Aris137 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26, 2006 Αυτο το γραφει ενα φιλαρακι μου που επαθε μεγαλη πλακα : "την πηγα στο καταστημα απ'οπου την αγορασα (εχω full εγγυηση) και μου ειπαν οτι πιθανον δεν θα την αντικαταστησει η αντιπροσωπεια διοτι δεν εφταιγε η μητρικη για το βραχυκυκλωμα!Πρεπει να επισημανω οτι το τσιπακι που ειναι αναμεσα στις θυρες SLI και λιγο προς τα μπροστα(πιστευω καταλαβατε οσοι ειστε κατοχοι της) πηρε φωτια και εχει φουσκωσει(εκανε σημαδι)!Ε, λοιπον με την δικαιολογια οτι επειδη η μητρικη εκανε σημαδι δεν αντικαθισταται διοτι το φταιξιμο δεν καταλογιζεται στον κατασκευαστη!!Βρε παιδια ισχυει αυτο???Πρεπει να ζητησω ταρεστα απ'την ΔΕΗ τωρα και αν ναι πως???Πειτε μου την γνωμη σας σας παρακαλω!!! (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ) ""Προσωπικα πιστευα οτι η DFI ειναι σκληρα καρυδια αλλα η αυξομειωση πιθανον το διελυσε!!Να 'ναι καλα η gigabyte μου που αντεξε!!! :026: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jara Ιανουάριος 26, 2006 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2006 u know ups? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLN Ιανουάριος 26, 2006 #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2006 Ποτε δεν λες την φραση "Εκανε διακοπη ρευματος σπιτι και μετα δεν ξανανοιγε ο υπολογιστης" Αν την ειπε, τοτε δυσκολα τα πραγματα.Δυστυχως ειναι παγια τακτικη να μην αντικαθιστουν πραγματα τα οποια καηκαν απο ΔΕΗ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Ιανουάριος 26, 2006 #4 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2006 Δώστην σε άλλον να την πάει και να πει ότι απλά "δεν του ανοίγει το PC". Αν πιάσει..έπιασε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris74 Ιανουάριος 26, 2006 #5 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2006 και να επισημανει ότι είχε ups, Link to comment Share on other sites More sharing options...
cakrit1442169096 Ιανουάριος 27, 2006 #6 Κοινοποίηση Ιανουάριος 27, 2006 Εσύ θα ζητήσεις να πάει η μητρική στην dfi και ας αποφασίσει η dfi για την αντικατάσταση της ή οχι. Μέχρι τώρα όσα πέρασαν από το πρώτο στάδιο (τεχνικό έλενχο της εταιρίας αγοράς) πέρασαν και σε εγγυηση χωρίς κανένα πρόβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atari[Xp+] Ιανουάριος 27, 2006 #7 Κοινοποίηση Ιανουάριος 27, 2006 ""Προσωπικα πιστευα οτι η DFI ειναι σκληρα καρυδια Και να πιστεύεις ακόμη σον , η πίστη είναι κάτι που πρέπει να μένει ακλόνητο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιανουάριος 27, 2006 #8 Κοινοποίηση Ιανουάριος 27, 2006 Εσύ θα ζητήσεις να πάει η μητρική στην dfi και ας αποφασίσει η dfi για την αντικατάσταση της ή οχι.Αυτό ακριβώς. Αν ο τεχνικός - καταστηματάρχης βαριέται να την στείλει είναι άλλη ιστορία.Τα ίδια μου λέγανε και για δίσκο Maxtor που είχε καεί τσιπάκι σε βαθμό που είχαν ξεκολλήσει 3 pins - χώρια την τρύπα τους chip - αλλά τελικά το RMA έγινε κανονικά.Δεν ριψοκινδυνεύουν οι κατασκευαστές να χάσουν έτσι εύκολα έναν πελάτη. Κάνοντάς σου RMA σε μια τόσο δύσκολη περίπτωση συνήθως έχει αποτέλεμσα το να γίνεσαι πολύ καλός πελάτης τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cakrit1442169096 Απρίλιος 27, 2006 #9 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2006 Εφοσον έχει περάσει διάστημα μεγαλύτερο του μήνα χωρίς καμία απάντηση, το θέμα πλέον δεν ανήκει στην κατηγορία επείγοντα περιστατικά και κλειδώνει.Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.