Jump to content



O Ινδος της ΑΤΙ μιλησε


kallileo

Recommended Posts

Για αυτους που ακομα μιλανε για Nvidia και PS3.0.

Regarding Half Life 2: The answer is more obvious. Our hardware is several times faster running Direct X 9 shaders. This is no secret and does not take rocket science to figure this out. Write a reasonably long Direct X 9 shader and run a simple fillrate test using this shader on different GPUs and the answer will be obvious. I think people read too much into the marketing arrangement and ignore the simple basic facts.
Editorial remark: We agree that the shader performance of ATIs Direct X 9 chips is better, but that's no reason to force owners of Nvidia boards to use Direct X 8 in hardware if the board supports Direct X 9. Fact is that you could switch on the Direct X 9 support for these Nvidia boards very easily: Klick with the right mouse button on the Half Life 2 icon at the desktop and choose "Properties". Add to the "Target" field after "hl2.exe" the extension "-dxlevel 90". If you start the game via this shortcut, the graphic board is now working with the hardware Direct X level 9.

:o τι ειπες τωρα ρε παλικαρε καλλιλεο:o

δυστυχως ειμαι σε δανεικο πισι και δεν μπορω να δοκιμασω αυτο που βρηκες για το halflife2.......οπως λεει και ο φιλτατος Shaman(το cheat,του cheat,τω cheat,ω cheat)

Regarding Half Life 2: The answer is more obvious. Our hardware is several times faster running Direct X 9 shaders. This is no secret and does not take rocket science to figure this out. Write a reasonably long Direct X 9 shader and run a simple fillrate test using this shader on different GPUs and the answer will be obvious. I think people read too much into the marketing arrangement and ignore the simple basic facts.

δηλαδη:

Σχετικα με το Halflife2:η απαντηση ειναι πιο προφανης.Το Hardware μας ειναι αρκετες φορες πιο γρηγορο χρησιμοποιοντας Direct X 9 σκιαση.αυτο δεν ειναι μυστικο και δεν χρειαζεται επιστημονικες/εξειδηκευμενες γνωσεις για να το καταλαβει καποιος.Απλα γραψτε μια λογικα μεγαλη Direct X 9 σκιαση και τρεχτε ενα απλο fillrate τεστ χρησιμοποιωντας αυτην την σκιαση σε διαφορετικες GPU και η απαντηση θα ειναι προφανης

Editorial remark: We agree that the shader performance of ATIs Direct X 9 chips is better, but that's no reason to force owners of Nvidia boards to use Direct X 8 in hardware if the board supports Direct X 9. Fact is that you could switch on the Direct X 9 support for these Nvidia boards very easily: Klick with the right mouse button on the Half Life 2 icon at the desktop and choose "Properties". Add to the "Target" field after "hl2.exe" the extension "-dxlevel 90". If you start the game via this shortcut, the graphic board is now working with the hardware Direct X level 9.

δηλαδη:

Ειναι γεγονος οτι το τσιπακι της ATI Direct X 9 ειναι καλυτερο,αλλα αυτο δεν ειναι λογος για να πιεσουμε τους κατοχους nvidia υλοποιησεων να χρησιμοποιησουν Direct X 8 στο Hardware εαν η καρτα τους υποστηριζει 9.Γεγονος ειναι οτι μπορεις να ενεργοποιησεις την υποστηριξη για 9 στις nvidia υλοποιησεις πολυ ευκολα:Με δεξι κλικ στο εικονιδιο συντομευσης του Ηalflife2 πανω στην επιφανεια εργασιας επιλεγουμε ιδιοτητες.Προσθετουμε στον στοχο μετα το hl2.exe το "-dxlevel 90.εαν ξεκινησετε το παιχνιδι μεσω αυτης της συντομευσης η καρτα γραφικων θα δουλευει τωρα με hardware Direct X level 9.

Που είναι το περίεργο στο άρθρο;

Λέει οτι οι ATI είναι γρηγορότερες στους shaders , με τόσο υψηλότερα core clocks (άρα και fillrate) , μάλλον αναμενόμενο είναι.

Αν και εκεί που λέει "several times faster" μάλλον μιλάει για τις FX (οι 6xxx είναι ελάχιστα πίσω).

Και αυτό που λέει για το DX8 mode , ισχύει μόνο για τις FX.

Στις FX μπορεί να γίνει force dx9 , αλλά βγάζουν ελεεινά frames , γιατί το παιχνίδι ΔΕΝ υποστηρίζει partial precision (16bit) , αλλά μόνο 24bit.

Οι 6xxx το τρέχουν κανονικά σε dx9 mode.

Δεν βλέπω τι σχέση έχουν αυτά με τους shaders 3.0...

το εχω δοκιμασει (οχι βεβαια με αυτο τον τροπο αλλα με το 3DAnalyze) και η διαφορά ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ σε ποιοτητα απεικονισης ειδικα στις αντανακλάσεις στο νερο ,Μιλαμε για τεράστια μα τεράστια διαφορά

Απο τι λενε με το τροπο αυτο ναι με η καρτα τρεχει dx9 αλλα οταν χρειαζοταν να κανει dx9 feautures (πχ αντανακλασεις στο νερο) εβγαζε αρτιφακτς Το προβλημα διορθωνοταν 100% αν ξεγελουσες το παιχνίδι λέγοντας του οτι χρησιμοποιεις σαν καρτα μια 9800 Ως δια μαγείας ολα ηταν αψογα + του οτι ανέβαινε δραματικα το frame rate

Το αρχικο πόστ στο guru 3d

και εδω

και για το αληθες

post-62-1416071614,5232_thumb.jpg

και εδω με dx9 kai force low precision (16bit)

Στο δικο μου συστημα παντως leadtech 5950 ultra τελειωσα το παιγνιο με αυτο το τροπο σχεδον αψογα Το μονο περιεργο ηταν σε καποιες περιπτωσεις ορισμενες αποχρωσεις κυριως σε προσωπα η αντικειμενα τα οποια ψωτιζοταν απο καπια κοντινη πηγη φωτος τα εδειχνε συνηθως μωβ και αυτο μαλον του force low precision (16bit)

post-62-1416071614,6156_thumb.jpg

Αρχική απάντηση από greekfragma

:o τι ειπες τωρα ρε παλικαρε καλλιλεο:o

δυστυχως ειμαι σε δανεικο πισι και δεν μπορω να δοκιμασω αυτο που βρηκες για το halflife2.......οπως λεει και ο φιλτατος Shaman(το cheat,του cheat,τω cheat,ω cheat)

Τι βρηκα?????

kallileo λιγο ακυρα δεν ειναι αυτα σε σχεση με shaders 3 ???

- κατι ειχε πει ο apocalypse για το open hdr της nvidia (το οποιο

λειτουργει βαση του pixelshader3 νομιζω)τεσπα ,πηγα και ειδα ενα

demaki που ειχε γραψει καποιος (apocalypse θεικο το εφε !!!!!!):T: :T: :T:

στο farcry ..για του λογου το αληθες οριστε (πρωσωπικα επαθα πλακα με την διαφορα)

:nada: :-O :jump1: :nada: :-O :jump1: :nada: :-O :jump1: :nada: :-O :jump1:

:nada: :-O :jump1: :nada: :-O :jump1: :nada: :-O :jump1: :nada: :-O :jump1:

με ενα κλικ το κατεβαζετε απο εδω

No hdr vs. OpenEXR HDR

http://www.nvnews.net/temp/fc/fchdr.wmv:T:

και ενα αλλο λιγακι μεγαλυτερο

http://www.nvnews.net/temp/fc/fchdr2.wmv :nada: :-O :jump1:

ΥΓ ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΟ HALF LIFE 2 και γενικοτερα οι κατασκευαστριες

εταιριες παιχνιδιων παρολο που ειμαι φαν του παιχνιδου

με το κωλο μαρκετινγκ και τις κωλο συμφωνιες τους αυτοι ειναι που διχαζουν τον κοσμο

λες και δεν τους εχουν φτασει τα λεφτα που εχουν βγαλει ...

η πλακα θα ειναι σε μερικα χρονια που για καθε παιχνιδι θα εχουμε και την μηνιαια χρεωση

μας ΦΤΟΥ ΡΕ

Image Quality Comparison HDR

http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/farcry13_6.html

http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/farcry13_20.html

Shader Model 3.0-optimized rendering engine. The first implementation of the Pixel Shaders 3.0 brought some additional performance to NVIDIA GeForce 6 hardware. It did not, however, improve image quality

The main point that the performance numbers make is not that SM3.0 has a speed advantage over SM2.0 (as even the opposite may be true), but that single pass per-pixel lighting models can significantly reduce the impact of adding an ever increasing number of lights to a scene.[\b]

http://anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2102&p=11

Eδω και τοσο καιρο αυτο λεμε.

kIlGoRi , το HDR είναι εντελώς άσχετη τεχνολογία με τους shaders 3.0.

Οι τελευταίες σειρές των ATI & Nvidia υποστηρίζουν ΚΑΙ ΟΙ 2 HDR , απλά οι nvidia (και σε αυτό τον τομέα) είναι πιο programmable.

Tο farcry χρησιμοποιεί συγκεκριμένα την beta υλοποίηση του OpenEXR HDR που , από πλευράς προδιαγραφών , είναι ασύμβατο με τις ATI.

Δεν ξέρει μόνο η Valve να κάνει εξυπνάδες....

Και το HDR στο farcry έχει και μερικά ΣΟΒΑΡΑ μειονεκτήματα (ασύμβατο με το antialiasing , ρίχνει τις επιδόσεις κάτω από το 50%).

Όμορφο , αλλά όχι τέλειο.

Και ναι , οι shaders 3.0 (στο farcry) , δεν κάνουν διαφορά στην ποιότητα.

Η ένστασή μου στο αρχικό άρθρο είναι οτι η διαφορά των shaders 3.0 δεν είναι μόνο το μεγαλύτερο μήκος (όπως αφήνει να εννοηθεί ο συμπαθής Ινδός).

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.