Jump to content



ESHOP και απόπειρα μη κάλυψης PSU εντός εγγύησης


schumifer

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Έχουμε λοιπόν ένα τροφοδοτικό SHARKOON εν εγγυήσει. Το μηχάνημα στο οποίο είναι εγκατεστημένο αρχίζει μετά από μερικές εβδομάδες λειτουργίας τις επανεκκινήσεις. Η εμπιστοσύνη του κατόχου στο τροφοδοτικό τον οδήγησε στην ανακάλυψη του ενόχου στοιχείου λίγο αργότερα από ό,τι θα έπρεπε. Όταν όμως το τροφοδοτικό βγήκε από το κουτί του διαπιστώθηκε ότι το τετράκιδο βύσμα που μεταφέρει 12 βολτ στη μητρική είχε αλλάξει χρώμα από λευκό σε κίτρινο ως σκούρο κίτρινο. Ακόμη και τμήματα καλωδίων του κοντά στο βύσμα είχαν ελαφρές χρωματικές αποχρώσεις.

Το τροφοδοτικό επεστράφη στο κατάστημα από το οποίο ο κάτοχος ενημερώθηκε ότι ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ σε αυτού του τύπου τη βλάβη. Στο άκουσμα της λέξης "γιατί" ο τεχνικός έθεσε τον κάτοχο σε αναμονή και μετά από λίγα λεπτά επανέλαβε τις ίδιες φράσεις.

"ΔΕΝ ΚΑΛΥπτει η εγγύηση του τροφοδοτικού τέτοιου είδους βλάβη".

Άμεσα ζητήθηκε να παραδωθεί η αιτιολόγηση γραπτά εντός 24 ωρών και ελήφθη η διαβεβαίωση ότι θα γινόταν το συντομότερο δυνατόν.

Λίγες μέρες μετά σε επικοινωνία μου ενημερώθηκα ότι αντί για γραπτή αιτιολόγηση είχαν πάρει την πρωτοβουλία να στείλουν mail στην εταιρεία με φωτογραφία του προβλήματος και την ερώτηση αν καλύπτεται η συγκρεκριμένη βλάβη.(το ότι στα μάτια του Έλληνα νομοθέτη εγγύητης είναι ο πωλητής και οποιαδήποτε διαφορά λύεται στα ελληνικά δικαστήρια μάλλον δεν τους απασχολούσε). Φυσικά ο υπεύθυνος για τα email -είδατε εξειδίκευση?- έλειπε έπρεπε να τηλεφωνήσω άλλη μέρα

Άλλες τρεις μέρες μετά το τροφοδοτικό είχε πιστωθεί ..................

ΚΑΘΕ φορά κρατιόντουσαν ονοματεπώνυμα τεχνικών μερικές φορές και ώρες

ΚΑΘΕ φορά ζητείτο ένας ή όλοι εκ των τεχνικών που υπάρχαν τα ονόματα

ΚΑΘΕ φορά υπήρχαν άμεσα διαθέσιμα στοιχεία καταναλωτικών νόμων.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Αν κάτι δε σας κάθεται καλά μη σκύβετε το κεφάλι. Ψάχνουν ευκαιρία να κερδίσουν και καλά κάνουν γιατί στόχος είναι η κερδοφορία. Ρωτήστε ελληνικά φόρα να σας βοηθήσουν αν δεν είστε σίγουροι. Ψάξτε τις σχετικές νομοθεσίες. ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ γραπτά αυτά που σας πουλάνε προφορικά.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΤΕ τα προβλήματα που σας δημιουργούν. Όπως ανακοινώνατε τα μπράβο όταν σας εξυπηρετούσαν άριστα.

((30-35 ευρώ πιστωτικό τι να το κάνω ? Να πάρω ηχεία ή να επενδύσω σε καλώδια?))

Τελικα ρε Alex εχεις μεγαλη υπομονη και επιμονη. Αν κανεις μαθηματα υπομονης let me know :p! Τωρα οσο για το πιστωτικο παρε οτι εχεις μεγαλυτερη αναγκη θα ελεγα εγω.

Αν ήταν τόσο σίγουροι ότι το τροφοδοτικό δεν καλύπτεται από την εγγύηση γιατί στείλανε mail?

Εγώ μάλλον θα το έπαιζα χαζός την πρώτη φορά που θα πήγαινα πίσω το PSU και θα ρώταγα τον υπάλληλο " Και τώρα τι να το κάνω το PSU? " να δω αν θα μου πρότεινε να το άφήσω εκεί για να μην το κουβαλάω τζάμπα.

Παίδες εγώ πριν 1 χρόνο πήγα μητρική καμμένη,δεν υπήρχε η ίδια μου κόψανε πιστωτικό έδωσα λογαριασμό τραπέζης δεν το βάλανε,εχθές πήγα απο εκεί και το εισέπραξα κανονικότατα...

Τη μητρική την είχα αγοράσει 2 χρόνια πριν....

137 την είχα αγοράσει 130 μου έδωσαν.

Αν δεν δεχόντουσαν το επόμενο βήμα πίεσης θα ήταν η απειλή για κατάθεση αγωγής ώς υπέυθυνους για πώληση εξοπλισμού ο οποίος μπορούσε να προκαλέση σωματική βλάβη λόγω βραχυκυκλώματος....... Πώς λέμε κινέζικά σίδερα...

Δηλαδή αν εσύ έλειπες από το σπίτι 2 μέρες και έπαιρνε φωτιά το τροφοτικό λόγω ελλατωματικής καλωδίωσης τι θα γινόταν?

Μπραβο Αλεξανδρε θεε!

Μα καλα μιλαμε μερικοι ειναι τελειως ΑΣΧΕΤΟΙ ή μαλλον ειδικευμενοι στο να μας κοροϊδευουν!!

Καλο πιστευω παντως οτι θα ηταν να συγκεντρωναμε σε ενα ποστ ολα τα λινκ με νομους για τα δικαιωματα μας και τις υποχρεωσεις των καταστηματων εναντι μας,ωστε να πηγαινουμε κατευθειαν με την αναλογη νομοθετικη ρυθμιση ανα χειρας!

Brave αυτό δεν είναι δύσκολο αλλά είναι πολλές σελίδες. Καλύτερα τα λινκς που υπάρχουν να τα συμβουλευόμαστε όποτε τα χρειαζόμαστε. ΤΟ είχα πει από την αρχή ότι ούτε τα χρήματα με καίγανε ούτε τροφοδοτικό μου χρειαζόταν. Ήθελα να γίνει σωστή κίνηση από μέρους μου. Ίσως να είχε περισσότερη πλάκα αν συνέχιζαν την ίδια στάση, αλλά φαίνεται ότι η απαίτησή μου να έχω γραπτά την μπαρούφα τους έφτανε.

Γιάννη πιστεύεις δηλαδή ότι έστειλαν mail? Και τους απάντησε η Sharkoon? Εμένα πάντως η εταιρεία με έγραψε κανονικότατα

Γιάννη πιστεύεις δηλαδή ότι έστειλαν mail? Και τους απάντησε η Sharkoon? Εμένα πάντως η εταιρεία με έγραψε κανονικότατα

Όχι βέβαια. Απλά αναρωτιέμαι. Αφού ήταν ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ σίγουροι ότι δεν καλύπτεται από εγγύηση, μάλιστα αναφέρεις ότι ο τεχνικός το επιβεβαίωσε τρομάρα του, πως και τους ήρθε να στείλουν mail στην Sarkoon? Και αφού επιβεβαίωσαν ότι ΔΕΝ καλύπτεται από εγγύηση το PSU γιατί τελικά στο πίστωσαν.

Δεν ξέρω αν το καταλάβες που το πάω. Εμένα μου την έχει δώσει η σιγουριά του τεχνικού ότι δεν καλύπτεται από εγγύηση. Που δεν είναι σιγουριά. Είναι είτε τεμπελιά - την έχω δει και με τεχνικό άλλου καταστήματος παλιότερα που βαριόταν να στείλει δίσκο για RMA με διάφορες παρόμοιες προφάσεις - είτε κουτοπονηριά που μπορεί να είχε στόχο και το ίδιο το PSU σου!!!

Στείλε τα παραπάνω και σε κανα 2 περιοδικά.....θα τα κοινοποιήσουν και θα εκβιστεί μια απάντηση απο μέρους της εταιρίας....έτσι για πλάκα να δούμε τι θα πούνε.

Τι θα πούνε? Ο τεχνικός ήταν νέος και δεν ήξερε πλήρως τις λεπτομέρειες της εγγύησης. Λυπόμαστε πολύ για την ταλαιπωρία και ελπίζουμε ο κύριος τάδε να μας ξανα εμπιστευτεί για τις αγορές του μιας και ως γνωστόν το e-shop ( ......ακολουθεί διαφημιστικό μήνυμα..... )

Στείλε τα παραπάνω και σε κανα 2 περιοδικά.....θα τα κοινοποιήσουν και θα εκβιστεί μια απάντηση απο μέρους της εταιρίας....έτσι για πλάκα να δούμε τι θα πούνε.

Γιου αρ ριντινγκ μάι μάιντ μαν!!

Ντάξ, να μην εχουμε και καν ανέκδοτο να διαβάζουμε εις τας τουαλέτας?

Τουαλέτας = ιδανικός χώρος μελέτης Ελληνικών φυλλαδίων-περιοδικών σύγχρονης τεχνολογίας και ενημέρωσης. Προσφέρονται και ως άξιοι αντικαταστάτες πατόχαρτου σε περίπτωση έλειψης τ αυθεντικού.

Καλο πιστευω παντως οτι θα ηταν να συγκεντρωναμε σε ενα ποστ ολα τα λινκ με νομους για τα δικαιωματα μας και τις υποχρεωσεις των καταστηματων εναντι μας,ωστε να πηγαινουμε κατευθειαν με την αναλογη νομοθετικη ρυθμιση ανα χειρας!

Κοιτα εδω.

Γιάννη πιστεύεις δηλαδή ότι έστειλαν mail? Και τους απάντησε η Sharkoon? Εμένα πάντως η εταιρεία με έγραψε κανονικότατα

Eδω είναι και οι διαφορές από εταιρία σε εταιρία... Χρειάστηκε 2 φορές να στείλω mail σε κατασκευαστή. Μία στην AMD και μία στην DFI. H AMD μου απάντησε την επόμενη μέρα και η dfi 20 λεπτά αφότου έστειλα το μήνυμα...

Με αυτόν τον τρόπο μου απέδειξαν οτι δεν με έχουν γραμμένο σαν πελάτη, και ας είναι η "κατανάλωση" που κάνω μηδαμινή μπροστά στα χιλιάδες κομμάτια που πουλάνε.

(για να πούμε και κανένα καλό λόγο σε αυτό το thread)

Και εγώ παλιότερα που είχα επικοινωνία με Leadtek και ASUS η απάντησή τους ήταν σχεδόν άμεση σε κάθε περίπτωση.

Δεν έχει κάποια ισχύ οποιαδήποτε παραπέρα ενέργεια καθότι τελικά μου το πιστώσανε όπως μου είπαν. Με τη sharkoon δε μου έκανε εντύπωση να πω την αλήθεια γιατί όταν είχα στείλει για να ρωτήσω πού θα μπορούσα να βρω το εγχειρίδιο για τεχνικές λεπτομέρειες απαντήσανε εντός μίας ημέρας ρωτώντας με τον ακριβή τύπο του τροφοδοτικού που είχα Όταν τους τον έδωσα με γράψανε πάλι

Όταν όμως το τροφοδοτικό βγήκε από το κουτί του διαπιστώθηκε ότι το τετράκιδο βύσμα που μεταφέρει 12 βολτ στη μητρική είχε αλλάξει χρώμα από λευκό σε κίτρινο ως σκούρο κίτρινο. Ακόμη και τμήματα καλωδίων του κοντά στο βύσμα είχαν ελαφρές χρωματικές αποχρώσεις.

Το τροφοδοτικό επεστράφη στο κατάστημα από το οποίο ο κάτοχος ενημερώθηκε ότι ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ σε αυτού του τύπου τη βλάβη. Στο άκουσμα της λέξης "γιατί" ο τεχνικός έθεσε τον κάτοχο σε αναμονή και μετά από λίγα λεπτά επανέλαβε τις ίδιες φράσεις.

"ΔΕΝ ΚΑΛΥπτει η εγγύηση του τροφοδοτικού τέτοιου είδους βλάβη".

1ον παραδέχτηκαν ότι υπήρχε όντως βλάβη.

2ον συνήθως οι βλάβες που δεν καλύπτονται είναι εκείνες που προκαλούνται από λάθος χειρισμό - εξωτερική φθορά.

3ον βρείτε μου εσείς έναν λάθος χειρισμό, ώστε να αλλάξουν χρώμα τα καλώδια τροφοδοσίας, πέρα από υπερθέρμανσή - υπέρταση κλπ. Ίσως στο πλύσιμο αν ανακατέψουμε χρωματιστά με λευκά.

4ον αυτό με τα πιστωτικά είναι πατέντα πολύ της μόδας μου φαίνεται. Ούτε εταιρίες χονδρικής να ήταν. Λες και είναι δεδομένη η περεταίρω "συνεργασία" με τον "ικανοποιημένο" πελάτη.

5ον έχω βαρεθεί να διαβάζω για καταστάσεις λογικής του παραλόγου. Και σου είπα και μου είπες και έτσι και γιουβέτσι και ο υπεύθυνος λείπει και θα έρθει πότε θά' ρθει από Δευτέρα. Και δίκιο να έχουν σε κάποιες περιπτώσεις, η αντιμετώπιση σε κάνει καχύποπτο.

6ον αγοραστές σαν τον schumifer, που διεκδικούν με σωστό τρόπο έστω και ένα μικρό ποσό, λειτουργούν εις ώφελος των υπολοίπων μας, αποθαρρύνοντας τα καταστήματα από μελλοντικές "παγαποντιές", που εκτός από την τσέπη βλάπτουν και την ψυχική μας υγεία.

shumifer θελεις να σου πληρώσω μεροκαματο+θα σου κολλήσω και ΙΚΑ(βαρια) αν έρθεις και με βοηθήσεις να κανω κάτι με την άσους που την έχουν απο τις 04/04... κλαψ... θα ρθείς??

Ρε συ τα έξοδα πήγαιν'έλα Σέρρες και το ΤΣΑΥ θα σου βγουν 3 άσους. ΛΟΟΟΛ.

Όταν είσαι από κοντά και τους ξυνηγάς δε σε σέβονται . Περιμένες με απλά τηλέφωνα 300 χιλιόμετρα μακρια να επισπεύσεις τις διαδικασίες?

Ρε παιδιά τα teak ηχεία πεθαίνουν εντός εγγύησης ή να τα προτιμήσω να τελειώνω?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.