TRoboCop Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4, 2005 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 4, 2005 Πριν απο λίγο καιρό μου 'ρθε μια καταπληκτική ιδεα στο μυαλό. Να φτιάξω ένα δικό μου case!Αλλά επειδή είμαι τελείως άσχετος μπορεί κάποιος πρώτα απ' όλα να μου προτίνει ένα προγραμμα για να το σχεδιάσω στον υπολογιστή και να μου πει που θα βρώ τα υλικά που θα χρειαστώ(αλουμίνια, βίδες, εκεινα τα πλαστικά τζαμια, κτλπ.)??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makis Hourdakis Ιανουάριος 4, 2005 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2005 Θέλει πάρα πολύ κόπο και δουλειά για να το καταφέρεις. Ο Κοπρίτης ετοιμάζει κάτι. Αυτός είναι ο ειδικός στο Case modding. Πάντως αν δεν είσαι παθιασμένος μην το δοκιμάσεις. Το πιθανότερο είναι να τα παρατήσεις αργά ή γρήγορα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRoboCop Ιανουάριος 4, 2005 Author #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2005 Την ίδια στιγμή που θα το κάνω εγώ θα το κάνει και ένας φίλος μου οπότε θα είναι πιο δύσκολο να τα παρατήσω, έτσι κι αλλιώς θέλω να κάνω κάτι εκπληκτικό γι' αυτό απάντα στο θέμα Link to comment Share on other sites More sharing options...