forthnet Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22, 2005 Νομίζω πως θα πρέπει να αναφέρω αυτό το περιστατικό,αφού αν δεν μου τύχαινε δε θα το πίστευα τόσο εύκολα!!!Χάλασε το DVD-rom μου και το πήγα για επισκευή στο Πλαίσιο με την απόδειξη-εγγύηση η οποία έληγε τον ερχόμενο Φεβρουάριο!Ο άνθρωπος πολύ ευγενικά μου είπε πως σε 2 μέρες θα επικοινωνήσει μαζί μου για να μου πει τί έγινε τελικά.Πράγματι το Σάββατο που πέρασε με κάλεσε ο τεχνικός και μου είπε πως το DVD ήταν άχρηστο πλέον και να περάσω απ'το μαγαζί να πάρω το καινούργιο.Τη Δευτέρα λοιπόν πήγα και παρέλαβα ένα LG dvd-rom γρηγορότερο και ακριβότερο και δεν πλήρωσα μία,πράγμα για το οποίο με είχε ενημερώσει και ο τεχνικός.Και όντως το dvd δουλεύει άψογα.Αυτό που θέλω να σημειώσω είναι ότι μου είπε ΜΟΝΟΣ του πως η εγγύηση ισχύει πλέον για 1 χρόνο για τη νέα συσκευή και η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή και άμεση!Ήθελα απλά να αναφέρω την πρώτη εντύπωση μου από το service κάτι το οποίο δεν περίμενα σύμφωνα με αυτά που έχω ακούσει περί άθλιας εξυπηρέτησης και ότι κάνουν πολύ καιρό μέχρι να επισκευάσουν κάτι κλπ,κλπ...Σχόλια καλοδεχούμενα!!
_daemon_ Νοέμβριος 22, 2005 #2 Νοέμβριος 22, 2005 Πράγματι, οφείλω να πω πως έχουν βελτιωθεί πολύ! Και εγώ με κάτι μνήμες πριν κάμποσο καιρό δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα και μάλιστα επειδή είχα παρακαλέσει τον τεχνικό με ειδοποίησε μέσα στην ίδια μέρα την οποία πήγα τις μνήμες. Εύγε!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.