Undertaker Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20, 2005 Παιδιά μια ερώτηση . Σε πολλά fps games έχω 100 frames/s . Έχω ακούσει ότι για να μην έχεις ghosting παίζουν ρόλο τα Hz της οθόνης με τα frames του παιχνιδιού και την ανάλυση .΄ Ξέρετε κάτι πάνω σε αυτό το θέμα?:wassat:
steve_m Ιανουάριος 20, 2005 #2 Ιανουάριος 20, 2005 χρησιμοποιησε τον καθετο συγχρονισμο (θα εχεις οσα fps οσα και τα Hz της οθονης) το ιδανικο ειναι dvi με 60Hz.
mlemo Ιανουάριος 20, 2005 #3 Ιανουάριος 20, 2005 Οι οθόνες υγρών κρυστάλλων δεν έχουν κάθετη συχνότητα όπως οι CRT (καθοδικού σωλήνα). Σε αναλογική είσοδο δουλεύουν από 60Hz περίπου έως 75Hz ενώ σε σύνδεση DVI δουλεύουν σε 60Hz. Οπότε;Μου δίνεις αφορμή να θέσω ένα σχετικό ερώτημα; Κατά αρχήν θεωρώ τον ευατό μου αδαή στη λειτουργία και τις απαιτήσεις των παιχνιδιών...Το ανθρώπινο μάτι συλαμβάνει γύρω στα 25 καρέ το δευτερόλεπτο....οπότε και τα PAL & NTSC βίντεο σήματα δεν ξεπερνούν το όριο των 25-30 καρέ το δευτερόλεπτο. Όταν επιδιώκεις - στα παιχνίδια - όλο και περισσότερα καρέ το δευτερόλεπτο έχεις δύο τινά.1) ταχύτητα κίνησης πέρα από τα όρια που θέτει το ανατομικο-φυσιολογικό εύρος του ανθρώπινου ματιού2) γρηγορότερη κίνηση στη μονάδα του χρόνου που σίγουρα κουράζει όλο το νευροφυσιολογικό σύστημα του ανθρώπινου εγκεφάλουΜε απλά λόγια, ρωτάω όλα τα παιδιά που ασχολούνται συστηματικά με τα παιχνίδια, ποιια είναι η διαφορά που νιώθετε όταν το ΙΔΙΟ παιχνίδι το παίζεται στα 30 καρέ το δευτερόλεπτο και στα 100 καρέ το δευτερόλεπτο!
Trooper Ιανουάριος 20, 2005 #4 Ιανουάριος 20, 2005 Αρχική απάντηση από mlemo Οι οθόνες υγρών κρυστάλλων δεν έχουν κάθετη συχνότητα όπως οι CRT (καθοδικού σωλήνα). Σε αναλογική είσοδο δουλεύουν από 60Hz περίπου έως 75Hz ενώ σε σύνδεση DVI δουλεύουν σε 60Hz. Οπότε; Μου δίνεις αφορμή να θέσω ένα σχετικό ερώτημα; Κατά αρχήν θεωρώ τον ευατό μου αδαή στη λειτουργία και τις απαιτήσεις των παιχνιδιών... Το ανθρώπινο μάτι συλαμβάνει γύρω στα 25 καρέ το δευτερόλεπτο....οπότε και τα PAL & NTSC βίντεο σήματα δεν ξεπερνούν το όριο των 25-30 καρέ το δευτερόλεπτο. Όταν επιδιώκεις - στα παιχνίδια - όλο και περισσότερα καρέ το δευτερόλεπτο έχεις δύο τινά. 1) ταχύτητα κίνησης πέρα από τα όρια που θέτει το ανατομικο-φυσιολογικό εύρος του ανθρώπινου ματιού 2) γρηγορότερη κίνηση στη μονάδα του χρόνου που σίγουρα κουράζει όλο το νευροφυσιολογικό σύστημα του ανθρώπινου εγκεφάλου Με απλά λόγια, ρωτάω όλα τα παιδιά που ασχολούνται συστηματικά με τα παιχνίδια, ποιια είναι η διαφορά που νιώθετε όταν το ΙΔΙΟ παιχνίδι το παίζεται στα 30 καρέ το δευτερόλεπτο και στα 100 καρέ το δευτερόλεπτο! Επειδή τα παιχνίδια δεν ειναι ενα video ή μια τανία που ειναι όλα ομαλα και ωραία, και ο υπολογιστής την ώρα που εσυ παίζεις, "υπολογίζει" εκατομμύρια πράγματα στο background, η ομαλότητα του παιχνιδιού χαλάει οταν πχ εκει που περπατάς ωραία και καλά, με 30 fps στην πέφτει ενας απο δίπλα με μια ρουκέτα και τι γίνεται: Ο υπολογιστής πρεπει να υπολογίσει τι γραφικά θα εμφανίσει, ποση υγεία εχασες, ποσο μακριά θα σε πετάξει κλπ. Ε απο εκει που ειχες 30, μπορει να πέσει στα 20 ή και πιο κάτω... Οποτε μετά παρατηρούνται τα σπασίματα... Αν όμως εχεις 100 fps και πέσεις στα 80 ή στα 50 , τοτε δε τρέχει τίποτα.. Το παιχνίδι δε φαίνεται να χαλάει καθόλου και δε σου τη σπάει και εσένα
AlienHack Ιανουάριος 21, 2005 #5 Ιανουάριος 21, 2005 Σωστός trooper. Αυτό ακριβός. προσέχουμε για να έχουμε, στοχεύουμε τα 100 + καρέ για όταν το PC λαλίσει απο τα πολλά γραφικά-υπολογισμούς σε κάποιο σημείο του game τα καρέ να πέσουν σε λογικό αριθμό πανω απο τα 30 καρέ που βλέπει το ματι..
mlemo Ιανουάριος 22, 2005 #6 Ιανουάριος 22, 2005 Κατανοητό Trooper, έχει να κάνει με το rendering σε πραγματικό χρόνο...ευχαριστώ.Σκέφτομαι όμως αυτά τα 100 καρέ/δευτ. και το τι μπορούν να επιφέρουν στον ανθρώπινο εγκέφαλο!Έβλεπα στο ανηψάκι μου το NFS Underground το οποίο πήγαινε σαν "τρελό".... κάπου διάβαζα σε κάποιο από τα βιβλιαράκια του των παιχνιδιών που έχει .... προσοχή μπορεί να προκαλέσει επιληπτική κρίση, ζαλάδες και εμετούς σε άτομα.... και λέω από μέσα μου κάτι δεν μου αρέσει, κάτι δεν μου αρέσει με αυτά τα πολλά καρέ/δευτ. .... κάτι μου θυμίζει που θέλει πολύ μα πολύ προσοχή (βλέπε κινητά).... τέλος πάντων δικές μου ανησυχίες!
gfa3 Ιανουάριος 22, 2005 #7 Ιανουάριος 22, 2005 Μαλλον σχετιζεται με τις γρηγορες εναλλαγες σκηνων και την τεταμενη προσοχη που χρειαζεται παρα με οτιδηποτε αλλο.Ιλιγγος ταχυτητας που λεμε.
gel Ιανουάριος 22, 2005 #8 Ιανουάριος 22, 2005 Ναι η αλήθεια είναι ότι γίνεται χαμός με τα racing και τα FPS (first person shooters, οχι frames per second). Πολύ ζαλάδα! Γι' αυτό και το έχω γυρίσει στα RTS! :OT: "mlemo" πιστεύω ότι ο εγκέφαλος, ειδικότερα των μικρών παιδιών, εκπαιδεύεται με αυτό τον τρόπο, αν μή τι άλλο, τουλάχιστον να έχει καλά αντανακλαστικά..! Τώρα, το ghosting με το refresh rate δεν ξέρω κατά πόσο συσχετίζεται...
morfeas-dsl- Ιανουάριος 22, 2005 #9 Ιανουάριος 22, 2005 Παντως σημερα δοκιμασα sub15 αντι για dvi και νιωθω πως πηγαινουν καλυτερα τα fsp.Τι να πω? Ισως ειναι η ιδεα μου
Undertaker Ιανουάριος 24, 2005 Author #10 Ιανουάριος 24, 2005 Ακόμα να ρωτήσω, παίζει ρόλο για το rt και η ανάλυση ? π.χ. άμα παίζεις σε 800*600 Η σε 1024*768?
amartolos Ιανουάριος 24, 2005 #11 Ιανουάριος 24, 2005 Αρχική απάντηση από morfeas-dsl- [22-01-2005 16:37] Παντως σημερα δοκιμασα sub15 αντι για dvi και νιωθω πως πηγαινουν καλυτερα τα fsp.Τι να πω? Ισως ειναι η ιδεα μου δεν ξερω τι γινεται με τα fps αλλα η συνδεση με dvi κουραζει τα ματια μου..ισως παλι ναι ειναι ιδεα μου....
gel Ιανουάριος 25, 2005 #12 Ιανουάριος 25, 2005 Αρχική απάντηση από Undertaker [Χθες, στις 15:42] Ακόμα να ρωτήσω, παίζει ρόλο για το rt και η ανάλυση ? π.χ. άμα παίζεις σε 800*600 Η σε 1024*768? Λογικά θα πρέπει να παίζεις στην native ανάλυση της οθόνης, η οποία π.χ. σε 17", είναι συνήθως 1280x1024. Θα δυσκολευτείς να παίζεις σε χαμηλότερη ανάλυση γιατί η ποιότητα της εικόνας χαλάει, οπότε δεν έχει πολύ νόημα να την αλλάξεις...
tasosmos Ιανουάριος 25, 2005 #13 Ιανουάριος 25, 2005 Σαφεστατα ειναι καλο να παιζεις σε native αναλυση αλλα δεν ειναι παντα εφικτο αν εχεις λιγο γερασμενη καρτα γραφικων. Αναγκαστικα θα παιζεις και σε χαμηλοτερες αναλυσεις εκτος και αν αλλαζεις καρτα καθε εξαμηνο το πολυ.
Undertaker Ιανουάριος 26, 2005 Author #14 Ιανουάριος 26, 2005 Ρε παιδιά έχω ένα πρόβλημα! Παιζω το MOHAA σε ανάλυση από 800*600 έως και 1280*1024 με μια GForce 5700 256MB RAM,αλλα είναι αδύνατον να παίξω! Αυτό που μου κάνει είναι κάτι σαν γρήγορο καρέ καρέ! Έχετε καμια λύση?:tw: Έχω την Sony HS94P/S και σε διαφορα post και review που έχω δει ,γραφουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ghosting με fps games!!! Να σας πω ότι έχω πάντα 100 fps ακόμα και σε 1280*1024 ανάλυση.
RootX Ιανουάριος 26, 2005 #15 Ιανουάριος 26, 2005 Γρήγορο καρέ καρέ και 100 fps ? πως συνδυάζονται αυτά βρε?
RootX Ιανουάριος 26, 2005 #17 Ιανουάριος 26, 2005 Δεν ξέρω τι μπορεί να παίζει, αν δεν ανέφερες τα 100 fps θα έλεγα ότι έχεις τσίτα τα quality settings του παιχνιδιού, οπότε λογικό να κάνει "σπασίματα" στην κίνηση... Σπασίματα με 100fps όμως, δεν έχω δει.Δοκίμασε να αλλάξεις drivers στην κάρτα σου.
unstoppable Ιανουάριος 26, 2005 #18 Ιανουάριος 26, 2005 Δοκιμασες να ενεργοποιησεις το vsync να δεις αν εχεις και τοτε προβλημα??
Undertaker Ιανουάριος 26, 2005 Author #19 Ιανουάριος 26, 2005 Το εχω κανει και αυτο! Το μονο που δεν εχω κανει ειναι να παρω μια CRT!
Undertaker Ιανουάριος 26, 2005 Author #20 Ιανουάριος 26, 2005 Κάποιος που να έχει TFT monitor και nVidia κάρτα μπορεί να μου πει το setup τις nVidia? Καλο θα ηταν να εχει και το MOHAA!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.