nicksoti1442169068 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16, 2006 Δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά η Ageia PPU είναι σε preorder στο overclockers. Είχα διαβάσει κάπου παλιά ότι θα βγει κάτι τέτοιο, δεν του είχα δώσει πολύ σημασία, και ξαφνιάστηκα που έπεσα πάνω του χτες κατά τύχη.Μάλιστα κατέβασα και κάτι demos και έμεινα λίγο @@@@κας! Κάτι metal bending, καταστροφές κλπ που είναι σαν να βλέπεις ταινία Holywood. Η χιλιάδες πέτρες να κατρακυλούν από γκρεμό, και με 4πύρινη cpu να κολάει ο δίας, και με το ageia να δουλεύει ο 1νας πυρήνας μόνο στο 20%.Βέβαια πιθανό οι Ati και Nvidia κάτι θα βγάλουν. Και υποτίθεται αυτή η physX engine μπορεί να τρέξει και σε πυρήνα cpu ή gpu, αν υπάρχει στο σύστημα extra, πχ dual core ή SLI, αλλά οι 1ες φήμες λένε ότι δεν θα επαρκούν για απόδοση όλων των εφέ. Το ότι πάντως έχει αρχίζει η κάρτα να υποστηρίζεται από ορισμένα games, με 1ο και καλύτερο το Rise of Legends, κατι λέει.Αν ήταν πάντως σε μια καλή τιμούλα, πες 100-150 ευρώ, μπορεί και να τη χτύπαγα, έτσι για να στηρίξω το καινούριο και καινοτόμο. Αλλά στα 300 δεν ξέρω ποιός θα τολμήσει.....Λέτε σε κανα χρόνο το φορουμ να αποκτήσει και κατηγορία "κάρτες physics?" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necro Απρίλιος 16, 2006 #2 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2006 ωραία φάση και αυτή που σημαίνει ένα πράγμα! ΧΡΉΜΑ! νομίζω πως και η ΑΤΙ και η nvidia θα βγάλουν τέτοιες ενσωματωμένες στις νέες γενιές, τώρα δε ξέρω αν την έχουν οι προσεχείς κάρτες... Πάντως είχα διαβάσει και γω κάπου, πως η μηχανη φυσικής δουλεύει έτσι ώστε πχ ενώ τώρα στο quake ας πούμε με ένα φλογοβόλο μπορείς να ρίχνεις μπροστά σου, με τέτοιες κάρτες θα ρίχνεις πχ σε ένα τοίχο σε μία στροφή και θα χτυπά η φωτιά πάνω στο τοιχό και θα διαχέεται, μπραγματικά εντυπωσιακό...Βέβαια φανταστείτε τις αλλαγές στο gameplay ενός παιχνιδιού όταν θα ξέρεις πως αν ρίξεις στο τοίχο μια HE grenade θα σπάσει ο τοίχος...μιλάμε για ριζικές αλλαγές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicksoti1442169068 Απρίλιος 16, 2006 Author #3 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2006 Αυτό που διατυμπανίζουν πάντως και θα είναι πραγματικά εντυπωσιακό, είναι ότι θα μπορούν να γραφτούν games που θα αλληλεπιδράς με ΤΑ ΠΑΝΤΑ γύρω σου. Ας πούμε θα παίζεις λέμε τώρα Farcry, θα σκάει ο κακός, θα αρπάς μια τυχαία πέτρα από κάτω και θα του τη φέρνεις στο κεφάλι:-) Χώρια τις βελτιώσεις σε κινήσεις ρούχων, μαλλιών κλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lordelesar Απρίλιος 16, 2006 #4 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2006 Τώρα το τσέκαρα και έχει τιμή 217 λίρες... Κάντε την μετατροπή...Όταν με το καλό φτάσει στα 100-150€ το συζητάμε!Είμαι περίεργος πάντως, αν έχεις μια X1800XL πχ και μια Ageia θα έχεις καλύτερες επιδόσεις από μια Χ1900ΧΤΧ? Σε παιχνίδια που την υποστηρίζουν πάντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos th.1442169073 Απρίλιος 16, 2006 #5 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2006 εχουμε 314Ε λοιπον.αναλογα τι εννοεις επιδοσεις.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicksoti1442169068 Απρίλιος 16, 2006 Author #6 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2006 Μάλλον θα εξαρτάται από το παιχνίδι. Πχ σε ένα RTS που θα σκάει μια μπόμπα στη βάση του άλλου και θα εκτοξεύονται 100άδες συντρίμια, δεν θα υπάρχει καν σύγκριση. Μπορεί χωρίς την Ageia να μην μπορείς να δεις καν τα εφέ. Τώρα σε ένα άλλο πχ FPS που δεν θα έχει και πολλές αλληλεπιδράσεις, μπορεί να μην έχει διαφορά. Πάντως νομίζω και η μηχανή του Half life 2 υποστηρίζει physX engine, υποτίθεται βλέπεις μια βελτίωση, αλλά άγνωστο ακόμα πόση.Το θέμα είναι να υποστηριχτεί πλήρως από τους προγραμματιστές και τις εταιρίες παιχνιδιών. Άμα κυκλοφορήσει και βγουν και τα 1α reviews, τότε θα μπορούμε να ζυγίσουμε εαν αξίζει, πόσο, και πότε η αγορά μια τέτοιας κάρτας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos th.1442169073 Απρίλιος 16, 2006 #7 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2006 στα fps δεν θα υπαρχει διαφορα.η διαφορα θα ειναι καθαρα στα physics του παιχνιδιου.φανταστειτε για παραδειγμα ενω ενας high end επεξεργαστης μπορει να χειριστει γυρω στα 30-40 σωματα η καρτουλα θα δωσει χωρο για επεξεργαστικη ισχυ 40000 max..αλλα θα αργηηηησει να εθει και αυτο το φαινομενο με τις PPU καρτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicksoti1442169068 Απρίλιος 16, 2006 Author #8 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2006 Είχα κατεβάσει μερικά demos, αλλά δεν θυμάμαι τη σελίδα. Πάρτε ένα μικρό από rapidshare, έχει ενδιαφέρον. Υποτίθεται ότι αυτά τα εφέ είναι real time, δεν είναι scripts έτοιμα.http://rapidshare.de/files/18103606/PhysX_AirtightGames_Bending320X180.wmv.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas-dsl- Απρίλιος 16, 2006 #9 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2006 Δεν αξιζει ακομα. μονο 20 παιχνιδια ειναι συμβατα, τα οποια μαλιστα αναμενονται.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos th.1442169073 Απρίλιος 16, 2006 #10 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2006 αναμενονται 5-15 παιχνιδια που θα εχουν φουλ υποστιριξη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicksoti1442169068 Απρίλιος 16, 2006 Author #11 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2006 Γιατί λίγα είναι 20 παιχνίδια; Το θέμα δεν είναι ο αριθμός, αλλά ΠΟΙΑ παιχνίδια. Εδώ εγώ είχα αλλάξει κάρτα και έσκασα 200 ευρώ για 1 παιχνίδι και μόνο. Ας έβγαιναν κανα 2 σούπερ εμπορικοί τίτλοι με full υποστήριξη και θα βλέπατε για πότε θα τρέχαμε να την πάρουμε. Εδώ άλλοι πουλάνε 7800GTX για να κερδίσουν λίγα frames στο αγαπημένο τους game. H ας πούμε το pixel shader 3 ή πως λέγεται ακριβώς, που το αναφέρουμε συνέχεια ως κριτήριο αγοράς κάρτας και αποκλείουμε πχ κάποιες ΑΤΙ προηγούμενης γενιάς, σε πόσα games κάνει αισθητή διαφορά; Δηλαδή το να λάμπει λίγο καλύτερα ο ήλιος, η να αφρίζει λίγο καλύτερα το νερό σε 2-3 games είναι σημαντικό, ενώ ας πούμε να πετάς πύραυλο και να πετάγονται 200 κομμάτια και να κουτρουβαλάνε δεξιά αριστερά, χωρίς να χάνεις frames δεν είναι; Εδώ δεν μιλάμε για μικροδιαφορές, αλλά για πραγματικά νέες δυνατότητες. Και σε επιδόσεις, και σε εφέ. Αρκεί να υποστηριχτεί από "δυνατούς" τίτλους, και να πέσει και λίγο η τιμή. Τ'ωρα εαν συμβεί αυτό ή όχι, ο χρόνος θα δείξει.Ά, για την υποστήριξη σε SLI, ή και χωρίς, του αντίστοιχου API της Havok, στο pcperspective γράφει τα εξής: "Now, according to NVIDIA’s own information, the minimum requirement for Havok FX support is the GeForce 7600 GPUs and they recommend the 7900 series of cards" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.