gto234 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22, 2004 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22, 2004 Παιδιά έχω πάρει εδώ και 1.5 χρόνο τον cpu απο Θεσσαλονίκη αλλά τώρα μένω Αθήνα(μεταπτυχιακά).Δεν είμαι όμως από Θεσσαλονίκη οπότε δεν προβλέπεται να πάω απο εκεί.Σε περίπτωση που πάθει κατι ο cpu πρέπει οπωσδήποτε να συνεννοηθω με το μαγαζί απ'όπου τον πήρα για αλλαγή ή γίνεται και με άλλο τρόπο εδώ στην Αθήνα;
viper1442169065 Νοέμβριος 22, 2004 #2 Νοέμβριος 22, 2004 1 χρονο δεν ειναι η εγγυηση για CPU η κανω λαθος??Οσο για το που πρεπει να το πας, κανονικα πρεπει να το πας στο μαγαζι που το πηρες και απο κει θα παει στην αντιπροσωπεια.Ομως αν ψαχτεις υπαρχει περιπτωση μετα απο συννενοηση να μπορεσεις να το πας ο ιδιος στην αντιπροσωπεια.
schumifer Νοέμβριος 22, 2004 #3 Νοέμβριος 22, 2004 Είναι 3 χρόνια άμα τον πήρες κουτί-δηλαδή με ψύκτρα.Ίσως να σώζεσαι άμα το πήρες από κατάστημα που έχει τμήμα και στην Αθήνα
JimmyFox Νοέμβριος 22, 2004 #4 Νοέμβριος 22, 2004 Aν η CPU είναι AMD έχει 1 χρόνο αν ήταν έκδοση tray και 3 χρόνια αν ήταν BOX. Aν η CPU είναι Intel έχει 2 χρόνο. Μπορείς να απευθυνθείς απ'ευθείας στον εισαγωγέα της AMD ή της Intel στην Ελλάδα αλλά αναγκαστικά θα πρέπει να έχει το τιμολόγιο ή την απόδειξη από το μαγαζί που την πήρες. Έστω και από fax.
gto234 Νοέμβριος 22, 2004 Author #5 Νοέμβριος 22, 2004 Είναι AMD BOX και έχει 3 χρόνια.Το κατάστημα δεν έχει παράρτημα στην Αθήνα.Δεν έχει πρόβλημα απλά ρωτάω σε περίπτωση που πάθει κατι αν μπορώ να κάνω αλλαγή στην Αθήνα σε κάποια αντιπροσωπία της AMD.
JimmyFox Νοέμβριος 22, 2004 #6 Νοέμβριος 22, 2004 Είναι AMD BOX και έχει 3 χρόνια.Το κατάστημα δεν έχει παράρτημα στην Αθήνα.Δεν έχει πρόβλημα απλά ρωτάω σε περίπτωση που πάθει κατι αν μπορώ να κάνω αλλαγή στην Αθήνα σε κάποια αντιπροσωπία της AMD.Δεν είναι αμάξι για να έχει αντιπροσωπείες. Τον εισαγωγέα εννοείς. Δηλαδή την Oktabit. Δε θα έχεις πρόβλημα αν έχεις την απόδειξη αγοράς μαζί σου.
schumifer Νοέμβριος 22, 2004 #7 Νοέμβριος 22, 2004 Δημήτρη διαπιστωμένο αυτό?Δηλαδή με την απόδειξη του καταστήματος πας στην Οκταμπιτ??
JimmyFox Νοέμβριος 22, 2004 #8 Νοέμβριος 22, 2004 Mε την απόδειξη/τιμολόγιο πας στον προμηθευτή/εισαγωγέα και απαιτείς εξυπηρέτηση. Τώρα, αν στον αλλάξει είναι άλλον καπέλο.... Μπορεί να πει οτι τον υπερχρόνισες και να σε αφήσει μλκ... Ε τότε τους ρίχνεις ένα βρισίδι, τους απειλείς με μήνυση, σπας οτι βρεις μπροστά σου και τελικά στον αλλάζουν...Γι'αυτό παιδιά επεξεργαστές παίρνω μόνο από το Πλαίσιο....
schumifer Νοέμβριος 22, 2004 #9 Νοέμβριος 22, 2004 Στη φάση που σπας ό,τι βρεις μπροστά σου ,τα πληρώνεις μετά???ΛΟΛ
maddoctor Νοέμβριος 22, 2004 #10 Νοέμβριος 22, 2004 Στη φάση που σπας ό,τι βρεις μπροστά σου ,τα πληρώνεις μετά???ΛΟΛΜπορεί να γίνεις και διάσημος!Σε φαντάζομαι JimmyFox σε κανένα παράθυρο στο κεντρικό δελτίου του Άλτερ και από πάνω να γράφει " Οργισμένος κομπιουτερίστας τα έσπασε όλα γιατί τον αδίκησαν" Lol!!!!!!! :081: :081: Να σοβαρευτούμε, λογικά πρέπει να σε εξυπηρετήσει ο αντιπρόσωπος, αφού μπορείς να αποδείξεις την αγορά του προϊόντος.Εξάλου και το μαγαζί στον αντιπρόσωπο θα το έστελνε.....
outlaw Νοέμβριος 22, 2004 #11 Νοέμβριος 22, 2004 Mε την απόδειξη/τιμολόγιο πας στον προμηθευτή/εισαγωγέα και απαιτείς εξυπηρέτηση. Πρέπει να πάρεις και ένα δελτίο αποστολής (απο το μαγαζί που τον αγόρασες) για να το δεχτούν επίσημα οι εισαγωγείς.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.