sa1901 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17, 2005 Αγόρασα από το Infoshop αρχές Νοέμβρη έναν δίσκο Sata Maxtor Maxline III 250GB (7L250S0). Σήμερα, εκεί που έκανα rip μια ταινία. Αρχίσαν τα περίεργα. Η διαδικασία ολοκληρωνόταν, αλλα το αρχείο δεν διαβαζόταν. Μετά από λίγο ο δίσκος δεν εμφανιζόταν στις συσκευές του συστήματος. Κοιτάζω τον Event Viewer Event Type: WarningEvent Source: Disk Event Category: None Event ID: 51 Date: 17/12/2005 Time: 10:13:18 μμ User: N/A Computer: ***** Description: An error was detected on device \Device\Harddisk1\DR1 during a paging operation. Data: 0000: 03 01 22 00 01 00 72 00 .."...r. 0008: 00 00 00 00 33 00 04 80 ....3..€ 0010: 2d 01 00 00 00 00 00 00 -....... 0018: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........ 0020: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........ 0028: 00 00 00 00 02 00 00 00 ........ 0030: 00 00 00 00 28 00 00 00 ....(... 0038: 00 44 00 00 00 00 00 00 .D...... 0040: 28 00 03 54 82 17 00 00 (..T‚... 0048: 08 00 .. Εδώ αρχίζω να ανησυχώ. Κλείνω το PC, βγαζω τον δισκο και τον συνδέω σε άλλη υποδοχή Sata και του δίνω ρεύμα από άλλη γραμμή. Εκκίνηση το σύστημα και ..... ΤΣΑΦ .... Ο δίσκος έγινε πυροτέχνημα. Άρχισε να πετάει σπινθήρες από την μεριά που γίνονται οι συνδέσεις. Εδώ αρχίζω να κλαίω τα δεδομένα μου. Τέλος πάντως λέω ... Δεν βαριέσαι. άντε να δούμε τι θα κάνουμε τώρα... Πάω στο site της Maxtor να τσεκάρω το Serial Number και για να αποφασίσω αν θα στείλω απευθείας τον δίσκο στην Maxtor ή στο καταστημα. Και τι βλέπω εκεί; ... Ο δίσκος έχει εγγύηση μέχρι τον Αύγουστο του 2008 !!! 3 χρόνια δηλαδή. Τέτοιους δίσκους έχω άλλους 2. Ίδιους. Αγορασμένους από άλλα καταστήματα. Τσεκάρω και τα Serial Number αυτωνών. Εγγύηση κανονικά μέχρι το 2010. 5 χρονια. Μπορεί να μου πει κανείς τι στην ευχή συμβαίνει; Μου δώσαν παλιό δίσκο; Μου δώσαν επισκευασμένο δίσκο απο RMA; Μου δώσαν από παρτίδα Β' διαλογής; Τι τελος πάντων! Αυτήν την απορία την έχω γιατί όταν έβαλα τον δίσκο στο σύστημα, παρατήρησα ότι είχε λίγο διαφορετικό όνομα από τους άλλους 2 όπως φαίνεται μέσα από τα Windows. Το μοντελο φαινόταν κανονικά, αλλά ήταν λιτη η περιγραφή. Δεν μπορώ να σας πω τι ακριβως γιατί δεν θυμάμαι και δεν δουλευει πια ο δίσκος. Τι να κάνω εγώ τώρα; Πείτε μου; Να πάρω και να τους βρίσω που μου πουλήσαν μούφα δίσκο; Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη για το μεγάλο post, αλλά κάπου θέλω να ξεσπάσω...
billpeppas1442169085 Δεκέμβριος 17, 2005 #3 Δεκέμβριος 17, 2005 Στέλλα, λέει MaXLine III επάνω ο δίσκος ή MaxLine III ? Αν λέει το δεύτερο, τότε είναι από τους fake MaXLine που διέθεσαν έξω κάτι κινέζοι
sakattack1442169065 Δεκέμβριος 18, 2005 #5 Δεκέμβριος 18, 2005 Eιναι λιγο περιεργο το θεμα. Κατι συμβαινει για να εχει 3 χρονια εγγυηση, παντως να ειναι συσκευη χρησιμοποιημενη δε νομιζω γιατι πριν 2 χρονια δεν υπηρχε αυτο το μοντελο :003:Ο Αυγουστος ταιριαζει ή ειναι εντελως ασχετος? Αυγουστο το ειχες παρει εσυ?Χωρις να ξερω, μηπως υπαρχει καμμια διαφορα του στυλ να ειναι δηλωμενος σαν ΟΕΜ και να εχει λιγοτερη εγγυηση απο retail?Σε καθε περιπτωση, μαζι με το RMA να ζητησεις εξηγησεις για το θεμα της εγγυησης.
Stratos1442169086 Δεκέμβριος 18, 2005 #6 Δεκέμβριος 18, 2005 Ο δισκος πανω εχει ημερομηνια κατασκευης??
Orthodox Δεκέμβριος 18, 2005 #7 Δεκέμβριος 18, 2005 Στέλλα μπες στο site της Maxtor και συμπλήρωσε τη φόρμα που ζητάει για technical issues. Να σε σίγουρη ότι θα σου απαντήσουν σε 1 – 2 μέρες και θα σε καλύψουν πλήρως σε ότι τους ρωτήσεις.Αν πας από το μαγαζί και σου δώσουν καινούριο απλά μην ανοίξεις το σακουλάκι. Το serial number και τα λοιπά στοιχεία φαίνονται μέσα από τη ζελατίνα οπότε μπορείς να τσεκάρεις online για την εγγύηση και αν είναι πάλι 3 χρόνια πήγαινε πάλι στο μαγαζί και τρίψ’ τον του στα μούτρα. Μην ξαναπάρεις δίσκο και ζήτα τα λεφτά σου πίσω χωρίς να συμβιβαστείς για πιστωτικό κλπ.
sa1901 Δεκέμβριος 18, 2005 Author #8 Δεκέμβριος 18, 2005 Ο Αυγουστος ταιριαζει ή ειναι εντελως ασχετος? Αυγουστο το ειχες παρει εσυ?Αρχές Νοέμβρη τον πήρα.Ο δισκος πανω εχει ημερομηνια κατασκευης??Να πω την αλήθεια, αυτό δεν το είχα προσέξει. Ναι ο δίσκος γράφει πάνω ημερομηνία κατασκευής 19 Απριλίου 2005.Θα γράψω ένα e-mail στην Maxtor, παράλληλα με την αίτηση για RMA στο κατάστημα και βλέπουμε...
Orthodox Δεκέμβριος 18, 2005 #9 Δεκέμβριος 18, 2005 https://www4.maxtor.com/en/support/contact/form.cfm Αυτό είναι το link για να σε διευκολύνω λίγο. Κανονικά πρέπει να κατεβάσεις το powermax και να το τρέξεις για να σου δόσει ένα diagnostic code το οποίο σου ζητάνε αλλά εσύ τώρα που να το τρέξεις αφού έγινε κάρβουνο
sa1901 Φεβρουάριος 1, 2006 Author #10 Φεβρουάριος 1, 2006 Nεότερα από το μέτωπο. Tελικά τον έστειλα στο κατάστημα και μόλις σήμερα ήρθε ο δίσκος από το infoshop. Υπάρχουν καλά νέα και άσχημα (?) νέα. Τα καλά νέα είναι ότι ο δίσκος είναι ο 7V250F0. Είναι SATA II Eπίσης καλό είναι ότι από το site της Maxtor ο δίσκος έχει εγγύηση μέχρι το 2011. Τα άσχημα (?) είναι ότι η ονομασία πάνω στον δίσκο είναι Maxline III και γράφει Made in China. :017: Στέλλα, λέει MaXLine III επάνω ο δίσκος ή MaxLine III ? Αν λέει το δεύτερο, τότε είναι από τους fake MaXLine που διέθεσαν έξω κάτι κινέζοι Nα δούμε πως τα πάει σε λειτουργία αυτός τώρα...
RootX Φεβρουάριος 1, 2006 #11 Φεβρουάριος 1, 2006 Αν ήταν fake, θα "διάβαζε" το serial number το site της Maxtor???Σύμφωνα με το xbitlabs ναι μεν το X θα έπρεπε να είναι κεφαλαίο, αλλά τα υπόλοιπα δεν αφορούν τον δίσκο σου(το θέμα είχε προκύψει με την σειρά II και όχι III).
sa1901 Φεβρουάριος 1, 2006 Author #12 Φεβρουάριος 1, 2006 Σύμφωνα με το xbitlabs ναι μεν το X θα έπρεπε να είναι κεφαλαίο, αλλά τα υπόλοιπα δεν αφορούν τον δίσκο σου(το θέμα είχε προκύψει με την σειρά II και όχι III). Πολύ καλό. Δεν είχε διευκρινιστεί σε προηγούμενα post αυτό. Ευχαριστώ για την πληροφορία.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.