stefanos91442169096 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24, 2006 H X1900XT εχει 48 pipelines? !!Τριπλασια ισχυ pixel shading απο Χ1800/X850 ??:115: Τι θα γινει αν μπορεις να εχεις το 100% απο αυτα τα pipes ? Γιατι λενε οτι δεν αξιοποιουνται φουλ ακομα?Η Nvidia απο περιεργεια ποσα εχει στην 7900, και σε τι nm ειναι το chip ?
Zakkorn Μάρτιος 24, 2006 #2 Μάρτιος 24, 2006 H X1900XT εχει 48 pipelines? !!Τριπλασια ισχυ απο την Χ1800 ??:115: Τι θα γινει αν μπορεις να εχεις το 100% απο αυτα τα pipes ?Η Nvidia απο περιεργεια ποσα εχει στην 7900, και σε τι nm ειναι το chip ?Εχει 16 texture pipes και το καθένα μπορεί χρησιμοποιήσει μέχρι και 3 Pixel Shaders, άρα 48 Pixel Shaders σύνολο.3πλάσια ταχύτητα απτην 1800xt δεν πρόκειται να δεις πουθενά.Στην καλύτερη θα δεις ένα 40% σε παιχνίδια που εκμεταλεύονται τους 48 pixel shaders, όπως το FEAR.H 7900GTX έχει 24 texture pipes και το καθένα μπορεί να χρησιμοποιήσει μέχρι 2 Pixel shaders, άρα και αυτή 48 συνολο.Αλλά μπλέκονται πολλά μετάξύ αυτών των δύο δεν έιναι απλά μαθηματικά και λογική. Οπότε μπορεί και οι δύο σύνολο να έχουν 48 pixel shaders αλλά τα αποτελέσματα διαφέρουν κατα πολύ.nm εννοείς μέγεθος πιστευω. Η nvidia 7900 είναι στα 80nm ενώ η 1900 στα 90nm ακόμα.
giorgos th.1442169073 Μάρτιος 24, 2006 #3 Μάρτιος 24, 2006 ετσι.αντι να εχει 1 shader processor ανα pipeline εχει 3.διαφοροποιει αρκετα την raw ταχυτητα της καρτας.ολα τα μοντελα της 7900 ειναι στα 90nm.oπως επισης οι nvidia χρησιμοποιουν 1 sh.pros. ανα pipeline.αρα πχ 7900GTX 24x1=24 ALUs και Χ1900xxx 16x3=48 ALUs.οπου ALU=arithmetic logic unit
stefanos91442169096 Μάρτιος 24, 2006 Author #4 Μάρτιος 24, 2006 16 pipes, με 3 pixel shaders each δηλαδη ! Σε 90nm process..Δεν ειναι λιγο επαναστατικο αυτο η οχι? ...Βλεπε 9700pro / 7800gtx ??Παρομοια Nvidia θεωρηται η 7900 η δεν υπαρχει ακομα?
giorgos th.1442169073 Μάρτιος 24, 2006 #5 Μάρτιος 24, 2006 μπορει να συγκριθει περιπου με μια 7900GTX 512.η 9700pro που κολλαει εδω βρε παιδι?
stefanos91442169096 Μάρτιος 24, 2006 Author #6 Μάρτιος 24, 2006 7900GTX 24x1=24 ALUs Χ1900xxx 16x3=48 ALUs.Μαλιστα! Giorgo ησουν αναλυτικοτατος!Τι αλλο να πει κανεις τωρα?! Διπλασια ΑLUs ?!24χ116χ3Τα 24 vs 16 δεν εχουν κανενα advantage ? H αυτο που μετραει μονο ειναι το γινομενο pipilines*pshaders (ALUs)?
giorgos th.1442169073 Μάρτιος 24, 2006 #7 Μάρτιος 24, 2006 εμ μετα το πσιλοστραπατσο με τα 16 ALUs του r520 (X1800xxx) τα εφτιαξε τα πραγματα η φιλη μας η ATI...
stefanos91442169096 Μάρτιος 24, 2006 Author #8 Μάρτιος 24, 2006 Nαι , αλλα το εφαγε η NVIDIA τωρα με την Χ1900ΧΤ..Πανε και ερχονται αυτα ε?Ερρ, αμα το θεμα ειναι τα ALUs , δεν μπορει καν να συγκριθει με 7900gtx, θα της ριχνει 40% η Χ1900 σε future games..Και μια αλλη ερωτηση, ποιο ειναι το core στη χ1900χτ ? (R580 νομιζω εχει η χ1800χτ ?..)
giorgos th.1442169073 Μάρτιος 24, 2006 #9 Μάρτιος 24, 2006 Τα 24 vs 16 δεν εχουν κανενα advantage ? H αυτο που μετραει μονο ειναι το γινομενο pipilines*pshaders (ALUs)?το αποτελεσμα βγαινει αναλογα με τις δυνατοτητες της καθε ALU μοναδας.
Zakkorn Μάρτιος 24, 2006 #10 Μάρτιος 24, 2006 Και μια αλλη ερωτηση, ποιο ειναι το core στη χ1900χτ ? (R580 νομιζω εχει η χ1800χτ ?..)R580 είναι και η x1800 και η x1900
stefanos91442169096 Μάρτιος 24, 2006 Author #11 Μάρτιος 24, 2006 ..Και τι λει η ALU της καθε μιας φιλε μου? (αφου το κατεχεις το πραγμα!)Καλα νομιζα οτι τα shaders ειναι sto core ! R580 εχουν και οι 2 !!!:118: ?:098:
giorgos th.1442169073 Μάρτιος 24, 2006 #12 Μάρτιος 24, 2006 Και μια αλλη ερωτηση, ποιο ειναι το core στη χ1900χτ ? (R580 νομιζω εχει η χ1800χτ ?..)η Χ1800ΧΤ εχει το 520.η Χ1900xxx το 580.
stefanos91442169096 Μάρτιος 24, 2006 Author #13 Μάρτιος 24, 2006 Τωρα εχει νοημα. R580 ειναι το super !! (αφου το εχω στο aβαταρ εδω και 1 χρονο!)R520 ειναι το R480 βελτιωμενο με sm3, clocks, klp. klp.Giorgo εχουμε και σχεδον τη ιδια καρτουλα βλεπω! Μεγια..:082:
giorgos th.1442169073 Μάρτιος 24, 2006 #14 Μάρτιος 24, 2006 ..Και τι λει η ALU της καθε μιας φιλε μου? (αφου το κατεχεις το πραγμα!)σε θεωρητικο επιπεδο η Χ1900xxx υπερεχει.
stefanos91442169096 Μάρτιος 24, 2006 Author #15 Μάρτιος 24, 2006 Αυτο που ειπε ο Ζακκορν για Nvidia = 2 pshaders per pipe ειναι λαθος δλδ..Ζακκορν ολο παραπληροφορηση εισαι!:091: :118:
Zakkorn Μάρτιος 24, 2006 #16 Μάρτιος 24, 2006 520 που είναι η x1800 ναι είναι σωστό. Εκεί μπερδεύτικα και ξέχασα το 520. Όσο για το 24 x 2 pixel shaders. Το είχα διαβάσει σε μια ανακοίνωση της nVidia λίγες μέρες πριν κυκλοφορήσει η 7900. Από τότε δεν το έχω ψάξει για να το επιβεβαιώσω επίσημα. Επίσης αν η τα 48 pixel shaders της 1900 είχαν τόση διαφορα θα έπρεπε να την πατάει στο FEAR, αλλά κι όμως έχει πολύ μικρή διαφορά. Οπότε στη θεωρία όλα καλά είναι. Γι αυτό και έγραψα ότι δεν είναι απλά μαθηματικά. Δηλαδή επειδή έχει διπλάσιου shaders δε σημαίνει ότι θα έχει και διπλάσια ταχύτητα (ή 3πλάσια απτην 1800). Οπότε παραπλήροφόρηση είχα σε 2 μέρη λόγω αφηρημάδας και στο άλλο λόγω ότι έτσι δήλωσε η ίδια η εταιρεία που την έφτιαξε.
stefanos91442169096 Μάρτιος 24, 2006 Author #17 Μάρτιος 24, 2006 Ελα Ζακ χιουμορ κανουμε!Παντως Ζακ thanks for the answers..:052: οι 7900 εχουν συνολο 24 pixel shaders απο οτι ειδα,....:087:
giorgos th.1442169073 Μάρτιος 24, 2006 #18 Μάρτιος 24, 2006 παιδια σορρυ αλλα εφαγα τρελο μπερδεμα εδω.νομιζα πως λεγαμε για την 7800xxx.οντως η 7900GTX εχει 48 ALUs.
Zakkorn Μάρτιος 24, 2006 #19 Μάρτιος 24, 2006 παιδια σορρυ αλλα εφαγα τρελο μπερδεμα εδω.νομιζα πως λεγαμε για την 7800xxx.οντως η 7900GTX εχει 48 ALUs.Είπα και γω, πάλι τόσο έξω έπεσα. :081:
giorgos th.1442169073 Μάρτιος 24, 2006 #20 Μάρτιος 24, 2006 Ελα Ζακ χιουμορ κανουμε!Παντως Ζακ thanks for the answers..:052: οι 7900 εχουν συνολο 24 pixel shaders απο οτι ειδα,....:087:οχι οχι μην μπερδευεσαι.εχουν 24 fixed function pixel pipelines.δηλαδη 6χ4 simd καναλια.σωστα ειπε ο zarkkon πριν.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.