gto234 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4, 2007 Παιδιά καλημέρα,πήρα δώρο με το conn-x έναν σκληρό δίσκο wd scorpio 80gb σε θήκη μεταφοράς usb.Το πρόβλημα είναι ότι μάλλον ο δίσκος είναι χαλασμένος διότι όταν τον συνδέω το σύστημα δεν αποκρίνεται καθόλου.Γενικά έβγαλα απο το Laptop έναν 40ρη που έχει και τον έβαλα στη usb θηκη και δούλευαν όλα τέλεια.συνδέω τον WD με το laptop και προσπαθω φορμάτ μέσω του cd των xp αλλά τίποτα...σφάλματα,δεν μπορεί να του κάνει φορμάτ,μπλέ οθόνες και γενικά συμπτώματα ότι ο δίσκος είναι χαλασμένος.Τώρα του κάνω low-level format και μου πετάει πάλι σφάλματα.Τεσπα μάλλον χαλασμένος είναι ο δίσκος,υπάρχει καμμιά περίπτωση να πάει για RMA?Υπόψιν δεν μου δίνεται η δυνατότητα να τον πάω στον ΟΤΕ για αλλαγή και έψαξα στο site της WD για RMA αλλά στο warranty check όπου δηλώνω το s/n του δίσκου μου λέει ότι είναι out of region και ότι είναι ineligible for Replacement (μη κατάλληλος για αλλαγή).Μπορώ να κάνω κάτι από την εδώ αντιπροσωπεία και ποιά είναι αυτή;
regent1442169115 Σεπτέμβριος 4, 2007 #2 Σεπτέμβριος 4, 2007 Θεωρώ πως σαν δώρο καλύπτεται από την εγγύηση του κυρίου προϊόντος το οποίο στην περίπτωσή σου είναι το πακέτο conn-x. Πήγαινε με την απόδειξη αυτή λοιπόν και ζήτα αντικατάσταση.Υ.Γ.> Καλό θα ήταν να μην φαίνεται ανοιχτό το usb κουτί.
gto234 Σεπτέμβριος 4, 2007 Author #3 Σεπτέμβριος 4, 2007 Για την ακρίβεια το conn-x το έχει πάρει μια φίλη μου η οποία βρίσκεται Αθήνα και εγω Κρήτη οπότε δεν γίνεται να πάω μεσω ΟΤΕ και θέλω να δω μήπως μπορώ να κάνω την αλλαγή απ'ευθείας από τον αντιπρόσωπο της wd.Κάπου διάβαζα ότι δεν είναι απαραίτητη η απόδειξη αγοράς και ότι απο το s/n μπορούν να δούν αν καλύπτεται ο δίσκος.Απλα δεν ξέρω που να απευθυνθώ...
gto234 Σεπτέμβριος 4, 2007 Author #4 Σεπτέμβριος 4, 2007 Λοιπόν έκανα μια ανακάλυψη...Στο site της WD έβαλα το s/n και χώρα CHINA και μου έβγαλε ότι το προϊον είναι In Limited Warranty και μπορώ να δημιουργήσω κωδικο RMA.Τώρα το γεγονός αυτό (οτι είναι απο την κινα) μου απαγορεύει να το στείλω και να αλλαχθεί;
thanos21unoDK Σεπτέμβριος 4, 2007 #5 Σεπτέμβριος 4, 2007 Φιλε μου κατι αλλο.ειχα και εγω ενα τετοιο σκληρο απο το connex και δν μου δουλευε.εκανα τα παντ τον δοκιμασα σε αλλο pc δουλεψε για κανενα 30λεπτο μετα πάλι νεκρα.τελικα πηρα τηλ στον οτε και τον εστειλα πισω για αλληγη η να μου τον φτιαξουν.μετα απο καμια βδομαδα με πηρε ο οτε τηλ και μου ειπε οτι ο σκληρος δν εχει προβλημα.τωρα κατα ποσο το φτιαξαν και θα δουλευει οταν ερθει στα χερια μου κανεις δν ξερει.Θα απευθηνθεις στο οτε και αυτοι θα σου πουν που να τν στειλεις.
gto234 Σεπτέμβριος 4, 2007 Author #6 Σεπτέμβριος 4, 2007 Φίλε Θανο το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω εγώ την αποδείξη αγοράς του conn-x όποτε δεν νομίζω να με εξυπηρετήσουν.Εσένα που σε έστειλαν αν επιτρέπεται?
thanos21unoDK Σεπτέμβριος 4, 2007 #7 Σεπτέμβριος 4, 2007 Δν χρειαζετε τν αποδειξη θα τους παρεις τηλ και θα τους πεις οτι πήρες το τάδε πακετο με το connex που ειχε δωρο το σκληρό.θα τους πεις μετα για να στον αλλαξουν η να το κοιταξουν αυτοι.θα σου πουν μετα να το στειλεις σε μια διεύθυνση του οτε.θα τν στειλεις εκει και ο οτε μετα τα τον στειλει στν εταιρια για να τν κοιταξουν.και μετα θα περιμένεις τηλ τους.παντως οταν τους παρεις τηλ φωναξε και λιγο για να βαλουν μυαλο γιατι θα σου σπασουν τα νευρα μεχρι να σου πουν τι να κανεις.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.