Jump to content

2gb ή 2χ1gb ή 4χ512gb ;

Babic

Recommended Posts

Γεια σας παιδιά , σκοπέυω να φτιάξω καινούργιο PC και θα ήθελα τη γνώμη σας για τη μνήμη . 2gb ή 2χ1gb ή 4χ512gb ; Έχει διαφορά στην απόδοση ; :082:

Παρε καλυτερα 2χ1gb για να εκμεταλευτεις καλυτερα το dual chanel που σου προσφερει η μητρικη σου

ΥΓ Και 4χ512 θα εχεις dual chanel αλλα καλυτερα να μην κλεισεις ολα τα slot της μνημης σου αφενος και αφετερου εχουν παρατηρηθει μικροπροβληματα με 4 dimmακια μνημης σε overclocking καταστασεις και μη

Η τιμή της θα είναι δυσθεώρητη και η υπερχρονιστική αξία της υπό του μηδενός. Επίσης με 4 512άρια έχουν δοκιμάσει και άλλοι αλλά δεν κατάφεραν και πολλά παρά την εμπειρία τους. Κάνε μια αναζήτηση με 2Χ1 gb θα δεις ότι πολλοί ψάχνουν τα καλύτερα τσιπάκια αυτόν τον καιρό

Μήπως η motherboard δεν υποστηρίζει 2 gb? Για κοίτα το για να είσαι σίγουρος! Πάντως αυτή που θα πάρω (ASRock Sata2) υποστηρίζει 4x1gb μόνο...

Πώς θα το δω αυτό ; (είμαι λίγο αρχάριος ) , θα πάρω DFI LANPARTY UT NF4 SLI-D (Socket 939) ή MSI K8N-DIAMOND NF4U SLI 54G,BL Socket 939 . αν μπορείς δες και στείλε . thx :107:

Πώς θα το δω αυτό ; (είμαι λίγο αρχάριος ) , θα πάρω DFI LANPARTY UT NF4 SLI-D (Socket 939) ή MSI K8N-DIAMOND NF4U SLI 54G,BL Socket 939 . αν μπορείς δες και στείλε . thx :107:

Δεν υποστηρίζουν αυτές οι motherboard μνήμες 2GB(Η καθεμιά) σίγουρα αντί για 2 θα σου τις διαβάζει για 1! Οπότε καλύτερα 2χ1GB!

Kαι γω, αλλά δεν έχω ακόμα κατασταλάξει. Μόνο την ASRock έχω σίγουρη... Για επεξεργαστή το ψάχνω ακόμα... Όπως επίσης και για κουτάκι...

Τι κουτάκι θα πάρεις; Για CPU είμαι υπερ της AMD :085:

Ναι AMD θα πάρω ρε σεις. Την ASRock Sata II. Επεξεργαστή στα 3000+ ψάχνω καινούργιο (γύρω στα 137 ευρώ τον βρήκα) ή μεταχειρισμένο (όποιος έχει στέλνει).

Πιο πάνω θα πάρω σε κανά δυο χρόνια σαν αναβάθμιση!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Δημιουργία...

Important Information