papabasi Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9, 2005 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9, 2005 Πριν απόι λίγες μέρες αγόρασα μια οθόνη LG 1730s και μετά λύπης μου διαπίστωσα ότι ένα pixel εμφανίζεται κόκκινο σε όλα τα χρώματα. Θεωρείται καμμένο άρα θα μου την αντικαταστήσουν ή την πάτησα? Επίσης τι γίνεται με την Alman? Ακούω διάφορα και δε ξέρω τι να πιστέψω. Θα με εξυπηρτήσουν με τρόπο ή θα έχουμε τα γνωστά Ελληνικά φαινόμενα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordArthas Φεβρουάριος 9, 2005 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2005 Δεν εχεις παρα να δοκιμασεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
stamatas Φεβρουάριος 9, 2005 #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2005 καταρχην χαλαρωσε. η οθονη σου εχει zero pixels εγγυηση για 3 χρονια.σκεψου οτι αν την πας πισω σε δυο χρονια θα σου δωσουν το επομενο μοντελο τσαμπα.και εγω εχω LG 1915s και εχω ενα τετοιο pixel αλλα ουτε καν ασχολουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
papabasi Φεβρουάριος 9, 2005 Author #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2005 όντως δοκιμάζω: Τη Δευτερά τους πήρα τηλέφωνο και μου κράτησαν τα στοιχεία. Μου ζήτησαν την απόδειξη με fax και τους την έστειλα. Σήμερα Τετάρτη τους τηλεφώνησα και μου είπαν ότι δεν έχουν λάβει το fax και έτσι τους το ξανάστειλα. Μου επαλήθευσαν ότι το έλαβαν και περιμένω. ’ντε να δούμε... (Απλά ρώτησα για να μου πετάξετε καμιά γνώμη ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
papabasi Φεβρουάριος 9, 2005 Author #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2005 Έχετε δίκιο, δεν υπάρχει πανικός. Είναι όμως καινούργια η άτιμη και όπως να 'ναι ψιλοχαλάστηκα Link to comment Share on other sites More sharing options...
gleon Φεβρουάριος 9, 2005 #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2005 Αρχική απάντηση από papabasi [Σήμερα, στις 12:52] Έχετε δίκιο, δεν υπάρχει πανικός. Είναι όμως καινούργια η άτιμη και όπως να 'ναι ψιλοχαλάστηκα Μη σε απασχολεί και πολύ η εμπειρία που θα έχεις με την Alman θα σε ευχαριστήσει ακόμα ποιο πολύ για την αγορά σου Εγω με ίδο πρόβλημα και οθόνη σε μία βδομάδα μου φέραν 2 καινούργιες οθόνες (η πρώτη ήταν λάθος μοντέλο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Φεβρουάριος 9, 2005 #7 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2005 αλήθεια πως μπορείς να "κάψεις" ένα pixel....; Link to comment Share on other sites More sharing options...
gleon Φεβρουάριος 9, 2005 #8 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2005 το σκεφτόμουν και εγώ αυτό ....... εγκυκλοπεδικά φυσικά :whistling Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordArthas Φεβρουάριος 9, 2005 #9 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2005 Αρχική απάντηση από papabasi [Σήμερα, στις 12:52] Είναι όμως καινούργια η άτιμη και όπως να 'ναι ψιλοχαλάστηκα Δεν εχεις κι αδικο Link to comment Share on other sites More sharing options...
papabasi Φεβρουάριος 10, 2005 Author #10 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2005 Αν η αντικατάσταση είναι εύκολη καλό θα ήταν να καεί, ας πουμε 1-2 μήνες πριν τα τρία χρόνια!!! :devil: Μια ηλίθια ερώτηση: Αν σου την αλλάξουν ο χρόνος της εγγύησης ανανεώνεται??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordArthas Φεβρουάριος 10, 2005 #11 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2005 Αρχική απάντηση από papabasi [Σήμερα, στις 09:44] Μια ηλίθια ερώτηση: Αν σου την αλλάξουν ο χρόνος της εγγύησης ανανεώνεται??? Ειπαμε οτι σου δινουν καινουριο monitor, μην τους εχεις για βλακες Δεν ανανεωνεται ο χρονος εγγυσης, αφου δεν αγοραζεις παλι το προιον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
papabasi Φεβρουάριος 10, 2005 Author #12 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2005 Υπάρχουν νεώτερα...Αύριο θα έρθουν για να την αντικαταστήσουν (ανατολίτικο ζήτημα το έκανα ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
papabasi Φεβρουάριος 11, 2005 Author #13 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2005 Τελικώς πήραν τηλέφωνο, ήρθαν, την αντικατέστησαν και έφυγαν. Όλα ΟΚ με την οθόνη. Θα μεταφέρω και τις δικές μου εντυπώσεις αργότερα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZoltriX Φεβρουάριος 12, 2005 #14 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 12, 2005 βασικά σε περιπτωση αντικαταστασης η εγγυηση ανανεώνεται... το οτι τους νομους δε τους τηρει κανενας ειναι αλλο θεμα βεβαια http://www.kepka.org/Grk/Lgs/Legislation/2251.htm ’ρθρο 5: Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκειά της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής τους προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordArthas Φεβρουάριος 12, 2005 #15 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 12, 2005 Αρχική απάντηση από ZoltriX [Σήμερα, στις 03:50] βασικά σε περιπτωση αντικαταστασης η εγγυηση ανανεώνεται... το οτι τους νομους δε τους τηρει κανενας ειναι αλλο θεμα βεβαια Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Δεν ηξερα οτι ειναι ετσι! Αλλα οπως ειπες, ποιος το εφαρμοζει.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aias Φεβρουάριος 12, 2005 #16 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 12, 2005 Επειδη εχω και εγω LG(CRT) και χρειαστηκε να αντικατασταθει μεσα στον μηνα επειδη <<σφυριζε>> να πως εχουν τα πραγματα με την Αλμαν.Η ταχυτητα τους ειναι εκπληκτικη,ερχονται σχεδον αμεσως.Ομως: Μετα απο το περας 15 μερων απο την αγορα,η αντικατασταση γινεται με μεταχειρισμενη επισκευασμενη απο την LG.Εμενα μου φεραν μια οθονη σε μια ανοιγμενη κουτα και οταν ρωτησα τι ειναι αυτο μου λενε οτι ετσι εχουν τα πραγματα.Και η δευτερη οθονη ειχε προβλημα (δηλαδη μου την φεραν προβληματικη)και χρειαστηκε να αλλαχθει και αυτη,και μου φεραν μετα μια ασχετη που ουτε Flat ηταν.Περνω αμεσως τηλεφωνο και μου λεει (και καλα) η κοπελα οτι μου την φεραν πριν την αντικατασταση για να μην μεινω χωρις οθονη...Η τριτη οντως ειναι οκ και δουλευει τελεια αλλα το <<μεταχειρισμενο>> μου την βαραει γενικα....Να εχω πληρωσει την οθονη και να εχω μεταχειρισμενη???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordArthas Φεβρουάριος 12, 2005 #17 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 12, 2005 Αρχική απάντηση από Aias [Σήμερα, στις 11:27] Να εχω πληρωσει την οθονη και να εχω μεταχειρισμενη???? Δυστυχως σχεδον ολες, για να μην πω ολες, οι εταιριες ετσι κανουν με την εγγυση. Ειναι regenerated αυτες που φερνουν και ειναι πολυ εκνευριστικο. Το ιδιο ειχα παθει κι εγω, με μια ολοκαινουρια Philips CRT 19". Τελικα μετα απο πολλες αλλαγες και πολυ κοπο, ειχα παρει τα λεφτα μου πισω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
papabasi Φεβρουάριος 14, 2005 Author #18 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2005 Όλα αυτά που λέτε είναι ενδιαφέροντα και κάπως ανησυχητικά. Υπάρχει κάποιος τρόπος να δούμε την ηλικία της οθόνης για να καταλάβουμε αν είναι καινούργια?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordArthas Φεβρουάριος 14, 2005 #19 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2005 Εγω δεν ξερω καποιον τροπο...Τονιζω οτι μου το ειχαν επιβεβαιωσει αυτο και στο τηλεφωνικο κεντρο της Philips σε καποιο απο τα πολλα τηλεφωνηματα μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
papabasi Φεβρουάριος 17, 2005 Author #20 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2005 Παρεπιπτόντως, πως μπορούμε να πετύχουμε κάποια σωστή ρύθμιση για την οθόνηΈπαιξα με τις ρυθμίσεις της και με το colorific αλλά όλο και κάτι δε μου αρέσει...Καμιά ιδέα??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.