Jump to content



Απορία σχετικά με σαρωτή...


vgiozo

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αγόρασα το Σάββατο έναν σαρωτή, τον Microtec 6100 usb 2.0 απο το Πλαίσιο...παρά το γεγονός ότι τον είχαν έξω απο το κουτί ως έκθεμα, γιατι αφενός έχει 2 χρόνια εγγύηση, αφετέρου το θεώρησα "ευκαιρία" μιας και κάνει αλλού ~200€...

Τέλος πάντων...τον σαρωτή τον εγκατέστησα σήμερα, δεν τον έχω δοκιμάσει ακόμη, αλλά παρατήρησα το εξής...

Ενοσω είναι αναμμένος (απο το κουμπι του), κι εννοείται μετά το σχετικό ζέσταμα, παράγει έναν υψίσυχνο θόρυβο σαν χαμηλό σφύριγμα, ενοχλητικο όμως αν και χαμηλης έντασης, πολυ χαμηλης, επειδή η συχνότητά του είναι τέτοια που με ενοχλεί στα αυτιά...Φαίνεται να προέρχεται απο πίσω και μέσα ίσως απο τη συσκευή...ίσως είναι το μοτεράκι του ή η τροφοδοσία, δεν ξέρω...

...μόλις κλείσω τον σαρωτή απο τo κουμπι του παύει κι ο θορυβος...

Η ερώτησή μου είναι η εξής...είναι φυσιολογικό αυτό ή έχει κάποιο ελάττωμα η συσκευη; έχουμε στο σπιτι των γονιών μου κι άλλον εκτυπωτή και τον έχω δουλέψει αρκετά, αλλά δεν θυμάμαι ποτέ να είχα παρατηρήσει κάτι ανάλογο...

What say you?

me says οτι ο θορυβος αυτος δεν ειναι φυσιολογικος .. εχουν περασει τουλαχιστον 5 scanners ως τωρα απο τα χερια μου δεν εχω αντιμετωπισει ποτε αντιστοιχη περιπτωση.

Ούτε εγώ είχα κάποιο τέτοιο πρόβλημα με το scanner. Αυτό που ίσος ακούγεται να προέρχεται από την τροφοδοσία. Εννοώ δηλαδή ότι ίσος δε φτάνει στο σαρωτή αρκετό ρεύμα. Δοκίμασε τον σε κάποια άλλη πρίζα.

Λέτε ε;; Κλαψ...τι μ' έπιασε και μένα η ανυπομονησία μου..Τρίτη λέγανε θα φέρουν πάλι...

Από την ίδια πρίζα παίρνει ρεύμα ο υπολογιστής και τα περιφερειακά του...δεν νομιζω να ειχε πρόβλημα με το ρεύμα ο σαρωτης κι όχι το συστημα...δεν ξέρω κι όλας όμως...

...να στείλω μεηλ στην Microtek λέτε ή να ζητησω αντικατάσταση απο το Πλαίσιο;; Μού έγραψαν πάνω στην οθο΄νη ότι εγγύηση δίνει η αντιπροσωπεία στην Αθήνα κι όχι το Πλαίσιο...καινούριο περιφερειακό να το στείλω με το καλημέρα σας για επισκευή;

Σκάναρα κάτι αρνητικά και όλα οκ μέχρι στιγμής...

Δώστο πίσω και πάρε πιστωτικό. Έχεις δικαίωμα επιστροφής για 14 μέρες. Και την τρίτη που θα φέρουν καινούρια, πάρε ένα από αυτά. ;)

Μού έγραψαν πάνω στην οθόνη ότι εγγύηση δίνει η αντιπροσωπεία στην Αθήνα κι όχι το Πλαίσιο...

Ακόμα και γι'αυτή την αρλούμπα που δεν ντρέπονται και την λένε, τρίξτους τα δόντια.

Ο πελάτης έχει δικαίωμα εφόσον διαπιστώσει δυσλειτουργία να παραδώσει το προϊόν που αγόρασε (εφόσον είναι μέσα στην εγγύηση) στο μαγαζί/κατάστημα/επιχείρηση από όπου το αγόρασε, και όχι στην εκάστοτε αντιπροσωπεία (η οποία μπορεί να είναι και στην άλλη άκρη του κόσμου). Λογικά το Πλαίσιο πρέπει να αναλάβει να φέρει σε πέρας την διευθέτηση του προβλήματος. Ή να σου το ανταλάξει, ή να το πάνε αυτοί στην αντπροσωπεία για επισκευή και να το ξαναπαραλάβεις από το κατάστημα τους.

Επίσης, σε προϊόντα τεχνολογίας έχεις και δικάιωμα επιστροφής εντός 14 ημερών, όπως είπε και η sa1901.

Όσον αφορά το άλλο επίμαχο σημείο, ΔΕΝ είσαι υποχρεωμένος να δεχτείς πιστωτικό (αν και λογικά όλο και κάτι θα χρειαστείς για Η/Υ στο προσεχές μέλλον). Αυτό είναι στην δική σου διακριτική ευχέρεια. Μπορείς να πάρεις πίσω και τα λεφτά σου.

Δες και στο site του ΙΝΚΑ. Προσωπικά έχω πάρει τα χρήματα μου πίσω σε 2 περιπτώσεις, πηγαίνωντας στο κατάστημα με εκτύπωση από το site του ΙΝΚΑ.

Όσο για το θέμα του Hardware, μάλλον είναι από το τροφοδοτικό του scanner. Αν έχει εξωτερικό μετασχηματιστή δοκίμασε και κάποιον άλλο. Αν όχι πήγαινε τον για αλλαγή.

ευχαριστώ για τις πληροφορίες και τις συμβουλές...

...ο σαρωτής εχει εξωτερικό μετασχηματιστή και ο θόρυβος φαίνεται να ερχεται κοντά απο το σημείο επαφής του βύσματος της τροφοδοσίας με τη συσκευή...

...μάλλον λέω να τους το πάω πίσω αύριο και να ζητήσω επι τόπου αλλαγή (αν έχουν φέρει τη νέα προμήθεια) ή επιστροφή χρημάτων...

Εγώ εχω ενα Epson με διπλές λάμπες πανω-κατω 1680 Pro.

Κανει θορυβο στο warm-up για 30 sec. μετα τίποτα δεν ακουγεται.

Συμφωνώ να το πας πίσω. Γνωμη μου ειναι να αποφευγουμε να αγοράζουμε τα ανοιχτά δειγματα της βιτρίνας.

Συμφωνώ να το πας πίσω. Γνωμη μου ειναι να αποφευγουμε να αγοράζουμε τα ανοιχτά δειγματα της βιτρίνας.

Συμφωνώ...πήγα να τους το παζαρέψω όπως κάνουν σε άλλα μαγαζιά για χαμηλότερη τιμή μιας και ήταν στη βιτρίνα, αλλα χωρίς αποτέλεσμα...δεν ξέρω, μπορεί να είδε κι ο υπάλληλος την ανυπομονησία μου και να έκρινε πως δεν χρειαζόταν να ρίξει καθόλου τη τιμή προκειμένου να το αγοράσω...

...έψαχνα για σαρωτή εκείνο το πρωί σε διάφορα e shop κι αυτός ήταν ένας απο εκείνους που είχαν ενσωματωμένο σαρωτη αρνητικών, όχι σε ξεχωριστό αντάπτορα δλδ και μου είχε καλοφανεί ιδιαίτερα...όταν είδα μάλιστα ότι στο zeroone πχ έκανε γύρω στα 180 (το πλήρωσα 119€) έτρεξα σαν λιγούρης...

|Sorry για το off-topic ... Γιαννη κανει και για σαρωση ακτινογραφιων/CTs?

Γ΄αυτη ακριβώς την χρήση τον (πήρα) Σκαναρει Α4 kai Leter δηλαδή φιλμ 8χ10 ιντσες ή 20χ25 cm. (μικρά υπερήχων δηλαδη)

Perfect thanx, υπαρχει καποιο μοντελο αντιστοιχα για να σκαναρει και απλες Xrays (δε ξερω τι μεγεθος ακριβως εχουν ισως Α3)?

vgiozo και εγω πιστευω οτι πρεπει να τον γυρισεις περιγραφοντας το προβλημα - δε νομιζω να εχεις κανενα προβλημα ειδικα με το Πλαισιο. Ζητησε να στο αντικαταστησουν οταν ερθουν τα νεα κομματια.

Εστειλα και΄μήνυμα στην Μικροτεκ μήπως και μου απαντήσουν ως αύριο...να δούμε...

Δεύτερη απορία...σάρωσα κάτι αρνητικά και το τελικο μεγεθος της φωτογραφίας ήταν μικρότερο απο αυτό των τυπωμένων φωτογραφιών...τα φωτογραφεία κάνουν κάποια άλλη επεξεργασια, μεγέθυνση κτλ;

Πρώτη φορα σαρώνω αρνητικά και δεν έχω ιδέα...εννοείται πάντως ότι επέλεξα το μέγιστο πλαίσιο της εικονας, γιατι η περιοχή που είχε διαλέξει μετά την πρώτη επισκόπηση ο σαρωτής ήταν μικρότερη...

Λοιπόν ελαβα την εξής απάντηση απο Microtek...

"Please include original mails when replying.

Bitte immer Original-Mails bei Antwort mitschicken.

Dear George,

Because is it not normal, I recommend you to contact you dealer for get solution.

Sincerely yours/M. f. G.

Joachim Hampel

UMAX Systems GmbH

Microtek Support European Headquarters

Technical Service Center

Formerweg 9

47877 Willich

----- Original Message -----

From: vgiozo

To: support@microtek.de

Sent: Monday, December 19, 2005 9:48 AM

Subject: Issue concerning Scanner 6100

Dear Sir/Madam,

I purchased a Microtek Scanmaker 6100 scanner on the

17th of December from a local store in Greece.

However I've noticed something unusual. During the

time that the scanner is powered on from the on/off

button and after the initial warm-up noise, while the

scanner is perfectly idle that is, it constantly

produces an awkward sound like a low whistle. It is a

high pitch but low volume sound, that is disturbing

because of its frequency.

It seems like it's coming from the back of the scanner

close to the power cord, yet like it's coming from

inside the scanner.

is this normal? Could the scanner be faulty? I've

owned other scanners before but I've never noticed

anything similar.

I'm looking forward to your response.

Best regards,

vgiozo

Oπότε πάμε σήμερα για αλλαγή με τυπωμένη την απάντηση της Μικροτεκ...

ετσι λοιπον πρεπει να γινει μαθημα σε ολους μας(μαζι+εμενα!) οτι η εγγυηση πρεπει να κοιταζεται προτιστως+οχι η τιμη!+να κοιταμε που γινεται η αντικατασταση!!

Λοιπόν, επικοινωνησα σήμερα με το Πλαίσιο (τους είχα αφήσει να ελέγξουν τον σαρωτή χθες) και μου είπαν ότι ο σαρωτής έχει όντως πρόβλημα και να περάσω να μου κόψουν πιστωτικό...

...ας αφήσουμε στην άκρη προς το παρόν το αν μπορώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω ή όχι...θα δείξει από το αν βρώ κάτι άλλο που θέλω...

...ΑΠ' ό,τι είδα στην ιστοσελίδα τους, οι μόνοι εκτυπωτές κοντά στη κατηγορία τιμής που με ενδιαφέρει που έχουν ενσωματωμένο σαρωτή αρνητικών (το προτιμώ) είναι ο Epson Perfection 3590 Photo & o HP 3590...και οι δύο ακριβότεροι κατά 25-40€ απο τον Μικροτεκ...τελικά αυτός που πήρα δεν υπάρχει και δεν είναι σίγουρο πότε έρχεται...

http://www.plaisio.gr/IWCatSectionView.process?IWAction=Load&Section_Id=7&Catalog_Id=1

...αυτό με κάνει να σκέφτομαι να αφήσω την αγορά σαρωτή για άλλη στιγμή και να πάρω έναν σκληρό δίσκο που θα τον αξιοποιήσω καλύτερα και μου χρειάζεται δλδ...

Δεν βρίσκω το λόγο να πάρω κάτι λιγότερο απο 250γβ...όμως το Πλαίσιο δεν έχει φέρει ακομη τους νέους Seagate 7200.9 σε τέτοιες χωρητικότητες, δεν έχει Maxtor Maxline3 και θα πρέπει αν είναι να διαλέξω είτε κάποιον Seagate 7200.8 είτε κάποιον WD που να πώ την αλήθεια δεν θα ήταν ποτέ η πρώτη προτίμησή μου...δεν με πειράζει να τσοντάρω κάτι παραπάνω για σκληρό (~150€ σύνολο)

http://www.plaisio.gr/IWCatSectionView.process?IWAction=Load&Section_Id=984&Catalog_Id=1

΄Τί λέτε να κάνω; Να πάρω κάποιον τώρα και ποιόν; Ή να περιμένω μετά τις διακοπές (αφού έτσι κι αλλιώς δεν θα έχω τον υπολογιστή μαζί) μήπως έρθουν νέοι δίσκοι;

Ή κάποιον άλλον σαρωτή;

Προς τα κεί έκλινα κι εγώ...αξίζει μάλλον να περιμένω τους Seagate 7200.9 300gb κι αφού τους φέρνει το Πλαίσιο κοντά στις καλύτερες τιμές της αγοράς, γιατί να μπώ στη φασαρία επιστροφής χρημα΄των...εξάλλου δεν θα τους βρώ πουθενα αλλού προς το παρόν, ούτε τους Μαξτορ Μαξλινε 300 ΣΑΤΑ2...

Αν όμως αποφασίσεις για scanner, αξίζει να προτιμήσεις microtek.

Πολύ καλά μηχανάκια (και σκυλιά) από μια εταιρεία που ξέρει το αντικείμενο.

Και με καλό support (από την BSI αν δεν κάνω λάθος).

Ευτυχής κάτοχος μοντέλου 3600USB εδώ και 5,5 χρόνια.

BTW, επειδή ήρθε η ώρα και άλλου σκληρού και για μένα, τι παραπάνω έχουν οι 7200.9 της seagate από τους ήδη υπάρχοντες για να τους περιμένω και εγώ με την σειρά μου?

Απλώς υποστηρίζουν πλήρως όλα τα χαρακτηριστικά sata2 και υποτίθεται πως ειναι πιο αθόρυβα και αξιόπιστα απο εκεινα της προηγούμενης γενιάς...

Τώρα που η Seagate εξαγο΄ρασε και τη Μαξτορ...

Αν είχε διαθέσιμο το 6100 θα τό παιρνα...ίσως και πα΄λι το πάρω δλδ, θα δείξει μετά τις γιορτές...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.