Jump to content

AMD ATHLON X2 3800+ overclocking

Theo.gr

Recommended Posts

Καταρχήν καλησπέρα σε όλους. Στην κατοχή μου υπάρχει το εξής σύστημα:

AMD ATHLON X2 3800+

ASUS A8R32 MVP DELUXE

2x1GB SUPERTALENT

ENERMAX 600W PSU

κτλ

Και αποφάσισα να overclockάρω τον επεξεργαστή. Όμως, οι γνώσεις μου επί του θέματος είναι ελάχιστες και μη επαρκείς. Δοκίμασα να τον ανεβάσω και στα 10x260 με την τάση μεν ρυθμισμένη στα 1,5V αλλά παίζει συνέχεια ανάμεσα στα 1,44 με 1,49 (είναι φυσιολογικό αυτό?). Για να δω πως πάει από θερμοκρασίες έτρεξα και στους δύο πυρήνες (συγχρόνως) Super PI 32M για 10 λεπτά και δεν έδειξε error. Η μέγιστη θερμοκρασία που έδειξε το Asus Pc Probe II ήταν 48 βαθμοί (μήπως είναι πολλοί?)*, όσων αφορά την σταθερότητα του συστήματος δεν πιστεύω να αρκεί αυτό για να επιβαιβεωθεί, πως αλλιώς μπορώ να δω πόσο σταθερό είναι? Με το overclocking των RAM είμαι εντελώς άσχετος και θα χρειαστώ την βοήθεια σας:001:

* Ο επεξεργαστής ψύχεται από μια Thermalright XP-120, αλλά αυτή την στιγμή το σύστημα δεν είναι στυμένο μέσα σε κουτί αλλά "χύμα" και πιστεύω πως όταν θα μπει στο Kandalf (και θα αλλάξει ο ανεμιστήρας της ψύχτρας με έναν πιο δυνατό) που περιμένω θα έχει (θα έχει?) καλύτερη συμπεριφορά όσων αφορά τις θερμοκρασίες λόγω του ότι θα υπάρχει ροή αέρα.

Η τάση φαντάζομαι οτι παίζει ανάλογα με το αν έχεις φορτίο ή όχι.Δεν πρέπει να σ'ανησυχεί καθ'ότι όλες οι μητρικές (λίγο ή πολύ) έχουν αυτό το vdroop!Η θερμοκρασία μου ακούγεται normal για αέρα.Αν θές να τεστάρεις ακόμη περισσότερο τρέξε snm ή orthos.

Ο καλύτερος τρόπος για να τεστάρεις αρχικά τις μνήμες είναι το memtest και τα τεστ #5,#8.Ξεκίνα σιγά-σιγά σε ΜΗz που ξέρεις οτι ο επεξεργαστής είναι σταθερός και τέσταρε.Όποτε σου πετάει λάθη τσίμπα λίγο ρεύμα και δές αν κερδίζεις.Θα σου πρότεινα γι'αρχή να παίξεις 1:1..