Jump to content



DFI kai RMA...


chrisbmw150

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

πεθανε ενα dfi board και θελω να βρω .. που μπορω να το στειλω εδω ελλαδα για RMA. Εχει κανεις να μου δοσει κανα τηλεφωνο ??? ή καποια πληροφορια ..

πάρε τηλέφωνο από κει που το αγόρασες, αυτοί θα σε πούνε που να το στείλεις αν δε το αναλαμβάνουν.

Ευχαριστω παιδες . αν δε βρεθει κανα τηλεφωνο απο αθηνα θα παρω τηλεφωνο αυριο την info στη θεσσαλονικη...

endurasell ειναι απο o/c.uk

Αρχική απάντηση από chrisbmw150

Ευχαριστω παιδες . αν δε βρεθει κανα τηλεφωνο απο αθηνα θα παρω τηλεφωνο αυριο την info στη θεσσαλονικη...

endurasell ειναι απο o/c.uk

E ναι , δεν θα το πεις αυτο στην Infoquest.

Αρχική απάντηση από Vagouridis [Σήμερα, στις 15:45]

E ναι , δεν θα το πεις αυτο στην Infoquest.

nai vag το ανεφερα απλα επειδη ειπε να παρω τηλεφωνο το μαγαζι που τη πηρα....

βασικά checkάρουν τα serial... αλλά προσπάθησε, αλλιώς μετά είσαι για Ocers. Eγώ πάντως δε καταλαβαίνω. το ocers στo RMA είναι υποδειγματικό σε μια βδομάδα από την αποστολή της με EΛTA express θα την έχεις πίσω με courier.

Αρχική απάντηση από enduracell

βασικά checkάρουν τα serial... αλλά προσπάθησε, αλλιώς μετά είσαι για Ocers. Eγώ πάντως δε καταλαβαίνω. το ocers στo RMA είναι υποδειγματικό σε μια βδομάδα από την αποστολή της με EΛTA express θα την έχεις πίσω με courier.

:T: πραγματικα αν δε σε κανει κοπο πιστευο απο αγγλια πιο γρηγορα θα το παρεις στα χερια σου

a ok δε το ηξερα αυτο ... νομιζα πως υα περιμενω κανα μηνα+ αν το στειλω αγγλια. οκ αυτο θα κανω

thnx

Από ocers:

"Important Information - Direct RMA Service on DFI Infinity/LanParty Series Motherboard - On top of the of all the exciting new features that our Infinity motherboards introduced, DFI is committed in bringing the product support services to the next level by launching a new initiative called Direct RMA Request services to Infinity motherboard End-Users. Therefore all warranty claims including returns and replacement are handled direct by DFI.

RMA Procedure - This service is available online through DFI's automated facilities at http://www.dfi.com.tw/RMA/rma_request_step0_us.jsp. The status of your teturned product can be tracked at http://www.dfi.com.tw/RMA/rma_service_progress_us.jsp

Technical Support - Technical support only will be handled by Overclockers UK. All faulty product must be sent direct to DFI - Diamond Flower Information (NL) B.V., Shannonweg 11, Port 5087, Rotterdam 3197LG, The Netherlands.TEL: +31-10-296-1848, FAX: +31-10-296-1849. "

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.