kickeras Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17, 2006 Χαιρετώ τον πληθυσμό του pctechnology. Το post αυτό δεν έχει άλλο σκοπό παρά του να προσπαθήσει να ενημερώσει για την συμπεριφορά κάποιων αυτοονομαζόμενων κορυφαίων eshop.Παρήγγειλα κι εγώ ο ανθρωπάκος ένα Enermax Noisetaker 600w από την εν λόγω εταιρία μιας και εκεί μόνο μπόρεσα να το βρω (και καλά από ελλάδα....δεν είχα δει ότι το είχε η checkmate έστω και με τυπογραφικό λάθος στον κωδικό). Πλήρωσα 10 ευρώ το συμβόλαιο εγγυημένης αγοράς, παράδοση σωστή, 2-3 μέρες από Γαλλία όλα καλά. Έρχεται το δεματάκι, χάλια συσκευασία, τρύπιες οι γωνίες στο κουτί, εγώ με την τσίμπλα στο μάτι δεν πήρα χαμπάρι και το πήρα. Ανοίγω το χάρτινο κουτί, είχανε κάτι φουσκωτά μπρατσάκια να καλύπτουν μόνο τις 2 από τις 4 πλευρές και εννοείται πως το κουτί της enermax δεν έχει φελιζόλ μέσα (δηλαδή αν έπεφτε κάτω με μία από τις μη προστατευόμενες πλευρές κλάφτα Χαράλαμπε - χρόνια πολλά κιόλας). Το ανοίγω, κάτι κουνιότανε μέσα (μάλλον είχε φάει κάποιο γερό σουτ) και αποφασίζω να το στείλω πίσω.Τα πράγματα έπρεπε να γίνουν ως εξής: Έρχεται η DHL, παίρνει το δέμα, κάνει το damage report, το στέλνει πίσω στη Γαλλία (2 μέρες), το παίρνουν οι τυπάδες και στέλνουν καινούργιο...max 4-5 μέρες.Τέλος πάντων για να μην γράφω 2 σελίδες, η DHL ήρθε το πήρε, έκανε το damage report, ειδοποίησε (όπως λένε) την DHL στη γαλλία και την εταιρία και περιμένει ειδοποίηση από pixmania για να το στείλει πίσω, η εταιρία λέει δε τους έχει ειδοποιήσει κανένας και έχουν περάσει 2 βδομάδες καθημερινών email με την pixmania και τηλεφώνων με την DHL και ο καθένας το βιολί του. Το δέμα είναι ακόμα στην DHL στην ελλάδα περιμένοντας ειδοποίηση απο pixmania και δεν ξέρω αν και πότε θα φύγει.Τόσο δύσκολο είναι να στείλουν το δέμα πίσω? Τόσο δύσκολο είναι να επικοινωνήσει η pixmania να ρωτήσει τι γίνεται αφού τους έχω στείλει τόσα email και τους έχω πει ότι βιάζομαι? Από την στιγμή που το έστειλα πίσω εγώ πρέπει να παίρνω τηλέφωνα και να ρωτάω τι γίνεται ή αυτοί να τακτοποιήσουν το θέμα σε χρόνο dt?Τέλος πάντων, τροφοδοτικό giok, το πήρα από την checkmate, δεν ξέρω αν και πότε θα μου στείλουν καινούργιο. Θα ζητήσω αποζημίωση αν και δε το κόβω να δεχτούν. Στην χειρότερη όταν αξιωθούνε να κάνουν κάτι και πάρω πίσω το δεύτερο τότε τροφοδοτικό, το βάζω σε κάνα fleamarket και ξεμπερδεύω.Συμβουλή: Μακριά από τους τυπάδες αυτούς σε δέματα τα οποία αν χτυπηθούν μπορούν να έρθουν σε κακή κατάσταση. Ευγενικότατοι κατά τα άλλα, αλλά συνεννόηση μπουζούκι (και απ'τα καλά μπουζούκια - αυτά του Ζαμπέτα). Να την βράσω την ευγένεια αν δεν κάνουν την δουλειά τους σωστά (βέβαια είμαι και γω ευγενικός τρομάρα μου και δεν έχω κατεβάσει κάνα καντήλι ακόμα). Θα μου πείτε καλά είναι να μην μπλέξεις με επιστροφές αλλά τότε να μην σε βράζουνε με εξυπηρέτηση και after sales και 10 ευρώ αγορά συμβολαίων εγγύησης....
jara Φεβρουάριος 17, 2006 #2 Φεβρουάριος 17, 2006 δηλαδή δεν έχουμε μονο στην ελλάδα τέτοια εξυπηρέτηση πελατών!!!
apotsi Φεβρουάριος 17, 2006 #3 Φεβρουάριος 17, 2006 Εγώ πάντως με την Pixmania δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Έχω πάρει πολλά πράγματα απ' αυτούς και ποτέ δεν ήρθε κάτι σπασμένο, τσαλακωμένο, κτλ, κτλ.Μπορεί απλά να ήσουν άτυχος.
kerneld Φεβρουάριος 17, 2006 #4 Φεβρουάριος 17, 2006 Η pixmania είναι απλά άψογη.Τώρα αν έπεσες στην περίπτωση, μάλλον πρόκειται για την εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.....
kickeras Φεβρουάριος 17, 2006 Author #5 Φεβρουάριος 17, 2006 Δεν ξέρω. Ίσως έχετε δίκιο. Ίσως δεν έχετε μπλέξει μαζί τους με επιστροφές. Όσον αφορά την παράδοση ήτανε άψογοι και σε μένα.
apotsi Φεβρουάριος 17, 2006 #6 Φεβρουάριος 17, 2006 Εγώ τους έχω στείλει ένα usb key 1GB που είχε πρόβλημα και μου επέστρεψαν μετά από 3 εβδομάδες περίπου ένα usb key 1GB που είναι και mp3 player....
Braveheart1980 Φεβρουάριος 17, 2006 #7 Φεβρουάριος 17, 2006 Μη μου λετε τετοια για το pixmania και ψηνομαι για lcd tv..Γενικα παντως εχω ακουσει τα καλα λογια που λενε οι apotsi και kerneld
cakrit1442169096 Φεβρουάριος 18, 2006 #8 Φεβρουάριος 18, 2006 Εμένα το μυαλό μου θα πήγαινε περισότερο στην dhl μια και παρόμοιο πρόβλημα είχα όταν έστειλα πίσω την οθόνη μου από αγγλία και την πήρα σε 2 κομμάτια.. Την είχα ασφαλισμένη και μετά από 1 μήνα και κάτι που όλο "κάπου κολλούσαν" την ψώνισα και κάθισα με ένα φίλο και την επισκευάσαμε... Τότε δεν ήξερα οτι υπήρχε INKA. Πάντος θα μπορούσες να έρθεις σε επικοινωνία με τον ΙΝΚΑ, όπως επίσης θυμαμαι οτι είχε αναφερθεί από κάποιους εδω οτι μπορέις και να επιστρέψεις το τροφοδοτικό και να πάρεις τα φραγκα σου πίσω.
didymos Φεβρουάριος 18, 2006 #9 Φεβρουάριος 18, 2006 Από τη στιγμή που δεν ξέρεις τι παίχτηκε με τη DHL γιατί τους κατηγορείς;Κι εγώ έχω ακούσει ότι η DHL είναι καφενείο...
Iannis Φεβρουάριος 18, 2006 #10 Φεβρουάριος 18, 2006 Νομιζω οτι επεσες στη περιπτωση Και εγω εχω παρει ενα καρρο πράγματα χωρίς ποτέ κανενα προβλημα. Φιλαράκι δε εγορασε 32'' LCD TV .
kickeras Φεβρουάριος 20, 2006 Author #11 Φεβρουάριος 20, 2006 Και γω πιστεύω ότι έπεσα στην περίπτωση. Πάντως όπως είπα όσον αφορά την παράδοση την πρώτη ήταν άψογοι.Didymos ναι δε λέω ότι φταίει ή δε φταίει αποκλειστικά η εταιρία. Και η DHL είναι σίγουρα καφενείο. Αλλα δηλαδή τι θα γίνει οποτε επιστρέφουμε κάτι και το courrier δε κάνει καλά τι δουλειά του θα πρέπει να τρέχουν οι πελάτες ή η εταιρία που πληρώνεις λεφτά για εγγύηση και after sales service? Δηλαδη καθόμαστε σαν εταιρία στο ακουστικό μπας και ποτέ μας επιστρέψει η DHL το δέμα ή τους πιέζουμε για να φανούμε σωστοί απέναντι στους πελάτες μας και τους ενημερώνουμε αναλόγως?Τέλος πάντων, τέλος καλό όλα καλά ....πήρα δεύτερο τροφοδοτικό από checkmate και ήρθε και σφραγισμένο. Όταν άνοιξα το κουτί σιγουρεύτηκα ότι το δέμα από την pixmnania ήταν ανοιγμένο από πριν γιατί λείπανε και πράγματα αλλά άντε να βρείς το δίκιο σου ή να πάρεις τα λεφτά σου πίσω....
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.