Jump to content



LG 1730S με καμμένο pixel (μάλλον)


papabasi

Recommended Posts

Eίναι λογικό τα κομμάτια που επιστρέφονται να επισκευάζονται και να παρέχονται σε περιπτώσεις RMA. Ποια η διαφορά από το να σου επισκευάζουν την οθόνη που πήρες αφού και αυτή η ίδια οθονη θεωρείται "μεταχειρισμένη" για κάποιον άλλον. Εφόσον δουλεύει καλά τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Το πρόβλημα υφίσταται όταν αυτή που σου φέρνουν δεν δουλεύει σωστά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω για εσάς αλλά αν είναι να μου φέρουν refabrished (ή κάπως έτσι τέλος πάντων) οθόνη τότε καλύτερα να κρατήσω αυτήν που έχω κι ας έχει ένα καμμένο pixel. Προσωπικά θα προτιμούσα να πληρώσω και 200 παραπάνω παρά να αλλάχθεί η οθόνη με ματαχειρισμένη... :mad::wall:

Και η EIZO με μεταχειρισμένη σου την αλλάζει?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox [Σήμερα, στις 17:14]

Eίναι λογικό τα κομμάτια που επιστρέφονται να επισκευάζονται και να παρέχονται σε περιπτώσεις RMA. Ποια η διαφορά από το να σου επισκευάζουν την οθόνη που πήρες αφού και αυτή η ίδια οθονη θεωρείται "μεταχειρισμένη" για κάποιον άλλον. Εφόσον δουλεύει καλά τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Το πρόβλημα υφίσταται όταν αυτή που σου φέρνουν δεν δουλεύει σωστά.

Αν υποθεσουμε οτι αγοραζω μια οθονη και εχει προβλημα απο την αρχη (συχνα γινεται και μου εχει τυχει προσωπικα με μια Philips CRT 19αρα). Αν μου την αντικαταστησουν με μια regenerated που την ειχε ενας τυπος 1-1,5 χρονο, για εμενα ειναι αδιανοητο!!! Δε με ενδιαφερει πως θα ανακυκλωσουν τις «χαλασμενες». Το προβλημα μου ειναι οτι ΔΕΝ θα εχω μια οθονη, την οποια πληρωσα ως καινουρια, αλλα μια μεταχειρισμενη.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από LordArthas

Αν υποθεσουμε οτι αγοραζω μια οθονη και εχει προβλημα απο την αρχη (συχνα γινεται και μου εχει τυχει προσωπικα με μια Philips CRT 19αρα). Αν μου την αντικαταστησουν με μια regenerated που την ειχε ενας τυπος 1-1,5 χρονο, για εμενα ειναι αδιανοητο!!! Δε με ενδιαφερει πως θα ανακυκλωσουν τις «χαλασμενες». Το προβλημα μου ειναι οτι ΔΕΝ θα εχω μια οθονη, την οποια πληρωσα ως καινουρια, αλλα μια μεταχειρισμενη.

Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι κομμάτι 1-1,5 χρόνου.

Αυτά τα κομμάτια είναι συνηθως αυτό ακριβώς που λες εσύ. Ελλατωματικά εξ'αρχής, τα παίρνουν πίσω, τα διορθώνουν και τα διαθέτουν για περιπτώσεις RMA.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox [Σήμερα, στις 18:20]

Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι κομμάτι 1-1,5 χρόνου.

Αυτά τα κομμάτια είναι συνηθως αυτό ακριβώς που λες εσύ. Ελλατωματικά εξ'αρχής, τα παίρνουν πίσω, τα διορθώνουν και τα διαθέτουν για περιπτώσεις RMA.

Μακαρι να ειναι ετσι. Αλλα εγω απο τη στιγμη που δεν εχω τροπο να το διαπιστωσω, προτιμω να ειμαι επιφυλακτικος ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από LordArthas

Αν υποθεσουμε οτι αγοραζω μια οθονη και εχει προβλημα απο την αρχη (συχνα γινεται και μου εχει τυχει προσωπικα με μια Philips CRT 19αρα). Αν μου την αντικαταστησουν με μια regenerated που την ειχε ενας τυπος 1-1,5 χρονο, για εμενα ειναι αδιανοητο!!! Δε με ενδιαφερει πως θα ανακυκλωσουν τις «χαλασμενες». Το προβλημα μου ειναι οτι ΔΕΝ θα εχω μια οθονη, την οποια πληρωσα ως καινουρια, αλλα μια μεταχειρισμενη.

Γι αυτό κι εγώ θα προτιμούσα να πληρώσω παραπάνω αλλά να με βεβαιώσουν πως η καινούρια οθόνη να είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ. Ίσως αν υπήρχε σαν επέκταση εγγύησης (να το αγοράζεις δηλαδή ξεχωριστά σαν πακέτο) να ήταν ένα καλό βήμα.

Για την EIZO ξέρει κανείς αν τις αλλάζουν με μεταχειρισμένες?

Link to comment
Share on other sites

Επισκευασμένες σου δίνουν αν έχεις δηλώσει το πρόβλημα 15 μέρες μετά την αγορά.Αν το δηλώσεις αμέσως μετά την αγορά παίρνεις καινούργια.Αυτά τουλάχιστον στην alman με την οποία είχα συζητήσει γι'αυτό το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Νέο Επεισόδιο στη σειρά "η LG και τα pixel της":

Χθες το βράδυ κάηκε πάλι ένα pixel στην οθόνη που μου φέρανε (μετά από 2 μήνες λειτουργίας)

Τρελή γκαντεμιά:wall: :wall: :wall:

Τους τηλεφώνησα σήμερα το πρωί, βρήκαν αμέσως τα στοιχεία μου (γνωστός σεσημασμένος) και κατόπιν μου τηλεφώνησαν και μου είπαν ότι ΑΥΡΙΟ θα μου την αλλάξουν... (μπράβο ταχύτητα)

Τους ρώτησα για το αν η οθόνη θα είναι επισκευασμένη ή καινούργια και μου είπε ότι έρχονται σφραγισμένες από την LG και σφραγισμένη θα μου παραδοθεί. Πιθανώς να μην ήξερε τίποτα.

Θου δου...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από GnG [21-02-2005 13:17]

Επισκευασμένες σου δίνουν αν έχεις δηλώσει το πρόβλημα 15 μέρες μετά την αγορά.Αν το δηλώσεις αμέσως μετά την αγορά παίρνεις καινούργια.Αυτά τουλάχιστον στην alman με την οποία είχα συζητήσει γι'αυτό το θέμα.

ακριβώς αυτό ισχύει ...και εγω άλλαξα μια 1915s και με ρωτησαν πότε την αγόρασα...εγώ την είχα πάρει την ιδια μέρα, αυτη που μου έφεραν ηταν εντελως καινουρια γιατί την εψαξα πάρα πολύ!

μου φαίνεται αν καθυστερήσεις πάνω από 10 μέρες ....σου την αλλάζουν με επισκευασμένη!!:(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.