Jump to content



6800gs από e-shop και πρόβλημα.


nicksoti1442169068

Recommended Posts

Λοιπόν,

Τηλέφωνο χτες δεν με πήραν, αλλά επειδή είχα δουλειά στο Χαλάνδρι, πέρασα το απόγευμα.

Η κάρτα δεν είχε ελεγθεί, ο υπεύθυνος έλλειπε.

Α, δεν σας είχα πει, ότι στο mail στον υπεύθυνο, είχα στείλει και link στο thread για να δει τις ενέργειες που είχα κάνει και τα videos.

Λέω στον πωλητή την περίπτωση, φεύγει, περιμένω. Επιστρέφει φανερά εκνευρισμένος, και ο διάλογος έχει κάπως έτσι:

- Ποιπόν, θα πάρετε τα χρήματά σας, αλλά να ξέρετε ότι κάνουμε εξαίρεση για σας

- Μα δεν ζήτησα τα χρήματά μου, θα πάρω κάτι άλλο, αυτό είπαμε χτες. Και αφού δεν την ελένξατε, γιατί το λέτε έτσι

- Όχι, θα πάρετε τα χρήματά σας.

- Δηλαδή απαγορεύεται να πάρω πιστωτικό;

- Σας είπα κάτι τέτοιο;

- Όχι, αλλά με διώχνετε ευγενικά

- Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να κάνετε παραγγελία, αλλά τώρα θα πάρετε τα χρήματά σας

- Κοιτάξτε, οι ασυνεπείς εσείς είσαστε. Τι με παίρνετε τηλέφωνο χτες και μου λέτε αύριο θα λυθεί κλπ. Να ξανάρθω από ευδομάδα μετά ξανά; Και δεν θέλω να βγάλω τρελό τον τεχνικό σας, αλλά έχω κι εγώ την άποψή μου. Να βρεθώ με τον τεχνικό να δούμε μαζί, ενδεχομένως κάτι παρέλειψε στον έλεγχο.

- Αν το κάναμε αυτό για όλους, καταλαβαίνετε τι θα γινόταν. Τέλος πάντων, είσαστε ικανοποιημένος σαν πελάτης; Πήρατε τα χρήματά σας.

- Και ναι και όχι. Πήρα τα χρήματά μου, αλλά εκνευρίστηκα, έχασα χρόνο και χρήμα. Και δεν απαίτησα χρήματα πίσω, έναν σωστό έλεγχο και ένα ίδιο λειτουργικό προϊον.

Παιδιά τα σχόλια δικά σας. Ναι, τελικά βρήκα άκρη. Και δεν λέω ότι πήγαν σώνει και καλά να με κοροϊδέψουν. Μεγάλη εταιρία είναι, με γενικά καλή φήμη. Ίσως η φιλοσοφία του συσκεκριμένου καταστήματος δεν μου ταιριάζει τελικά. Διότι, το "κατάστημα" στο Χαλάνδρι δεν είναι κατάστημα. Σαν να ψωνίζεις online είναι, απλά αντι να περιμένεις σπίτι σου περιμένεις εκεί. Κάτι να πάει στραβά, ένα ανθρώπινο λάθος στη παραγγελία, ένας έλεγχος, περνάει μέσα από το "χωνί" των online παραγγελιών. Ίσως αν μένεις εκεί κοντά να λέει, μόνο. Αλλιώς απο μακριά και αγαπημένοι. Μπορεί οι διαδικασίες τους να θεωρούνται καλές και γρήγορες για online μαγαζί, όχι ομως για "φυσικό" κατάστημα.

Όσο για το τι αγόρασα τελικά. Είχα σκοπό να πάρω μια άλλη GS από εκεί, αλλά αφού με έδιωξαν ευγενικά, ευγενικά έφυγα, κι ευγενικά δεν θα ξαναπάω. Πήρα μια κάρτα από Πλαίσιο, ακριβή ξεακριβή, δουλεύει (φτου φτου)

Έχεις δίκιο Γιάννη. Σίγουρα τα μεγάλα καταστήματα προσφέρουν μια κάποια ασφάλεια σε αυτόν τον τομέα.

edit: δεν είχα διαβάσει την περιπέτειά σου...

ρε σεις τι γινετε με αυτο το καταστημα χαλανδριου. Αυτες τις μερες εχει γινει ιδιαιτερα γνωστο στο forum... χαχαχα

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.