AgAl Νοέμβριος 29, 2006 #41 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2006 Ωραια αν ειναι να τα παραγειλω απο Plaisio.Οι χρεωσεις συμφωνα με τις τιμες του site η οτι θελουν σου χρεωνουν?Ελπιζω να μην εχει μεταφορικα ετσι?Οι χρεώσεις είναι αυτές που βλέπεις. Αν μη τι άλλο το πληροφοριακό τους σύστημα (SAP) είναι τόσο εξελιγμένο που ουσιαστικά η παραγγελία που βάζεις είναι ουσιαστικά το παραστατικό που θα γίνει τιμολόγιο. Αμα προσέξεις ακόμα και η σειρά με την οποία καταχωρείς τα προϊόντα είναι η ίδια και στο τιμολόγιο.Όσον αφορά το κόστος μεταφοράς στο λέει από την αρχή ότι για ύψος παραγγελίας πάνω από 45 € είναι δωρεάν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Νοέμβριος 29, 2006 #42 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2006 από τα link του ποστ που παρέθεσα πριν και ειδικότερα http://www.efpolis.gr/_database/docuploads/sitefile-11.docΩραίος.Όμως αυτό το<<Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται..>>Είναι σίγουρο ότι αντιστοιχεί στην εγγύηση;Δεν είμαι σίγουρος ότι ταυτίζονται 100% ή τουλάχιστον έχω την υποψία ότι μπορεί να ερμηνευθεί και αλλιώς.Κάτι το οποίο ενισχύει αυτή την υποψία είναι ότι μεγάλες κατασκευάστριες εταιρείες (όχι μόνο του χώρου της πληροφορικής) εξακολουθούν να δίνουν ένα χρόνο εγγύησης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoc Νοέμβριος 29, 2006 #43 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2006 η χρήση ή μή της εγγύσης ειναι ενα από τα δικαιωματα σου, το αρθρο δεν αναφερεται αποκλειστικα στην ευυγηση αλλα σε όλα τα δικαιώματα που απορεουν μετα την αγορα.Οι κατασκευαστες δινουν όσο θέλουν, εαν όμως κοιταξεις τις εεγυησεις που συνοδευουν το προιόν που απόχτησες, θα διαβασεις κατι σαν "οι όροι της παρούσας εγγυησης ενδεχετε να αλλαξουν ή να διαφέρουν αναλογα με το τόπο διάθεσης και αγοράς του προϊόντος"Περισσότερα δυστυχώς δε μπορώ να σου πω γιατι δε γνωρίζω.Μία νομική συμβουλη πιστευω ότι θα σε καλυπτε περισσότερο.EDITενδιαφερον εχει και αυτο το κομματι από το ίδιο κειμενο.Σε διαφορά η οποία απορρέει από την πώληση καταναλωτικών αγαθών και φέρεται ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, ανεξάρτητα από το εφαρμοστέο σε αυτή δίκαιο, εφαρμόζονται πάντοτε οι διατάξεις του ελληνικού δικαίου που διέπουν την πώληση καταναλωτικών αγαθών κατά την έκταση που παρέχουν μεγαλύτερη προστασία στον καταναλωτή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Δεκέμβριος 1, 2006 #44 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2006 Σε διαφορά η οποία απορρέει από την πώληση καταναλωτικών αγαθών και φέρεται ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, ανεξάρτητα από το εφαρμοστέο σε αυτή δίκαιο, εφαρμόζονται πάντοτε οι διατάξεις του ελληνικού δικαίου που διέπουν την πώληση καταναλωτικών αγαθών κατά την έκταση που παρέχουν μεγαλύτερη προστασία στον καταναλωτή.Πάνω σε αυτό έχω μια απορία:Δηλαδή αν αγοράσω ένα προιόν από Ευρωπαική Ένωση (όχι από Ελλάδα), το βρω ελαττωματικό και ο έμπορος αρνηθεί να μου το αλλάξει, επισκευάσει, πάρει πίσω κλ.π εντός της διετίας, το λόγο έχουν τα ελληνικά δικαστήρια ή το δικαστήριο της χώρας στην οποία εδρεύει ο έμπορος; Link to comment Share on other sites More sharing options...
masteroidz1442169105 Δεκέμβριος 1, 2006 #45 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2006 Τα δικαστήρια στην χώρα που έγινε η συναλλαγή/εδρεύει η εταιρία. Αλλα απο σοβαρό κατάστημα πολυ δύσκολα θα πέσεις σε τέτοια συμπεριφορά. Στην Ελλάδα κρατάμε τα ηνία σ'αυτό τον τομέα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimisd1442169115 Δεκέμβριος 1, 2006 #46 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2006 28/10/2006 Ο Σκληρός δίσκος πήγε για RMA στο κατάστημα της στουρνάρι.Κάποιο λάθος πρέπει να έκανες. Οι άνθρωποι δεν εξυπηρετούν τις καθημερινές πόσο μάλλον 28/10 αργία και Σάββατο και 29/10 Κυριακή καταστήματα κλειστά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pokemon6401442169101 Δεκέμβριος 2, 2006 #47 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2006 EDIT : 11 του μηνός ήταν.. Πρέπει να έχω πάθει Alzheimer:074: :046: Χθες μου είπαν ότι ο δίσκος πιθανά να είναι έτοιμος την δευτέρα (Άντε μπας και βρω καμία άσπρη μέρα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
circi Δεκέμβριος 2, 2006 #48 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2006 Εκανα μια παραγγελεια 500 ευρω συνολο τριτη μεσημερακι.Τεταρτη παιρνω τηλεφωνο-Ναι ναι την εχουμε παρει.Πεμπτη πρωι θα ειναι στην πορτα σας.Πεμπτη πρωι παλι τηλεφωνο.-Α σημερα εφυγε το φορτηγο για Θεσσαλονικη. (Ρε παιδια το eshop Point θεσσ/νικη τι το εχετε τοτε κλειστε το)Αν δεν προλαβουμε μεσημερι απογευμα ειναι εκει.Παρασκευη ξανα τηλ.-Εχει ερθει το φορτηγο με τα πραγματα αλλα δεν θα μπορεσουμε σημερα λογω πολλων παραδοσεων.-Δεν πειραζει οκ.Αυριο Σαββατο θα ειμαι σπιτι ολο το πρωι.χρεωστε οτι θελετε απλα Φερτε τα.-Οκ αυριο στις 11 ?-ναι ναι 11.Αφαντος σημερα.Παλι τηλεφωνο-Τι θα γινει ρε παιδια με αυτα τα πραγματα ενα 24ωρο ελεγε το site 4 μερες περασαν.Στο κεντρο στη Θεσσαλονικη μενω.ελεος.-Δευτερα οπωσδηποτε.και 1000 συγνωμη.Εστω οτι τα φερνουν Δευτερα (που δεν το βλεπω).Θα εχουν περασει 6 μερες +ΑΛΛΟ ΕΝΑ 24 ΩΡΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ 6 ΜΕΡΕΣ.Αν ηταν να τα παρω μετα απο 1 εβδομαδα θα εκανα την παραγγελεια απο αλλου.Για τον πατο ειναι.Τελευταια φορα που πηρα κατι απο εκει.:011: :011: :011: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Δεκέμβριος 2, 2006 #49 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2006 Από κάποιον πρέπει να ζητήσεις αποζημίωση (eshop ή μεταφορική) αν εγγυώνται παράδοση εντός 24ωρών και έκανε έστω και δυο μέρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
circi Δεκέμβριος 2, 2006 #50 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2006 Πότε θα παραλάβω;Στο e-shop η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατόν. Και είμαστε υπερήφανοι που έχουμε καταφέρει για εσάς να ήμαστε οι διαπιστωμένα πιο γρήγοροι στην διεκπεραίωση παραγγελιών και πάντα με τις καλύτερες τιμές. Έτσι αν η παραγγελία σας είναι μέχρι τις 11 η ώρα το πρωί, θα έχετε την παραγγελία με πιθανότητα 90% την επόμενη ημέρα σπίτι σας. Πιο συγκεκριμένα:Για την Αθήνα και τις πόλεις όπου εξυπηρετούνται από e-shop points: * Για υπολογιστές που έχετε συνθέσει οι ίδιοι: 2 μέρες * Για παιχνίδια, βιβλία, εφαρμογές κτλ: 4-6 ημέρες λόγω καθυστέρησης των προμηθευτών. * Για όλα τα υπόλοιπα προϊόντα 24 ώρες H Θεσσαλονικη εχει eshop POINT και μενω κεντρο.6μερες και αν....δεν δικαιολογητε.Τι αποζημιωση να ζητησω .Μονο σε εμενα το εκαναν?Σε ολους τα ιδια κανουν κ χειροτερα οπως διαβαζω.Ας τα φερουν Δευτερα και ας ειναι ολα καλα (γιατι αναμεσα τους ειναι και ενας σκληρος δισκος) και ολα οκ.Ας πανε μετα στο @#$@@.Αν ομως εστω και κατι εχει το Παραμικρο προβλημα,θα εχουμε τραβηγματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Δεκέμβριος 2, 2006 #51 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2006 Από την στιγμή που δεν εγγυώνται 100% είναι λίγο δύσκολο να βγάλεις άκρη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
circi Δεκέμβριος 2, 2006 #52 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2006 Α δηλαδη επεσα στο 10% ε?Τι γκαντεμης που ειμαι.Αλλα μαλλον ολοι γκαντεμηδες ειναι γιατι σε 24 ωρες 3 φορες που εχω παραγγειλει απο εκει δεν μου εχουν ερθει ποτε.Μαλλον και τις 3 φορες στο 10% θα επεσα.Αλλα τουλαχ. τις αλλες φορες ηρθαν σε 3 μερες οχι σε 6 (και αν...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagsk1442169166 Δεκέμβριος 5, 2006 #53 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2006 Υπάρχουν και χειρότερα. Τον τελευταίο καιρό όλοι οι προμηθευτές το έχουν ρίξει έξω και δεν είναι θέμα καταστημάτων. Πιο συγκεκριμένα φίλος μου τεχνικός μου δουλεύει σε μαγαζί Θεσσαλονίκη ανέφερε ότι έκαναν 2,5 βδομάδες για να επιστρέψουν χτυπημένο δίσκο. Αλλά αυτά για μένα είναι ψιλά ...Αρχές Σεπτέμβρη άρχισε να κάνει νερά η μητρική μου μια MSI με socket 462. Από τις πιο ακριβές τότε καθότι platinum έκδοση με τιμή 100-110 € τουλάχιστον την εποχή της αγοράς της. Κάνω δοκιμές, βεβαιώνομαι πέραν κάθε αμφιβολίας για την βλάβη και την εντοπίζω πλήρως. Format, 24 λειτουργία και πολλά και εξωντοτικά τεστ μέσα στο μενού. Τελικά ήταν μια υποδοχή απο τις DDR που δεν έκανε καλή επαφή και έκανε τα τρελλά. Με το σπεπτικό ότι έχω άλλα 2 χρόνια εγγύηση και ότι γούσταρα δικάναλη μνήμη όταν την αγόρασα την μητρική την γυρίζω για service.Αυτό μετανιώνω τώρα. Βασικά την έβλεπε το σύστημα ξένο προϊόν και επέστρεψε. Την ξαναστέλνουμε κεντρικά Αθήνα όπου την δέχονται και μετά από έλεγχος αναγνωρίζεται ως ελαττωματική. Ωραία ώς εδώ καλα. Μετά τι;Μέχρι σήμερα 5 Δεκέμβρη δεν υπάρχει καμιά κίνηση ούτε για πίστωση, ούτε για αντικατάσταση. Το μαγαζί από όπου την αγόρασα που είπε να μην ανυσηχώ γιατί μέχρι 15 Δεκέμβρη πρέπει να κλείσει για το έτος το τμήμα service οπότε θα έχουν πρόβλημα με το λογιστήριο και δεν θα μπορούν να πληρωθούν από το συγκεκριμένο μαγαζί. Δεν λέω εδώ που φτάσαμε ακούγεται ωραίο σαν πρόταση.Αλλά $#%&$# την τύχη μου περιμένω σαν τον Μ@λ τώρα 3 μήνες, δεν μου έχουν πει αν θα αντικατασταθεί ή θα αλλαχθεί με ίδια και γενικά αν θα πρέπει να πετάξω CPU και μνήμες (socket 462 και DDR400) και πάει λέγοντας.Η κορυφή θα είναι να μην πιστωθεί και για ολόκληρο το ποσό που έκανε καθότι ήταν από τις πλέον τσιμπημένες την εποχή που αγοράστηκε οπότε θα μείνω με κάτι ψίχουλα, έναν άχρηστο επεξεργαστή, κάρτα γραφικών και μνήμη και θα νιώθω πολύ γ@μξκηκχηκζηφκζκΈχει κανείς καμιά πρόταση επί του θέματος; Μήπως αν ονοματίσω την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία με γλαφυρά χρώματα σε όλα τα περιοδικά πληροφορικής και στο forum ίσως πάρω λίγο απο το αίμα μου πίσω; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greek Δεκέμβριος 5, 2006 #54 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2006 Κάνε καταγγελία στον αντίστοιχο φορέα και ενημερωσέ τους... Να δούμε τι 8α πουν..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagsk1442169166 Δεκέμβριος 6, 2006 #55 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2006 Κάνε καταγγελία στον αντίστοιχο φορέα και ενημερωσέ τους... Να δούμε τι 8α πουν.....Επειδή τα πράγματα πάνε μάλλον προς εκεί ποιος είναι αυτός ο φορέας;Σήμερα ανεπίσημα μίλησε τεχνικός του καταστήματος που αγόρασα τη μητρική (109€) με την αντιπροσωπεία και λένε πως μάλλον τείνουν να το πιστώσουν προς 40€ !!!!!!!Ίσως να είμαι και λίγο off topic αλλά είμαι :011: :074: Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Δεκέμβριος 6, 2006 #56 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2006 Τείνουν να την πιστώσουν με 40€? Οι όροι της εγγύησης τι λένε? Ότι το κατάστημα μπορεί να ικανοποιήσει την εγγύηση με 40€? Δεν νομίζω. Αφού... έκαναν το κόπο να σου πουλήσουν την μητρική ας κάνουν τον κόπο να σου βρουν άλλη μία ίδια και πλήρως λειτουργική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bourlas1442169067 Δεκέμβριος 6, 2006 Author #57 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2006 μπορείς να πάρεις τηλέφωνο τον ΙΝΚΑ και να μιλήσεις με κάποιον ώστενα μάθεις τι δικαιώματα εχεις σε άλλο άρθρο στα νεα (εδω στο φορουμπου είναι από την εφημερίδα τα νέα) λέει ότι είναι υποχρεωμένοι οι πωλητές να έχουν εξαρτήματα τουλάχιστον για 5 χρόνια αν δεν έχουν ας πληρώσουν την αξία αγοράς που έχει η απόδειξη/τιμολόγιο σουhttp://www.efpolis.gr/ Γενική Γραμματεία καταναλωτή www.inka.gr INKA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greek Δεκέμβριος 6, 2006 #58 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2006 Η πίστωση γίνεται στην αξία του τιμολογίου αγοράς και όχι στην τρέχον τιμή.... Αν το προιόν ήταν διαθέσιμο και το πούλαγαν 40 ευρώ , τότε θα μπορούσαν να στο αλλάξουν με το χαλασμένο. Απο την στιγμή που αδυνατούν, πρέπει να σου πιστώσουν το τιμολόγιο αγοράς.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagsk1442169166 Δεκέμβριος 6, 2006 #59 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2006 Ευχαριστώ πολύ τα μέλη του forum για την γρήγορη απάντηση. Θα τα κοιτάξω όλα τα παραπάνω ... θα ξαναεπικοινωνήσω μαζί τους και μάλλον θα φτίαξω νεο thread ... ούτως η άλλως ακούγεται ενδιαφέρον σαν θέμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pokemon6401442169101 Δεκέμβριος 6, 2006 #60 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2006 Σήμερα πήρα τον δίσκο(απο RMA καινούριος), όλα ΟΚ(ήταν έτοιμος απο προχθές), άυριο θα κάνω και το υπόλοιπο κομάτι format. BTW μου δώσαν άλλη συσκευασία(πλαστική αντί σακουλάκι) αλλά ο δίσκος δεν είχε δακτιλιές. Μάλλον άλλη μια εξαιρέση του κανόνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.