Jump to content



Βοήθεια! Χάνομαι... :-)


Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Παίδες, για βοηθήστε με λιγουλάκι.

Προχθές, έπαιζε ο αδερφός μου στον υπολογιστή (της υπογραφής) και έκλεισε μόνος του. Μετά δεν άνοιγε (φυσικά).

Τον άνοιξα, δεν μύριζε τίποτα καμένο, αλλά επειδή έκανε POST αλλά δεν έμπαινε στα win υποψιάστηκα τη mobo. Άρχισα να βγάζω τα καλώδια, και όταν έφτασα στην δωδεκάβολτη είδα ότι δεν έβγαινε. Την τράβηξα μέχρι να βγεί :098: και είδα ότι το καλώδιο στην επαφή, όπως και η υποδοχή στην μητρική, ήταν καμένες. Τα ξανάβαλα στη θέση τους και τον πήγα στο e-shop (ναι, δυστυχώς από εκεί τον έχω αγοράσει).

Στο e-shop τον είδαν μέσα σε μερικές ώρες, για την ακρίβεια λεπτά, (χτες) και απεφάνθησαν ότι έκανε restart το...bios! :115: Πλήρωσα, τον πήρα (τον υπολογιστή) και τον πήγα σπιτάκι μου. Στην δεύτερη προσπάθεια άνοιξε και δούλεψε για κάνα μισάωρο. Μετά τον άφησα.

Σήμερα το απόγευμα που τον ξανά άνοιξα, ακούστηκε ένα "τσαφ" από μέσα και μύρισε λιγουλάκι το PSU (νομίζω). Δεν άνοιξε, οπότε τον άνοιξα ξανά και...ω του θαύματος! δουλεύει... :063:

Τώρα εγώ πρέπει να υποθέσω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και να συνεχίσω τη ζωή μου ή να πάω το PSU και τη MoBo στο e-shop και να ζητήσω αντικατάσταση; Όταν καεί το PSU αντικαθίσταται; Άμα έχει κάψει κάτι, αντικαθίσταται κι αυτό; Να βάλω απλώς την άλλη παροχή 12V στη MoBo;

ΥΓ 1: Όλα είναι εντός εγγύησης.

ΥΓ 2: Με το speedfan οι ενδείξεις των 12V είναι 0.9V και 17V. Είμαι εντάξει; :(

ΥΓ 3: Όπου "άνοιξα" στο κείμενο, βάλτε "έθεσα σε λειτουργία".

ΥΓ 4: Ευχαριστώ για την προσοχή σας :028:

Αν η εγγύση που έχεις προβλέπει προβλήματα του συγκεκριμένου είδους, τότε ζήτα αντικατάσταση...

Ακόμα κι αν δε στον αντικαταστήσουν, δε θα πείραζε ενα καινούριο PSU.. δε θα το ρίσκαρα στη θέση σου...

να τα πας πισω αλλα θα τα δουν αυτοι και αμα δουλευουν κανονικα θα σου δωσουν τα ιδια αλλιως θα στα αντικαταστησουν.δηλαδη αμα δν εχουν προβλημα θα παρεις τα δικα σου πισω.

Ένας moderator δεν μπορεί να μετακινήσει το θρεντ στην σωστή κατηγορία;

Μπορεί. Εσύ μπορείς να μη το σχολιάζεις; :p

να τα πας πισω αλλα θα τα δουν αυτοι και αμα δουλευουν κανονικα θα σου δωσουν τα ιδια αλλιως θα στα αντικαταστησουν.δηλαδη αμα δν εχουν προβλημα θα παρεις τα δικα σου πισω.

Τώρα που το σκέφτομαι, κράτα το μέχρι να στα κάψει όλα και μετά πάνε να στα αντικαταστήσουν όλα.. LOL

Το πρώτοπράγμα που θα έκανα εγώ είναι νατους πάρω τηλέφωνο ή να πάω το μηχάνημα απο εκεί σχετικά με το τι συμπτωμα παρουσίασε μετά το σεβρις τους. ¨Εχουν την κακή συνήθεια να λενε ότι κάτι τέτοια τα προκαλει ο χρήστης ( κάψιμο) για να πάρει τσάμπα αναβάθμιση. Αν το πας τώρα που δουλέυει τουλάχιστον θα έχεις αποδεικτικό το service reports έστω και αν δουλευει.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Greek, μπορείς να μου το εξηγήσεις λίγο αυτό που γράφεις στο τέλος;

Αν τους το πάω και δουλεύει θα μου την πουν, αν περιμένω να καούν όλα και καούν αφού έχει λήξει η εγγύηση, θα λυπηθώ...τουλάχιστον :074:

Το έβαλα να τρέξει stress prime μισή ώρα, και δεν υπάρχει πρόβλημα, όχι πως έχει σημασία.

Βασικά αν τους ας το pc και τους πεις τσεκάρεται το μηχάνημα γιατι το τροφοδοτικό έκανε νερα τουλαχιστον ότανκαει θα τους πεις οτι τους το πηγες για ελεγχο και θα είναι στο ιστορικό του μηχανήματος.....

Καλά, ευχαριστώ για άλλη μια φορά Greek!

Θα τους πάρω τηλέφωνο αλλά μάλλον θα το πάω αύριο επειδή είμαι κουρασμένος.

ΥΓ: Ξέχασα να πώ ότι όλα μέσα στο κουτί είναι ίδια, δεν άλλαξαν τη MoBo ή το PSU. Βαριόντουσαν να βγάλουν τα καλώδια;

αγορασε ενα τροφοδοτικο απο την τσεπη σου και τελειωνε

υγ δεν μας ειπες τι τροφοδοτικο εχεις ωστε να ξερουμε αν ειναι του κιλου πετα το αν ειναι καλο τοτε ψαξε να το κανεις με την εγγυηση(αν ειναι αυτο της υπογραφης σου PSU: TAGAN 480w ψαξε εγγυηση)

Να το πας,εισαι πελατης και οφειλουν να σε σεβονται.Δεν θα δωσεις ουτε 1 cent απο την τσεπη σου εφοσον ειναι προβλημα του hardware.

Μου είπαν ότι έχει (όντως) καεί το PSU και η μητρική αλλά μου είπαν ότι το PSU (μόνο γι'αυτό ρώτησα) δεν είναι μέσα στην εγγύηση επειδή έχει εμφανή σημεία καψίματος και ότι πρέπει να αγοράσω άλλο. Ισχύει ότι η εγγύηση είναι άκυρη;

Και μια απορία: φταίει το PSU ή η μητρική για το πρόβλημα;

Τι εννοούν ότι έχει εμφανη σημάδια καψίματος? Οτι πήγες με σπίρτα να βάλεις φωτια για λουκάνικα και ακούμπησες το τροφοδοτικό πολύ κοντά και άρπαξε?Μου φαίνεται ότι τους πειράζει που έχει εμφανή σημάδια γιατί δεν μπορούν να το πασάρουν σε άλλον και ας είναι χαλασμένο κάτιπου το έχουν κάνει και στο παρελθον σύμφωνα με μαρτυρίες άλλων μελών απο εδώ μέσα.

Από την στιγμή που έχει εμφανή σημάδια και δεν οφείλονται σε εξωτερικους παράγοντας είναι αστοχία υλικού και πρέπει να αλαχθεί βάση εγγύησης. Για να μην σου πώ ότι μπορείς να τους κυνηγήσεις για πρόκληση σωματικών βλαβώνς λόγω αμελείας ή δεν ξερω γω τι επειδή τα υλικά που αυτοί πούλησαν είναι για πέταμα και κατώτερα ποιοτικά.

Χώρια που στο ιστορικό φαίνεται ήδη μια καμένη μητρική την οποία αλλάξανε άρα είτε απο εκει προκλήθηκε το κάψιμο και στο τροφοδοτικό ή το τροφοδοτικό ήταν ήδη αρπαγμένο τηνπρώτη φορά και δεν στο άλλαξαν με αποτέλεσμα να κάνει τώρα.....

Τι εννοούν ότι έχει εμφανη σημάδια καψίματος?

:069:

Εννοούν ότι η δωδεκάβολτη επαφή μητρικής-τροφοδοτικού είναι καμένη (δες την φωτογραφία).

Greek, αν είσαι σίγουρος ότι είναι στην εγγύηση, πες μου το σε παρακαλώ, μιας και δεν έχω όρεξη να τους χαριστώ δεύτερη φορά. Αν τσατιστώ θα έχω άσχημα ξεμπερδέματα :092:

post-2810-1442174796,8254_thumb.jpg

Και καλά τα "εμφανή καψίματα" τα έκανες εσύ ή το προβληματικό τροφοδοτικό ?? δεν καταλαβαίνω την λογική τους ...

Να το πας πίσω και να του το τρίψεις στην μούρη.....

αυτή είναι η γνώμη μου..

Λοιπόν, για ενημέρωση να πω ότι μίλησα με πωλητή και με τεχνικό από το μαγαζί και μου είπαν αμφότεροι ότι όντως επειδή έχουν εμφανή σημάδια καψίματος δεν δικαιούνται αντικατάστασης, ούτε το PSU ούτε η MoBo. Μου είπαν να ρωτήσω και στις αντιπροσωπείες για να το επιβεβαιώσω, αλλά πού να ξέρω εγώ τις αντιπροσωπείες; :074:

Θα ενημερώσω άμα επικοινωνήσω με τις αντιπροσωπείες...

Την συναρμολόγηση ποιος την έκανε? Το μαγαζί φαντάζομαι οπότε εκείνοι είναι υπέυθυνοι για οποιαδήποτε μη σωστή επαφή , αν πάνε να περάσουν κάτι τέτοιο....

Επίσης , στη εγγύηση δεν λέει κάτι ότι η ζημιά πρέπει να είναι αφανης και ότι αμα φαίνεται δεν ισχύει... Συνήθως, όταν καίγεται ένα τροφοδοτικό σημαίνει ότι πάει απο βραχυκύκλωμα και όχι γιατί πέρασε τα 80 είχε πίεση....

Σύμφωνα με το νόμο ( τα έχουμε ποστάρει κάνε μια εκτύπωση) υπέυθυνος είναι ο πωλητής που σου πόύλησε το μηχάνημα.. Πρτέπει εκείνος να το στείλει για έλεγχο και αν του πεί κάτι αντίστοιχο η αντιπροσωπεία τότε αλλάζει το πράγμα καιη μύνηση πάει και στους 2.. Αλλιώς τώρα κυνηγάς μόνο αυτόν.

Στο ξαναλέω , απο την στιγμή που σου πούλησαν το μηχάνημα και θεωρούν ότι το υλικό ήταν εντάξει τότε το πρόβλημα ήτνα σε κακή συναρμολόγηση που προκάλεσε το σπινθηρισμό και την βλάβη. Σε κάθε περίπτωση εκείνοι πρέπει να στο αλλάξου ήνα αποδείξουν ότι ήταν λόγω κακής χρήσης...

>Δηλαδή πήρες σφυρί και το βάρεσες , έκανες mod, έριξες νερό κλπ κλπ....

Δεν ακούνε τίποτα, τους είπα ότι κάηκε μόνο του χωρίς να το πειράξω, αυτοί επιμένουν. Τί να πω, οι υπάλληλοι φταίνε; Δεν γουστάρουν να με εξυπηρετήσουν; Αφού τα κάνουν σε όλους. Στην αρχή είπα θα πάω εκεί και θα φωνάξω την αστυνομία, μετά είπα θα τα βρούμε.... Τώρα τον έχω εγώ τον υπολογιστή, μου πέτεξαν το μπαλάκι της ευθύνης, μου είπαν ρώτα εσύ στις αντιπροσωπείες, και τώρα ψάχνομαι. Μήπως να μιλήσω με τον υπέυθυνο του καταστήματος, θα αλλάξει κάτι; Τους βαρέθηκα τους * μου έχουν πρήξει τα @...

Έχω και τους γονείς μου που λένε δεν πειράζει, την δουλειά τους κάνουν, πάνε πάρε καινούρια.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.