Jump to content



FPS GAMES και TFT MONITOR 12ms.


Undertaker

Recommended Posts

Παιδιά μια ερώτηση . :confused:

Σε πολλά fps games έχω 100 frames/s .

Έχω ακούσει ότι για να μην έχεις ghosting παίζουν ρόλο τα Hz της οθόνης με τα frames του παιχνιδιού και την ανάλυση .΄

Ξέρετε κάτι πάνω σε αυτό το θέμα?:wassat:

Link to comment
Share on other sites

Οι οθόνες υγρών κρυστάλλων δεν έχουν κάθετη συχνότητα όπως οι CRT (καθοδικού σωλήνα). Σε αναλογική είσοδο δουλεύουν από 60Hz περίπου έως 75Hz ενώ σε σύνδεση DVI δουλεύουν σε 60Hz. Οπότε;

Μου δίνεις αφορμή να θέσω ένα σχετικό ερώτημα; Κατά αρχήν θεωρώ τον ευατό μου αδαή στη λειτουργία και τις απαιτήσεις των παιχνιδιών...

Το ανθρώπινο μάτι συλαμβάνει γύρω στα 25 καρέ το δευτερόλεπτο....οπότε και τα PAL & NTSC βίντεο σήματα δεν ξεπερνούν το όριο των 25-30 καρέ το δευτερόλεπτο. Όταν επιδιώκεις - στα παιχνίδια - όλο και περισσότερα καρέ το δευτερόλεπτο έχεις δύο τινά.

1) ταχύτητα κίνησης πέρα από τα όρια που θέτει το ανατομικο-φυσιολογικό εύρος του ανθρώπινου ματιού

2) γρηγορότερη κίνηση στη μονάδα του χρόνου που σίγουρα κουράζει όλο το νευροφυσιολογικό σύστημα του ανθρώπινου εγκεφάλου

Με απλά λόγια, ρωτάω όλα τα παιδιά που ασχολούνται συστηματικά με τα παιχνίδια, ποιια είναι η διαφορά που νιώθετε όταν το ΙΔΙΟ παιχνίδι το παίζεται στα 30 καρέ το δευτερόλεπτο και στα 100 καρέ το δευτερόλεπτο!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mlemo

Οι οθόνες υγρών κρυστάλλων δεν έχουν κάθετη συχνότητα όπως οι CRT (καθοδικού σωλήνα). Σε αναλογική είσοδο δουλεύουν από 60Hz περίπου έως 75Hz ενώ σε σύνδεση DVI δουλεύουν σε 60Hz. Οπότε;

Μου δίνεις αφορμή να θέσω ένα σχετικό ερώτημα; Κατά αρχήν θεωρώ τον ευατό μου αδαή στη λειτουργία και τις απαιτήσεις των παιχνιδιών...

Το ανθρώπινο μάτι συλαμβάνει γύρω στα 25 καρέ το δευτερόλεπτο....οπότε και τα PAL & NTSC βίντεο σήματα δεν ξεπερνούν το όριο των 25-30 καρέ το δευτερόλεπτο. Όταν επιδιώκεις - στα παιχνίδια - όλο και περισσότερα καρέ το δευτερόλεπτο έχεις δύο τινά.

1) ταχύτητα κίνησης πέρα από τα όρια που θέτει το ανατομικο-φυσιολογικό εύρος του ανθρώπινου ματιού

2) γρηγορότερη κίνηση στη μονάδα του χρόνου που σίγουρα κουράζει όλο το νευροφυσιολογικό σύστημα του ανθρώπινου εγκεφάλου

Με απλά λόγια, ρωτάω όλα τα παιδιά που ασχολούνται συστηματικά με τα παιχνίδια, ποιια είναι η διαφορά που νιώθετε όταν το ΙΔΙΟ παιχνίδι το παίζεται στα 30 καρέ το δευτερόλεπτο και στα 100 καρέ το δευτερόλεπτο!

Επειδή τα παιχνίδια δεν ειναι ενα video ή μια τανία που ειναι όλα ομαλα και ωραία, και ο υπολογιστής την ώρα που εσυ παίζεις, "υπολογίζει" εκατομμύρια πράγματα στο background, η ομαλότητα του παιχνιδιού χαλάει οταν πχ εκει που περπατάς ωραία και καλά, με 30 fps στην πέφτει ενας απο δίπλα με μια ρουκέτα και τι γίνεται: Ο υπολογιστής πρεπει να υπολογίσει τι γραφικά θα εμφανίσει, ποση υγεία εχασες, ποσο μακριά θα σε πετάξει κλπ. Ε απο εκει που ειχες 30, μπορει να πέσει στα 20 ή και πιο κάτω... Οποτε μετά παρατηρούνται τα σπασίματα... Αν όμως εχεις 100 fps και πέσεις στα 80 ή στα 50 , τοτε δε τρέχει τίποτα.. Το παιχνίδι δε φαίνεται να χαλάει καθόλου και δε σου τη σπάει και εσένα :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Σωστός trooper. Αυτό ακριβός. προσέχουμε για να έχουμε, στοχεύουμε τα 100 + καρέ για όταν το PC λαλίσει απο τα πολλά γραφικά-υπολογισμούς σε κάποιο σημείο του game τα καρέ να πέσουν σε λογικό αριθμό πανω απο τα 30 καρέ που βλέπει το ματι..

Link to comment
Share on other sites

Κατανοητό Trooper, έχει να κάνει με το rendering σε πραγματικό χρόνο...ευχαριστώ.

Σκέφτομαι όμως αυτά τα 100 καρέ/δευτ. και το τι μπορούν να επιφέρουν στον ανθρώπινο εγκέφαλο!

Έβλεπα στο ανηψάκι μου το NFS Underground το οποίο πήγαινε σαν "τρελό".... κάπου διάβαζα σε κάποιο από τα βιβλιαράκια του των παιχνιδιών που έχει .... προσοχή μπορεί να προκαλέσει επιληπτική κρίση, ζαλάδες και εμετούς σε άτομα.... και λέω από μέσα μου κάτι δεν μου αρέσει, κάτι δεν μου αρέσει με αυτά τα πολλά καρέ/δευτ. .... κάτι μου θυμίζει που θέλει πολύ μα πολύ προσοχή (βλέπε κινητά).... τέλος πάντων δικές μου ανησυχίες!

Link to comment
Share on other sites

Ναι η αλήθεια είναι ότι γίνεται χαμός με τα racing και τα FPS (first person shooters, οχι frames per second). Πολύ ζαλάδα! :confused: Γι' αυτό και το έχω γυρίσει στα RTS! :nerd:

:OT:

"mlemo" πιστεύω ότι ο εγκέφαλος, ειδικότερα των μικρών παιδιών, εκπαιδεύεται με αυτό τον τρόπο, αν μή τι άλλο, τουλάχιστον να έχει καλά αντανακλαστικά..!

Τώρα, το ghosting με το refresh rate δεν ξέρω κατά πόσο συσχετίζεται...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από morfeas-dsl- [22-01-2005 16:37]

Παντως σημερα δοκιμασα sub15 αντι για dvi και νιωθω πως πηγαινουν καλυτερα τα fsp.Τι να πω? Ισως ειναι η ιδεα μου

δεν ξερω τι γινεται με τα fps αλλα η συνδεση με dvi κουραζει τα ματια μου..ισως παλι ναι ειναι ιδεα μου....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Undertaker [Χθες, στις 15:42]

Ακόμα να ρωτήσω, παίζει ρόλο για το rt και η ανάλυση ? π.χ. άμα παίζεις σε 800*600 Η σε 1024*768?

Λογικά θα πρέπει να παίζεις στην native ανάλυση της οθόνης, η οποία π.χ. σε 17", είναι συνήθως 1280x1024. Θα δυσκολευτείς να παίζεις σε χαμηλότερη ανάλυση γιατί η ποιότητα της εικόνας χαλάει, οπότε δεν έχει πολύ νόημα να την αλλάξεις...

Link to comment
Share on other sites

Σαφεστατα ειναι καλο να παιζεις σε native αναλυση αλλα δεν ειναι παντα εφικτο αν εχεις λιγο γερασμενη καρτα γραφικων. Αναγκαστικα θα παιζεις και σε χαμηλοτερες αναλυσεις εκτος και αν αλλαζεις καρτα καθε εξαμηνο το πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έχω ένα πρόβλημα! :(

Παιζω το MOHAA σε ανάλυση από 800*600 έως και 1280*1024 με μια GForce 5700 256MB RAM,αλλα είναι αδύνατον να παίξω! :( Αυτό που μου κάνει είναι κάτι σαν γρήγορο καρέ καρέ! Έχετε καμια λύση?:tw:

Έχω την Sony HS94P/S και σε διαφορα post και review που έχω δει ,γραφουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ghosting με fps games!!!

Να σας πω ότι έχω πάντα 100 fps ακόμα και σε 1280*1024 ανάλυση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι μπορεί να παίζει, αν δεν ανέφερες τα 100 fps θα έλεγα ότι έχεις τσίτα τα quality settings του παιχνιδιού, οπότε λογικό να κάνει "σπασίματα" στην κίνηση... Σπασίματα με 100fps όμως, δεν έχω δει.

Δοκίμασε να αλλάξεις drivers στην κάρτα σου.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.