Jump to content



εφαρμογη HDR ? (σε ATI)


sakattack1442169065

Recommended Posts

Το 1.4 patch του guru3d.com εγκαθίσταται τσαπατσούλικα με απλή αντικατάσταση κάποιων αρχείων στο φάκελο του farcry συμπεριλαμβανομένου του .exe. Το patch από τον ftp της ubisoft όμως εγκαθίσταται κανονικά με installer.

Όταν είχα δοκιμάσει το 1.4 από guru3d.com, μου την έσπασε με τα bugs του και δεν ασχολήθηκα καθόλου μαζί του. Με το που παρατήρησα το bug με τα απεριόριστα πυρομαχικά ξενέρωσα τελείως και επανέφερα τα αντίγραφα που είχα κρατήσει πριν το patch.

Όσον αφορά τώρα το patch με τον installer από τον ftp της ubisoft, το εγκατέστησα και φαίνεται να είναι πιο σουλουπωμένο, λειτουργεί το hdr στη x1800xl μου, αλλά μαζί με AA όχι. Δηλαδή το μόνο που κάνει είναι να δίνει τη δυνατότητα στην κάρτα μου να έχει hdr, έναντι του 1,33 που δεν το κάνει παρά μόνο σε nvidia. Δε θυμάμαι εάν το προηγούμεννο 1.40 μπορούσε ανάμεσα στα τρελά bugs του να λειτουργήσει hdr και ΑΑ ταυτόχρονα, αλλά το τελευταίο σίγουρα δε μπορεί. Δοκίμασα όλους τους πιθανούς συνδυασμούς αλλά τίποτα. Με το που μπαίνει το hdr, αυτομάτως φεύγει το ΑΑ. Νομίζω ότι μόνο το 2χΑΑ μπόρεσε να συνυπάρξει με το hdr. Επίσης υπόψη ότι δε δοκίμασα forced AA παρά μόνο μέσα από το παιχνίδι.

Πάντως θα το ξαναπαλέψω λίγο ακόμη να δω μπας και παίξει έστω με 2χ. Εν τω μεταξύ διάβασα σε διάφορα thread ότι ο 6.10 catalyst θα τα διορθώση όλα. Θα δούμε.

Γενικά υπάρχει τρόπος με το τελευταίο 1.4 patch, να λειτουργήσει ταυτόχρονα το HDR με το AA σε χ1800; Το έχει καταφέρει κάποιος; Και αν ναι, πως; Αναλυτικές οδηγίες και κανά screenshot από mp_radio με θέα κάποια μακρυνή γέφυρα παρακαλώ :118:.

Το patch βρίσκεται εδώ: http://patches.ubi.com/far_cry/

Το standalone είναι για αυτούς που έχουν το 1.33 και το άλλο για αυτούς που έχουν το 1.1.

Πάρτε και ένα link για το τσαπατσουλοprerelease patch: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1293

Μήπως εννοείς την εντολή \r_FSAA 2 ; Αν εννοείς αυτήν, τότε πολύ απλά δεν κάνει τίποτα. Τουλάχιστον όσον αφορά το final 1.40 patch.

Λόγω της απρόσμενης αύξησης των projects που έχω αυτόν τον καιρό, θα αργήσω λίγο να ασχοληθώ με το cross-patching του FarCry για AA+HDR @ ATi.

Λογικά από την επόμενη εβδομάδα θα έχω νεότερα επί του παρόντος.

Το έχω δώσει εγώ το prerelease στο ποστ 23 λίγο παραπάνω.

Billpeppas θα περιμένω νέα την άλλη βδομάδα τότε. Αν μάθεις κάτι πες μας.

Με το pre είδα φαντάσματα με το καλημέρα και το σούταρα αμέσως. Δούλευε το hdr αλλά δε μου φάνηκε ότι δούλευε σωστά και όσο για ΑΑ απλά δεν το έψαξα. Το final παλεύεται και δουλεύει και το hdr αλλά όχι ταυτόχρονα με ΑΑ. Βέβαια παίρνει ψάξιμο ακόμα το θέμα hdr+aa με το final αλλά προς το παρόν βαριέμαι. Εάν καταπιαστείς με το θέμα (και με το pre και με το final) και βγάλεις καμιά άκρη, πες μας και μας.

  • 2 weeks later...
Λόγω της απρόσμενης αύξησης των projects που έχω αυτόν τον καιρό, θα αργήσω λίγο να ασχοληθώ με το cross-patching του FarCry για AA+HDR @ ATi.

Λογικά από την επόμενη εβδομάδα θα έχω νεότερα επί του παρόντος.

Κανά νέο;

  • 3 months later...

το splinter cell double agent μπορεί να παίξει με shader model 2.0 ή είναι απαραίτητο να υποστηρίζει shader model 3.0 η κάρτα γραφικών?

όπιος μπορεί ας με βοηθήσει............

το splinter cell double agent μπορεί να παίξει με shader model 2.0 ή είναι απαραίτητο να υποστηρίζει shader model 3.0 η κάρτα γραφικών?

όπιος μπορεί ας με βοηθήσει............

αν και off topic απο τα requirements του παιχνιδου :

Video Card: Direct X® 9.0c-compliant, Shader 3.0-enabled 128 MB video card (256 MB recommended) (see supported list*)

http://www.answers.com/topic/tom-clancy-s-splinter-cell-double-agent

Laptop versions of these cards may work but are not supported. The game will not work on a video card that has Shader Model 2.0

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.