Jump to content

Βοήθεια για custom υδρόψυξη

heZzel

Recommended Posts

Χαιρετώ την παρέα σας που μόλις έγινα μέλος της.

Κάνω καιρό τώρα βόλτες εδώ μέσα και σήμερα αποφάσισα να εγγραφώ γιατί χρειάζομαι βοήθεια σε μια custom υδρόψυξη που σχεδιάζω να φτιάξω. Κατ' αρχήν, έχω το pc που φαίνεται στην υπογραφή, με αέρα από την μαμά του και σκέφτομαι τώρα που ήρθε το καλοκαίρι να του βάλω νερό για να τον δροσίσω και να τον ανεβάσω και λίγο... :)

Όμως είμαι λίγο άσχετος από όλα αυτά και έχω αγχωθεί μην κάνω μαμακία και πάρω πράγματα που δεν είναι συμβατά κλπ...

Γι αυτό είπα να ζητήσω την βοήθεια των τόσο καλών ανθρώπων που τριγυρνάνε εδώ μέσα...

Σκέφτομαι να αγοράσω τα εξής κομμάτια:

α) Hydor L30 (θα πεταχτώ αυριο να ψάξω σε κανένα petshop, γιατί του πλαισίου δεν έχει ρακόρ)

β) Black Ice X-Treme III

γ) ENERMAX UC-12AEBS 12CM CASE FAN (Έναν για αρχή -λόγω budget- και σιγά σιγά και τους άλλους δύο)

δ) Eleven Waterblock Universal Plexy for CPU

ε) Κάποιο block για το chipset. (Επειδή έχει αρχίσει να χτυπάει 46άρες idle και άρχισε restart στο farcry και μετά μου δείχνει 56 βαθμούς το Bios) Σκέφτομαι αυτό, αλλά αν κάποτε προχωρήσω σε Crossfire θα έχω πρόβλημα γιατί το northbridge είναι ακριβώς πίσω από την pci-express.

στ) Σωλήνες 3m από αυτούς

ζ) Arctic Silver 5

ΥΓ0: Ψυγείο θα φτιάξω από τάπερ μόνος μου.

ΥΓ1: Block για gpu δεν νομίζω ότι χρειάζομαι ακόμα... (ίσως στο μέλλον και μόλις μαζέψω πάλι λεφτά)

ΥΓ2: Παραθέτω φώτο της M/B μήπως την χρειαστείτε...

Οι απορίες:

1) To ψυγείο ξέρετε αν θα έχει τα ρακόρ της 1/2'' που χρειάζεται το block; Γιατί λέει κάτι για G1/4''...

2) To block θα κάτσει καλά πάνω στην mb; Γιατί έχει πολλούς πυκνωτές γύρω γύρω και αγχώνομαι...

3) Ξέρετε κανένα block για chipset που να μην έχει πρόβλημα με την 2η pci-xpress μου;

4) Τα ψυγείο-αντλία-δοχείο σκέφτομαι να το βάλω κάτω από το γραφείο. Θα υπάρξει κανένα πρόβλημα ροής επειδή θα είναι 1m χαμηλότερα από την cpu;