bvb Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21, 2007 http://forums.vr-zone.com/showthread.php?t=130634 τετοια κανουν και δεν θα παμε σε pci-x ουτε το 2007.......
cabrinha Φεβρουάριος 21, 2007 #2 Φεβρουάριος 21, 2007 Mωρε και 8800gtx agp να βγει ποιος ο λογος να την αγορασουμε οταν θα υπαρχει απιστευτο bottleneck? Δε λεω, καλο ειναι να βγαινουν και για agp προτασεις αλλα μηπως υπερβαλουμε λιγο?
kerneld Φεβρουάριος 21, 2007 #3 Φεβρουάριος 21, 2007 Από το να αλλάζω ολόκληρη πλατφόρμα (ειδικά σε μηχανάκι που έχει πολύ ζωή ακόμα), ας φάω και ένα bottleneck της τάξης του 5% λόγω AGP. Άσε που μπορεί και να μην φάς και καθόλου bottleneck. Το μόνο ψιλοπακέτο είναι μην χρειάζεσαι και αλλαγή τροφοδοτικού γιατί αη συγκεκριμένη πρέπει να ρουφάει ρεύμα.....
Vediovis Φεβρουάριος 21, 2007 #5 Φεβρουάριος 21, 2007 αν και δεν είμαι fan τις ATI κάνανε ωραία μαγκιά ! για να δούμε την απάντηση την Nvidia
MUL Φεβρουάριος 21, 2007 #6 Φεβρουάριος 21, 2007 Δεν είναι Χ19500ΧΤΧ.Είναι Χ1950ΧΤ.Αμα ανεβάσεις και τα ρολόγια κατα 50 θα γίνει ΧΤΧ, σε προκαλούν και οι ίδιοι για overclocking:074:
JimmyFox Φεβρουάριος 21, 2007 #7 Φεβρουάριος 21, 2007 Αμα ανεβάσεις και τα ρολόγια κατα 50 θα γίνει ΧΤΧ, σε προκαλούν και οι ίδιοι για overclocking:074:Ναι αμέ. Και ειδικά αν τις αναβαθμίσεις τα 256MB DDR3 σε 512MB DDR4 τότε έχεις μια πραγματική Χ1950ΧΤΧ.
Simon1442169120 Φεβρουάριος 21, 2007 #8 Φεβρουάριος 21, 2007 Ναι αμέ. Και ειδικά αν τις αναβαθμίσεις τα 256MB DDR3 σε 512MB DDR4 τότε έχεις μια πραγματική Χ1950ΧΤΧ.Πολύ απλά η κάρτα δεν είναι ΧΤΧ, και ούτε μπορεί να γίνει. Είναι ΧΤ, έτσι λέει. :033: Αυτό για bottleneck στο AGP, καλό θα ήταν να το αναλύσει κάποιος έμπειρος και γνώστης, σε ένα άλλο thread όμως.
JimmyFox Φεβρουάριος 21, 2007 #9 Φεβρουάριος 21, 2007 Πολύ απλά η κάρτα δεν είναι ΧΤΧ, και ούτε μπορεί να γίνει. Είναι ΧΤ, έτσι λέει. :033: Ναι, προς τι το quote όμως?
cabrinha Φεβρουάριος 22, 2007 #10 Φεβρουάριος 22, 2007 Δεν αναφερομαι στο bottleneck λογω agp αλλα λογω επεξεργαστη.
kerneld Φεβρουάριος 22, 2007 #11 Φεβρουάριος 22, 2007 Δεν αναφερομαι στο bottleneck λογω agp αλλα λογω επεξεργαστη.Μα AGP συστήματα με δυνατούς επεξεργαστές υπάρχουν πολλά. Ειδικά με AMD διπλοπύρηνους σε socket 939. Και μάλλον έτσι εξηγείται γιατί η ΑΤΙ (ιδιοκτησίας ΑΜD) επιμένει να "διατηρεί σε ζωή" το AGP.
giorgos th.1442169073 Φεβρουάριος 22, 2007 #12 Φεβρουάριος 22, 2007 Δεν αναφερομαι στο bottleneck λογω agp αλλα λογω επεξεργαστη.θαθελα παρα πολυ να μαθω πως βγαζετε αμεσως συμπερασμα πως υπαρχει bottleneck λογω επεξεργαστη.ειλικρινα.......
cabrinha Φεβρουάριος 22, 2007 #13 Φεβρουάριος 22, 2007 Mε βαση τo oτι συμβαινει κατι τετοιο και με την pcix εκδοση της καρτας.
giorgos th.1442169073 Φεβρουάριος 22, 2007 #14 Φεβρουάριος 22, 2007 και πως βγαινει δηλαδη το συμπερασμα πως το bottleneck ειναι του επεξεργαστη?αυτο δεν μπορω να καταλαβω..
kerneld Φεβρουάριος 22, 2007 #15 Φεβρουάριος 22, 2007 Μάλλον με την λογική ότι σε κάποιες μετρήσεις η κάρτα με τον Χ επεξεργαστή δίνει 10 fps ενώ με τον Υ επεξεργαστή (δυνατότερο) δίνει 20 fps στο ίδιο benchmark. Οπότε πιό αδύναμες cpu "φρενάρουν" την κάρτα.Το οποίο και ισχύει σε κάποιο ποσοστό. Και εγώ δεν θα την έπαιρνα για να την βάλω σε AGP σύστημα με έναν Athlon 1700+, αλλά στο υπάρχον σύστημα μου δείχνει ιδανική αναβάθμιση για την 6800 μου.Πιο διαφωτιστικά είναι τα review του "Θωμά":1. agp_platform_analysis_part22. agp_platform_analysis_part1
giorgos th.1442169073 Φεβρουάριος 22, 2007 #16 Φεβρουάριος 22, 2007 Το οτι δεν θα εβαζε καποιος μια Χ1950 παρεα με εναν 1700+ πιστευω πως δεν χωραει περιθωρια κουβεντας.ο λογος για τον οποιο καποιος θα παρει μια δυνατη καρτα γραφικων ειναι να ανεβει σε αναλυσεις,φιλτρα κλπ κλπ..λοιπον,οπως εχουμε ξαναπει μετα τα 1280 το limitation δεν εξαφανιζεται αλλα μειωνεται δραματικα.οποτε καταλαβαινουμε πως μια διαφορα των 5 πχ fps μεταξυ 2 ιδιων συστηματων,αλλα με διαφορετικο cpu,προσωπικα πιστευω πως δεν θα ενοχλησει κανεναν end user.μιας και αναφερθηκαμε σε limitations,υπαρχουν παρα πολλα σε ενα συστημα,οσο ισορροπημενο κι αν ειναι απο πλευρας hardware.φτιαχνει καποιος ενα συστημα το οποιο εχει "ταιριαστα" κομματια.δεν εχει κοιταξει ομως και την πλευρα του software limitation και πιστευει πως φταιει η cpu,οι μνημες,η καρτα και οτιδηποτε αλλο.μπορει να φταινε οι ρυθμισεις που εχει δωσει στους οδηγους,να φταινε οι ιδιοι οι οδηγοι,να φταιει ο προγραματισμος ενος παιχνιδιου για παραδειγμα.απο την σχεδιαση ενος στοιχειου (το triangle culling στην συγκεκριμενη περιπτωση) μεχρι τον προγραμματισμο ολοκληρου του shader.εν κατακλειδι limitations θα υπαρχουν παντα σε real-time εφαρμογες.το θεμα ειναι πως ΔΕΝ ευθυνεται ο επεξεργαστης για ολα.
cabrinha Φεβρουάριος 22, 2007 #17 Φεβρουάριος 22, 2007 Kανεις δεν ειπε κατι τετοιο. Απλα τα συστηματα με agp δεν ειναι ολα με 939 x2.
giorgos th.1442169073 Φεβρουάριος 22, 2007 #18 Φεβρουάριος 22, 2007 σγχωρα με τοτε,αλλα δεν φταιει το bottleneck,ουτε η καρτα,ουτε η Ati αν ο αλλος κανει ασχετες αναβαθμισεις...
cabrinha Φεβρουάριος 22, 2007 #19 Φεβρουάριος 22, 2007 Καποιος δεν πρεπει να το πει και αυτο ομως? Δεν ειναι κατι που γνωριζουν ολοι. Οταν με το καλο ερθει στα ραφια κανεις πωλητης δεν θα εχει σημειωση "ξερετε το και το".
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.