planetman Δεκέμβριος 8, 2005 #61 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2005 στα 60 fps πρέπει να είναι η εικόνα κρύσταλλο στη κίνηση! μάλλον έχεις stuttering{δεν είμαι σίγουρος αν αυτό που θέλω να πω εκφράζεται έτσι}Γιατί φίλε μου, ποιός σου είπε ότι στα 60fps η εικόνα πρέπει να είναι κρύσταλλο στη κίνηση;;; Επειδή εσύ δεν βλέπεις διαφορά από εκεί και πάνω; :035: :035: Link to comment Share on other sites More sharing options...
cabrinha Δεκέμβριος 8, 2005 #62 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2005 Θα ήθελα να προσθέσω κάτι όσον αφορά το θέμα τον fps. Κατ' αρχάς είναι τελείως λάθος η οποιαδήποτε προσπάθεια σύνδεσης τον 25 και 30 frames του Pal και του Ntsc με την ικανότητα του ανθρωπινου ματιού να αναγνωρίζει περισσότερες μεταβολές τις εικόνας στην μονάδα του χρόνου. Τα παραπάνω fps είναι αυτά που απαιτούνται για να έχει ομαλή roi ένα video είτε αυτό το παρακολουθείς στην τηλεόραση είτε σε monitor υπολογιστή. Από την άλλη πλευρά τα max fps που μπορεί να πιάσει ένα παιχνίδι (άσχετα αν τα πιάνει η όχι) είναι "ριθισμενα" έτσι από την προγραμματίστρια εταιρία ώστε να επιτυγχάνει κάποιους σκοπούς. Για παράδειγμα στο Doom3 όπως γνωρίζεται το μέγιστο που μπορεί να επιτευχθεί είναι 60fps. Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι κάποιος υπολογιστής δεν τα ξεπερνά. Ωστόσο η ο John Carmack ζήτησε τα 60 fps ως μέγιστο γιατί γνωρίζοντας τις εναλλαγές ανάμεσα στα 30, 60, 90 και λοιπά framesθέλησε να δώσει κάποιο συγκεκριμένο αποτέλεσμα το οποιο θα είναι ίδιο για όλους τους παίκτες. Παρόμοια συμβαίνει και με το counterstrike. Η default ρύθμιση τις valve είναι αυτή τον 72 fps. Οστό το παιχνίδι μπορεί να πιάσει maximum 100fps. Και σε αυτή την περίπτωση τα frames δεν επιλεγείσαν τυχαία. Έβαλαν στην αρχή 72 fps που είναι η συχνότητα ανανέωσης που κουράζει λιγότερο το "αντρηοπινο" μάτι και παράλληλα ήταν μια ανανέωση που τα μηχάνημα τότε μπορούσαν λιγότερο η περισσότερο να πιάσουν. Πλέον 6 χρονια μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού όλοι παίζουν με 100fps. Πλέον όλα τα μηχανήματα πιάνουν 100fps και το παιχνίδι γίνεται περισσότερο ρεαλιστικό. Μάλιστα δεν είναι μονο η απεικόνιση που σχετίζεται με τα frames αλλα και πολλά αλλα πράγματα. Τι εννοώ? Όταν παίζεις lan counterstrike οι ρυθμίσεις για λιγότερο ping είναι 25000 100 100. Το 100 100 δεν είναι τυχαίο. Είναι cl_cmdrate και cl_"υπδατερατε" 100 γιατί επιδιώκει το παιχνίδι να στέλνει τόσα πακέτα πληροφοριών όσα και ο ρυθμός ανανέωσης τις οθόνης. Και στο counterstrike το πιο "παράξενο" game τα πακέτα που θα χάνονταν αν τα rates ήταν πχ 80 αποτελούν μια τεραστια διαφοροποίηση στο gameplay που οποιος δεν ασχολείται με το παιχνίδι δεν μπορεί να καταλάβει. Και όταν λέω ασχολείται εννοώ να παίζει χρονια και κάθε μέρα. Τα παραπάνω τα ανέφερα γιατί θέλω να πω ότι τα fps δεν έχουν να κάνουν μονο με την απεικόνιση αλλα με πολλές παραμέτρους ενός παιχνιδιού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necro Δεκέμβριος 8, 2005 #63 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2005 Γιατί φίλε μου, ποιός σου είπε ότι στα 60fps η εικόνα πρέπει να είναι κρύσταλλο στη κίνηση;;; Επειδή εσύ δεν βλέπεις διαφορά από εκεί και πάνω; :035: :035:δε το λέω γω, έτσι είναι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
planetman Δεκέμβριος 13, 2005 #64 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 13, 2005 δε το λέω γω, έτσι είναι...You are wrong, man... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLN Δεκέμβριος 13, 2005 #65 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 13, 2005 Παντως παιδια χτες ξαναεβαλα το FEAR για ενα διαλειμμα απο το NFS, και μενω εκπληκτος απο "την 9600 που παιζει τελεια το παιχνιδι στα 1024". Σε Χ850ΧΤ-ΡΕ και 2 giga μνημη, στα 1280χ960 με ολα full (εκτος απο soft shadows) και με 2χ ΑΑ+8χΑF, σε αρκετα σημεια του παιχνιδιου (στην πλειοψηφια παντως ειναι αρκετα playable, αλλα αυτο ελλειπε να μην ηταν) χαλαει η κινηση και γινεται unplayable. Το "test settings", (αν με αυτο εχετε βγαλει συμπερασματα) παντως δεν ειναι αξιοπιστη μετρηση, καθως με τις παραπανω ρυθμισεις μου το βγαζει μονο 1 fps κατω απο τα 30. Στο κανονικο παιχνιδι σε ανυποπτες φασεις σπαει αρκετα η κινηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.