soler1442169065 Δεκέμβριος 13, 2004 Author #1 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 13, 2004 Μπραβο ρε Δημητρη....εξαιρετικος οδηγος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KTM Δεκέμβριος 29, 2004 #2 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 29, 2004 Προσθεσα στον οδηγο και μερικα πραγματα για το στησιμο της υδροψυξης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soler1442169065 Δεκέμβριος 29, 2004 Author #3 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 29, 2004 Πολυ ωραια...Μπραβο...και παλι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlanetmanR5 Δεκέμβριος 29, 2004 #4 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 29, 2004 Mπραβο ΚΤΜ παρα πολυ καλος ο οδηγος!Αντε μπας και ξεστραβωθουμε και εμεις! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpresv Ιανουάριος 17, 2005 #5 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2005 Ανοδιομενο/απιονισμενο νερο επισεις δεν το θελουμε λογο του οτι επειδη δεν περιεχει ιοντα, με το καιρο παιρνει τα ιόντα απο την επιφανεια του χαλκου με αποτελεσμα να τον φθειρει σιγα σιγα.Αυτο που προτεινεται ειναι αφαλατομενο νερο.με συγχωρείς αγαπητέ ΚΤΜ αλλά αυτό είναι εντελώς λάθος. ο χαλκός θα φθαρεί ότι και να γίνει με τον καιρό. αλλά το ότι "επειδη δεν περιεχει ιοντα, με το καιρο παιρνει τα ιόντα απο την επιφανεια του χαλκου" είναι λάθος. τα ιόντα από την επιφάνεια του χαλκού θα τα πάρει έχει-δεν έχει ιόντα μέσα του το νερό. είναι σαν να λές ότι δεν μπορείς να διαλύσεις σε ένα ποτήρι νερό ταυτόχρονα αλάτι και ζάχαρη, αλλά θα πρέπει πρώτα να βγάλεις τη ζάχαρη για να διαλύσεις το αλάτι. ο χαλκός είναι πολύ ευπαθής και θα διαβρωθεί ότι και να γίνει σε πολύ καιρό όμως.επίσης προσωπικά δεν ξέρω τι είναι το αφαλατωμένο νερό. νομίζω ότι το απιονισμένο είναι αυτό που λές αφαλατωμένο. άλλωστε τα άλατα που περιέχει μέσα το νερό είναι σε μορφή ιόντων. μήπως θες να διαχωρίσεις το απιονισμένο από το απεσταγμένο? αυτά τα δύο όντως έχουν διαφορά...φιλικά πάντα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KTM Ιανουάριος 17, 2005 #6 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2005 Ο χαλκος θα φθαρει με τον καιρο αλλα με το απιονισμενο νερο θα φθαρει πολυ πιο γρηγορα.Λεγοντας αφαλατωμενο εννουσα απεσταγμενο, αλλα ειναι δυσκολο να βρεθει εδω, εγω οπου εψαξα δεν βρηκα, γιαυτο και χρησιμοποιω αραιωμενο παραφλου ετοιμο για χρηση με προσθηκη χημικων, μπορειτε να το βρειτε στα βενζιναδικα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrSeanKon Ιανουάριος 28, 2005 #7 Κοινοποίηση Ιανουάριος 28, 2005 Eνα θεμα που συζητησα μαζι σου ΚΤΜ ηταν περι κλειστου κυκλωματος κι απο οτι καταλαβα κανεις κατι τετοιο αφενος για να αποφυγεις το tank/tanker :044: (που ειχα εγω) κι αφετερου για να ειναι μαζεμενα ολα.Ισχυριστηκες οτι υπαρχει κι ενα μικρο κερδος (πτωση 1-2 βαθμους) αν και σε AMD αυτα ειναι ασημαντα.Παμε στο ψητο:Θα σε ξαναρωτησω ουκ ολιγα:1) Η συνδεσμολογια σου ξεκιναει ετσι??Δηλαδη εξοδος μπλοκ-->εισοδος αντλιας-->εξοδος αντλιας-->εισοδος ψυγειου-->εξοδος ψυγειου-->εισοδος μπλοκ --> end of loop.2) Προφανως μια τετοια συνδεσμολογια δεν επηρεαζεται απο εξωτερικους παραγοντες υπο την εννοια οτι εγω εχω οσες ωρες λειτουργει το πισι ανοικτο το καπακι του tanker αρα πεφτει λιγο σκονη αρα ετσι νο προμπλεμ.Μπορω ομως να χρησιμοποιησω απιονισμενο νερο οπως το κανω ηδη ή θα γινει @@ρια μετα απο καποιο χρονικο διαστημα? :120: Στην τελικη θα δοκιμαστει κι αυτο...3) Προφανως μια συνδεσμολογια πρεπει να ειναι off γιατι αλλιως δε γινεται...Πειραματιστηκα (εστω και με :078: ραγισμενο μπλοκ εκτος πισιου φυσικα) κι εβαλα την εισοδο της αντλιας μεσα σε μια λεκανη και την εξοδο του ψυγειου.Τα υπολοιπα ηταν συνδεδεμενα...Μετα απο δεκα λεπτα περιπου η ροη ειχε αποκατασταθει ομαλα κι υπηρχαν ελαχιστες μπουρμπουληθρες τεσπα παιζει ρολο και το μπλοκ που χανει λαδια... :081: Εκεινη τη στιγμη πρεπει να σταματησω την αντλια και να κανω και την τελικη συνδεση (μεσα στο νερο φυσικα) ή να παραμεινει σε λειτουργια και να γινει κι η τελευταια συνδεση?Αυτα ουκ ολιγα θα περιμενω αντιδρασεις σου ΔασκαλοΝερουλα ολο ιδεες μας βαζεις... :050: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emnezia Ιανουάριος 29, 2005 #8 Κοινοποίηση Ιανουάριος 29, 2005 Για το 3ο σου ερώτημα η αντλία πρέπει να δουλεύει γιατί αλλιώς το νερό θα σου ξαναβγεί μέσα στη λεκάνη οπότε πάλι θα έχεις αέρα. Πάντως πριν το συνδέσεις ακόμα και να φαίνεται οτι έχει βγει όλος ο αέρας, κούνα καλά το ψυγείο για να βγουν όλες οι φυσαλίδες που μπορεί να έχουν κάτσει. Γενικά "κάθονται" σε σημεία που κάνουν στροφές οι σωληνώσεις (πχ μέσα στο ψυγείο, σε γωνίες των σωληνών κλπ). Επίσης ένα άλλο tip είναι να βάλεις την λεκάνη ψηλότερα από όλα τα άλλα μια και οι μπουρμπουλήθρες έχουν την τάση να πηγαίνουν στο ψηλότερο σημείο.Έτσι θα καταφέρεις να διώξεις όλες τις φυσαλίδες και να μην κάνει το σύστημα σαν φασολάδα που βράζει όπως λες lol! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KTM Ιανουάριος 29, 2005 #9 Κοινοποίηση Ιανουάριος 29, 2005 Σωστος ο emnezia.Για τα υπολοιπα,1)εξοδος μπλοκ-->εισοδος ψυγειου-->εξοδος ψυγειου-->εισοδος αντλιας-->εξοδος αντλιας-->εισοδος μπλοκ.Ετσι παει στο μπλοκ με full πιεση κατευθειαν απο την αντλια.2)Το τανκ να το εχεις κλειστο, οχι ανοικτο για να μην βρωμιζει το νερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorLite Ιανουάριος 31, 2005 #10 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2005 Nα το δικο μου κλειστο κυκλωμα στον P4 στα default...... :031: :082: Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaPa-ZorD Φεβρουάριος 1, 2005 #11 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2005 Πολύ καλη δουλεία KTM (Εμένα με βοήθησε αρκέτα μπορώ να πώ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrSeanKon Μάρτιος 23, 2005 #12 Κοινοποίηση Μάρτιος 23, 2005 Επειδη βαριομουνα ενα σωρο μονταρισματα στα ρακορ (γιατι ειναι διαφορετικα αυτα του μπλοκ με τα υπολοιπα) δε δοκιμασα το κλειστο κυκλωμα στον Α64. :040:Παντως απορω πως μια ελαχιστη ποσοτητα νερου θα ειναι ικανη να παγωσει καλυτερα (εστω κι 1-2 βαθμους) το συστημα.Βεβαια σε AMD 2-4 βαθμοι κατω δεν παιζουν ρολο αλλο πραγμα ειναι οι Intel γιαυτο και δε νομιζω να παιξω με κλειστο κυκλωμα στον Α64.ΟΚ ΚΤΜ για το 2 το ξερω οτι καποια στιγμη θα πιασει πανουκλα το νερο και θα βουλωσουν μονο για μερικες ωρες το ειχα μια κι εκανα πειραματα..Μια κι ειναι επικαιρο βλεποντας αλλο thread δειτε εκει θα ηθελα να εκφρασετε τις αποψεις σας περι συνδεσμολογιων αλλα και το κυριοτερο κλειστο κυκλωμα vs ανοικτο.Παντως στο ανοικτο κυκλωμα που εχω η θερμοκρασια εξοδου του νερου απο το μπλοκ (στο tanker μεσα) ειναι μονο 2F παραπανω απο τη θερμοκρασια του δωματιου... :045: Αν καταργησω εντελως τις φανες στο ψυγειο παει στους 5F παραπανω.Thermistorμετρημενα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KTM Μάρτιος 25, 2005 #13 Κοινοποίηση Μάρτιος 25, 2005 Ακου φιλε Sean, τα πραγματα ειναι πολυ απλα.Οσον αφορα το κλειστο η ανοικτο κυκλωμα, ο μονος "σοβαρος" λογος που μπορει να οδηγησει καποιον να κανει το ενα η το αλλο ειναι η εξαερωση.Ακομα και αυτος ο λογο παυει να υφισταται οταν καποιος ειναι εμπειρος.Απο εκει και περα, η διαφορα ας πουμε της πιεσης, που ειναι λιγο μεγαλυτερη στο κλειστο κυκλωμα, ειναι πολυ ψιλα γραμματα και μπορει να δει καποιος διαφορα 1-2 βαθμων η και καθολου.Αυτοι που τους ενδιαφερει κατι τετοιο ειναι μετρημενοι στα δακτυλα.Η αλλαγη πχ του ψυγειου με ενα μεγαλυτερο και αναλογους ανεμιστηρες θα δωσει χειροπιαστη βελτιωση και σιγουρη και καλο ειναι καποιος που θελει να καλυτερευσει την υδροψυξη του να στραφει προς τα εκει.Εγω προτιμω το κλειστο κυκλωμα για να μην εχω μεσα στα ποδια μου το τανκ, το οποιο δεν μου προσφερει τιποτα μιας και με τοσες φορες λυσε δεσε, κανω την εξαερωση σε 15 λεπτα.Οποτε μου ειναι αχρηστο.Δεν ξερω αν σε καλυψα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
beisnikos_spi Ιούνιος 19, 2005 #14 Κοινοποίηση Ιούνιος 19, 2005 Γειά σε όλους!!Θέλω να κάνω μία ερώτηση σχετικά με το υγρό της υδρόψυξης:Αν χρησημοποιήσουμε παραφλού (από αυτό που παίρνουμε στα βενζινάδικα) και δεν το αραιώσουμε, το σύστημα κυνδινεύει?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
beisnikos_spi Ιούνιος 19, 2005 #15 Κοινοποίηση Ιούνιος 19, 2005 Και άλλη μία ερώτηση: Αυτό το υγρό είναι καλό? Τί λέτε??http://www.multirama.gr/Multirama/product.aspx?a_id=111&cc_id=WaterComponentCooling&cp_id=50927 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elu Thingol1442169091 Ιούνιος 20, 2005 #16 Κοινοποίηση Ιούνιος 20, 2005 1ον ανατρεξε σε παλαιοτερα thread υπαρχει ενα που λεγεται Τι υγρο χρησιμοποιητε η κατι τετοιο, και μετα ποσταρε την ερωτηση.(φιλικα ετσι). Οσον αφορα το υγρο της coolermaster ειναι πανακριβο!!! Αν θες να ξοδεψεις 20-30 ευρω μονο για το υγρο...οκεικ.Οσο για το παραφλου δεν θα τολεγα...καλυτερα να το αραιωσεις, και ακομα καλυτερα(συμβουλη του 11 αυτο) βαλε νερο και το πολυ 10% παραφλου, που σε ενα νορμαλ χωρητικοτητας συστημα ειναι καπου στα 80ml. το παραφλου αφηνει πολλα καταλοιπα και ειδικα σε μπλοκ που δεν ανοιγουν για να καθαριστουν θαχεις προβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elpis1442169068 Ιούλιος 9, 2005 #17 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2005 ολυ καλο ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SotosLg Ιούλιος 21, 2005 #18 Κοινοποίηση Ιούλιος 21, 2005 Ρε παιδια καλο ειναι που χρησιμοποιησα νερο βρυσης με 2 μπρικια (τα μικρα) UV παραφλου? Η ηθελε κατι αλλο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefanos91442169096 Ιούλιος 21, 2005 #19 Κοινοποίηση Ιούλιος 21, 2005 OXI νερο βρυσης. Πρεπει να μπει απιονισμενο/απεσταγμενο. Αυτα για τις μπαταριες. Σχεδον Τζαπα ειναι.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SotosLg Ιούλιος 21, 2005 #20 Κοινοποίηση Ιούλιος 21, 2005 Ωχ μην μου λετε τετοια..... :119: :022: Τοσο κακο εκανα? :087: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now