Jump to content



Καηκε η DFI ULTRA-D S939 αλλα...


Aris137

Recommended Posts

Αυτο το γραφει ενα φιλαρακι μου που επαθε μεγαλη πλακα : "την πηγα στο καταστημα απ'οπου την αγορασα (εχω full εγγυηση) και μου ειπαν οτι πιθανον δεν θα την αντικαταστησει η αντιπροσωπεια διοτι δεν εφταιγε η μητρικη για το βραχυκυκλωμα!Πρεπει να επισημανω οτι το τσιπακι που ειναι αναμεσα στις θυρες SLI και λιγο προς τα μπροστα(πιστευω καταλαβατε οσοι ειστε κατοχοι της) πηρε φωτια και εχει φουσκωσει(εκανε σημαδι)!Ε, λοιπον με την δικαιολογια οτι επειδη η μητρικη εκανε σημαδι δεν αντικαθισταται διοτι το φταιξιμο δεν καταλογιζεται στον κατασκευαστη!!Βρε παιδια ισχυει αυτο???Πρεπει να ζητησω ταρεστα απ'την ΔΕΗ τωρα και αν ναι πως???Πειτε μου την γνωμη σας σας παρακαλω!!! (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ) ""

Προσωπικα πιστευα οτι η DFI ειναι σκληρα καρυδια αλλα η αυξομειωση πιθανον το διελυσε!!Να 'ναι καλα η gigabyte μου που αντεξε!!! :026:

Link to comment
Share on other sites

Ποτε δεν λες την φραση "Εκανε διακοπη ρευματος σπιτι και μετα δεν ξανανοιγε ο υπολογιστης" Αν την ειπε, τοτε δυσκολα τα πραγματα.

Δυστυχως ειναι παγια τακτικη να μην αντικαθιστουν πραγματα τα οποια καηκαν απο ΔΕΗ.

Link to comment
Share on other sites

Εσύ θα ζητήσεις να πάει η μητρική στην dfi και ας αποφασίσει η dfi για την αντικατάσταση της ή οχι. Μέχρι τώρα όσα πέρασαν από το πρώτο στάδιο (τεχνικό έλενχο της εταιρίας αγοράς) πέρασαν και σε εγγυηση χωρίς κανένα πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Εσύ θα ζητήσεις να πάει η μητρική στην dfi και ας αποφασίσει η dfi για την αντικατάσταση της ή οχι.

Αυτό ακριβώς. Αν ο τεχνικός - καταστηματάρχης βαριέται να την στείλει είναι άλλη ιστορία.

Τα ίδια μου λέγανε και για δίσκο Maxtor που είχε καεί τσιπάκι σε βαθμό που είχαν ξεκολλήσει 3 pins - χώρια την τρύπα τους chip - αλλά τελικά το RMA έγινε κανονικά.

Δεν ριψοκινδυνεύουν οι κατασκευαστές να χάσουν έτσι εύκολα έναν πελάτη. Κάνοντάς σου RMA σε μια τόσο δύσκολη περίπτωση συνήθως έχει αποτέλεμσα το να γίνεσαι πολύ καλός πελάτης τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εφοσον έχει περάσει διάστημα μεγαλύτερο του μήνα χωρίς καμία απάντηση, το θέμα πλέον δεν ανήκει στην κατηγορία επείγοντα περιστατικά και κλειδώνει.

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις τους.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.