μάσκες και αρχίσανε οι κ@λοτούμπες από μερικούς προς Χαλάνδρι μεριά.. ξέρετε τώρα). Αν σε δούνε σχετικό δεν κάνουν τέτοια... σου κάνουν RMA κανονικά.Το έχω τσεκάρει πολλές φορές και είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για πολιτική του συγκεκριμένου καταστήματος... Βέβαια το κάνουν γιατί πολλοί πελάτες καίνε παλιό hardware εντός εγγύησης για να κάνουν τσάμπα αναβάθμιση (κάτι εντελώς φτηνό και ελεείνό κατ'εμέ)...Αυτά τα φαινόμενα πάντως όπως και να έχει, είναι πραγματικά θλι-βε-ρα. Αυτά, όποιος θέλει με πιστεύει, όποιος δεν θέλει δεν με πιστεύει... Τέλος.Έτσι αντιλαμβάνεται την ελεύθερη οικονομία (καπιταλισμό) ο νεοέλληνας.Τα αδέλφια μας στο Μπαγκλαντές, το Ιράν και την Γκάνα μας περιμένουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phant0m1442169125 Νοέμβριος 29, 2007 #18 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2007 Πάντως από το Πλαίσιο όσες φορές παρείγειλλα κάτι και δεν υπήρχε άμεσα διαθέσιμο με ενημέρωναν άμεσα με email ή τηλ. Δε μπορώ να πω ότι έχω παράπονο από το συγκεκριμένο θέμα.Με το eshop υπήρξαν κάποιες καθυστερήσεις σε παραλαβές, χωρίς προειδοποίηση. Χώρια που έχουν το κακό συνήθειο να σε καλούν ΜΙΑ φορά νωρίς το πρωί τη μέρα της παράδοσης. Αν δλδ κοιμάσαι ή κάνεις κάτι άλλο... το χασες το τρενο!!!Στον αντίποδα, πολύ θετικές εμπειρίες απο θέμα χρόνου κ ενημέρωσης σε παραγγελίες έχω από την M Systems. Μικρό μαγαζάκι μεν, αλλά μια χαρά από εξυπηρέτηση τα παιδιά. Ελπίζω να μη το φάει κ αυτό ο ανταγωνισμός και οι αλυσίδες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.