billpeppas1442169085 Οκτώβριος 16, 2006 #21 Οκτώβριος 16, 2006 Patch Link here { finding the patch, will upload it & paste the link here } [ check back soon ]
Γιάννης_84 Οκτώβριος 16, 2006 #22 Οκτώβριος 16, 2006 Το 1.4 patch του guru3d.com εγκαθίσταται τσαπατσούλικα με απλή αντικατάσταση κάποιων αρχείων στο φάκελο του farcry συμπεριλαμβανομένου του .exe. Το patch από τον ftp της ubisoft όμως εγκαθίσταται κανονικά με installer. Όταν είχα δοκιμάσει το 1.4 από guru3d.com, μου την έσπασε με τα bugs του και δεν ασχολήθηκα καθόλου μαζί του. Με το που παρατήρησα το bug με τα απεριόριστα πυρομαχικά ξενέρωσα τελείως και επανέφερα τα αντίγραφα που είχα κρατήσει πριν το patch.Όσον αφορά τώρα το patch με τον installer από τον ftp της ubisoft, το εγκατέστησα και φαίνεται να είναι πιο σουλουπωμένο, λειτουργεί το hdr στη x1800xl μου, αλλά μαζί με AA όχι. Δηλαδή το μόνο που κάνει είναι να δίνει τη δυνατότητα στην κάρτα μου να έχει hdr, έναντι του 1,33 που δεν το κάνει παρά μόνο σε nvidia. Δε θυμάμαι εάν το προηγούμεννο 1.40 μπορούσε ανάμεσα στα τρελά bugs του να λειτουργήσει hdr και ΑΑ ταυτόχρονα, αλλά το τελευταίο σίγουρα δε μπορεί. Δοκίμασα όλους τους πιθανούς συνδυασμούς αλλά τίποτα. Με το που μπαίνει το hdr, αυτομάτως φεύγει το ΑΑ. Νομίζω ότι μόνο το 2χΑΑ μπόρεσε να συνυπάρξει με το hdr. Επίσης υπόψη ότι δε δοκίμασα forced AA παρά μόνο μέσα από το παιχνίδι.Πάντως θα το ξαναπαλέψω λίγο ακόμη να δω μπας και παίξει έστω με 2χ. Εν τω μεταξύ διάβασα σε διάφορα thread ότι ο 6.10 catalyst θα τα διορθώση όλα. Θα δούμε.
Γιάννης_84 Οκτώβριος 16, 2006 #23 Οκτώβριος 16, 2006 Γενικά υπάρχει τρόπος με το τελευταίο 1.4 patch, να λειτουργήσει ταυτόχρονα το HDR με το AA σε χ1800; Το έχει καταφέρει κάποιος; Και αν ναι, πως; Αναλυτικές οδηγίες και κανά screenshot από mp_radio με θέα κάποια μακρυνή γέφυρα παρακαλώ :118:.Το patch βρίσκεται εδώ: http://patches.ubi.com/far_cry/Το standalone είναι για αυτούς που έχουν το 1.33 και το άλλο για αυτούς που έχουν το 1.1.Πάρτε και ένα link για το τσαπατσουλοprerelease patch: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1293
billpeppas1442169085 Οκτώβριος 16, 2006 #24 Οκτώβριος 16, 2006 Αφού ενεργοποιήσεις το HDR, το AA πρέπει να το ενεργοποιήσεις μέσω command @ Console. Τώρα προσπαθώ να θυμηθώ την ****εντολή
Γιάννης_84 Οκτώβριος 17, 2006 #25 Οκτώβριος 17, 2006 Μήπως εννοείς την εντολή \r_FSAA 2 ; Αν εννοείς αυτήν, τότε πολύ απλά δεν κάνει τίποτα. Τουλάχιστον όσον αφορά το final 1.40 patch.
billpeppas1442169085 Οκτώβριος 17, 2006 #26 Οκτώβριος 17, 2006 Ναι.Αρα κάτι σκάτωσαν οι ρώσοι στο final retail patch.Θα δω τι μπορώ να κάνω αύριο μπας και φτιάξουμε AA + HDR @ retail patch
billpeppas1442169085 Οκτώβριος 18, 2006 #28 Οκτώβριος 18, 2006 Λόγω της απρόσμενης αύξησης των projects που έχω αυτόν τον καιρό, θα αργήσω λίγο να ασχοληθώ με το cross-patching του FarCry για AA+HDR @ ATi.Λογικά από την επόμενη εβδομάδα θα έχω νεότερα επί του παρόντος.
sakattack1442169065 Οκτώβριος 18, 2006 Author #29 Οκτώβριος 18, 2006 αντι για crosspatching κλπ, δεν μας δινεις το pre-release 1.40 μπας και παιξει ?
Γιάννης_84 Οκτώβριος 18, 2006 #30 Οκτώβριος 18, 2006 Το έχω δώσει εγώ το prerelease στο ποστ 23 λίγο παραπάνω.Billpeppas θα περιμένω νέα την άλλη βδομάδα τότε. Αν μάθεις κάτι πες μας.
sakattack1442169065 Οκτώβριος 18, 2006 Author #31 Οκτώβριος 18, 2006 α, thanks!εσενα τo HDR σου δουλευει? με ποιο, με το 1.4 ή με το pre ?
Γιάννης_84 Οκτώβριος 18, 2006 #32 Οκτώβριος 18, 2006 Με το pre είδα φαντάσματα με το καλημέρα και το σούταρα αμέσως. Δούλευε το hdr αλλά δε μου φάνηκε ότι δούλευε σωστά και όσο για ΑΑ απλά δεν το έψαξα. Το final παλεύεται και δουλεύει και το hdr αλλά όχι ταυτόχρονα με ΑΑ. Βέβαια παίρνει ψάξιμο ακόμα το θέμα hdr+aa με το final αλλά προς το παρόν βαριέμαι. Εάν καταπιαστείς με το θέμα (και με το pre και με το final) και βγάλεις καμιά άκρη, πες μας και μας.
Γιάννης_84 Οκτώβριος 27, 2006 #33 Οκτώβριος 27, 2006 Λόγω της απρόσμενης αύξησης των projects που έχω αυτόν τον καιρό, θα αργήσω λίγο να ασχοληθώ με το cross-patching του FarCry για AA+HDR @ ATi.Λογικά από την επόμενη εβδομάδα θα έχω νεότερα επί του παρόντος.Κανά νέο;
wizard32 Φεβρουάριος 22, 2007 #35 Φεβρουάριος 22, 2007 το splinter cell double agent μπορεί να παίξει με shader model 2.0 ή είναι απαραίτητο να υποστηρίζει shader model 3.0 η κάρτα γραφικών?όπιος μπορεί ας με βοηθήσει............
panoc Φεβρουάριος 22, 2007 #36 Φεβρουάριος 22, 2007 το splinter cell double agent μπορεί να παίξει με shader model 2.0 ή είναι απαραίτητο να υποστηρίζει shader model 3.0 η κάρτα γραφικών?όπιος μπορεί ας με βοηθήσει............αν και off topic απο τα requirements του παιχνιδου : Video Card: Direct X® 9.0c-compliant, Shader 3.0-enabled 128 MB video card (256 MB recommended) (see supported list*)http://www.answers.com/topic/tom-clancy-s-splinter-cell-double-agentLaptop versions of these cards may work but are not supported. The game will not work on a video card that has Shader Model 2.0
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.