Jump to content



LOGITECH Z5500 vs CREATIVE GIGAWORKS THX S750


Samael

Ποιο σετ?  

162 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από FREY REACTOR

Φιλε μου επειδη εγω ειμαι στη φαση να τα στειλω τα Ζ5500 λογω του γνωστου προβληματος,θα ηθελα να μου πεις

α)τη διαδικασια ακολουθησες προκειμενου να σου τα αλλαξει η logitech

β) το σετ που πηρες ως αλλαγη ειναι απαλλαγμενο απο το popping?

ευχαριστω

Κι εγώ ενδιαφέρομαι...

Λοιπόν παιδιά σχετικά με τη διαδικασία που έκανα.

Πάμε www.logitech.com επάνω επάνω έχει την επιλογή support και επιλέγουμε product support. Εδώ επιλέγουμε speakers. Στο σημείο αυτό έχει ένα θέμα που γράφει:

"Your speaker system produces a popping or clipping sound" με id 8. Στη νέα σελίδα επάνω πάλι έχει την επιλογή "Ask a question". Εδώ τώρα θα χρειαστεί να συμπληρώσετε στοιχεία σχετικά με τα ηχεία όπως επίσης και τα δικά σας. Θα χρειαστεί να κάνετε και register στο site οπότε δώστε σωστά στοιχεία. Από δω και πέρα ανοίγει μια δικιά σας question και θα σας απαντήσουν δίνοντας οδηγίες για το τι να κάνετε. Τα ηχεία έρχονται στο σπίτι σας και στη συνέχεια έρχονται και παίρνουν τα παλιά, όλα μέσω UPS.

Εμένα παντως τα καινούρια που πήρα δεν έχουν πλέον popping τα δοκίμασα πολύ υπομονετικά και δεν κατάφερα να τα κάνω να κάνουν pop και εγγύηση ξανά από την αρχή 2 χρόνια :)

Αρχική απάντηση από HellLight

Λοιπόν παιδιά σχετικά με τη διαδικασία που έκανα.

Πάμε www.logitech.com επάνω επάνω έχει την επιλογή support και επιλέγουμε product support. Εδώ επιλέγουμε speakers. Στο σημείο αυτό έχει ένα θέμα που γράφει:

"Your speaker system produces a popping or clipping sound" με id 8. Στη νέα σελίδα επάνω πάλι έχει την επιλογή "Ask a question". Εδώ τώρα θα χρειαστεί να συμπληρώσετε στοιχεία σχετικά με τα ηχεία όπως επίσης και τα δικά σας. Θα χρειαστεί να κάνετε και register στο site οπότε δώστε σωστά στοιχεία. Από δω και πέρα ανοίγει μια δικιά σας question και θα σας απαντήσουν δίνοντας οδηγίες για το τι να κάνετε. Τα ηχεία έρχονται στο σπίτι σας και στη συνέχεια έρχονται και παίρνουν τα παλιά, όλα μέσω UPS.

Εμένα παντως τα καινούρια που πήρα δεν έχουν πλέον popping τα δοκίμασα πολύ υπομονετικά και δεν κατάφερα να τα κάνω να κάνουν pop και εγγύηση ξανά από την αρχή 2 χρόνια :)

popping ειναι ειπαμε το σπαστικο τσικ που κανει οταν αναβουμε μια λαμπα,η πλυντηριο ετσι?

Δλδ εσυ τωρα ουσιαστικα δεν εχει καμια μα καμια παρεμβολη,και τερμα να τα εχεις ειναι απολυτο silence?

Επισης ποσο χρονο σου πηρε?

Popping είναι ακριβώς αυτό το πράμα με τα φώτα.

Κοίταξε όταν τα βάζεις τέρμα απόλυτο silence δεν έχεις. Υπάρχει ένας μικρός βόμβος (του ενισχυτή) ο οποίος όμως είναι πολύ μικρότερος από τα προηγούμενα ηχέια, αλλά τσικ τσακ κτλ δεν κάνει. Αυτό έχουν διορθώσει.

Η όλη διαδικασία μου πήρε περίπου 3 βδομάδες, αλλά στο διαστημα αυτό έχεις τα δικά σου ηχεία.Έρχονται τα καινούρια και μετά τα στέλνεις πίσω τα άλλα. Πιστεύω πως αξίζει τον κόπο γιατί δεν είναι ηχειάκια της πλάκας.

Α ναι ερχονται τα καινουργια και μετα παιρνουν τα δικα σου??

Χωρις κανενα εξοδο ε?

Προχωραω και γω...

Κανένα απολύτος έξοδο. Όλα κανονισμένα από αυτούς. Ελπίζω μόνο να έχεις απόδειξη αγοράς γιατί θα στη ζητήσουν να την περάσεις με scanner.

Αρχική απάντηση από HellLight

Κανένα απολύτος έξοδο. Όλα κανονισμένα από αυτούς. Ελπίζω μόνο να έχεις απόδειξη αγοράς γιατί θα στη ζητήσουν να την περάσεις με scanner.

Ναι κανενα προβλημα!

Θα την στειλω σημερα το βραδυ!

thanks για την πληροφορηση!

φιλε hellight ευχαριστουμε!!! πολυ ενθαρρυντικα τα οσα μοιραστηκες μαζι μας.εμενα με απασχολει το να ειναι απαλλαγμενο απο καθε προβλημα το νεο σετ

blade pan περιμενω feedback κι απο σενα

helllight αυτα που γραφεις πανω για το site ειναι ακριβως ετσι?διοτι δεν βρισκω ολα οσα λες....πχ το id ειναι 5534...

μηπως παω στο email us?

helllight αυτα που γραφεις πανω για το site ειναι ακριβως ετσι?διοτι δεν βρισκω ολα οσα λες....πχ το id ειναι 5534...

μηπως παω στο email us?

helllight αυτα που γραφεις πανω για το site ειναι ακριβως ετσι?διοτι δεν βρισκω ολα οσα λες....πχ το id ειναι 5534...

μηπως παω στο email us?

Ναι το ξαναείδα και πριν από λιγο. Speaker support, ερώτηση 8, id:3629, question:your speaker system produces a popping or clicking sound και στη συνέχεια επάνω ask a question. Κάνεις login κτλ.

Ναι το ξαναείδα και πριν από λιγο. Speaker support, ερώτηση 8, id:3629, question:your speaker system produces a popping or clicking sound και στη συνέχεια επάνω ask a question. Κάνεις login κτλ.

Επιτέλους βρήκα πώς ξεχωρίζουμε αν τα ηχεία έχουν πρόβλημα ή όχι!

Αν ο κωδικός PID των ηχείων είναι από R636 και μετά, τότε έχετε την Limited Edition που δεν έχει προβλήματα!!

Εγώ είμαι κάτοχος μιας R638 !!! ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.