Jump to content



X1900XT pipelines


stefanos91442169096

Recommended Posts

H X1900XT εχει 48 pipelines? !!

Τριπλασια ισχυ pixel shading απο Χ1800/X850 ??:115:

Τι θα γινει αν μπορεις να εχεις το 100% απο αυτα τα pipes ?

Γιατι λενε οτι δεν αξιοποιουνται φουλ ακομα?

Η Nvidia απο περιεργεια ποσα εχει στην 7900, και σε τι nm ειναι το chip ?

Link to comment
Share on other sites

H X1900XT εχει 48 pipelines? !!

Τριπλασια ισχυ απο την Χ1800 ??:115:

Τι θα γινει αν μπορεις να εχεις το 100% απο αυτα τα pipes ?

Η Nvidia απο περιεργεια ποσα εχει στην 7900, και σε τι nm ειναι το chip ?

Εχει 16 texture pipes και το καθένα μπορεί χρησιμοποιήσει μέχρι και 3 Pixel Shaders, άρα 48 Pixel Shaders σύνολο.

3πλάσια ταχύτητα απτην 1800xt δεν πρόκειται να δεις πουθενά.

Στην καλύτερη θα δεις ένα 40% σε παιχνίδια που εκμεταλεύονται τους 48 pixel shaders, όπως το FEAR.

H 7900GTX έχει 24 texture pipes και το καθένα μπορεί να χρησιμοποιήσει μέχρι 2 Pixel shaders, άρα και αυτή 48 συνολο.

Αλλά μπλέκονται πολλά μετάξύ αυτών των δύο δεν έιναι απλά μαθηματικά και λογική. Οπότε μπορεί και οι δύο σύνολο να έχουν 48 pixel shaders αλλά τα αποτελέσματα διαφέρουν κατα πολύ.

nm εννοείς μέγεθος πιστευω. Η nvidia 7900 είναι στα 80nm ενώ η 1900 στα 90nm ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

ετσι.αντι να εχει 1 shader processor ανα pipeline εχει 3.διαφοροποιει αρκετα την raw ταχυτητα της καρτας.

ολα τα μοντελα της 7900 ειναι στα 90nm.

oπως επισης οι nvidia χρησιμοποιουν 1 sh.pros. ανα pipeline.

αρα πχ 7900GTX 24x1=24 ALUs και Χ1900xxx 16x3=48 ALUs.

οπου ALU=arithmetic logic unit

Link to comment
Share on other sites

7900GTX 24x1=24 ALUs

Χ1900xxx 16x3=48 ALUs.

Μαλιστα! Giorgo ησουν αναλυτικοτατος!

Τι αλλο να πει κανεις τωρα?! Διπλασια ΑLUs ?!

24χ1

16χ3

Τα 24 vs 16 δεν εχουν κανενα advantage ?

H αυτο που μετραει μονο ειναι το γινομενο pipilines*pshaders (ALUs)?

Link to comment
Share on other sites

Nαι , αλλα το εφαγε η NVIDIA τωρα με την Χ1900ΧΤ..

Πανε και ερχονται αυτα ε?

Ερρ, αμα το θεμα ειναι τα ALUs , δεν μπορει καν να συγκριθει με 7900gtx, θα της ριχνει 40% η Χ1900 σε future games..

Και μια αλλη ερωτηση, ποιο ειναι το core στη χ1900χτ ?

(R580 νομιζω εχει η χ1800χτ ?..)

Link to comment
Share on other sites

Τωρα εχει νοημα. R580 ειναι το super !! (αφου το εχω στο aβαταρ εδω και 1 χρονο!)

R520 ειναι το R480 βελτιωμενο με sm3, clocks, klp. klp.

Giorgo εχουμε και σχεδον τη ιδια καρτουλα βλεπω! Μεγια..:082:

Link to comment
Share on other sites

520 που είναι η x1800 ναι είναι σωστό. Εκεί μπερδεύτικα και ξέχασα το 520. :p

Όσο για το 24 x 2 pixel shaders. Το είχα διαβάσει σε μια ανακοίνωση της nVidia λίγες μέρες πριν κυκλοφορήσει η 7900.

Από τότε δεν το έχω ψάξει για να το επιβεβαιώσω επίσημα.

Επίσης αν η τα 48 pixel shaders της 1900 είχαν τόση διαφορα θα έπρεπε να την πατάει στο FEAR, αλλά κι όμως έχει πολύ μικρή διαφορά.

Οπότε στη θεωρία όλα καλά είναι.

Γι αυτό και έγραψα ότι δεν είναι απλά μαθηματικά. Δηλαδή επειδή έχει διπλάσιου shaders δε σημαίνει ότι θα έχει και διπλάσια ταχύτητα (ή 3πλάσια απτην 1800).

Οπότε παραπλήροφόρηση είχα σε 2 μέρη λόγω αφηρημάδας και στο άλλο λόγω ότι έτσι δήλωσε η ίδια η εταιρεία που την έφτιαξε.

Link to comment
Share on other sites

Ελα Ζακ χιουμορ κανουμε!

Παντως Ζακ thanks for the answers..:052:

οι 7900 εχουν συνολο 24 pixel shaders απο οτι ειδα,....:087:

οχι οχι μην μπερδευεσαι.εχουν 24 fixed function pixel pipelines.

δηλαδη 6χ4 simd καναλια.σωστα ειπε ο zarkkon πριν.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.