artking Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10, 2007 Καλησπέρα ρε παιδιά. Έχω το εξής πρόβλημα:Είχα τον σκληρό που αναφέρω στον τίτλο(16MB cache SATA 1, νομίζω μόνο ένας με τέτοια χαρακτηριστικά είχε βγει, αν θέλετε περισσότερεσ λεπτομέρειες, πείτε μου) στην Asus A8V Deluxe και δούλευε κανονικότατα για 2,5 χρόνια τώρα. Κάποια στιγμή τον Μάρτιο περίπου άλλαξα μητρική και αρχικά πήρα την MSI K8N-SLI Fi η οποία ενώ έβλεπε το σκληρό πέταγε μπλε οθόνες "Unmountable Boot Device"(ή κάπως έτσι). Θεώρησα πως φταίει η μητρική και την έδωσα για RMA. Μου την πίστωσαν και μην βρίσκοντας το ίδιο μοντέλο, πήρα την Asus A8V-E Deluxe. Αυτή δεν έβλεπε με τίποτα το σκληρό. Δοκίμασα τον SATA2 WD 250GB(ρυθμισμένο σε SATA1) ενός φίλου και έπαιξε κανονικά. Δοκίμασα επίσης τον σκληρό μου στο φίλο μου σε μια Chaintech μητρική(s939, PCI-E, nvidia chipset, δεν θυμάμαι άλλες λεπτομέρειες αυτή τη στιγμή) και επίσης έπαιξε!!! Τότε βρήκαμε ως προσωρινή λύση να ανταλλάξουμε σκληρους μέχρι να πάρω έναν άλλο και να δω τι γίνεται με τον Maxtor. Όμως άρχισαν τα προβλήματα στον φίλο μου. Όταν ξεκίναγε το pc δεν έβρισκε το σκληρό 9/10 φορές... Σε μία φάση είχε αναγκαστεί να κάνει 42 restart για να τον βρει... Όταν άνοιγε παρ'όλα δούλευε κανονικά. Στο δικό μου pc τπτ... Δοκίμασα να τον βάλω σε κουτί σαν εξωτερικό να δω αν θα τον βρει(ICY BOX), και πάλι τίποτα.Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να παίζει; Εντωμεταξύ έχει γίνει ένα μπέρδεμα και δεν έχω την απόδειξη στα χέρια μου(ούτε μπορώ να την βρω) για να τον στείλω για RMA εντός εγγύησης. Τον είχα πάρει από το Ram-Shop.
cabrinha Ιούλιος 10, 2007 #2 Ιούλιος 10, 2007 Mε βαση οσα λες μαλλον σκληρος ειναι. Δοκιμασες να τον διαβασεις με smart να δεις μην βγει κανα συμπερασμα? Φορματ εκανες και συνεχισαν τα προβληματα?
artking Ιούλιος 10, 2007 Author #3 Ιούλιος 10, 2007 Φορμάτ δεν έχω κάνει να πω του στραβού το δίκιο, αλλά μου φαίνεται παράλογο να δουλέψει μετά από φορμάτ. Εδώ λέμε δεν τον βλέπει καθόλου σαν συσκευή.Όταν λες "να τον διαβάσω με smart" τι εννοείς;ΥΓ: Αν θεωρήσω πως φταίει η πλακέτα του, ξέρει κανείς πόσο θα μου ζητήσουν αν τον δώσω για RMA; Αυτό είναι το βασικό που με απασχολέι, αν με συμφέρει να τον επιστρέψω για επισκευή ή να πάρω έναν άλλο δεδομένου ότι ένας 320άρης αυτή τη στιγμή κάνει κάπου στα 70e.
tsif Ιούλιος 10, 2007 #4 Ιούλιος 10, 2007 Δοκίμασε να κάνεις ένα φορμάτ...μήπως δουλέψει.............. Εντωμεταξύ έχει γίνει ένα μπέρδεμα και δεν έχω την απόδειξη στα χέρια μου(ούτε μπορώ να την βρω) για να τον στείλω για RMA εντός εγγύησης. Τον είχα πάρει από το Ram-Shop.Αν είναι με ονομαστική απόδειξη νομίζω ότι με ένα τηλ θα μπορέσουν να στην βρούν και να σου κάνουν αντικατάσταση..(νομίζω ότι είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν αντίγραφο που την αγόρασες)
varelasj Ιούλιος 10, 2007 #5 Ιούλιος 10, 2007 Το αφηνεται το pc να τον βρει παιρνετε backup οτι μπορειτε και rma μετα. Και χωρις αποδειξη κανεις rma. Τον στελνεις στην κατασκευαστρια εταιρια αν ειναι ακομα εντως εγγυησης. Σε εναν WD ετσι εκανα εγω τουλαχιστον.
artking Ιούλιος 10, 2007 Author #7 Ιούλιος 10, 2007 Όταν λέτε στην κατασκευάστρια εταιρία τι εννοείτε ρε παιδιά; Η maxtor έχει κλείσει, την έχει εξαγοράσει η Seagate. Να τον στείλω στη Seagate; Πού δλδ;;; OoΚαι αν έχω χάσει την απόδειξη πώς ξέρουν ότι είναι εντός εγγύησης αυτοί;
varelasj Ιούλιος 11, 2007 #8 Ιούλιος 11, 2007 Φενεται απο τα serial numbers το βλεπουν αυτοι. Ουτε κι εγω ειχα αποδειξη οταν τον ειχα στειλει στη wd το δισκο. Πηγαινε εκει και θα δεις αν οντως εχει υπολοιπο εγγυησης ο δισκος που εχεις.
regent1442169115 Ιούλιος 11, 2007 #9 Ιούλιος 11, 2007 Είσαι σίγουρος πως ο δίσκος σου είναι sataI και όχι II. Ρωτάω γιατί κάποιοι Maxtor sataIIτης χρονολογίας που λες είχαν δημιουργήσει πολλά προβλήματα με το nForce4 chipset αλλά και αναγνώρισης από το BIOS. Αν θες τσέκαρε στην οθόνη του P.O.S.T. τι λέει δίπλα στο μοντέλο του δίσκου σου (πάτα το πλήκτρο pause μόλις τον αναγνωρίσει) και γράψτο μας εδώ (μαζί με το μοντέλο)Υ.Γ.> Αν τελικά ο δίσκος σου είναι sataII βάλε το Jumper στη θέση που λέει 150GB/s και δοκίμασε πάλι...
artking Ιούλιος 13, 2007 Author #10 Ιούλιος 13, 2007 Ναι είμαι σίγουρος regent. Ευχαριστώ για την συμβουλή αλλά είναι στάνταρ SATA1 ο δίσκος. Έτσι και αλλιώς η μητρική στην οποία δούλευε απρόσκοπτα τόσο καιρό(A8V deluxe) δεν είχε SATA II controller. Και γνωρίζω για την ύπαρξη του jumper αφού έχω και SATAII σκληρό αυτή τη στιγμή.Thx για το link varelasj. Θα το κοιτάξω μέσα στην επόμενη βδομάδα, αφού τρέχω και δεν φτάνω με την εξεταστική τώρα... Και τώρα κλεφτά μπήκα μια να δω τι γίνεται... >.<
artking Ιούλιος 19, 2007 Author #11 Ιούλιος 19, 2007 Λοιπόν, όλα κομπλέ, είναι εντός εγγύησης και έκανα αίτηση RMΑ χτες στην Seagate. Το πρόβλημά μου είναι το εξής: Έχει συγκεκριμένες οδηγίες για το πώς θα πακετάρεις το σκληρό και αν δεν είναι σωστά πακεταρισμένο χάνεις την εγγύηση... Απαιτεί 2 ίντσες "foam rubber" για το σκληρό και όχι "foam packing pellets, bubble wrap, or newspaper". Τι ***** είναι αυτό το foam rubber ρε παιδιά, ξέρει κανείς;
artking Ιούλιος 20, 2007 Author #12 Ιούλιος 20, 2007 Με ένα search στο wiki από το "foam rubber" με έκανε redirect στο πολυουρεθάνιο. Μόνο που το πολυουρεθάνιο έχει 98231476 χρήσεις. Έχει καμία ιδέα κανείς που μπορώ να προμηθευτώ αυτό το υλικό; Εσύ ρε varelasj πώς είχες πακετάρει το δίσκο σου ότα τον έστειλες στην WD; ΥΓ:Sry για τα απανωτά post -και όχι edits-, αλλά είπα μήπως το δει κανείς από την κεντρική σελίδα και απαντήσει.
regent1442169115 Ιούλιος 21, 2007 #13 Ιούλιος 21, 2007 Τυλιξέ το στο κλασικό πλαστικό με τις φούσκες αέρα που μας άρεσε να σπάμε μικροί. Απλά βάλε μπόλικο για να περάσεις τις 2 ίντσες και επίσης να το βάλεις σε συσκευασία που δεν θα "παίζει" καθ΄λου από τη θέση του.
artking Ιούλιος 21, 2007 Author #14 Ιούλιος 21, 2007 Όπως έγραψα 2 post πιο πάνω, λέει "do not use bubble wrap" το οποίο είναι αυτό που περιγράφεις μάλλον... Γι'αυτό έχω αγχωθεί, άμα δεν το τυλίξω σωστά, χάνω την εγγύηση.
regent1442169115 Ιούλιος 21, 2007 #16 Ιούλιος 21, 2007 Εγώ πάλι έτσι τον είχα στείλει στη Maxtor και όλα καλά. Αλλά μην σε πάρω στο λαιμό μου....
artking Ιούλιος 24, 2007 Author #17 Ιούλιος 24, 2007 Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις και την βοήθειά σας, αλλά έχω και μια τελευταία ερώτηση, επειδή είμαι λίγο(έως πολύ) άσχετος με ταχυδρομικές διαδικασίες:Η Seagate προτείνει:Send your drive(s)to Seagate using the carrier of your choice. Please use a method with ability to trace shipment. Seagate is not responsible for shipments for which the carrier cannot provide proof of delivery.Όταν λέει "ability to trace shipment", εννοεί συστημένο; Αν όχι, πώς το ζητάω; OoΕυχαριστώ και πάλι!
regent1442169115 Ιούλιος 24, 2007 #18 Ιούλιος 24, 2007 Το συστημένο μπορείς να το εντοπίσεις από το site των Ελ.ΤΑ. μέσω του κωδικού αποστολής που σου δίνουν... Ρώτα το κιόλας όμως...
artking Οκτώβριος 23, 2007 Author #20 Οκτώβριος 23, 2007 Τελικά κατάφερα να βρω λίγο καιρό και να στείλω στον σκληρό. Πριν καλά καλά περάσει μια βδομάδα, Το συστημένο μπορείς να το εντοπίσεις από το site των Ελ.ΤΑ. μέσω του κωδικού αποστολής που σου δίνουν... Ρώτα το κιόλας όμως... και αφού το site των ΕΛ.ΤΑ. μου έλεγε "No information found"..., έλαβα mail από τη Seagate ότι όλα πήγαν καλά και μου έστειλαν το σκληρό. Την επόμενη μέρα κιόλας ήταν στην πόρτα μου(από Ιταλία) και όλα δουλεύουν κανονικά τώρα. Τώρα τι έφταιγε με τον προηγούμενο... ένας θεός ξέρει... Thx για την υποστήριξη πάντως!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.