Jump to content

ΑΓΟΡΑ MSI 7800 GT

astrovasilis

Recommended Posts

Τελικά βρήκα μια MSI 7800 GT! Ακούστε όμως :

Όταν πήρα χθες τηλέφωνο την e-direct μου είπαν ότι κοστίζει 345 Ε (έτσι νομίζω )και 5 Ε μεταφορικά επειδή δεν είναι εργάσιμη. Σήμερα που την παρέλαβα πλήρωσα 416 Ε.. Ε όχι ρε παιδιά μια κάρτα που κάνει 350Ε να την αγοράζω 416 Ε. Αυτό το γεγονός θέλω να το ξεχάσω. Είμαι και φοιτητής πρωτοετής και με πόνεσε πολύ γιατί τώρα έχει οικονομία. Τι να κάνουμε..... ( Απορώ πως την πάτησα.)

Ύστερα, η κάρτα συνοδεύεται από 2 CD'S. Το ένα είναι με προγράμματα της Cyberlink ( το player που υπάρχει είναι αρκετά καλό) και το άλλο είναι με προγράμματα της ΜSI. Μου φαίνεται πως είναι παντελώς άχρηστο πλην του οδηγού. Όταν πάω δεξί κλίκ ->ιδιότητες ->για προχωρημένους μου εμφανίζει δύο καρτέλες μια ΜSI information και μία MSI clock. Στο ΜSI clock μπορείς να κάνεις υπερχρονισμό.

Ερώτηση : πως μπορούμε να ρυθμίσουμε τις στροφές του ανεμιστήρα γιατί είναι θορυβώδης, δεύτερον πως μπορούμε να αυξήσουμε τις τάσεις της κάρτας γραφικών ( υπ'όψιν ότι δεν καταλαβαίνω γρι το κείμενο για το πείραγμα του ΒΙΟS της κάρτας στο planetamd64.com.) και τρίτον όταν έβαλα της κάρτα δεν είχα βάλει το βύσμα του τροφοδοτικού και όταν μπήκα στα Windows υπήρχε ένα μήνυμα που έλεγε ότι έχουν μειωθεί οι επιδόσεις λόγω ελλειπούς τροφοδοσίας. Μετά έβαλα το βύσμα και δεν το ξαναείδα το μήνυμα. ( δεν ξέρω αν υπήρχε καμιά επιλογή να μην ξαναεμφανιστεί αυτό το μήνυμα και την επέλεξα.) Πιστεύω όλα να είναι εντάξει τώρα. Είναι;;;

Αυτά.

Στην ανίχνευση βέλτιστων συχνοτήτων μου λέει 474ΜΗΖ πυρήνας και 1,14GΗΖ μνήμες.

Στις ιδιότητες λέει LG 1730S και 7800 GT χωρίς να λέι Msi. Έτσι πρέπει να λέι;;;

Απαντήστε, σχολιάστε ή οτιδήποτε άλλο.

Aφου εβαλες το καλώδιο της τροφοδοσίας πάνω στη καρτα ειναι ΟΚ.

Αλλα εγω θέλω να σχολιασω το εξης: Εδωσες 66 παραπανήσια ευρώ και δε θα κανεις τιποτα γιαυτο? Δε θα παρεις την εταιρεια τηλεφωνο να ρωτησεις το λογο?

D.O.T.=Dynamic Overclocking Technology.