Jump to content



Best pc speakers 4 music


MrSpok

Recommended Posts

Πρέπει να έχεις μπερδέψει τα συστήματα της Dolby.

Dolby Prologic ΙΙ:

In 2000, Dolby introduced Dolby Pro Logic II (DPL II), an improved implementation of Dolby Pro Logic. DPL II processes any high quality stereo signal source into "5.1"—five separate full frequency channels (left, center, right, left surround and right surround) plus one low-frequency-effects (deep bass) channel.

Δεν ξέρω αν κατάλαβες τι ακριβώς εννοεί το ανωτέρω κείμενο αλλά ο Dolby δεν είναι κωδικοποιητής αλλά αποκωδικοποιητής. Δεν υπάρχει κρυφή πληροφορία στο σήμα που να βγαίνει όταν έχουμε Dolby ενισχυτή και να κρύβεται όταν δεν έχουμε!

Και για του λόγου το αληθές δες εδώ την μήτρα επεξεργασίας του σήματος για την εξαγωγή της "έξτρα" πληροφορίας

Dolby Pro Logic II Left Right Center Rear Left Rear Right

Left Total 1 0 0,707 0,812+90φ 0,574+90φ

Right Total 0 1 0,707 0,812-90φ 0,574-90φ

Απ' ότι βλέπεις και εσύ δεν πρόκειται για κάποια εξωτική σχέση ούτε για κανένα εξωπραγματικό αλγόριθμο!

Θα τελειώσω με άλλη μια ερώτηση. Αν υποθέσουμε ότι ο αλγόριθμος αυτός πράγματι αναβαθμίζει την ακουστική εμπειρία, αυτό θα γίνεται όταν το σύστημα μας (δλδ τα ηχεία στην προκειμένη) είναι σωστά τοποθετημένα στον χώρο όπως ορίζει το πρότυπο Dolby και με την κατάλληλη ακουστική φροντίδα του χώρου. Αλήθεια ποιός έχει φροντισμένο τον χώρο του και ποιός τοποθετημένα σωστά τα ηχεία του;

Εννοείται πως πάνω απ' όλα φιλικά και γιατί η γνώση είναι για να μοιράζεται!:)

Παλι δεν εγινα κατανοητός και μαλλον εγω ευθύνομαι καθως δεν πρεπει να τα εθεσα σωστα.

Το κειμενο που εχετε παραθεσει πιθανον απο το wikipaidia δεν ξεκαθαριζει κατι πολυ απλο (λογικο αφου απευθύνεται μονο για βασικες γνωσεις) το any high quality stereo που τονιζεται οταν προερχεται απο ενα απλο cd σε συνεργασια με καποιο av ενισχυτη οπου θα μπει σε κατάσταση virtual stereo, δεν θα σου δωσει καθαρο πολυκαναλο σημα. Δηλαδη να ξεχωρισει τα σηματα με τις τιμες διαχωρισμου που εχεις αναφερει και εσυ για το καθε καναλι.Δεν θα μπορει να ξεχωρισει δηλαδη την πληροφορια και παιζει στο καθε ηχειο σου αυτο που πρεπει. πχ φωνες-κεντρικο, αρ,δεξι - κυριως εφε, αρ,δεξι πισω - περιφεριακα εφε. Κατι τετοιο σε μουσικη εχει γραφτει μονο σε: DVD audio και Super audio CD (SACD). Στο DVD οι ταινιες περιεχουν πληροφοριες οπου ο DD2 αποκωδικοποιεί την πληροφορια σε 6 διακριτα σταδια με σκοπο τον εντυπωσιασμό και δημιουργια 3D σκηνης (ταινιες). Ολα αυτα τα λεω με βαση την δουλεια μου και οχι με αυτα που διαβαζω.

Τελος η αποψη μου παντα η σωστη μουσικη και το καλο Hi- End συστημα αποτελειται απο 2 Full range ηχεια εμπρος αριστερα και δεξια μας σε διαταξη ισοσκελους τριγωνου με εμας. Οπως στα live οπως πολυ σωστα προαναφερθηκε.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply
Παλι δεν εγινα κατανοητός και μαλλον εγω ευθύνομαι καθως δεν πρεπει να τα εθεσα σωστα.

Το κειμενο που εχετε παραθεσει πιθανον απο το wikipaidia δεν ξεκαθαριζει κατι πολυ απλο (λογικο αφου απευθύνεται μονο για βασικες γνωσεις) το any high quality stereo που τονιζεται οταν προερχεται απο ενα απλο cd σε συνεργασια με καποιο av ενισχυτη οπου θα μπει σε κατάσταση virtual stereo, δεν θα σου δωσει καθαρο πολυκαναλο σημα. Δηλαδη να ξεχωρισει τα σηματα με τις τιμες διαχωρισμου που εχεις αναφερει και εσυ για το καθε καναλι.Δεν θα μπορει να ξεχωρισει δηλαδη την πληροφορια και παιζει στο καθε ηχειο σου αυτο που πρεπει. πχ φωνες-κεντρικο, αρ,δεξι - κυριως εφε, αρ,δεξι πισω - περιφεριακα εφε. Κατι τετοιο σε μουσικη εχει γραφτει μονο σε: DVD audio και Super audio CD (SACD). Στο DVD οι ταινιες περιεχουν πληροφοριες οπου ο DD2 αποκωδικοποιεί την πληροφορια σε 6 διακριτα σταδια με σκοπο τον εντυπωσιασμό και δημιουργια 3D σκηνης (ταινιες). Ολα αυτα τα λεω με βαση την δουλεια μου και οχι με αυτα που διαβαζω.

Τελος η αποψη μου παντα η σωστη μουσικη και το καλο Hi- End συστημα αποτελειται απο 2 Full range ηχεια εμπρος αριστερα και δεξια μας σε διαταξη ισοσκελους τριγωνου με εμας. Οπως στα live οπως πολυ σωστα προαναφερθηκε.

Ok μάλλον έγινε το εξής μπέρδεμα, εσύ αναφέρεσαι στο Dolby Digital το οποίο είναι πραγματικό 5.1 και εμείς στο Dolby Prologic.

Το ερώτημα μας ήταν κατά πόσο είναι ορθότερο να ακούμε στερεοφωνική μουσική από ηχεία 5.1! Τώρα για τα SACD και DVD-Audio/Video που περιλαμβάνουν πραγματικό 5.1 σήμα δεν αμφισβητώ σε καμία περίπτωση ότι αν θέλουμε να ακούσουμε αυτό που ο καλλιτέχνης μας "χάρισε" τότε η σωστή μέθοδος είναι με την χρήση ενός 5.1 συστήματος!

Αλλά δεν αναφερθήκαμε καθόλου στο thread σε πραγματικό σήμα 5.1 παρά μόνο σε στερεοφωνικό (που είναι και το πιο διαδεδομένο δυστυχώς) και στην μετατροπή του σε πολυφωνικό...

Σωστά;:)

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα απ' όλα να ζητήσω συγνώμη για το ύφος του απόλυτου γνώστη που ίσως να χρησιμοποίησα, είναι ο τρόπος που εκφράζομαι τέτοιος, κυρίως γιατί έτσι είναι το χιούμορ μου.

Τώρα για τα υπόλοιπα, πάντα ως θέμα συζήτησης:

Δεν συγκρίνουμε το DD και το DTS τα οποία είναι πραγματικά 5.1 αλλά την μετατροπή στέρεο σε 5.1

Άντε μπράβο! Εδώ είμαστε... αυτό δεν προσπαθούμε να ακούσουμε; Την τέλεια αναπαραγωγή, το Live!!

Σε αυτό πράγματι έχεις δίκιο;)

Αν δεις στο ποστ πιο πάνω έβαλα τον πίνακα μετατροπών για την δημιουργία του σήματος:

Dolby Pro Logic II --- Left --- Right --- Center --- Rear Left --- Rear Right

Left Total ------------- 1------- 0 ---- 0,707 -- 0,812+90φ -- 0,574+90φ

Right Total ------------ 0 ------ 1 ---- 0,707 --- 0,812-90φ -- 0,574-90φ

Η μέθοδος διαχωρισμού των φωνητικών γίνεται με την προσθήκη και των δύο σημάτων (νομίζω κάποτε είχα διαβάσει ένα άρθρο για αυτή την μέθοδο και την εφαρμογή του στα ακουστικά για την ψευδό-δημιουργία soundstage)

Δεν πετάει τίποτα όπου θέλει ως προς τον οριζόντιο άξονα όμως σίγουρα τα μεταφέρει από μπροστά σε ένα πιο πίσω μέρος. Πόσο πίσω εξαρτάται από την τοποθέτηση των ηχείων και την θέση ακρόασης.

Μήπως δεν είναι σωστά στημένο το σύστημα σου; Αλήθεια κάθεσαι σε πόση απόσταση από τα μπρος ηχεία και σε πόση από τα πίσω;

Πάντα φιλικά και χωρίς να προσπαθώ να το παίξω γνώστης ή έξυπνος. Απλά εκφράζω τις απόψεις μου και τις γνώσεις μου στους τομείς που πιστεύω πως γνωρίζω!

Παρεξηγηση solved :001:

Η αληθεια ειναι οτι στο δωματιο με τα z-5500 δεν ειναι ακομα σωστα στημενα. Αλλα κατα διαβολικη συμπτωση τυχαινει να εχω και αλλο ενα σετ 5500 στημενα στο σαλονι, παρεα με τα klipsch, οποτε παιζει αμεση συγκριση. Ισχυουν αυτα που ειπα πιο πανω.

@graphist83 Μονο απο full range? Αν μου πεις και f/r με SET θα αρχισω να ανησυχω :042:

Link to comment
Share on other sites

Παρεξηγηση solved :001:

Η αληθεια ειναι οτι στο δωματιο με τα z-5500 δεν ειναι ακομα σωστα στημενα. Αλλα κατα διαβολικη συμπτωση τυχαινει να εχω και αλλο ενα σετ 5500 στημενα στο σαλονι, παρεα με τα klipsch, οποτε παιζει αμεση συγκριση. Ισχυουν αυτα που ειπα πιο πανω.

@graphist83 Μονο απο full range? Αν μου πεις και f/r με SET θα αρχισω να ανησυχω :042:

Τι έγινε όλοι οι HighEndαδες εδώ μαζευτήκανε;;

Ποια Klipsch έχεις;

Με το Full Range δεν εννοεί αναγκαστικά μονόδρομα... Full Range είναι όλα τα ηχεία που βγάζουν όλο το ακουστό εύρος μόνα τους. Και εγώ έκανα παλιότερα το ίδιο λάθος και με διορθώσανε;)

Link to comment
Share on other sites

Εχω τα Klipsch Forte II σε εναν Accuphase E-207.

Εκτός από το γεγονός ότι δεν σου ξαναμιλάω...:022:

Τολμάς και συγκρίνεις τα θηρία με τον Accu με τα ποταπά Ζ5500;

Καλά ο μπαμπάς σου δεν σε έμαθε τρόπους;:033:

Link to comment
Share on other sites

:033: :033:

Μα μονο για την surround αισθηση μιλησα, αν δεις τονισα προσεκτικα οτι δεν συγκρινω ποιοτητα :029:

Καλά άντε σου κάνω την χάρη και σε (ψίλο-)συγχωρώ...

Πάντως το σκίσαμε το thread :046:

Link to comment
Share on other sites

Τι έγινε όλοι οι HighEndαδες εδώ μαζευτήκανε;;

Ποια Klipsch έχεις;

Με το Full Range δεν εννοεί αναγκαστικά μονόδρομα... Full Range είναι όλα τα ηχεία που βγάζουν όλο το ακουστό εύρος μόνα τους. Και εγώ έκανα παλιότερα το ίδιο λάθος και με διορθώσανε;)

Ακριβως αυτο σημαινει. Αναφερομαι στο καλο και ποιοτικο συστημα μονο για μουσικη. Δεν ειναι απαραιτητο να βαλεις τετοια ηχεια. Απλα αμα θες το καλυτερο αυτο ειναι το προτιμοτερο. Εννοω δηλαδη λυσεις με μικρα ηχεια τα οποια παιζουν μονο σε συνδιασμο με καποιο sub λογο του μικρου μεγεθους τους δεν αποτελουν ποιοτικη λυση.

Ενω τα klipsch που εχεις στα οποια τρεφω πολυ καλη εκτιμηση ειναι ενα ηχειο μια τετοιας κατηγοριας {full range}.

Link to comment
Share on other sites

Γι' αυτά τι έχετε να πείτε? Σκέφτομαι να τα "τσιμπήσω"... Σε αυτά τα λεφτά τι άλλο έχετε να προτείνεται (πάντα με πρώτο κριτήριο την μουσική)?

Και κάτι άλλο...τι διαφορές, πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα έχουν τα active με τα passive monitors?

Link to comment
Share on other sites

Γι' αυτά τι έχετε να πείτε? Σκέφτομαι να τα "τσιμπήσω"... Σε αυτά τα λεφτά τι άλλο έχετε να προτείνεται (πάντα με πρώτο κριτήριο την μουσική)?

Και κάτι άλλο...τι διαφορές, πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα έχουν τα active με τα passive monitors?

Με αυτά φίλε Theo θα ακούσεις μουσική έτσι όπως δεν έχεις ακούσει σε κανένα PCάδικο ηχείο... αντίστοιχα τους μόνο διάφορα άλλα στουντιακά active monitors τα οποία μάλιστα θα ήταν λάθος εγώ να συγκρίνω αφού είναι καθαρά υποκειμενικό το ζήτημα. Πάντως σε εταιρίες όπως ο Νάκας και ο Στόλλας μπορείς να βρεις αντίστοιχου επιπέδου ηχεία για παρόμοιες εφαρμογές!

Τα active monitors είναι αυτοενισχυόμενα ηχεία με ενεργό κροσσόβερ.

Τα Passive δεν είναι αυτοενισχυόμενα (δλδ θέλουν ενισχυτή εξωτερικό) και έχουν παθητικό κροσσόβερ...(σε γενικές γραμμές το ενεργό είναι καλύτερο)

Σίγουρα προτίμησε τα active αν δεν έχεις ενισχυτή και θες να πάρεις κάτι που θα συνδεθεί στο PC και θα παίξει μουσική... τώρα αν θες να ψαχτείς αυτό είναι άλλο θέμα!

Link to comment
Share on other sites

Passive απαιτουν ξεχωριστο ενισχυτη. Ta active εχουν ενσωματωμενο ενα μονομπλοκ στην ουσια πανω σε καθε ηχειο. Τα πλεονεκτηματα σαφη. Ξεχωριστο κυκλωμα τροφοδοσιας, λιγοτερος θορυβος, πολυ λιγοτερες ενωσεις απο το σταδιο εξοδου στο μεγαφωνο (λιγοτερα καλωδια, ελλειψη κολλησεων, οχι μπανανες/μπορνες κλπ), συνεπως μικροτερη αντισταση εξοδου, συνεπως μεγαλυτερος συντελεστης αποσβεσης.

Link to comment
Share on other sites

Να διορθώσω τον φίλο spresv ότι δεν έχουν μονομπλόκ σε κάθε ηχείο αλλά σε κάθε δρόμο του ηχείου αφού η ενίσχυση του σήματος γίνεται μετά τον διαχωρισμό των συχνοτήτων από το crossover.

Υπάρχουν παρόλα αυτά ηχεία αυτοενισχυόμενα με παθητικό Crossover και μονομπλόκ ενίσχυση σε κάθε ηχείο αλλά αυτά δεν λέγονται ενεργά αλλά απλώς αυτοενισχυόμενα:)

Για τα πλεονεκτήματα τα είπε πολύ ορθώς ο spresv!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.