Jump to content



αυτοι στο plaisio ειναι για ......να μην πω


ultraex2005

Recommended Posts

εχασα απλως δυο ωρες γιατι δεν κανουν καλα την δουλεια τους

ουφ ....τα ειπα και ξαλαφρωσα

Ενα τηλεφώνημα στο δωρεάν 800-11-12345....και η συνομιλία με κάποιον του τμήματος υπολογιστών....θα σε γλίτωνε από την ταλαιπωρία.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

φιλε vadergr το τι θα την κανω την καρτα ειναι δικο μου

θεμα και αν θελω να τους κοροιδεψω παλι δικο μου θεμα

ειναι αλλα η απαιτηση μου ειναι οταν βγαζουν κατι για

πουλημα με φωτο θελω να ειναι σωστο οχι να κανω 50 χιλ

για ενα λαθος[φωτο] και καπακι δευτερο λαθος οτι την εχουν

στο κεντρικο[την εβλεπε στον υπολογιστη του]αυτο πιο

πολυ μου την εδωσε

Link to comment
Share on other sites

http://www.albatron.com.tw/english/it/vga/specification.asp?pro_id=136

αυτη ειναι η καρτα οχι σαν τις αλλες 6200 η διαφορα ειναι 4 pipes

και μονο αυτη απο την 6600Q αλβατρον οποτε με riva tuner παμε στα 8

καποιοι το εχουν κανει δεν θυμαμε που το ειδα ..να μην γινεται

και τιποτε αλλο αυτη εχεται δει πολλες με......extra τροφοδοσια νομιζω οτι

και οι απλες 6600 δεν εχουν

ΥΓ. δεστε και την 6600QAGP

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον η Albatron από ένα σημείο και μετά τους στέλνει άλλη κάρτα και δεν έχουν αλλάξει, κακός, την εικόνα στο site τους. γεμίζει ποιο πολύ το μάτι αυτή.

Η Albatron στην σελίδα της μιλάει για 128bit interface.

Το πλαίσιο από την άλλη μιλάει για 64bit.

Οπότε είναι πολύ εύκολο να ψιλιαστείς ότι κάτι πάει στραβά. Αν είχες δει αυτή την λεπτομέρια μάλλον θα είχες γλυτώσει αρκετά μεγάλη ταλαιπωρία. Αν από την άλλη το Πλαίσιο έγραφε 128bit interface ενώ η κάρτα έχει 64bit τότε θα μιλάγαμε για κοροιδία, να μην πω τίποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Για να πω και εγώ την αποψή μου:

αν το Πλαίσιο θέλει να νοείται e-shop (εκτός από παραδοσιακό κατάστημα) θα πρέπει να προσέχει πολύ τέτοιες "λεπτομέριες". Και εξηγούμε:

1ον) ο αριθμός των ατόμων που έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις να ξεχωρίσουν μια κάρτα γραφικών από μια άλλη από τα χαρακτηριστικά είναι τραγική μειονότητα στο σύνολο των ατόμων το οποίο ψωνίζει από το εν λόγω κατάστημα (e-shop ή παραδοσιακό)

2ον) πολλές φορές το e-shop το συγκεκριμένο κάνει "τρελλές" προσφορές που έχουν κάνειο πολλούς από εδω μέσα (τους αναφέρω σαν πιο έμπειρους) να αναρωτιούνται. Οπότε οποιαδήποτε τιμή μπορεί να μην παραξενέψει.

3ον) και απλούστερον: αν και εφόσον η φωτογραφία είναι λανθασμένη είτε να μην μπαίνει είτε αν έχει μπει να κατεβαίνει ΑΜΕΣΩΣ. Κάθε άλλη πρακτική με οδηγεί να σκεφτώ πως αυτό γίνεται για λόγους παραπλάνησης.

Αυτά από μένα πάντα φιλικά προς όλους τους διαφωνούντες...

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και φταιει το μαγαζι, δεν το συζηταμε αυτο. Αποκει και περα η αντιδραση σου ηταν υπερβολικη κατα τη γνωμη μου. Μακαρι ολα τα λαθη να ηταν σαν και αυτο....και να μας ετρωγαν απλα 1 ωρα απο το χρονο μας. Δηλαδη ΟΚ, δικιο εχεις, αλλα ας ειμαστε και λιγο ελαστικοι, αμα ριχνεις μπινελικια για κατι τοσο απλο, τι θα κανεις οταν σου χαλασει το Χ εξαρτημα και ενω δικαιουσαι αλλαγη σου λενε οχι το εκαψες απο δικο σου λαθος εσυ πχ?

Και οχι τιποτα αλλο, αλλα ο πωλητης του πλαισιου αδικα θα τα ακουγε τα μπινελικια, γιατι ειναι ο τελευταιος τροχος της αμαξης και ουδεμια σχεση εχει με τον Χ product manager που ασχολειται με την ανανεωση του site, ουτε το ονομα του δεν ξερει καν λογικα...Τωρα ο πρωτος ο υπαλληλος που σε εστειλε στο αλλο μαγαζι που και καλα θα ειχε την καρτα της φωτογραφιας, αυτος ηταν απλα ασχετος....αλλα απο τετοιους, ειδικα στο πλαισιο να φανε και οι κοτες....οταν καθε μηνα προσλαμβανουν νεα ατομα με τι σεσουλα, και με τη σημερινη ανεργια, ποσοι απο αυτους νομιζεις ξερουν απο PC?

Θα επαναλαβω παντως, αν και εχεις δικιο, αυτο ηταν το ελαχιστο που θα μπορουσε να σου συμβει, και αμα τσαντιζεσαι απο τετοια μικροπραγματα, καλυτερα μην ψωνιζεις καν γιατι στα σοβαροτερα θα φλιπαρεις εντελως...

Link to comment
Share on other sites

κοιτα φιλε blinky και εγω ειμαι πωλητης σε αλυσιδα ηλεκτρικων και

οταν ερχεται πελατης που ζηταη ενα ταδε προιον και το βλεπω

στον υπολογιστη παιρνω και στο αλλο καταστημα μας να ρωτησω

αν οντως υπαρχη δεν τον στελνω χωρις να το επιβεβαιωσω

ολοι πωλητες γινανε.........

Link to comment
Share on other sites

ολοι πωλητες γινανε.........

.....ειρωνια???

Το θεμα για μενα ειναι υπερβολικο....για το τιποτα δηλαδη......

η εταιρια και καθε εταιρια βγαζει μια καρτα με ονομα 6200...μπορει να βγαλει την πρωτη της παρτιδα με την Χ ψυκτρα και το Χ χρωμα...και να μπουν φωτος στο σαιτ και καθε σαιτ....αν η δευτερη παρτιδα της αλλαξει...παλι η 6200 θα ειναι...αλλα μπορει να εχει αλλο κουτι,αλλη ψυχτρα..αλλο...αλλο...αλλο.....

Ελεος δηλαδη...

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει συγκεκριμενο μοντελο albatron 6200 που ειναι κομμενη 6600 και φλασαρεται?

ή ο καθενας καρβελια ονειρευεται?

Nαι υπάρχουν κάποια μοντέλα με πυρήνα από 6600 που ανοίγουν τα pipes.

Link to comment
Share on other sites

με καθε επιφυλαξη... κουτοπονηρια μου μυριζει η ιστορια..

και απο τους δυο.

Παντως το μονο σιγουρο ειναι στην προκειμενη ο πωλητης

δεν εφταιγε γιατι δεν νομιζω να βαζει αυτος τις φωτος στο

site.

Καλο θα ητο τα μπινελικια να πηγαινανε καπου πιο πανω,

εστω προισταμενο βαρδιας και οχι στον πιτσιρικα.

Γνωμη μου, οχι απαραιτητως και σωστη

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα πέρυσι μια philips tft 190s σε γκρί χρώμα. Την παρέλαβα σε άσπρο. Πήρα τηλ. μπάς και βρώ το δίκιο μου αλλά τίποτα. Η δικαιολογία ήταν η ίδια. Λάθος φωτογραφία και λάθος περιγραφή. Ο τίτλος θε έπρεπε να λέει white. 'Ενα χρόνο μετά και η φωτογραφία είναι ακόμη λάθος http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.156293 . Τί να πώ;Από τότε έχω κόψει τις online αγορές για το λόγο του ότι δεν είμαι σίγουρος για αυτό που αγοράζω!

Link to comment
Share on other sites

Για online αγορές νομίζω σαν πελάτης έχεις το δικαίωμα επιστροφής της οθόνης.

Αν σου λέγανε οτιδήποτε έπαιρνες τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ, βλέπανε και οι ίδιοι πως έτσι είναι και μετά ας τόλμαγαν από το e-shop να λένε βλακίες.

Link to comment
Share on other sites

Επισης , ακομη και πολυ μεγαλα eshop του εξωτερικου ναι μεν δειχνουν φωτογραφιες των προιοντων , αλλα απο κατω γραφουν οτι ειναι δυνατον να αλλαξει κλπ κλπ .

Το πλαισιο δε φταιει σε τιποτα . Ο πωλητης ναι .

Link to comment
Share on other sites

τι λετε ρε σεις που δε φταιει το πλαισιο , απο ποτε δλδ οι πωλητες στο πλαισιο σηκωνουν μονοι τους και φτιαχνουν την σελιδα του μαγαζιου και φερουν ευθυνη για τα λαθη?

ειπαμε να γινονται λαθη αλλα οχι ΤΕΡΑΤΩΔΗ λαθη . και σε αυτο δε φταιει ο πωλητης αλλα το καταστημα γενικως. Εδω ρε εχουνε στη ζαιμη και μαλιστα ΜΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ το δειχνουν οτι ενας 74ραπτορας κανει 65 ευρω...και ο 80ρης JB κανει 182, φταιει ο πωλητης για αυτο?

κουτοπονηρια κλασσικη ελληνικη , ενθουσιασε το πελατη να ερθει στο καταστημα ακομα και με ψευτικες δημοσιευσεις , ουτως ή αλλως αν θα ερθει στο καταστημα ολο και κατι θα παρει.

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε εναν 80ρη και εναν 74ρη... Και ειμαστε ασχετοι με το αντικειμενο , και εχουμε και 2 ταμπελακια... Πανε βαλτα παιδι μου εξω... Ναι αμεσως [αλλα ντρεπεσε να ρωτησεις πιο ειναι πιο ] Και με την απλη λογικη βαζεις το μεγαλο στον μεγαλο και το μικρο στον μικρο δισκο .. Τωρα raptoras και λοιπα ειναι μικρα γράμματα. :D .

Link to comment
Share on other sites

Αλλο το λαθος και αλλο η κοροιδια και η εξαπατηση.

Αν στην σωστη περιγραφη και τιμη μιας 6200 σου ειχαν φωτο της 7900 εσυ θα απαιτουσες ορθως της 7900 στα λεφτα της 6200?Μην τρελλαθουμε κιολας!Ετσι σκεφτονται μερικοι Ελληνες και δεν παει μπροστα ο τοπος...

καμμια σχεση με το παραδειγμα μας , χρησιμοποιεις ενα ακραιο παραδειγμα για να αποδειξεις τι ? σου λεει για 6200/6600 που ειναι παραπλησιες καρτες .

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι καθολου ακραιο το παραδειγμα.Ειδικα στο συγκεκριμενο θεμα μιλαμε για εναν ανθρωπο που ηξερε τι επαιρνε και τι εβλεπε.Το λαθος το καταλαβε και προσπαθησε να το εκμεταλλευτει.Το οτι εκανε λαθος ο πωλητης ειναι σιγουρο αλλα δεν μπορουμε να αφοριζουμε συνεχως μαγαζια και πωλητες την στιγμη που εμεις/εσεις/ολοι μας ειμαστε κλασσεις χειροτεροι οταν καταστρεφουμε μονοι μας προιοντα και απαιτουμε να μας τα αλλαξουν με διαφορες δικαιολογιες κτλ.

Η υποκρισια ας τελειωσει καποια στιγμη.

Ευχομαι ειλικρινα αν εσεις ή οι γονεις σας κτλ κανετε καποιο λαθος στην δουλεια σας, να μην ακουσετε ποτε τετοιες κατηγοριες και σχολια.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.