JimmyFox Φεβρουάριος 17, 2005 #21 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2005 Eίναι λογικό τα κομμάτια που επιστρέφονται να επισκευάζονται και να παρέχονται σε περιπτώσεις RMA. Ποια η διαφορά από το να σου επισκευάζουν την οθόνη που πήρες αφού και αυτή η ίδια οθονη θεωρείται "μεταχειρισμένη" για κάποιον άλλον. Εφόσον δουλεύει καλά τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Το πρόβλημα υφίσταται όταν αυτή που σου φέρνουν δεν δουλεύει σωστά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seeker Φεβρουάριος 17, 2005 #22 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2005 Δεν ξέρω για εσάς αλλά αν είναι να μου φέρουν refabrished (ή κάπως έτσι τέλος πάντων) οθόνη τότε καλύτερα να κρατήσω αυτήν που έχω κι ας έχει ένα καμμένο pixel. Προσωπικά θα προτιμούσα να πληρώσω και 200 παραπάνω παρά να αλλάχθεί η οθόνη με ματαχειρισμένη... Και η EIZO με μεταχειρισμένη σου την αλλάζει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordArthas Φεβρουάριος 17, 2005 #23 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2005 Αρχική απάντηση από JimmyFox [Σήμερα, στις 17:14] Eίναι λογικό τα κομμάτια που επιστρέφονται να επισκευάζονται και να παρέχονται σε περιπτώσεις RMA. Ποια η διαφορά από το να σου επισκευάζουν την οθόνη που πήρες αφού και αυτή η ίδια οθονη θεωρείται "μεταχειρισμένη" για κάποιον άλλον. Εφόσον δουλεύει καλά τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Το πρόβλημα υφίσταται όταν αυτή που σου φέρνουν δεν δουλεύει σωστά. Αν υποθεσουμε οτι αγοραζω μια οθονη και εχει προβλημα απο την αρχη (συχνα γινεται και μου εχει τυχει προσωπικα με μια Philips CRT 19αρα). Αν μου την αντικαταστησουν με μια regenerated που την ειχε ενας τυπος 1-1,5 χρονο, για εμενα ειναι αδιανοητο!!! Δε με ενδιαφερει πως θα ανακυκλωσουν τις «χαλασμενες». Το προβλημα μου ειναι οτι ΔΕΝ θα εχω μια οθονη, την οποια πληρωσα ως καινουρια, αλλα μια μεταχειρισμενη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyFox Φεβρουάριος 17, 2005 #24 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2005 Αρχική απάντηση από LordArthas Αν υποθεσουμε οτι αγοραζω μια οθονη και εχει προβλημα απο την αρχη (συχνα γινεται και μου εχει τυχει προσωπικα με μια Philips CRT 19αρα). Αν μου την αντικαταστησουν με μια regenerated που την ειχε ενας τυπος 1-1,5 χρονο, για εμενα ειναι αδιανοητο!!! Δε με ενδιαφερει πως θα ανακυκλωσουν τις «χαλασμενες». Το προβλημα μου ειναι οτι ΔΕΝ θα εχω μια οθονη, την οποια πληρωσα ως καινουρια, αλλα μια μεταχειρισμενη. Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι κομμάτι 1-1,5 χρόνου. Αυτά τα κομμάτια είναι συνηθως αυτό ακριβώς που λες εσύ. Ελλατωματικά εξ'αρχής, τα παίρνουν πίσω, τα διορθώνουν και τα διαθέτουν για περιπτώσεις RMA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordArthas Φεβρουάριος 17, 2005 #25 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2005 Αρχική απάντηση από JimmyFox [Σήμερα, στις 18:20] Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι κομμάτι 1-1,5 χρόνου. Αυτά τα κομμάτια είναι συνηθως αυτό ακριβώς που λες εσύ. Ελλατωματικά εξ'αρχής, τα παίρνουν πίσω, τα διορθώνουν και τα διαθέτουν για περιπτώσεις RMA. Μακαρι να ειναι ετσι. Αλλα εγω απο τη στιγμη που δεν εχω τροπο να το διαπιστωσω, προτιμω να ειμαι επιφυλακτικος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seeker Φεβρουάριος 17, 2005 #26 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2005 Αρχική απάντηση από LordArthas Αν υποθεσουμε οτι αγοραζω μια οθονη και εχει προβλημα απο την αρχη (συχνα γινεται και μου εχει τυχει προσωπικα με μια Philips CRT 19αρα). Αν μου την αντικαταστησουν με μια regenerated που την ειχε ενας τυπος 1-1,5 χρονο, για εμενα ειναι αδιανοητο!!! Δε με ενδιαφερει πως θα ανακυκλωσουν τις «χαλασμενες». Το προβλημα μου ειναι οτι ΔΕΝ θα εχω μια οθονη, την οποια πληρωσα ως καινουρια, αλλα μια μεταχειρισμενη. Γι αυτό κι εγώ θα προτιμούσα να πληρώσω παραπάνω αλλά να με βεβαιώσουν πως η καινούρια οθόνη να είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ. Ίσως αν υπήρχε σαν επέκταση εγγύησης (να το αγοράζεις δηλαδή ξεχωριστά σαν πακέτο) να ήταν ένα καλό βήμα.Για την EIZO ξέρει κανείς αν τις αλλάζουν με μεταχειρισμένες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
papabasi Φεβρουάριος 18, 2005 Author #27 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2005 Πάντως η LG που μου έφεραν εμένα (βλέπε παραπάνω) για αντικατάσταση ήταν σφραγισμένη και πακεταρισμένη. Ελπίζω να μην ήταν επισκευασμένη Link to comment Share on other sites More sharing options...
GnG1416003205 Φεβρουάριος 21, 2005 #28 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2005 Επισκευασμένες σου δίνουν αν έχεις δηλώσει το πρόβλημα 15 μέρες μετά την αγορά.Αν το δηλώσεις αμέσως μετά την αγορά παίρνεις καινούργια.Αυτά τουλάχιστον στην alman με την οποία είχα συζητήσει γι'αυτό το θέμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
papabasi Απρίλιος 4, 2005 Author #29 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2005 Νέο Επεισόδιο στη σειρά "η LG και τα pixel της": Χθες το βράδυ κάηκε πάλι ένα pixel στην οθόνη που μου φέρανε (μετά από 2 μήνες λειτουργίας) Τρελή γκαντεμιά :wall: Τους τηλεφώνησα σήμερα το πρωί, βρήκαν αμέσως τα στοιχεία μου (γνωστός σεσημασμένος) και κατόπιν μου τηλεφώνησαν και μου είπαν ότι ΑΥΡΙΟ θα μου την αλλάξουν... (μπράβο ταχύτητα) Τους ρώτησα για το αν η οθόνη θα είναι επισκευασμένη ή καινούργια και μου είπε ότι έρχονται σφραγισμένες από την LG και σφραγισμένη θα μου παραδοθεί. Πιθανώς να μην ήξερε τίποτα. Θου δου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctor Απρίλιος 4, 2005 #30 Κοινοποίηση Απρίλιος 4, 2005 Αρχική απάντηση από GnG [21-02-2005 13:17] Επισκευασμένες σου δίνουν αν έχεις δηλώσει το πρόβλημα 15 μέρες μετά την αγορά.Αν το δηλώσεις αμέσως μετά την αγορά παίρνεις καινούργια.Αυτά τουλάχιστον στην alman με την οποία είχα συζητήσει γι'αυτό το θέμα. ακριβώς αυτό ισχύει ...και εγω άλλαξα μια 1915s και με ρωτησαν πότε την αγόρασα...εγώ την είχα πάρει την ιδια μέρα, αυτη που μου έφεραν ηταν εντελως καινουρια γιατί την εψαξα πάρα πολύ! μου φαίνεται αν καθυστερήσεις πάνω από 10 μέρες ....σου την αλλάζουν με επισκευασμένη!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
papabasi Απρίλιος 8, 2005 Author #31 Κοινοποίηση Απρίλιος 8, 2005 Ναι, είναι γεγονος, μου την αλλάξανε με επισκευασμένη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.