morfeas-dsl- Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23, 2006 Καλησπερα παιδες Λοιπον η ιστορια εχει ως εξης. Φιλος αγοραζει απο καταστημα εναν υπολογιστη. Διαλεγει ο ιδιος το καθε κομματι και ο προμηθευτης απλα τα παραγγελνει και τα συναρμολογει. Τωρα, δηλαδη 2.5 χρονια μετα χαλανε στον φιλο μου ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ η μητρικη, ο σκληρος και οι μνημες. Το μηχανημα λειτουργει με ups οποτε το τι επαθε απλα δεν γνωριζουμε. Το καταστημα που ειχε κανει την αγορα εχει κλεισει. Ετσι βρισκει τον κυριο που ειχε κανει την αγορα, και του ζηταει να του πει απο που τα ειχε αγορασει αυτος ωστε να τα στειλει εκει (μιας και η εγγυηση δεν παυει οταν κλεινει το καταστημα). Βρισκει λοιπον οτι η μητρικη και ο σκληρος αγοραστηκαν απο μια εταιρια στην αθηνα ονοματι DIONIC .Τα στελνει με courier εχοντας βαλει μεσα αποδειξεις κτλ και του επιστρεφονται με την αιτιολογια οτι ΔΕΝ τα αγορασε αυτος απο αυτους οποτε ΔΕΝ ειναι αυτος ο υπευθυνος να τα στειλει. Συνεχιζει να επιμενει και "δεχονται" να τους στειλει το τιμολογιο αγορας να το ελενξουν. Το κοιτανε και του λενε "τα κομματια εχουν εγγυηση ενος ετους σαν parts και 3 μονο σαν pc, οποτε τα δικα σου δεν καλυπτονται πλεον." Κουφαθηκε που λετε παιρνει τηλεφωνο τις αντιπροσωπειες οι οποιες του λενε πως αν η DIONIC τα αγορασε απο αυτους θα γινει αλλαγη αν οχι δεν γινεται. Ξανα τηλεφωνο στην DIONIC η οποια ομως ΔΕΝ γνωριζει απο που ειχαν αγοραστει. Σαν συμπερασμα ο φιλος μου ειναι ξεκρεμαστος. Καμια ιδεα? ευχαριστω
SouRLoTeR1442169168 Νοέμβριος 23, 2006 #2 Νοέμβριος 23, 2006 συμπέρασμα: αγοράζετε από επώνυμα μαγαζιά!άτυχος ο φίλος!:022:
tristeno1416003162 Νοέμβριος 23, 2006 #3 Νοέμβριος 23, 2006 Από όπου και αν αγοράστηκαν αν είχαν εγγύηση 3 χρόνια εξ αρχής από τον κατασκευαστή το πολύ πολύ να χρειαστεί να τα στείλει πίσω ο ίδιος στον κατασκευαστή.
schumifer Νοέμβριος 23, 2006 #4 Νοέμβριος 23, 2006 Αυτός που του είπε ένα χρόνο εγγύηση να του πάρει το όνομα και να αρχίσει τις καταγγελίες. Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι ευοίωνα αλλά δεν έχει να χάσει τίποτα
Greek Νοέμβριος 24, 2006 #5 Νοέμβριος 24, 2006 Λοιπόν, η εγγύηση 3 χρόνια δεν ξέρω απο που την έβγαλε γιατι δεν το γράφεις πιο πάνω. Σαν εξαρτήματα έχουν 2 χρόνια εγγύηση λόγω Ευρωπαικής ένωσης εκτός και αν ισχύει κάτι διαφορετικό απο τον Κατασκευαστή. Πχ ο δίσκος που είναι 5 χρόνια ή οι μνήμες lifetime οπότε το στέλνεις στον επίσημο αντιπρόσωπο πχ Infoquest.Αν υπήρχε εγγύηση αλλά είναι απο κατάστημα τότε με το κλείσιμο του καταστήματος πάυει και η εγγύηση διότι δεν μεταφέρεται στους κατασκευαστές , είναι κάτι σαν υπηρεσία ιδιώτη και όχι επίσημη εγγύηση.Η μητρική δεν νομίζω να έχει εγγύηση μετά απο 2 χρόνια. Να ψάξεται να δείτε αν ο δίσκος εχει 5 χρόνια εγγύηση απο κατασκευαστή και αν οι μνήμες αν είναιεπώνυμες έχουν lifetime εγγύηση. Για την μητρική τουλάχιστον θα την βγάλεται φτηνά με μια μεταχειρισμένη...
assasine Νοέμβριος 24, 2006 #7 Νοέμβριος 24, 2006 Για κάθε κομμάτι ενός υπολογιστή ισχύει η διάρκεια εγγύησης του κατασκευαστή. Αν το κατάστημα δώσει μεγαλύτερη και κλείσει τότε ο πρόσθετος χρόνος χάνεται. Αν το κατάστημα δώσει μικρότερη τότε ισχύει η διάρκεια του κατασκευαστή υποχρεωτικά, αλλιώς είναι παρανομία που διώκεται.Αν το κατάστημα έκλεισε και είσαι εντός εγγύησης τότε πρέπει να τα δεχθεί η αντιπροσωπεία. Αν δεν το κάνει τότε υπάρχει και η γενική γραμματεία καταναλωτή... Μη στείλεις τίποτα στον κατασκευαστή, ο αντιπρόσωπος γι' αυτό υπάρχει.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.