Jump to content



Ερωτησεις για block και εξαέρωση.


Παπ

Recommended Posts

Γεια σας παιδια. Εχω βρει δυο blocks που τα εχω στις παρακατω φωτογραφιες. Θελω να μου πειτε αν κανουν και τα δυο για celeron και ποιο απο τα δυο αξιζει πιο πολυ ή αν ειναι και τα δυο τα ιδια. Επίσης θελω να σας ρωτησω αν το tank ειναι απαραιτητο. Αν ναι πως γινετε η εξαερωση ; Αν οχι παλι πως γινετε η εξαερωση ; σορρυ αν σας πριζω... η εξαερωση σε τι βοηθαει ;

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτο εχει το πλεονεχτημα της καλυτερης αποδοσης ,εμφανισης , αλλα και ευκολια στο τι λαστιχα θα διαλεξεις για το συστημα σου

Μειονεχτημα το οτι ειναι μονο για το συγκεκριμενο σοκετ οποτε σε περιπτωση αλλαγης πλατφορμας........ :( Παντως και αυτο διορθωνεται:)

Το δευτερο εχει το πλεονεχτημα τις " καλυτερης τιμης " αλλα μετρια προς κανονικη αποδοση + παλαιοτητα σχεδιασης + οτι εχει το μεγαλο μειονεχτημα οτι μπορεις να χρησμοποιησεις ενα μονο ειδος λαστιχων λογο των ταχυκονεκτορων που χρησιμοποιει (φυσικα και αυτο μπορει να διορθωθει με το καταλληλο μοντ)

Για το δευτερο ερωτημα στο forum watercooling παρχει ενας οδηγος υδροψυξης που θα σου λυσει ολες τις αποριες

Link to comment
Share on other sites

αυτα που ειπε ο προηγουμενος

Αρχική απάντηση από Παπ [Σήμερα, στις 02:10]

Επίσης θελω να σας ρωτησω αν το tank ειναι απαραιτητο. Αν ναι πως γινετε η εξαερωση ; Αν οχι παλι πως γινετε η εξαερωση ; σορρυ αν σας πριζω... η εξαερωση σε τι βοηθαει ;

οχι, δεν ειναι απαραιτητο, ειναι ευκολια μεγαλη ομως. η εξαερωση γινεται εκει μεσα. κατα την κινηση του, το νερο εκει μεσα αφηνει τον αερα να φυγει.

αν δεν εχεις τανκ, μια λυση ειναι να εχεις ανεστραμμενο Τ, και ο αερας θα φυγει απο τον ανοικτο στομιο. μετα φυσικα θα το κλεισεις.

μπορεις επισης να κανεις εντελως κλειστο κυκλωμα, χωρις τανκ χωρις Τ. για να γεμισεις το κυκλωμα, θα εχεις το στομιο της αναρροφησης της αντλιας μεσα ενα κουβα ή μια λεκανη (οτι σε βολευει), οπως και την αλλη ακρη του κυκλωματος. βαζεις την αντλια στο ρευμα, μετα λιγο εχει ησυχασει, γιατι εχει φυγει ο περισσοτερος αερας απο μεσα. στη συνεχεια, παλευεις να διωξεις και τον υπολοιπο αερα, κοπανωντας λαστιχα, μπλοκ και ψυγεια. οταν καποια στιγμη σταματησεις να βλεπεις μπουρμπουληθρες στο νερο, σημαινει πως μπορεις να κλεισεις το κυκλωμα (να βαλεις το λαστιχο στην αναρροφηση της αντλιας δηλαδη).

ειναι απαραιτητη, πρωτα για τα αυτια σου, εκτος αν σου αρεσει ο ηχος του κελαρισματος του νερου και σου δημιουργει ομορφες θυμησες. εχει καλυτερη αποδοση ετσι, και κατα καποιους, λιγοτερες πιθανοτητες διαβρωσης.

Link to comment
Share on other sites

χμμμ , δεν εμεινε για μενα τιποοτα να γραψω..

απλα θα προσθέσω οτι και με αντεστραμενο Τ θελει λιγο κοπανημα για να φυγουν φυσαλλίδες κτλ

επισης αν εχεις τανκ θα εχεις μεσα την αντλία , αρα και λιγοτερο θορυβο και λιγοτερους κραδασμους αν την βαλεις να πατησει καπου . Οχι οτι ακουγεται πολύ αλλά λεω τα + και -.

Εγω προσωπικά την εχω σε κλειστο κυκλωμα

με το τανκ η εξαερωση κραταει κανα πενταλεπτο και πολύ σου λεω

χωρις τανκ με Τ θες σιγουρα πανω απο 2 ωρες , και γω προσωπικά το αφησα πανω απο 8 ωρες μεχρι να μην ακουω τιποτε παραπάνω παρα ενα ανεπαίσθητο βουιτό απο την αντλία μου (στα 2 μετρα αποσταση δεν ακους ουτε αυτο)

χωρις τανκ ομως εχεις λιγότερο χώρο και σιγουρα χωράνε τα παντα σε ενα midi κουτι

εξαερωση χωρις τανκ και χωρις Τ δεν εχει καμια ιδιαίτερη διαφορά , παλι θα παιδευτείς αλλά θελει και μια μαγκια τη στιγμή που εχει φυγει ο αερας για να κουμπώσεις τις σωλήνες χωρίς να μπεί παλι αέρας

καλη επιτυχια

(ρωτα οτι θες για εξαερωση , εφαγα την πρωτη μου φορα 12 ωρες μαζι με το στησιμο του κουτιου)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από BeetleJuice [Σήμερα, στις 12:55]

...επισης αν εχεις τανκ θα εχεις μεσα την αντλία ...

οχι απαραιτητα. ισα ισα μαλιστα, που δε βλεπω το λογο να βαλεις την αντλια μεσα στο τανκ (οκ, δινει ελαχιστα καλυτερη ροη αν αλλαξεις το στομιο). αναγκαστικα θα ειναι μεγαλο και θα πιανει χωρο, ενω μπορεις να εχεις ενα μικρο τανκ, μονο για την εξαερωση.

Link to comment
Share on other sites

εμένα πάντως με μικρό tank αργεί να μου κάνει εξαέρωση, όπως αργεί και να ανέβει το νερό.

όταν δοκίμασα με μεγάλο τανκ το κύκλωμα γέμισε αμέσως. έχω τανκ->αντλία->ψυγείο->cpu

διάταξη, με αντλία - τανκ να είναι πιο χαμηλά απ' όλα.

Link to comment
Share on other sites

το ξερω οτι τανκ δεν επιβαλει μεσα την αντλια αλλα γανταστηκα οτι γιαυτο το θελει το τανκ , για να την βαλει μεσα , το θεωρησα ως δεδομενο και του ειπα τι + και - εχει

:D

Link to comment
Share on other sites

ειναι πολυ μεγαλο νομιζω

λαβε υποψιν σου οτι το ψυγειο εισαγει μια αντισταση ροης η οποια αν ειναι πολυ μεγαλη θα ριχνει τα λιτρα που δινει η ανλια σου και θα μειωνει την ασ πουμε ταχυτητα του νερου .

αρα ετσι θαχεις χειροτερα αποτελεσματα αφου ναι μεν η θερμοκρασια θα πεφτει στο ψυγειο πολυ καλα ,αλλα αυτο το νερο θα καθυστερει να ερθει στο μπλοκ και κατ αντιστοιχια το ζεστο νερο του μπλοκ θα παραμενει περισοτερη ωρα εκει

μην πηγαινεις σε ακραιες λυσεις , παντα θα κρατας μα αναλογια σε οτι διαλεγεις

επιπλεον αυτο που δειχνεις θα θελει μια πατεντα στην εισοδο εξοδο για τις σωληνωσεις

παντος καλη ιδεα ειχες και υποψιν οτι δεν απορριφθηκε , απλα λεω να βρεις κατι μικροτερο

οταν ποσταρεις βαζε κατι διπλα του , ας πουμε ενα κουτακι κοκα κολα να υπολογιζουμε το μεγεθος...

καλη συνεχεια

P.S : εγω λεω να παρεις ετοιμο το ψυγειο , υπαρχουν πολυ καλα στην αγορα και η τιμη δεν ειναι απαγορευτικη .πας να γλιτωσεις 10-20 ευρω και θα ταλαιπωρηθεις

αν καταλαβα καλα αυτο ειναι ψυγειο αυτοκινητου και ειναι μεταχειρισμενο .

θα πρεπει να καθαριστει ειται απο σενα ειται απο ειδικο μαστορα που αναλαμβανει

CU !!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από BeetleJuice [Σήμερα, στις 15:32]

αρα ετσι θαχεις χειροτερα αποτελεσματα αφου ναι μεν η θερμοκρασια θα πεφτει στο ψυγειο πολυ καλα ,αλλα αυτο το νερο θα καθυστερει να ερθει στο μπλοκ και κατ αντιστοιχια το ζεστο νερο του μπλοκ θα παραμενει περισοτερη ωρα εκει

δεν περιμενει το νερο, ουτε και βιαζεται. η παροχη (ποσοτητα στη μοναδα του χρονου) ειναι ιδια σε καθε σημειο του κυκλωματος, η ταχυτητα αλλαζει.

ενα ψυγειο με μεγαλες αντιστασεις, θα ριξει τη ροη, αρα και την μεταφορα θερμοτητας απο το μπλοκ στο νερο, οπως και το ψυγειο στον αερα.

απο τι ειναι το ψυγειο; ψαξε να βρεις μαστορα που κανει ψυγεια για αυτοκινητα. θα σου το καθαρισει, θα το ελεγξει και θα σου βαλει τα ρακορ που θες.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Παπ

Αυτο ειναι ψυγειο απο καλοριφερ αυτοκινητου.... Τι λετε γι'αυτο θα κανει καλη ψυξη ;

Μια χαρά ειναι το ψυγείο , ενα καλό καθάρισμα θες (ψάξε λίγο στο φόρουμ).

Προτείνω και εγω το πρώτο μπλοκ καθώς τα dangerden είναι ποιοτικά και πέρνουν και σωλήνες μισής ίντσας

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Παπ

Για το πρωτο block κουμπωνει σε celeron. Εγω νομιζω πως θα κουμπωνει γιατι intel το ενα intel και το αλλο, αλλα θελω και την δικη σας γνώμη....

με μπερδεψες εδω λιγακι Τι μητρικη εχεις και ποιον celeron?

To μπλοκ ειναι συμβατο με σοκετ 478 οποτε εισαι οκ για την ωρα αν εχεις τετοιο Απλα σε αλλαγη πλατφορμας αρα και σοκετ (775 απο Ιντελ και 754-939 απο ΑΜΔ ) θα εχεις προβλημα

Η αντλια μεσα στο τανκ απο αποψη ευκολιας εξαερωσης ειναι οτι καλυτερο αλλα εχει το μειονεχτημα του χωρου + το οτι προσθετει την θεμοτητα που παραγεται απο την λειτουργιας της στο κυκλωμα Ειδικα με μεγαλης καταναλωσης αντλιες αυτο ειναι πρόβλημα

Το ψυγειο που βρηκες ειναι μια χαρα και θα κανεις μια χαρα την δουλειά σου

Κανε μια επισκεψη σε ενα ψυγεια για τα περαιτερω οπως προτειναιν και οι απο πανω και καλη συνεχεια

Αν δεν κανω λαθος το ψυγειο θα μπορουσε να ηταν απο Yugo η απο Οπελ

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.