Jump to content

Πρώτες O/c ανησυχίες πάνω σε ένα 2.4Νw

DevilCry

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Χαιρετώ ξανά!!Πρώτα απ'όλα σας εύχομαι,χρόνια πολλά!!!Ας μπούμε στο ψήτο όμως...Έχω το Asus Ρ4Ρ800 Deluxe.Μέσα απο μια αυτόματη επιλογή που έχει το Bios,είχα ανεβάσει το 2.4 σε 3.12.Μετά απο αυτό όμως γλυκάθηκα και είπα να δω πόσο μπορεί να πάει παραπάνω.Έτσι μετά απο ψάξιμο και συγκεκριμένα πριν 2 μέρες πήρα την ThermalRight Xp-120 μαζί με ένα Fan της CoolMaster 120mm.Το τοποθέτησα στο M/b,στο απαρχαιωμένο κουτί μου χώρεσε μεν, αλλά τσίμα τσίμα!Αποφάσισα όμως να πάρω ένα άλλο κουτί.Δεν γινόταν αλλιώς.Και το όνομα αυτού?Soprano Thermaltake :048: Και άρχισα τα μαστορέματα!!!Μετά απο 4 ώρες (είμαι άσχετος) τα έβαλα όλα και το pc άρχισε να λειτουργεί και πάλι!!!Μετά ξεκοκκάλισα το site,έμαθα τα βασικά και σας καταθέτω την προσπά8εια μου :040:Το pc είναι το εξής :

M/b:P4P800 Deluxe

DDR:KingStone 400 2x512 cooled By CoolMaster ram heatsinks

Cpu:2.4Nw Cooled By ThermalRight Xp-120-->Fan CoolMaster 120mm

Vga:Ati 9700 pr0@9800pr0 timings 380/680 cooled By Artic cooling Vga Silencer + Zalman memory heatsinks

Psu:410watt Hedan :017: (To ξέρει η μαμά του?)

HDD:Wd 80 JB

Επίσεις..Είναι φυσιολογικό να ανεβάζει θερμοκρασία μέχρι 50 βαθμούς?Περίμενα να ήταν κάτω από 50 σε full load..Άμα πάρω και τροφοδοτικό επώνυμο,θα με βοηθήσει να τον σταμπιλάρω στα 3.3?Πάει αλλα δεν βγάζει prime.Στο 2ο τεστ κλατάρει!!Παίζει άμεσο ρόλο το τροφοδοτικό?Αυτά...

post-2068-1442174063,3325_thumb.jpg

post-2068-1442174063,4137_thumb.jpg

post-2068-1442174063,4825_thumb.jpg

Το έχω στα 1600 . . . Γι'αυτό ρωτάω.Άμα είχα καλύτερο τροφοδοτικό και έδινα 1625 θα είχα περισσότερη σταθερότητα?Διότι με το υπάρχον κολλάει όλο το σύστημα στα 1625! :090:

Το οτι κολλαει δεν ειναι απαραιτητα προβλημα του τροφοδοτικου . Συνηθως προβληματα ανεπαρκειας ρευματος οδηγουν σε restart .