Jump to content



Προσοχή στο ΠΛΑΙΣΙΟ, μας κοροϊδεύουν


Wizard!

Recommended Posts

Μη μου πείτε, "τώρα το κατάλαβες;;!!" γιατί δεν μιλάω για θέμα τιμών...

Αγόρασα στις 11-1, μία τηλεφωνική συσκευή, για να την κάνω δώρο στην κοπέλα μου που γιόρταζε στις 18-1. Πήγα νωρίτερα, για να μην τρέχω τελευταία στιγμή.

Της δίνω το δώρο της, στις 18-1, το δοκιμάζει στις 19-1 και είναι ελατωματικό. Οπότε, το 1ο Σάββατο στις 22-1, μόλις 9 εργάσιμες ημέρες μετά, πηγαίνω να ζητήσω αντικατάσταση.

Η απάντησή τους ήταν ότι αρνούντε να μου το αντικαταστήσουν και πρέπει να το πάω στην αντιπροσωπεία στην Παιανία! Ο λόγος; Γιατί έπρεπε να το πάω εντός 7 εργάσιμων και όχι 9.

Φυσικά κάτι τέτοιο είναι παράνομο και καταχρηστικό, γιατί ο νόμος προστασίας των καταναλωτών (http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=99) και το άρθρο σχετικά με την ευθύνη του πωλητή (http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=101) αναφέρουν ό,τι πρέπει να ενημερωθούμε ως αγοραστές, για εύλογη προθεσμία, ΠΡΙΝ την αγορά το προϊόντος, πράγμα το οποίο δε συνέβει.

Αντί αυτού, όταν απαίτησα αλλαγή και δεν δέχθηκα να πάω στην αντιπροσωπεία, μου έδειξε μια σφραγίδα που έγραφε μάλλον (πολύ ψιλά γράμματα για να διαβάσω) ότι οι αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 7 ημερών. Όταν όμως του είπα ότι δεν είναι γραμμένο σε κάποιο εμφανές σημείο στο κατάστημα, ούτε αυτή η σφραγίδα είχε μπεί στην απόδειξή μου, η απάντησή του διευθυντή ήταν "Δε φταίω εγώ, έπρεπε να σας έχει ενημερώσει ο πωλητής!". Φυσικά αναρωτήθηκα μήως είναι δικό μου λάθος, παρόλα αυτά δε δέχθηκαν να το αντικαταστήσουν με τίποτα.

Θα μιλήσω αύριο με το γενικό Διευθυντή του Πλαισίου που τυχαίνει να είναι γνωστός, κι αν δε βρεθεί άμεση λύση, θα υποβάλω καταγγελία στο Σ.Π.Κ. (τηλ. 11721).

ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ, ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΖΟΥΝΕ!!! :mad: :mad: :mad::TD:

Link to comment
Share on other sites

Καλή τύχη φίλε μου.

Ενημερωτικά πάντως, 3 sony ericsson που αγόρασα μέσα στον Δεκέμβρη από το πλαίσιο στουρνάρης, ο πωλητής(έτυχε να είναι ο ίδιος και τις 3 φορές) μου είπε ότι για 7 μέρες η αλλαγή θα γίνει από το κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από RootX

Καλή τύχη φίλε μου.

Ενημερωτικά πάντως, 3 sony ericsson που αγόρασα μέσα στον Δεκέμβρη από το πλαίσιο στουρνάρης, ο πωλητής(έτυχε να είναι ο ίδιος και τις 3 φορές) μου είπε ότι για 7 μέρες η αλλαγή θα γίνει από το κατάστημα.

3?!?!?

Xαλασαν τα πρωτα 2 δλδ?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 15:50]

Θα μιλήσω αύριο με το γενικό Διευθυντή του Πλαισίου που τυχαίνει να είναι γνωστός, κι αν δε βρεθεί άμεση λύση, θα υποβάλω καταγγελία στο Σ.Π.Κ. (τηλ. 11721).

Πες τι ωρα θα απαντησουν να τους παρω και γω εεε !!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από chill-out [Σήμερα, στις 19:45]

Πες τι ωρα θα απαντησουν να τους παρω και γω εεε !!

Θα απαντήσει, γιατί αύριο γιορτάζει (Γρηγόρης) και θα πάρω και για χρόνια πολλά :whistling

Αρχική απάντηση από kagelar34 Στις αποδείξεις πάντως λέει 20 μέρες. Εγώ πήγα ένα mp3 πλαυερ μετά από ένα μήνα και μου το άλλαξαν.

Στη δική μου απόδειξη πάντως δε λέει τίποτα ούτε φυσικά υπάρχει υ σφραγίδα που γράφει για τις 7 ημέρες. Αν έλεγε 20 και δε μου το άλλαζε στις 9, θα με έβγαζε το security εξω... :dots:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από morius

Όχι ρε συ 1 για την κοπελιά,1 ένα για την μαμά,και ένα για να μιλάει με τον Labi:p :p :p

Σωστά RootX????? ?????

Lol, μπας και είσαι ο πωλητής ρε? :rofl:

Ακριβώς έτσι :)

Link to comment
Share on other sites

Θα μιλήσω αύριο με το γενικό Διευθυντή του Πλαισίου που τυχαίνει να είναι γνωστός, κι αν δε βρεθεί άμεση λύση, θα υποβάλω καταγγελία στο Σ.Π.Κ. (τηλ. 11721).

ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ, ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΖΟΥΝΕ!!! :mad: :mad: :mad::TD:

ετσι... :clap: :clap: :T:

σωστος.... αντε και καλη τυχη

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από fantacid [Σήμερα, στις 01:41]

προφορικη υπηρξε?

Ούτε προφορική. Αν μου το είχαν πεί, θα πήγαινα να το πάρω 4-5 μέρες αργότερα, αφού γνώριζα ό,τι όταν το έδινα σα δώρο θα ήταν ήδη το τέλος της προθεσμίας.

Link to comment
Share on other sites

Απ'οτι ξέρω, η νομοθεσία ορίζει πως εντός 10 ημερών ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊον άσχετα αν είναι ελλατωματικό και να ζητήσει πάραυτα επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση με άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.