zafiropo Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24, 2005 εδω και δυο μερες το drive δεν δουλευει καθολουεννοω οτι cd η dvd βαζω δεν το διαβαζει .μου βγαζει ενα μηνυμαF:/ is not accessiblethe reqouest could not perfomed because of an I/O device error.απο properties μου διχνει οτι η συσκευη δουλευι κανονικαδοκιμασα το firmwire v.1.10 αλλα παλι τα ιδια κοιταξα τα manoual της plextor τπτ[οταν εχει μεσα cd η dvd αναβοσβηνει το λαμπακι 2 φορες]καταργησα την συσκευη την ξαναβρηκε μου λει η συσκευη δουλευι κανονικαΑΛΛΑ ΠΑΠΑΡΙΑ :075: ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ 300 ΕΥΡΩκαμια βοηθεια PLEEEESE1.zip
sa1901 Ιούνιος 24, 2005 #2 Ιούνιος 24, 2005 http://www.plextor-europe.com/technicalservices/support/rmainput.asp?choice=RMA%20Request&printer=False&language=GreekΣε 4-5 μέρες θα έχεις καινούριο στο σπίτι σου.
Greek Ιούνιος 24, 2005 #3 Ιούνιος 24, 2005 Xm..δύσκολη περίπτωση...το κάνει και σε μένα (716 )αλλά εγώ το έχω σε usb case και έλεγα ότι μπορεί να φταίει το κουτι.Τώρα που είδα ότι το κάνει και σε άλλον μάλλον θα πρέπει σήμερα ή αυριο να το δώ σοβαρότερα και να απαντήσω μήπως είναι βλάβη και π΄ρπει να το αντιμετωπίσουμε δραστικά...
zafiropo Ιούνιος 24, 2005 Author #4 Ιούνιος 24, 2005 http://www.plextor-europe.com/technicalservices/support/rmainput.asp?choice=RMA%20Request&printer=False&language=GreekΣε 4-5 μέρες θα έχεις καινούριο στο σπίτι σου.δυστυχως η εγγυηση εχει ληξει. ευχαριστω παντος.
sa1901 Ιούνιος 24, 2005 #5 Ιούνιος 24, 2005 δυστυχως η εγγυηση εχει ληξει. ευχαριστω παντος.Ωχ... συγνώμη. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι έχουν περάσει ήδη 2 χρόνια ...
sotiris1442169079 Ιούνιος 24, 2005 #6 Ιούνιος 24, 2005 αν έχεις χάσει την απόδειξη, η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που γράφει πάνω στο ταμπελάκι (το production date).κοίτα κι αυτό. κάτσε όμως, πότε το πήρες και έληξε? σεπτέμβριο του 2003 δεν βγήκε το drive?
sa1901 Ιούνιος 24, 2005 #7 Ιούνιος 24, 2005 κάτσε όμως, πότε το πήρες και έληξε? σεπτέμβριο του 2003 δεν βγήκε το drive?Έτσι νόμιζα και γω...
zafiropo Ιούνιος 24, 2005 Author #8 Ιούνιος 24, 2005 αν έχεις χάσει την απόδειξη, η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που γράφει πάνω στο ταμπελάκι (το production date).κοίτα κι αυτό. κάτσε όμως, πότε το πήρες και έληξε? σεπτέμβριο του 2003 δεν βγήκε το drive?παιδια εχετε δικιο. νομιζα πως η εγγυηση ειναι ενα χρονο .για να παω στο πλαισιο να δω τι θα γινειthanks
sa1901 Ιούνιος 24, 2005 #9 Ιούνιος 24, 2005 παιδια εχετε δικιο. νομιζα πως η εγγυηση ειναι ενα χρονο .για να παω στο πλαισιο να δω τι θα γινει thanks Μην πας στο Πλαίσιο. Θα χάσεις χρόνο. Συμπλήρωσε την φόρμα που σου έδωσα στο πρώτο μου ποστ και θα έρθει κούριερ στο σπίτι να πάρει το χαλασμένο και 4-5 μέρες θα σου φέρουν το καινούριο. Αν και απ' ότι έχω διαβάσει από άλλους που χρησιμοποιήσαν το RMA τώρα τελευταία, ίσως δεν σου πάρουν καν το παλιό drive και σου έρθει απευθείας το νέο.
sotiris1442169079 Ιούνιος 24, 2005 #10 Ιούνιος 24, 2005 ναι συμφωνώ με την παραπάνω άποψη κι εγώ. 2 χρόνια on site
Greek Ιούνιος 25, 2005 #11 Ιούνιος 25, 2005 Επείδή και εμένα κάνει το ίσιο και είναι σχεδόν αχρησιμοποιήτο έστειλα μαιλ και περιμένω τις οδηγίες...
CmoS Ιούνιος 25, 2005 #12 Ιούνιος 25, 2005 Αν και απ' ότι έχω διαβάσει από άλλους που χρησιμοποιήσαν το RMA τώρα τελευταία, ίσως δεν σου πάρουν καν το παλιό drive και σου έρθει απευθείας το νέο. LOL και αν δουλευει ? Καλο αυτο... Δε μπορουσε η Plextor Να βγαζει mobo ?
Braveheart1980 Ιούνιος 25, 2005 #13 Ιούνιος 25, 2005 Φιλε μου εχει συμβει και εμενα προβλημα με plextor.Μην ανησυχεις ΚΑΘΟΛΟΥ και μη ψαρωνειςΕγω τους ειχα στειλει email Παρασκευη για να παρω κωδικο RMA , Δευτερα μου εσταλει ο κωδικος . Μετα τηλεφωνησα την dhl που συνεργαζονται , ηρθε σπιτι μου αυθημερον και το πηρε και την Πεμπτη το πρωι ηρθε το καινουργιο!!Ολα τζαμπε φυσικα και πολυ πιο γρηγορα απο οποιαδηποτε εν Ελλαδι αντιπροσωπεια!
Greek Ιούλιος 12, 2005 #14 Ιούλιος 12, 2005 Λοιπόν , νεότερα από το μέτωπο. Έστειλα το μαιλ στην Plextor για την βλάβη ,( Ι/Ο error ) , μοθ έστειλες απάντηση την επόμένη να στους στείλω sn και να τρεξω ένα πρόγραμμα μικρό που τραβάει τα στοιχεία του DVDRW. Το κατέβασα , έκανα και ένα ss από την βλάβη και τα εστειλα πίσω στην διευθυνση rma@plextor.de ....(Κυριακή όλα αυτά...).Σήμερα με πραν τηλέφωνω από την DHL ότι μου φέρνουν το νέο Plextor !!!Και δεν μου έχουν πεί αν πρέπει να στείλω το άλλο πίσω ακόμα.....Έχω μείνει κατάπληκτος....
zafiropo Ιούλιος 12, 2005 Author #15 Ιούλιος 12, 2005 Λοιπόν , νεότερα από το μέτωπο. Έστειλα το μαιλ στην Plextor για την βλάβη ,( Ι/Ο error ) , μοθ έστειλες απάντηση την επόμένη να στους στείλω sn και να τρεξω ένα πρόγραμμα μικρό που τραβάει τα στοιχεία του DVDRW. Το κατέβασα , έκανα και ένα ss από την βλάβη και τα εστειλα πίσω στην διευθυνση rma@plextor.de ....(Κυριακή όλα αυτά...).Σήμερα με πραν τηλέφωνω από την DHL ότι μου φέρνουν το νέο Plextor !!!Και δεν μου έχουν πεί αν πρέπει να στείλω το άλλο πίσω ακόμα.....Έχω μείνει κατάπληκτος....φανταζομαι θα τους εστειλες και το τιμολογιο η την αποδειξη αγορας ?γιατι εγω περιμενω απο τον λογιστη το τιμολογιο για να τους στειλω mail
Greek Ιούλιος 12, 2005 #16 Ιούλιος 12, 2005 Όχι τίποτα, μόνο το sn.....Dear Customer, This is the confirmation of your RMA request.Your RMA number is xxxxxxxxxxxfor PX-716A/xxxxxxxxx.Please check your delivery address details: xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxPlease follow the next steps carefully:1. Download the PXINFO program(http://www.plextor.be/technicalservices/downloads/utilities.asp).2. Run the program while the drive is connected, SAVE the result and attachit to an email to rma@plextor.be with your RMA number in the subject. Iffailing to do so, a digital fotograph of the label with the serial number isan alternative.3. After receiving this information a new unit will be dispatched to you bya courier.4. Normal turnaround time is 2-4 business days.5. Keep the defective unit at your location. You may be requested to returnit later. If you do not receive this request within 2 weeks, the defectiveunit can be destroyed at your end.If you fail to send the PXINFO result or a digital photograph of the label,contact Plextor RMA department by email: rma@plextor.beThank you and best regards,Plextor Technical Support.
zafiropo Ιούλιος 12, 2005 Author #17 Ιούλιος 12, 2005 εστειλα και γω την αιτηση και περιμενωthanks greek :026: :026:
zafiropo Ιούλιος 13, 2005 Author #18 Ιούλιος 13, 2005 η απαντηση της plextor μετα απο 1 ωραDear Customer,Your RMA request has been transferred to Plextor Technical Department,where your data will be verified for warranty conditions. Within 24 hoursyou will receive a RMA number andfurther instructions how to handle the shipment of your drive free ofcharge to Plextor Service Department.για να δουμε
Greek Ιούλιος 13, 2005 #19 Ιούλιος 13, 2005 Λοιπόν, ήρθε άμεσα και δουλέυει άψογα και προς το παρόν έχω και το παλιό.
Hemispasm1442169066 Ιούλιος 13, 2005 #20 Ιούλιος 13, 2005 [οταν εχει μεσα cd η dvd αναβοσβηνει το λαμπακι 2 φορες]Το χρωμα του led ειναι πρασινο ή πορτοκαλι? Οι οδηγοι Plextor χρησιμοποιουν αυτο το συστημα σαν self diagnostic procedure. Περισσοτερες πληροφοριες για τα Blink codes του συγκεκριμενου οδηγου σου και πιθανη αντιστοιχα λυση μπορεις να βρεις εδω http://www.plextor.com/english/support/plexhelper/atapi/blink708AandUF.htm Αν δε δουλεψει, το RMA ειναι μονοδρομος. Ετσι θα διαπιστωσεις που πηγαν τα 300€ που εδωσες οταν οι αλλοι εδιναν 150€ , κατι ειναι και αυτο
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.