strong Ιανουάριος 12, 2005 Author #21 Ιανουάριος 12, 2005 Αρχική απάντηση από InMyMemory To Doom παντως οταν το πρωτοπαιζεις κανει κολληματα σε καποια σημεια , σε μηχανημα σε 512 ram ,γιατι διαβαζει απο τον δισκο.Μετα απο λιγη ωρα ,παιζει πιο ομαλα γιατι διαβαζει απο την cache.Ισως ειναι αυτο.. Mπορει γιατι οντως μετα παιζει πιο καλα αλλα συνεχιζει να εχει κολημματα
InMyMemory Ιανουάριος 12, 2005 #22 Ιανουάριος 12, 2005 Οσο το παιζεις (τo Doom) θα ελλατωνονται τα κολληματα και γενικα θα φορτωνει και πιο γρηγορα.Βεβαια ποτε δεν προκειται να εξαλειψθουν εντελως , αλλα θα μειωθουν σε τραγικο βαθμο.
Overclocker Ιανουάριος 13, 2005 #23 Ιανουάριος 13, 2005 Ρε παιδια το Doom 3 ειναι ενα απο τα πιο απαιτητικα παιχνιδια που εχουν κυκλοφορησει μην περιμενετε να παρετε τα μεγιστα απο μια 6600 με 512 ραμ!!!!!!
totally_wired Ιανουάριος 16, 2005 #24 Ιανουάριος 16, 2005 Αρχική απάντηση από gfa3 [09-01-2005 11:24] Οι οδηγοι της nvidia δεν θα σου δειξουν πως να κανεις o/c εκτος και τους το..ζητησεις. Θα ανοιξεις το notepad και θα γραψεις μεσα τα εξης: REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\NVIDIA Corporation\Global\NVTweak] "CoolBits"=dword:00000003 θα το σωσεις με οποιο ονομα θες αλλα με καταληξη .reg και μετα με ενα διπλο κλικ πανω στο αρχειο θα ενσωματωθει στο μητρωο οποτε και θα εχεις την κρυφη ιδιοτητα o/c των οδηγων.Οποτε κατεβαζε καλυτερα απο nvidia και μετα...you know the way Λοιπόν Πέρασα τους νέους drivers απο την nvidia. Δεν έχασε τα καλούδια της MSI ώστε να μπορείς να κάνεις ο/c απο δίκο της πρόγραμμα. Παρόλα αυτά έκανα add στο μητρώο τις εντολές επάνω και το έβαλα να βρεί τα βέλτιστα και έχουμε 3d clock 548mhz mem clock 999mhz
Shadow Keeper Ιανουάριος 16, 2005 #25 Ιανουάριος 16, 2005 Εγω παντως παιδια επαιζα doom3 με το συστημα της υπογραφης με 512ΜΒ RΑΜ στο high quality και 1024χ768 και ΚΟΛΛΑΓΕ αφανταστα (σχεδον δεν μπορουσα να παιξω και ακουγα συνεχεια τον δισκο να ψαχνει!!) Πριν απο λιγο καιρο εβαλα αλλα 512MB και ως δια μαγειας σχεδον εξαφανιστικαν τα κολλιματα!!!!(ολα αυτα με τους 66.93 drivers)
totally_wired Ιανουάριος 16, 2005 #26 Ιανουάριος 16, 2005 Έιναι σαφές οτί έχουμε πέρασει στην εποχή του 1GB μνήμης...
strong Ιανουάριος 17, 2005 Author #27 Ιανουάριος 17, 2005 Σε μενα κολαει μονο στις γρηγορες σκηνες π.χ. οταν ανοιγουν πορτες ή στις μαχεςπαντως απορω γιατι μερικοι γραφουν οτι το παιζουν με 128 καρτα και 512 μνημη χωριςπροβληματα και επισης καποια περιοδικα σε συγκρητικα καρτων με 128 μνημη το συστημα που χρησιμοποιουν ειναι 512 μνημη και παρουσιαζουν αποτελεσματα σε 1024χ768 του doom3και του half life2 και εδω μπαινει το ερωτημα μηπως αν τα windows δεν εχουν αλλα προγραμματα παρα μονο το doom τοτε αυτο παιζει μια χαρα σε μεγαλες αναλυσεις
pontifikas Ιανουάριος 18, 2005 #28 Ιανουάριος 18, 2005 @Strong128MB ειναι 128 ΜΒ.Αν το παιχνίδι θέλει για μια σκηνή να φορτώσει 512 ΜΒ textures που θα τα βάλει?Αν δεν έχεις RAM θα σου καβαντζώσει τον σκληρό=>την μάμησες.Και πώς θα φτάσεις τα 512MB?Μα αν το βάζεις ultra quality και 4AA, 16AF φυσικά και θα φτάσει τόσο και παραπάνω. Δεν θα αφήσεις και 180 MB τουλάστιχον για το σύστημα?Πάει η μνήμη.Παιδιά.Το quality Θελει Μνήμη. Πώς να το κάνουμε δηλαδή?Και εγώ πριν πάρω τη 6800 έπαιζα το DOOM3 σε μια 5900ΧΤ στο medium χωρίς κανένα φίλτρο και πηγαινε μια χαρά. Και γιατί να μην πάει? 128 είχα πάνω στην κάρτα και άλλα 768 στην MB, και 1280x1024 ανάλυση οπότε ούτε την CPU φόρτωνα....άρχοντας.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.