Cyber_Cookie Ιούνιος 13, 2006 #21 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2006 Μεχρι τότε θα χω πάρει κονρόε!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos th.1442169073 Ιούνιος 13, 2006 #22 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2006 τι σχεση εχει αυτο βρε?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evolution_R Ιούνιος 13, 2006 #23 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2006 ΑΤi Boundless Gaining..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennisK Ιούνιος 13, 2006 #24 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2006 Ενώ οι άλλες πουλάνε τσάμπα. Γιατί εμένα μου φαίνεται καλή ιδέα συγκρινόμενη με την κάρτα της ageia. Θα δώσει 100 ευρουλάκια και θα έχει 3-4 φορές παράνω δύναμη στα physics απο την ageia που κάνει 300 ευρώ και αν σου χαλάσει η Χ1κατι φτου και βγαίνω έχεις και μια spear κάρτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Ιούνιος 13, 2006 #25 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2006 τι σχεση εχει αυτο βρε??:075: Oλο επεξηγήσεις θες:106: Λεω δλδ οσο συντομα θα πάρω εγω κονοροε αλλο τοσο συντομα θα δουμε DX10... Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos th.1442169073 Ιούνιος 13, 2006 #26 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2006 Ενώ οι άλλες πουλάνε τσάμπα. Γιατί εμένα μου φαίνεται καλή ιδέα συγκρινόμενη με την κάρτα της ageia. Θα δώσει 100 ευρουλάκια και θα έχει 3-4 φορές παράνω δύναμη στα physics απο την ageia που κάνει 300 ευρώ και αν σου χαλάσει η Χ1κατι φτου και βγαίνω έχεις και μια spear κάρτα.+ το οτι αν καταλαβα καλα,συμφωνα με την Nvidia οταν η "μικρη" καρτα δεν επεξεργαζεται physics κατα την διαρκεια ενος παιχνιδιου θα βοηθαει στο SLI. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evolution_R Ιούνιος 13, 2006 #27 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2006 To θεμα ειναι οτι εχουν παρει πολυ αερα ολοι και η nVidia και η ATI και βγαζουν σωρηδον νεα προιοντα και ιδεες με απωτερο σκοπο να ξεζουμισουν την τσεπη μας και μεχρι τωρα τουλαχιστον ειναι προαιρετικο να πας σε μια ακριβη καρτα για να παιζεις με ολα High+On+x16 το κακο ειναι οτι αν συνεχισει η ιστορια ετσι μας βλεπω να θελουμε ολοι μια x1900 για να παιξουμε απλα.Το Oblivion πχ καλλιστα θα μπορουσε να παιζει στο τερμα και με μικροτερες καρτες αν βαζαν τον κ*** τους κατω οι programers και οχι την υπερβολη του "καμια καρτα του παρον εμποριου δεν το παιζει με ολα full" ημαρτον,κοινως CONSUME PEOPLE CONSUME!Και αν νομιζεις οτι αυτη η ιδεα της ATI θα βγει τσαμπα στον καταναλωτη ξανασκεψου το μιλαμε για mobo-τροφοδοτικο και δεν ξερω κι εγω τι αλλο θα σκαρφιστουν.Οι κονσολες οπως το XBOX360 μας δειχνουν τελικως ποσο πολυ μας κοροιδευουν οι κατασκευαστες VGA... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Ιούνιος 13, 2006 #28 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2006 Ωραια ... θα παρουμε σβαρνα το ebay παλι , για φθηνη Χ1600ΧΤ . Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos th.1442169073 Ιούνιος 13, 2006 #29 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2006 ε κατι θα βρεις δε μπορει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Ιούνιος 14, 2006 #30 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2006 ε κατι θα βρεις δε μπορει... Κατσε να εμφανιστουν οι καταλληλες μητρικες ... και κατι θα κανουμε και για την vgappugpu . Ποιες μητρικες που αναμενονται για conroe θα εχουν 3Χ16Pcie ?? Κατα προτιμηση με 975X . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Ιούνιος 14, 2006 #31 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2006 Η Bad Axe έχει 3Χ16Χ απ οτι λέει το αρθράκιΑπό κει και πέρα θα υπάρχουν και με το RD600 της Φοραδας(ΑΤι)τι κουτι ειν αυτό στο λινκάκι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vadergr Ιούνιος 14, 2006 #32 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2006 Eγω δεν εχω καταλαβει ακομα γιατι θελουμε πολλα φιλτρα σε πολυ υψηλες αναλυσεις (1600χ1200 και ανω).Ειδικα το ΑΑ ειναι αχρηστο απο αυτην την αναλυση και πανω.Ακομα και 1280χ1024 ειναι μια χαρα χωρις φιλτρα.Εχουμε φτασει νομιζω σε ενα σημειο που κοροιδευομαστε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yiannis01 Ιούνιος 14, 2006 #33 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2006 Γιατι εχουν χασει την μπαλα και φτιαχνουν ολο και ποιο βαρια παιχνιδια, τεζα στο texturing αντι να κοιταξουν και λιγο το gameplay. Θα μου πεις, πως θα σε πεισουν να τα χωσεις για 3 καρτες σαντουιτς σε SLI με PPU και 2 πυρινο? ΕΕτσιιιιιιι...βεντουζα! βεντουζα! :026: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vadergr Ιούνιος 14, 2006 #34 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2006 Ρε παιδια εχουμε χασει την μπαλλα κανονικοτατα.Η πρωτη 3d καρτα ηταν η voodoo η οποια ποτε δεν εδινε 60frames που τωρα εμεις και καλα τα εχουμε ως υπεραπαραιτητα.Και με 35-40 να παιζω καλα ειμαι.Δηλαδη αν σε καποια σκηνη που γινει χαμος ,για λιγα δευτερολεπτα εχω 20-25 frames πρεπει να στεναχωριεμαι?Σιγα τα ωα.Και η 7900gt υπερβολη ειναι που εχω.Αλλα δεν μπορουσα να κανω και αλλιως με την 20αρα wide που πηγα και αγορασα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos th.1442169073 Ιούνιος 14, 2006 #35 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2006 κατα την γνωμη μου παιδια δεν φταινε οι εταιριες που βγαζουν νεα πραγματα στο προσκηνιο.οι "φταιχτες" κατα την γνωμη μου ειναι οι προγραμματιστες και οι κατασκευαστες παιχνιδιων.τρανταχτο παραδειγμα η συγκριση μεταξυ HL2-FEAR.το πρωτο με ενα καλο συστημα,πχ με μια 7900GT που αναφερεις Vader,ειναι χαρμα οφθαλμων με ολα τα καλογραμμενα γραφικα-physics που σου προσφερει.το δευτερο.................σε κανει να θες να πεταξεις τον υπολογιστη σου απ`το παραθυρο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necro Ιούνιος 14, 2006 #36 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2006 Το FEAR είναι εκπληκτικό παιχνίδι, αλλά πράγματικά τρομερά απαιτητικό χωρίς να φαίνεται, καθώς πάει και φουλάρει σε απαιτήσεις κάτι λεπτομέρειες, και έχει αφήσει τα textures και φαίνεται σα παιχνίδι διετίας...τέπα τι να πει κανείς? πάντως πολύ καλή κίνηση της ΑΤΙ για να ''παίξει'' λίγο με την nvidia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos th.1442169073 Ιούνιος 14, 2006 #37 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2006 ειναι καταπληκτικο οσον αφορα την ατμοσφαιρα του.οταν το HL2 φορτωνει ανετα τοπια ολοκληρα και το FEAR για να φορτωσει εναν διαδρομο θελει Χ1900ΧΤΧ τοτε.............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nognir Ιούνιος 14, 2006 #38 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2006 Δεν ξέρω ποια μηχανή γραφικών έχει το FEAR, πάντως και με το δικό μου σύστημα που δεν είναι πολύ υψηλών αξιώσεων παίζω FEAR 1280χ960 2χΑΑ, 16χAF, VSync on και δεν σκαλώνει πουθενά, πραγματικά ΠΟΥΘΕΝΑ. Πάντα πάνω από 25fps και δεν έχω το παραμικρό παράπονο απόδοσης. Και αν τα 25fps φαίνονται λίγα, είναι το όριο αντίληψης του ανθρώπινου ματιού. Δεν υπάρχει πρακτική διαφορά, εκτός αν τα fps φτάσουν 3ψήφιο αριθμό οπότε είναι άλλη ιστορία... Τα fps δεν είναι το παν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Ιούνιος 14, 2006 #39 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2006 Οπως έχουμε πει 1000 φορες τα καρε παιζουν ρόλο στο πόσο στρωτά παιζει ένα game. Την απότομη αλλάγη οταν παίζεις πχ από τα 60 στα 25 φπς το ματι δε την πιάνει, εσύ όμως δε τη νιώθεις? Για να είσαι εντάξει θες γυρω στα 60 αλλά σταθερά. Βασικά, δική μου επιδίωξη και προτίμηση είναι αυτό. Και πάλι όμως οπως λές τα FPS δεν είναι το παν. Αμα το gameplay είναι χαλια, να το βράσω το ανισοτροπικό. Οπως επίσης να βράσω το ανισοτροπικό οταν είναι το παιχνίδι τέλειο. Πχ Fallout. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nognir Ιούνιος 15, 2006 #40 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2006 Οπως έχουμε πει 1000 φορες τα καρε παιζουν ρόλο στο πόσο στρωτά παιζει ένα game. Την απότομη αλλάγη οταν παίζεις πχ από τα 60 στα 25 φπς το ματι δε την πιάνει, εσύ όμως δε τη νιώθεις? Για να είσαι εντάξει θες γυρω στα 60 αλλά σταθερά. Βασικά, δική μου επιδίωξη και προτίμηση είναι αυτό.Εντάξει, υπάρχει αξιοσημείωτη διαφορά αλλά δεν είμαι και ο πιο απαιτητικός από αυτά. Ψάχνω την καλύτερη δυνατή σχέση εικόνας/απόδοσης. Εδώ ένας φίλος μου έχει τελειώσει FEAR, Call Of Duty 2, Hitman:Blood Money και παίζει Oblivion με P4 2,5Ghz Northwood και Albatron 6800 απλή. Υπάρχουν οι απαιτητικοί gamers και οι λιγότερο απαιτητικοί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.