Jump to content



Αυτή είναι ευκαίρια!!!


TechnoAddicteD

Recommended Posts

ενταξει πεστους ποτε θα ειναι διαθεσιμη θα την περιμενω συνεχισε την πλακα

Κι εγώ στην αρχή μεταξύ αστείου και σοβαρού το είδα, όμως μου την έχει δώσει η απαράδεκτη συμπεριφορά τους.

Όταν τους το είπα αυτό "θυμήθηκαν" πως το μοντέλο αυτό σταμάτησε να βγαίνει...!!!

Ένα από τα σχόλια τους στο τηλέφωνο ήταν

<< Και τι περιμένεις να πάρεις τώρα με 56 ευρω??!!! >>

Μήπως νομίζουν πως είναι ο νόμος?

Αντί να παραδεχτούν το λάθος τους και να ζητήσουν συγγνώμη το έριξαν στην ειρωνια και τη μαγγιά.

Αν ήταν εντάξει από την αρχή, θα μου έφτανε, όμως η συμπεριφορά τους μου τη δίνει και θέλω να το συνεχίσω.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ στην αρχή μεταξύ αστείου και σοβαρού το είδα, όμως μου την έχει δώσει η απαράδεκτη συμπεριφορά τους.

Όταν τους το είπα αυτό "θυμήθηκαν" πως το μοντέλο αυτό σταμάτησε να βγαίνει...!!!

Ένα από τα σχόλια τους στο τηλέφωνο ήταν

<< Και τι περιμένεις να πάρεις τώρα με 56 ευρω??!!! >>

Μήπως νομίζουν πως είναι ο νόμος?

Αντί να παραδεχτούν το λάθος τους και να ζητήσουν συγγνώμη το έριξαν στην ειρωνια και τη μαγγιά.

Αν ήταν εντάξει από την αρχή, θα μου έφτανε, όμως η συμπεριφορά τους μου τη δίνει και θέλω να το συνεχίσω.

Καλά... αν είχε ςόρεξη τους έκανες ζημια... Στην ερώτηση τι περίμενες απο τέτοια τιμη τους απάνταγες " Οτι περιμένατε και εσεις από τέτοια διαφήμιση..."

Τους μοστράριζες και το και το νομο που έχουμε βγάλει σε ανάλογο θέμα μαζί με μια ψιλο απειλή για αθέμιτο ανταγωνισμο και ψευδή διαφήμιση συν το γεγονός ότι η αγορά πέρασε στο καλάθι και το σύστημα το επέτρεψε....

http://www.acci.gr/ecomm/legal/pdf/2251final.pdf Αρθρο 9.. Απόσπασμα..

Άρθρο 9 - Διαφήμιση

1. Διαφήμιση κατά την έννοια του νόμου αυτού είναι κάθε ανακοίνωση που γίνεται στα πλαίσια εμπορικής, βιομηχανικής, βιοτεχνικής ή επαγγελματικής δραστηριότητας με στόχο την προώθηση της διάθεσης αγαθών ή υπηρεσιών.

2. Απαγορεύεται κάθε διαφήμιση το περιεχόμενο ή η μορφή της οποίας προκαλεί ή ενδέχεται να προκαλέσει πλάνη στα πρόσωπα στα οποία απευθύνεται ή στων οποίων τη γνώση περιέρχεται και, εξαιτίας της Σελίδα 15

πλάνης αυτής, μπορεί να επηρεάσει την οικονομική τους συμπεριφορά (παραπλανητική διαφήμιση).

3. Για να κριθεί αν μία διαφήμιση είναι παραπλανητική, λαμβάνονται υπόψη όλα τα στοιχεία της και ιδίως οι ενδείξεις σχετικά με:

α) τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του αγαθού ή της υπηρεσίας, όπως η διαθεσιμότητα, η φύση, η εκτέλεση, η σύνθεση, η μέθοδος και η ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, η καταλληλότητα, οι χρήσεις, η ποσότητα, οι προδιαγραφές, η γεωγραφική ή εμπορική προέλευση και τα ιδιαίτερα γνωρίσματα, τα επιστημονικά ή τεχνολογικά δεδομένα και τα αναμενόμενα από τη χρήση τους αποτελέσματα ή τα αποτελέσματα των δοκιμών ή ελέγχων,

β) την τιμή, τον τρόπο διαμόρφωσής της και τους όρους υπό τους οποίους παρέχονται τα αγαθά και οι υπηρεσίες, όπως οι όροι πληρωμής ή πίστωσης, παράδοσης, ανταλλαγής, επιστροφής, επισκευής, συντήρησης και εγγύησης και

γ) την ιδιότητα, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα και τα δικαιώματα του διαφημιζομένου, όπως η ταυτότητα και η περιουσία του, οι δεξιότητες και τα δικαιώματα βιομηχανικής, εμπορικής ή πνευματικής ιδιοκτησίας, τα βραβεία και οι διακρίσεις του.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για το λινκ.

Όσον αφορά το τι θα απάνταγα... "έπεα πτερόεντα" φίλε μου.

Σχετικά με το θέμα μας τώρα, θα μιλήσω με έναν φίλο μου δικηγόρο το απόγευμα και θα δούμε. Λεφτά δεν δίνω. Αν έχει όρεξη να το αναλάβει με... είδος (2-3 οθόνες όπως προείπα) έχει καλώς...

Θέλω να τρίξουν τα δόντια κάποιων για να μάθουν να σέβονται τους καταναλωτές, αλλά όχι και να πληρώσω επειδή κάποιοι είναι ζώα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.