schumifer Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26, 2006 Έχουμε λοιπόν ένα τροφοδοτικό SHARKOON εν εγγυήσει. Το μηχάνημα στο οποίο είναι εγκατεστημένο αρχίζει μετά από μερικές εβδομάδες λειτουργίας τις επανεκκινήσεις. Η εμπιστοσύνη του κατόχου στο τροφοδοτικό τον οδήγησε στην ανακάλυψη του ενόχου στοιχείου λίγο αργότερα από ό,τι θα έπρεπε. Όταν όμως το τροφοδοτικό βγήκε από το κουτί του διαπιστώθηκε ότι το τετράκιδο βύσμα που μεταφέρει 12 βολτ στη μητρική είχε αλλάξει χρώμα από λευκό σε κίτρινο ως σκούρο κίτρινο. Ακόμη και τμήματα καλωδίων του κοντά στο βύσμα είχαν ελαφρές χρωματικές αποχρώσεις.Το τροφοδοτικό επεστράφη στο κατάστημα από το οποίο ο κάτοχος ενημερώθηκε ότι ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ σε αυτού του τύπου τη βλάβη. Στο άκουσμα της λέξης "γιατί" ο τεχνικός έθεσε τον κάτοχο σε αναμονή και μετά από λίγα λεπτά επανέλαβε τις ίδιες φράσεις."ΔΕΝ ΚΑΛΥπτει η εγγύηση του τροφοδοτικού τέτοιου είδους βλάβη".Άμεσα ζητήθηκε να παραδωθεί η αιτιολόγηση γραπτά εντός 24 ωρών και ελήφθη η διαβεβαίωση ότι θα γινόταν το συντομότερο δυνατόν.Λίγες μέρες μετά σε επικοινωνία μου ενημερώθηκα ότι αντί για γραπτή αιτιολόγηση είχαν πάρει την πρωτοβουλία να στείλουν mail στην εταιρεία με φωτογραφία του προβλήματος και την ερώτηση αν καλύπτεται η συγκρεκριμένη βλάβη.(το ότι στα μάτια του Έλληνα νομοθέτη εγγύητης είναι ο πωλητής και οποιαδήποτε διαφορά λύεται στα ελληνικά δικαστήρια μάλλον δεν τους απασχολούσε). Φυσικά ο υπεύθυνος για τα email -είδατε εξειδίκευση?- έλειπε έπρεπε να τηλεφωνήσω άλλη μέραΆλλες τρεις μέρες μετά το τροφοδοτικό είχε πιστωθεί ..................ΚΑΘΕ φορά κρατιόντουσαν ονοματεπώνυμα τεχνικών μερικές φορές και ώρεςΚΑΘΕ φορά ζητείτο ένας ή όλοι εκ των τεχνικών που υπάρχαν τα ονόματαΚΑΘΕ φορά υπήρχαν άμεσα διαθέσιμα στοιχεία καταναλωτικών νόμων.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΑν κάτι δε σας κάθεται καλά μη σκύβετε το κεφάλι. Ψάχνουν ευκαιρία να κερδίσουν και καλά κάνουν γιατί στόχος είναι η κερδοφορία. Ρωτήστε ελληνικά φόρα να σας βοηθήσουν αν δεν είστε σίγουροι. Ψάξτε τις σχετικές νομοθεσίες. ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ γραπτά αυτά που σας πουλάνε προφορικά.ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΤΕ τα προβλήματα που σας δημιουργούν. Όπως ανακοινώνατε τα μπράβο όταν σας εξυπηρετούσαν άριστα.((30-35 ευρώ πιστωτικό τι να το κάνω ? Να πάρω ηχεία ή να επενδύσω σε καλώδια?))
varelasj Απρίλιος 26, 2006 #2 Απρίλιος 26, 2006 Τελικα ρε Alex εχεις μεγαλη υπομονη και επιμονη. Αν κανεις μαθηματα υπομονης let me know ! Τωρα οσο για το πιστωτικο παρε οτι εχεις μεγαλυτερη αναγκη θα ελεγα εγω.
yanni Απρίλιος 26, 2006 #3 Απρίλιος 26, 2006 Αν ήταν τόσο σίγουροι ότι το τροφοδοτικό δεν καλύπτεται από την εγγύηση γιατί στείλανε mail?Εγώ μάλλον θα το έπαιζα χαζός την πρώτη φορά που θα πήγαινα πίσω το PSU και θα ρώταγα τον υπάλληλο " Και τώρα τι να το κάνω το PSU? " να δω αν θα μου πρότεινε να το άφήσω εκεί για να μην το κουβαλάω τζάμπα.
leros2004 Απρίλιος 26, 2006 #4 Απρίλιος 26, 2006 Παίδες εγώ πριν 1 χρόνο πήγα μητρική καμμένη,δεν υπήρχε η ίδια μου κόψανε πιστωτικό έδωσα λογαριασμό τραπέζης δεν το βάλανε,εχθές πήγα απο εκεί και το εισέπραξα κανονικότατα...Τη μητρική την είχα αγοράσει 2 χρόνια πριν....137 την είχα αγοράσει 130 μου έδωσαν.
Greek Απρίλιος 27, 2006 #5 Απρίλιος 27, 2006 Αν δεν δεχόντουσαν το επόμενο βήμα πίεσης θα ήταν η απειλή για κατάθεση αγωγής ώς υπέυθυνους για πώληση εξοπλισμού ο οποίος μπορούσε να προκαλέση σωματική βλάβη λόγω βραχυκυκλώματος....... Πώς λέμε κινέζικά σίδερα...Δηλαδή αν εσύ έλειπες από το σπίτι 2 μέρες και έπαιρνε φωτιά το τροφοτικό λόγω ελλατωματικής καλωδίωσης τι θα γινόταν?
Braveheart1980 Απρίλιος 27, 2006 #6 Απρίλιος 27, 2006 Μπραβο Αλεξανδρε θεε!Μα καλα μιλαμε μερικοι ειναι τελειως ΑΣΧΕΤΟΙ ή μαλλον ειδικευμενοι στο να μας κοροϊδευουν!!Καλο πιστευω παντως οτι θα ηταν να συγκεντρωναμε σε ενα ποστ ολα τα λινκ με νομους για τα δικαιωματα μας και τις υποχρεωσεις των καταστηματων εναντι μας,ωστε να πηγαινουμε κατευθειαν με την αναλογη νομοθετικη ρυθμιση ανα χειρας!
schumifer Απρίλιος 27, 2006 Author #7 Απρίλιος 27, 2006 Brave αυτό δεν είναι δύσκολο αλλά είναι πολλές σελίδες. Καλύτερα τα λινκς που υπάρχουν να τα συμβουλευόμαστε όποτε τα χρειαζόμαστε. ΤΟ είχα πει από την αρχή ότι ούτε τα χρήματα με καίγανε ούτε τροφοδοτικό μου χρειαζόταν. Ήθελα να γίνει σωστή κίνηση από μέρους μου. Ίσως να είχε περισσότερη πλάκα αν συνέχιζαν την ίδια στάση, αλλά φαίνεται ότι η απαίτησή μου να έχω γραπτά την μπαρούφα τους έφτανε.Γιάννη πιστεύεις δηλαδή ότι έστειλαν mail? Και τους απάντησε η Sharkoon? Εμένα πάντως η εταιρεία με έγραψε κανονικότατα
yanni Απρίλιος 27, 2006 #8 Απρίλιος 27, 2006 Γιάννη πιστεύεις δηλαδή ότι έστειλαν mail? Και τους απάντησε η Sharkoon? Εμένα πάντως η εταιρεία με έγραψε κανονικόταταΌχι βέβαια. Απλά αναρωτιέμαι. Αφού ήταν ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ σίγουροι ότι δεν καλύπτεται από εγγύηση, μάλιστα αναφέρεις ότι ο τεχνικός το επιβεβαίωσε τρομάρα του, πως και τους ήρθε να στείλουν mail στην Sarkoon? Και αφού επιβεβαίωσαν ότι ΔΕΝ καλύπτεται από εγγύηση το PSU γιατί τελικά στο πίστωσαν.Δεν ξέρω αν το καταλάβες που το πάω. Εμένα μου την έχει δώσει η σιγουριά του τεχνικού ότι δεν καλύπτεται από εγγύηση. Που δεν είναι σιγουριά. Είναι είτε τεμπελιά - την έχω δει και με τεχνικό άλλου καταστήματος παλιότερα που βαριόταν να στείλει δίσκο για RMA με διάφορες παρόμοιες προφάσεις - είτε κουτοπονηριά που μπορεί να είχε στόχο και το ίδιο το PSU σου!!!
outlaw Απρίλιος 27, 2006 #9 Απρίλιος 27, 2006 Στείλε τα παραπάνω και σε κανα 2 περιοδικά.....θα τα κοινοποιήσουν και θα εκβιστεί μια απάντηση απο μέρους της εταιρίας....έτσι για πλάκα να δούμε τι θα πούνε.
yanni Απρίλιος 27, 2006 #10 Απρίλιος 27, 2006 Τι θα πούνε? Ο τεχνικός ήταν νέος και δεν ήξερε πλήρως τις λεπτομέρειες της εγγύησης. Λυπόμαστε πολύ για την ταλαιπωρία και ελπίζουμε ο κύριος τάδε να μας ξανα εμπιστευτεί για τις αγορές του μιας και ως γνωστόν το e-shop ( ......ακολουθεί διαφημιστικό μήνυμα..... )
Braveheart1980 Απρίλιος 27, 2006 #11 Απρίλιος 27, 2006 Στείλε τα παραπάνω και σε κανα 2 περιοδικά.....θα τα κοινοποιήσουν και θα εκβιστεί μια απάντηση απο μέρους της εταιρίας....έτσι για πλάκα να δούμε τι θα πούνε.Γιου αρ ριντινγκ μάι μάιντ μαν!!
outlaw Απρίλιος 27, 2006 #12 Απρίλιος 27, 2006 Ντάξ, να μην εχουμε και καν ανέκδοτο να διαβάζουμε εις τας τουαλέτας?Τουαλέτας = ιδανικός χώρος μελέτης Ελληνικών φυλλαδίων-περιοδικών σύγχρονης τεχνολογίας και ενημέρωσης. Προσφέρονται και ως άξιοι αντικαταστάτες πατόχαρτου σε περίπτωση έλειψης τ αυθεντικού.
varelasj Απρίλιος 27, 2006 #13 Απρίλιος 27, 2006 Καλο πιστευω παντως οτι θα ηταν να συγκεντρωναμε σε ενα ποστ ολα τα λινκ με νομους για τα δικαιωματα μας και τις υποχρεωσεις των καταστηματων εναντι μας,ωστε να πηγαινουμε κατευθειαν με την αναλογη νομοθετικη ρυθμιση ανα χειρας!Κοιτα εδω.
cakrit1442169096 Απρίλιος 27, 2006 #14 Απρίλιος 27, 2006 Γιάννη πιστεύεις δηλαδή ότι έστειλαν mail? Και τους απάντησε η Sharkoon? Εμένα πάντως η εταιρεία με έγραψε κανονικόταταEδω είναι και οι διαφορές από εταιρία σε εταιρία... Χρειάστηκε 2 φορές να στείλω mail σε κατασκευαστή. Μία στην AMD και μία στην DFI. H AMD μου απάντησε την επόμενη μέρα και η dfi 20 λεπτά αφότου έστειλα το μήνυμα... Με αυτόν τον τρόπο μου απέδειξαν οτι δεν με έχουν γραμμένο σαν πελάτη, και ας είναι η "κατανάλωση" που κάνω μηδαμινή μπροστά στα χιλιάδες κομμάτια που πουλάνε.(για να πούμε και κανένα καλό λόγο σε αυτό το thread)
yanni Απρίλιος 27, 2006 #15 Απρίλιος 27, 2006 Και εγώ παλιότερα που είχα επικοινωνία με Leadtek και ASUS η απάντησή τους ήταν σχεδόν άμεση σε κάθε περίπτωση.
schumifer Απρίλιος 27, 2006 Author #16 Απρίλιος 27, 2006 Δεν έχει κάποια ισχύ οποιαδήποτε παραπέρα ενέργεια καθότι τελικά μου το πιστώσανε όπως μου είπαν. Με τη sharkoon δε μου έκανε εντύπωση να πω την αλήθεια γιατί όταν είχα στείλει για να ρωτήσω πού θα μπορούσα να βρω το εγχειρίδιο για τεχνικές λεπτομέρειες απαντήσανε εντός μίας ημέρας ρωτώντας με τον ακριβή τύπο του τροφοδοτικού που είχα Όταν τους τον έδωσα με γράψανε πάλι
nicksoti1442169068 Απρίλιος 27, 2006 #17 Απρίλιος 27, 2006 Όταν όμως το τροφοδοτικό βγήκε από το κουτί του διαπιστώθηκε ότι το τετράκιδο βύσμα που μεταφέρει 12 βολτ στη μητρική είχε αλλάξει χρώμα από λευκό σε κίτρινο ως σκούρο κίτρινο. Ακόμη και τμήματα καλωδίων του κοντά στο βύσμα είχαν ελαφρές χρωματικές αποχρώσεις.Το τροφοδοτικό επεστράφη στο κατάστημα από το οποίο ο κάτοχος ενημερώθηκε ότι ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ σε αυτού του τύπου τη βλάβη. Στο άκουσμα της λέξης "γιατί" ο τεχνικός έθεσε τον κάτοχο σε αναμονή και μετά από λίγα λεπτά επανέλαβε τις ίδιες φράσεις."ΔΕΝ ΚΑΛΥπτει η εγγύηση του τροφοδοτικού τέτοιου είδους βλάβη".1ον παραδέχτηκαν ότι υπήρχε όντως βλάβη.2ον συνήθως οι βλάβες που δεν καλύπτονται είναι εκείνες που προκαλούνται από λάθος χειρισμό - εξωτερική φθορά.3ον βρείτε μου εσείς έναν λάθος χειρισμό, ώστε να αλλάξουν χρώμα τα καλώδια τροφοδοσίας, πέρα από υπερθέρμανσή - υπέρταση κλπ. Ίσως στο πλύσιμο αν ανακατέψουμε χρωματιστά με λευκά.4ον αυτό με τα πιστωτικά είναι πατέντα πολύ της μόδας μου φαίνεται. Ούτε εταιρίες χονδρικής να ήταν. Λες και είναι δεδομένη η περεταίρω "συνεργασία" με τον "ικανοποιημένο" πελάτη.5ον έχω βαρεθεί να διαβάζω για καταστάσεις λογικής του παραλόγου. Και σου είπα και μου είπες και έτσι και γιουβέτσι και ο υπεύθυνος λείπει και θα έρθει πότε θά' ρθει από Δευτέρα. Και δίκιο να έχουν σε κάποιες περιπτώσεις, η αντιμετώπιση σε κάνει καχύποπτο.6ον αγοραστές σαν τον schumifer, που διεκδικούν με σωστό τρόπο έστω και ένα μικρό ποσό, λειτουργούν εις ώφελος των υπολοίπων μας, αποθαρρύνοντας τα καταστήματα από μελλοντικές "παγαποντιές", που εκτός από την τσέπη βλάπτουν και την ψυχική μας υγεία.
Cyber_Cookie Απρίλιος 27, 2006 #19 Απρίλιος 27, 2006 shumifer θελεις να σου πληρώσω μεροκαματο+θα σου κολλήσω και ΙΚΑ(βαρια) αν έρθεις και με βοηθήσεις να κανω κάτι με την άσους που την έχουν απο τις 04/04... κλαψ... θα ρθείς??
schumifer Απρίλιος 27, 2006 Author #20 Απρίλιος 27, 2006 Ρε συ τα έξοδα πήγαιν'έλα Σέρρες και το ΤΣΑΥ θα σου βγουν 3 άσους. ΛΟΟΟΛ.Όταν είσαι από κοντά και τους ξυνηγάς δε σε σέβονται . Περιμένες με απλά τηλέφωνα 300 χιλιόμετρα μακρια να επισπεύσεις τις διαδικασίες?Ρε παιδιά τα teak ηχεία πεθαίνουν εντός εγγύησης ή να τα προτιμήσω να τελειώνω?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.