s6_sot Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2, 2007 Παιδιά ξέρει κανείς ποιος είναι ο αντιπρόσωπος της Pinnacle στην Ελλάδα? Επίσης που μπορώ να βρω τους όρους της εγγύησης ενός προιόντος? Ξέρετε αν πχ ένα σπασμένο βύσμα μπορεί να επηρεάσει την εγγύηση?ps: δεν ξέρω αν το πόσταρα στο σωστό μέρος
s6_sot Μάρτιος 2, 2007 Author #3 Μάρτιος 2, 2007 Σίγουρος για αυτό? Στην σελίδα τους δεν είδα τίποτα...
Vediovis Μάρτιος 2, 2007 #4 Μάρτιος 2, 2007 Nαι πριν από 1 χρόνο ήμασταν εμείς (η εταιρία που δουλεύω) αλλα μετά την εξαγορά της Pinnacle από την Avid την αντιπροσωπεία την έχει η Telmaco, εάν το product σου είναι consumer πάρε την AMY
s6_sot Μάρτιος 2, 2007 Author #5 Μάρτιος 2, 2007 Μια κάρτα τηλεόρασης είναι. Σταμάτησε να δουλεύει και την πήγα στο μαγαζί που την πήρα και μου λένε ότι επειδή έχει βγει ένα βύσμα από πίσω είναι εκτός εγγύησης... Ξέρεις αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο? Γι'αυτό ψάχνω την αντιπροσωπεία...
Vediovis Μάρτιος 3, 2007 #7 Μάρτιος 3, 2007 ποσο καιρό την έχεις ?? τι βύσμα έχει βγει ? άμα πουλήσεις λίγη τρελα θα βγάλεις άκρη.. :003:
s6_sot Μάρτιος 3, 2007 Author #8 Μάρτιος 3, 2007 Την έχω 1 χρόνο και κάτι μήνες... Έχει βγει από πίσω το βίσμα που συνδέεις την κεραία της τηλεόρασης. Για δώσε περισσότερες πληροφορίες περί "τρέλας" (με pm καλύτερα).
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.