JimmyFox Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20, 2005 Ένα ενδιαφέρον άρθρο που εξερευνάει την Netburst "τεχνολογία", γιατί είναι τόσο αργοί οι P4 και το ΗΤ έπρεπε αναγκαστικά να ενσωματωθεί για να σώσει την κατάσταση. http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/replay.html
DarthMoul Ιούνιος 24, 2005 #2 Ιούνιος 24, 2005 Πολύ αναλυτικό και ενδιαφέρον. Αλλά έχω τις ενστάσεις μου:Πρώτον, όλα αυτά τα παρουσιάζει σαν μεγάλη αποκάλυψη που οι software developers τα αγνοούν με συνέπεια να μην μπορούν να γράψουν optimized software, πράγμα το οποίο δεν ισχύει. Αν κάποιος ακολουθήσει τα performance tips και τα optimization techniques της κατηγορίας "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ" θα αποφύγει τουλάχιστον το 80% των προβλημάτων που αναφέρει. Το υπόλοιπο 20% θα το αναλάβει ο compiler της Intel.Δεύτερον, το SMT (Hyperthreading κατά Intel) το κατασκεύασαν οι μηχανικοί της DEC το 1997 όταν ο Alpha είχε τις τριπλάσιες ταχύτητες από τον κοντυνότερο ανταγωνιστή του. Μήπως είχαν και αυτοί κάποια κατάσταση να σώσουν; Ακόμα και αν ο Pentium ήταν το καλύτερο chip του κόσμου, δεν θα υπήρχε λόγος να μήν έχει Hyperthreading.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.