squid Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1, 2006 εχω την εξης απορια. Aξιζει το μεγεθος της αυξησης των επιδοσεων του SLI x8/x8 εναντι μιας μονης x16 PCIe την αγορά μιας δευτερης καρτας ? Μου δημιουργειται η εντυπωση οτι γενικα η αυξηση στις επιδοσεις ειναι της ταξης του 1/3 - 1/2 περιπου ή κάνω λαθος? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Μάρτιος 1, 2006 #2 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2006 Το ερώτημα δεν έχει να κάνει με το bandwidth του PCI-EX όσο με την βελτιστοποίηση των οδηγών / παιχνιδιών.Υπάρχουν games που ανεβάζουν απόδοση κοντά στο x2 με SLI και άλλα που δεν ανεβάζουν καθόλου ή ακόμα και ρίχνουν τα FPS.Το bus παίζει τον μικρότερο, αν όχι καθόλου, ρόλο.Τι x8, τι x16....Αλλαγή (πέραν του 1-2%) δεν θα δεις στις επιδόσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
squid Μάρτιος 1, 2006 Author #3 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2006 oh .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necro Μάρτιος 1, 2006 #4 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2006 Το ερώτημα δεν έχει να κάνει με το bandwidth του PCI-EX όσο με την βελτιστοποίηση των οδηγών / παιχνιδιών.Υπάρχουν games που ανεβάζουν απόδοση κοντά στο x2 με SLI και άλλα που δεν ανεβάζουν καθόλου ή ακόμα και ρίχνουν τα FPS.Το bus παίζει τον μικρότερο, αν όχι καθόλου, ρόλο.Τι x8, τι x16 αλλαγή (πέραν του 1-2%) δεν θα δεις στις επιδόσεις.ακριβώς όπως τα λέει. και γενικά, πίστεψε με δεν αξίζει αν έχεις μια πολύ καλή κάρτα να βάλεις και δεύτερη, γιατί μπορεί τα λεφτά που θα δώσεις να μη φανούν ποτέ. Αντιθέτως, τώρα που φτιάχτηκαν και οι drivers, αν είχες αγοράσει μια 6600/GT και έβαζες μια τώρα, νομίζω πως θα διαπίστωνες όντως καλύτερες επιδόσεις, αν είσαι δε και benchmark freak, θα κάνουν πουλάκια τα μάτια σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
squid Μάρτιος 1, 2006 Author #5 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2006 οποτε αν καποιος κυνηγαει τις απολυτες επιδοσεις αυτη τη στιγμη ισως η καλυτερη επιλογη του να ειναι ενα Crossfire board με δυο Crossfire X18xx+ ? SLI λειτουργικο με ολα τα games ανεξαρτητο απο κωδικαΓνωστη σταθερη ποιοτητα απεικονισης ATi (no shimmer etc)Υποστηριξη τελευταιων DX eye candy (SM3 etc) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necro Μάρτιος 1, 2006 #6 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2006 και το crossfire είναι ντάξει, αλλά να είσαι σίγουρος πως με μια X1900XT 600€ παίζεις ό,τι θες όπως το θες, οπότε ούτε αυτό αξίζει, πόσο μάλλον αφού και η ΑΤΙ δε τα πα καλά με τα value μοντέλα νέας γενιάς{όσον αφορά τις τιμές} Link to comment Share on other sites More sharing options...
squid Μάρτιος 1, 2006 Author #7 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2006 Να ρωτησω, οσον αφορα την RAM , χρειαζεται να υπαρχει υποστηριξη απο τον κωδικα του παιχνιδιου ωστε να αξιοποιειται η συνολικη RAM του SLI (πχ 256 καθε καρτας x 2 = 512 mb συνολικα αξιοποιησiμης ram) στo rendering των textures επιτρεποντας texture bitmaps μεγαλυτερων αναλυσεων ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necro Μάρτιος 1, 2006 #8 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2006 νομίζω πως ενώ θα θέλαμε να γίνεται κάτι τέτοιο, δε γίνετε, τουλάχιστον όσον αφορά το SLI----EDIT------Έτσι νομίζω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
squid Μάρτιος 1, 2006 Author #9 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2006 ... ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
squid Μάρτιος 1, 2006 Author #10 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2006 Ξερει κανεις για σιγουρα ? συνκεκριμενα στο SLIη Ram αξιοποιείται προσθετικά ? τα Pipelines? (ειναι σαν να διπλασιαζονται?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Μάρτιος 2, 2006 #11 Κοινοποίηση Μάρτιος 2, 2006 Ξερει κανεις για σιγουρα ? συνκεκριμενα στο SLIη Ram αξιοποιείται προσθετικά ?τα Pipelines? (ειναι σαν να διπλασιαζονται?)Η μνημη αθροιζεται απο οτι θυμαμαι για χρηση textures .Επισης , αυτο που αθροιζεται ειναι το fillrate και οχι τα pipelines . Βεβαια παιζει ρολο και η εκαστωτε εφαρμογη κατα ποσο αξιοποιει το SLI . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.