Jump to content



Απαραδεκτο!!! για το μεγαλυτερο ιντερνετικο μαγαζακι "eshop"


bourlas1442169067

Recommended Posts

Αν συμβεί κάτι τέτοιο απλά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.

ΥΓ σήμερα τσαντίστηκα με το Πλαίσιο. Είναι δυνατόν να με κρατάνε μισή ώρα για να μου δώσουν καινούριο usb disk? LOOOOOOOOOOOLLL . Όση ώρα έκανε το παλικάρι να πάει στο κατάστημα και να γυρίσει...

Εγώ να δείς που πήγα μητρική για αλλαγή και μου δώσανε μια άλλη used χωρίς cd drivers στο παλιό κουτί η οποία δεν δουλεύει και είναι και σπασμένη. Εκεί μέσα το μόνο που δουλεύει είναι οι υπάλληλοι...εμάς!

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Θεσσαλονικη Πλαισιο κεντρο παντως τα ατομα στον πανω οροφο στα σχετικα με τα pc δεν ειναι αγενεις βεβαια αλλα βαριουνται που ζουν και το κυριοτερο βαριουνται να δουλεψουν και να εξυπηρετησουν τον πελατη.

Βαριοντουσαν να μου βγαλουν ενα τροφοδοτικο απο το κουτι να το δω.

Οταν ζητησα να το βγαλουν φυσαγαν και ξεφυσαγαν λες και τους ζητησα κατι παραλογο....:087: :087: :087:

Τι σκ@τ@ τσαμπα δουλευουν?:115:

Εχει κανεις παραγγειλει κατι απο την σελιδα του πλαισιου?

Δηλαδη να σου το φερουν σπιτι?

Ολα καλα με αυτη την υπηρεσια τους?

Το πλαίσιο υποτίθεται ότι ανταγωνίζεται το e-shop με τις τιμές και την ηλεκτρονική αγορά.

Σε εμένα όταν αγόρασα ένα DVD writer της LG (H10N) η απόδειξη έγραφε για Η22L αλλά η τιμή ήταν σωστή(πάλι καλά). Το πρόβλημα είναι αν πω ότι κάτι έχει (γιατί από την 2η μέρα που έγραψα 50-60 DVDs κάνει κάτι λάθη στην ανάγνωση, και ακούγεται χράτς χράτς όταν η κεφαλή κουνιέται). Θα μου πουν : Μα υποτίθεται ότι πήρατε το Η22L που κολλάει το Η10Ν?

Σχετικά με το e-shop. Ο πατέρας μου πήρε σκληρό δίσκο Samsung 80GB, κάνω ένα partition των 15GB για τα XP και όταν πάω για format στο 15% κολλάει! Νομίζω σήμερα πήγε RMA. Αναμένονται εξελίξεις...

Εγώ έχω αγοράσει πολλές φορές από το e-shop μέσω internet και έμεινα ευχαριστημένος όσον αφορά την ταχύτητα εξέλιξης της παραγγελίας, την ποιότητα και τις τιμές. Από εξυπηρέτηση το Πλαίσιο είναι καλύτερο, κατά την γνώμη μου, και τώρα που έχουν τις ίδιες περίπου τιμές, σκέφτομαι να αρχίσω να αγοράζω από εκεί. Όμως, δεν έχω εμπειρία από επιστροφή για αντικατάσταση, ή για service. Με τον καιρό βέβαια θα γίνει κι αυτό...!

Μπορεί κάποιος να μου λύσει την εξής αποροία? Το e-shop το είχε αγοράσει ο Γερμανός. Τον Γερμανό τον αγόρασε ο ΟΤΕ. Άρα το e-shop είναι πλέον του ΟΤΕ?

Μπορεί κάποιος να μου λύσει την εξής αποροία? Το e-shop το είχε αγοράσει ο Γερμανός. Τον Γερμανό τον αγόρασε ο ΟΤΕ. Άρα το e-shop είναι πλέον του ΟΤΕ?

Ιδού η απορία! Πάντως μάλλον όντας έξυπνος ο Γερμανός "ξεφορτώθηκε" ότι δεν ήθελε και κράτησε για το εαυτό του αυτά που πιστεύει ότι έχουν προοπτική. Μάλλον κράτησε το eshop.

Εχει κανεις παραγγειλει κατι απο την σελιδα του πλαισιου?

Δηλαδη να σου το φερουν σπιτι?

Ολα καλα με αυτη την υπηρεσια τους?

Έχω πάρει πολλά και διάφορα, από αναλώσιμα μέχρι UPS και PC.

99% εάν τα παραγγείλεις μέχρι κάποια ώρα το μεσημέρι (15:00) την άλλη μερα (νωρίς) τα έχεις.

το θέμα δεν είναι ότι βιάζομαι το θέμα είναι η κοροϊδία,

δεν την εχω αγοράσει από εκεί, α ναι από εδώ την έχεις αγοράσει,

το φορτηγό είναι χαλανδρι το ξεφορτώνουμε, τώρα πήγε μενιδι

αύριο θα μου πουν ότι δεν έχουν κατσαβίδι

Εγώ από τις 28/9 έχω στείλει για RMA ένα χαλασμένο gigabit switch της D-Link και ακόμα περιμένω. Έχω κι εγώ παρόμοια αντιμετώπιση. 10 τηλέφωνα. Τη μια μου λένε ότι αυριο έρχεται από αντιπροσωπία, μετά απο 2 μέρες μου λένε ότι δεν το βρίσκουν στο σύστημα και ότι ακόμα περιμένουν να τους κάνω την αποστολή,την επόμενη φορά μου είπαν ότι θα με πάρουν τηλέφωνο.... και η ιστορία συνεχίζεται. Ακόμα δεν έχω παραλάβει τίποτα και μάλλον θα ακολουθήσω και εγώ το παράδειγμά σου, με δικηγόρους και ΙΝΚΑ, μπας και μου το αντικαταστήσουν :093: :093: :093:

Έχω πάρει πολλά και διάφορα, από αναλώσιμα μέχρι UPS και PC.

99% εάν τα παραγγείλεις μέχρι κάποια ώρα το μεσημέρι (15:00) την άλλη μερα (νωρίς) τα έχεις.

Ωραια αν ειναι να τα παραγειλω απο Plaisio.

Οι χρεωσεις συμφωνα με τις τιμες του site η οτι θελουν σου χρεωνουν?

Ελπιζω να μην εχει μεταφορικα ετσι?

Κι εγώ με τη σειρά μου έχοντας δώσει πάνω απο 1500 Ε συνολικά στο eshop η παράδωση των προϊόντων ήταν άμεση και όταν ένας σκληρός παρέδωσε το πνεύμα του έγινε αντικατάσταση σε 1 βδομάδα .

Απο Ηράκλειο Κρήτης.. Το ίδιο είχε γίνει και στο πλαίσιο με μία μητρική την οποία μου την αντικαταστήσανε ΣΤΟ ΦΤΕΡΟ !!!!!

Η γνώμη μου είναι οτί περιπτώσεις καθηστέρησης (μεμονομένες)πάντα υπάρχουν και θα υπάρχουν .

τα εχουμε πει πολλες φορες στην ελλαδα ειναι μεχρι να αγορασεις

μετα μη τον ειδατε τον παναη....εκτος βεβαια ολιγων εξαιρεσεων

Για να πούμε και του στραβού το δίκιο, παρέλαβα τελικά την μητρική και έληξε η ιστορία άσχετα με τον πόσο μου κόστισε σε χρόνο και χρήμα.

μου ειχε χαλάσει 250άρης δίσκος , σε ούτε 10 μέρες μου δωσαν πιστοτικό και πήρα 320άρη

από e-shop :)

μάλλον μια από τις εξαιρέσεις στον κανόνα :D

28/10/2006 Ο Σκληρός δίσκος πήγε για RMA στο κατάστημα της στουρνάρι.

29/10/2006 Διαπιστώθηκε το πρόβλημα που είχε ο δίσκος και πήγε στην Samsung για αλλαγή.

Από εκεί και πέρα είναι θέμα της Samsung πότε θα επιστραφεί. Η βλακεία είναι ότι πρέπει να μιλήσεις με το service όταν ολοκληρωθεί το RMA για να πάρεις ένα διαφορετικό δίσκο. Σε άλλα μαγαζιά την αλλαγή+διαφορά την κάνουν on-the-fly:095:

τελικα καταλαβα αν εισαι Γκαντεμης θα την πατισεις ειτε αγορασεις απο Πλαισιο ειτε απο e-shop ειτε απο το μπακαλικο της γειτονιας σου.

Όταν αυτοί που πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους δεν την κάνουν, το ρίχνουμε στη γκαντεμιά!

Δεν υπάρχει γκαντεμιά σε αυτά τα πράγματα.

Υπάρχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις.

Αυτό που θέλω να επαναλάβω είναι ότι εσείς τους κάνετε μάγκες με τα λεφτά σας.

Αν οι καλές τιμές τους μετράνε περισσότερο για κάποιον, ας ρισκάρει με τη χάλια εξυπηρέτηση. Αν κάποιος βάζει την εξυπηρέτηση πρώτη, πολύ απλά να μην αγοράσει ξανά από κει.

Που είναι το δύσκολο;

Αυτό που με τσαντίζει πάνω απ' όλα είναι κάποιος να ξέρει τι παίζει με ένα μαγαζί και μετά αν γίνει στραβή, να βγαίνει και να γκρινιάζει...

Και κάτι άλλο που δεν ξέρω κατά πόσο on topic είναι:

Τελικά η ελάχιστη εγγύηση ενός προιόντος ΕΝΤΟΣ της Ευρωπαικής Ένωσης είναι 1 ή 2 χρόνια; Γιατί αν είναι 2 τότε γιατί βλέπω σε αρκετά προιόντα εγγύηση με μόνο 1 χρόνο;

Και κάτι άλλο που δεν ξέρω κατά πόσο on topic είναι:

Τελικά η ελάχιστη εγγύηση ενός προιόντος ΕΝΤΟΣ της Ευρωπαικής Ένωσης είναι 1 ή 2 χρόνια;

αυτο θα σου λύσει κάθε απορία : http://www.pctechnology.gr/vbull/vb/showpost.php?p=284041&postcount=5

Γιατί αν είναι 2 τότε γιατί βλέπω σε αρκετά προιόντα εγγύηση με μόνο 1 χρόνο;

Γιατί οι 9 στους 10 αγνοούν τον νόμο και οι μαγαζατορες το εκμεταλεύονται :)

από τα link του ποστ που παρέθεσα πριν και ειδικότερα http://www.efpolis.gr/_database/docuploads/sitefile-11.doc

Άρθρο 554

Παραγραφή

Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

Άρθρο 555

Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή, έστω και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας αργότερα. Δηλ. ο αγοραστής δικαιούται να ασκήσει τα δικαιώματά του από τη στιγμή της παράδοσης του πράγματος και για 2 χρόνια, εφόσον στο διάστημα αυτό εκδηλωθεί πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνηθείσης ιδιότητας.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.