Atari[Xp+] Αύγουστος 22, 2005 #41 Αύγουστος 22, 2005 e-shop---> Επαρχία και εγώ . cpu + Psu σε μια βδομάδα τα είχα . Δεν έχω την απαιτηση να γίνει σε 3 μέρες γιατί ξέρω πώς είναι υπερβολικό . Το cpu αλλάχθηκε με venice + 0 διαφορά παρόλο που εκανε 3 ευρω ακριβότερα [απο τον πρώην winnie] Και το psu κόπηκε πιστωτικό γιατί πήρα διαφορετικό . Τον χειμώνα στο τηλ ειναι οκ . Τωρα οντως ακους 2 loop τα soundtrack τους .... αλλα λόγω αδειων ειναι λογικό .
sa1901 Αύγουστος 22, 2005 #42 Αύγουστος 22, 2005 Εμένα μου πήρε μία βδομάδα για να αλλάξουν PSU, Dead On Arival. Για το κανονικό RMA τα πράγματα πάνε πολύ πιο αργά....
bizimis1442169065 Αύγουστος 22, 2005 #43 Αύγουστος 22, 2005 Ο τρόπος με το οποίο γράφει ο Mill εμένα δεν μου αρέσει για να μην πω ότι με προσβάλει κιόλας .Κατά τ’αλλα το RMAτου e-shop είναι άριστο τουλάχιστον σ'εμένα .Τοσα χρονια πελατης τους και κανενα παραπονο ..... ισα - ισα :052:
kerneld Αύγουστος 22, 2005 #44 Αύγουστος 22, 2005 Κατά κάποια περίεργη σύμπτωση όλα τα RMA μου έχουν γίνει στο Πλαίσιο, παρόλο που οι αγορές μου είναι 50-50 μοιρασμένες μεταξύ Πλαισίου και e-shop. Όλως περίεργως πάντως, 3 φορές που έκανα κράτηση στο e-shop και διπλοεπιβεβαιώσαμε την παραγγελία και τα στοιχεία μου στο τηλέφωνο, όταν πήγα να παραλάβω (με βολεύει μιας και το e-shop είναι 3 λεπτά δρόμος από το γραφείο και δεν μπλέκω με διανομές και άλλες καθυστερήσεις) ως δια μαγείας η κράτηση δεν βρισκόταν πουθενα στα computer τους, με αποτέλεσμα να ξαναπαραγγέλνω.Μικρό το κακό θα πει κάποιος (καμία σχέση με άλλες εφιαλτικές εμπειρίες), αλλά προσωπικά μιας και τους ακουμπάω τα λεφτά μου περιμένω και άψογο σέρβις σε όλα τα επίπεδα.
schumifer Αύγουστος 22, 2005 #45 Αύγουστος 22, 2005 Μετά από 15 μέρες, τις τελευταίες 7 με καθημερινή επικοινωνία (=20 λεπτά αναμονή) σήμερα στο πρώτο τηλεφώνημα μου είπαν ότι δεν έχουν ακόμη εημέρωση από την ΑΜΔ. Τελικά πριν λίγο που ξαναπήρα κι ενώ με είχαν διαβεβαιώσει ότι θα ερχόταν επεξεργαστής από την ΑΜΔ μου είπαν ότι επεξεργαστής δεν υπάρχει να πάω να πάρω τα χρήματα...
Mill1442169106 Αύγουστος 22, 2005 #46 Αύγουστος 22, 2005 Παιδες ειπα συγγνωμη για τον τονο μου στο τελος του ποστ.Απλά ειμαι εξοργισμενος.Και εσεις θα εισασταν.Και δε μπορειτε να καταλαβετε απολυτα την κατασταση γιατι δε σας ετυχε μαλλον να δωσετε 420 ευρω για μια καρτα γραφικων να χαλασει μεσα στην εγγυηση και για 2 μηνες να τη παιζουν σα μπαλακι ο ενας στον αλλον και να σας κοροιδευουν (ναι γιατι καποιοι υπαλληλοι με ειρωνευοντουσαν και απο πανω!),και ολο αυτο το καιρο να ειστε χωρις καρτα γραφικων.Χωρια τα τηλεφωνηματα που εχω κανει Αθηνα και χρεωνομαι γιατι ειμαι απο επαρχια (αυτο ειναι το λιγοτερο).Απλα εγω σας συμβουλεψα,σαν πελατης που τη πατησε.ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΖΩΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ PC ΣΑΣ ΑΠΟ ONLINE ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ και μιλησα συγκεκριμενα για το eshop.gr γιατι εκει γιναν τα πιο πολλα συμβαντα.Εχω αγορασει και απο το πλαισιο (online) και δεν εχω το παραμικρο παραπονο.
benhour Αύγουστος 22, 2005 #47 Αύγουστος 22, 2005 φιλε μου πραγματικα κουραγιο!!εγω περνω απο e-shop και πλαισιο και ευτυχως ποτε δεν χριαστικε να κανω rma!(η ολοφαρδια που λεγαμε)!μια φορα μου χαλασε ενα τροφοδοτικο απο πλαισιο (εγω το ειχα καψει με ενα tec) αλλα το αλαξαν αμεσως!γενικως αμα πας απο το μαγαζι στο αλλαζουν!
schumifer Αύγουστος 23, 2005 #48 Αύγουστος 23, 2005 Γενικώς ίσως και στο ησοπ να έχουν πλέον τη λογική αν έχουμε άλλο ίδιο στο κατάστημα το δίνουμε . Αν έχουνε και ταλαιπωρούνε τον κόσμο τότε θέλουν ένα ξύπνημα
platonas1442169068 Σεπτέμβριος 30, 2005 #49 Σεπτέμβριος 30, 2005 Παιδια μετα απο καιρο συνεχιζω και εγω ενα θεμα μια που υπαρχει το threat.Στις 15/7 αγορασα μια gf6600gt pci-e απο το e-shop.Η καρτα εβγαζε προβλημα οτι δεν υπαρχει τροφοδοσια και εριχνε χρονισμους μνημης και gpu.Μετα απο συζητηση με παιδια απο εδω μεσα αρχες του επομενου μηνα την κανω RMA.(πηρα mb 1 βδομαδα μετα την αγορα της καρτας και ελειπα και μερικες μερες διακοπες).Μετα απο περιπου 2 βδομαδες μου λενε οτι η αντιπροσωπια την εστειλε πισω χωρις επισκευη γιατι δεν βρηκε προβλημα.Μου λενε τα παιδια αν θελω να την δουνε και εκεινοι και λεω ναι.Μετα απο 3-4 μερες με παιρνουν τηλεφωνο οτι βρηκαν προβλημα και θα την ξαναστειλουν.Σε 5 μερες με παιρνουν τηλ και μου λενε οτι η καρτα εφυγε για αντιπροσωπο σημερα κτλ και μενω μαλ***ας.Επισης σε ολο το διαστημα επαιρνα τηλ και μου ειπαν 2 φορες οτι σε 1-2 μερες θα παραλαβω.Λεω στο παλικαρι ολο το στορυ και μου λεει οτι το αναλαμβανει προσωπικα κτλ.(αυτο εγινε παρασκευη)Την τριτη με παιρνουν τηλ και λενε οτι η αντιπροσωπια βρηκε βλαβη,οτι υπαρχει ετοιμοπαραδοτη αλλη και θα την στειλουν στο εσοπ.Την παρασκευη παιρνω τηλ να ρωτησω τι εγινε και το παιδι που το σηκωσε μου αρχιζει τα σιγουρα βαλατε σωστα την καρτα στο board και κατι τετοια....μενω καγκελο,το εξηγω οτι και η αντιπροσωπια βρηκε βλαβη κτλ και λεει οτι θα με παρει τηλ σε 20 λεπτα που φυσικα δεν πηρε.(σε ολο το διαστημα μου λεγανε να το κοιταξουμε και σε 20 λεπτα θα σας παρουμε τηλ αλλα ΠΟΤΕ δεν πηραν.Συνολο γυρω στις 7-8 φορες)Την τριτη με παιρνουν τηλ και λενε οτι ηρθε η καρτα και μπορω να παραλαβω.Την παιρνει ο πατερας μου γιατι δεν μπορουσα να φυγω απο την δουλεια μου και οταν παω σπιτι βλεπω οτι η καρτα δεν εχει ψυχτρες.....περιεργο λεω...η αλλη ειχε....την βαζω πανω........βλεπω στο βιος 6600 ρομ κτλ....χμ...λεω....μπαινω windows και ζηταει drivers.....βλεπω nvidia 6600.......υποπτο λεω....κοιταω χρονισμους με rivatuner...βλεπω 300 gpu και 500 ram.....αμαν λεω που ειναι το 500/1000.Κοιταω κωδικους πανω στην καρτα και μπαινω στο σιτε της εταιριας...βλεπω 6600 απλη!!!!!!Στελνω μαιλ 7-8 το απογευμα και με παιρνουν σε 5-10 λεπτα απο το σερβις.Τα λεω στο παιδι,δινω σειριακο και τους αλλους κωδικους την καρτας και μου λεει οτι θα μιλησει με αντιπροσωπια για να την παω εγω και να γινει ανταλαγη χερι με χερι.Την επομενη ενω με ειχε διαβεβαιωσει οτι θα γινοταν μου λεει οτι περιμενουμε απαντηση και θα ξερουμε σιγουρα μεσα στην ημερα.Το ιδιο σκηνικο εγινε για συνολο 3 μερες.Σημερα μου λενε οτι το κανονισανε και να παω και να ζητησω το κυριο "ταδε" κτλ.Παμε και ο κυριος ταδε λεει οτι δεν εχει ενημερωθει για τιποτα,να αφησω την καρτα να δουνε και οτι σε καμια βδομαδα μπορει να εχω αλλη και τετοια.Παμε την καρτα σπιτι και μιλαω με εσοπ οπου λενε οτι πηρανε τηλ κτλ.Ζηταω αντικατασταση η πιστωτικο.Μου λενε οτι δεν φταινε αυτοι,αλλα η αντιπροσοπια και να φερω την καρτα εκει και απο δευτερα μπορει να μου κοψουν πιστωτικο κτλ.Ελεος πια!!! περιμενα 1 μηνα για αλλη καρτα,μου δωσανε πισω απλη και οχι GT,περασε μια βδομαδα στο τηλεφωνο και τωρα λενε να την αφησω και απο βδομαδα μπορει να κοπει πιστωτικο.........................Τι αλλο να κανω ??????Την τριτη που ειπαμε οτι τεταρτη θα καναμε ανταλαγη χερι με χερι στην αντιπροσωπια επειδη ειπα δεν περιμενω αλλο και θελω καρτα σημερα κτλ....Σημερα παρασκευη,ακομα εχω την απλη και λενε να την φερω και να την αφησω!!!!Συγνωμη για το μεγαλο μυνημα αλλα ηθελα να πω ολη την ιστορια και ειμαι και λιγο φρικαρισμενος
yanni Σεπτέμβριος 30, 2005 #50 Σεπτέμβριος 30, 2005 Αν το παραπάνω είναι έτσι όπως πραγματικά έγινε, sorry αν δεν είμαι απόλυτος ότι έτσι έγινε, προσωπικά θα πήγαινα μέχρι το eshop με την απλή και πέρα από το ότι θα τους είχα κάνει ΤΗΝ φασαρία σε περίπτωση που μου τα μάσαγαν θα τους την έφαρνα στο κεφάλι και μπροστά τους θα τράβαγα και μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ.
benhour Σεπτέμβριος 30, 2005 #51 Σεπτέμβριος 30, 2005 πιγενε απο το μαγαζι και βαλε τις φωνες!παντα πιανει!να πας κατα τις 1 που πλακωνει και η πελατια!
platonas1442169068 Σεπτέμβριος 30, 2005 #52 Σεπτέμβριος 30, 2005 Φιλε μου ετσι ακριβως εγιναν!!!Βασικα εγω δεν μπορω να φυγω απο την δουλεια για να παω απο εκει ετσι ευκολα.Σημερα πηγε ο πατερας μου στην αντιπροσωπια και οχι εγω,φυσικα με πηρε τηλεφωνο απο εκει και μου ειπε τι ακριβως εγινεfor the record....το παλικαρι που μου ειπε οτι η καρτα εφυγε για δευτερη φορα για service ειπε οτι ειναι ο προισταμενος του service,αν χρειαστω κατι να ζητησω αυτον κτλ.2 φορες που πηρα τηλεφωνο και τον ζητησα,πεμπτη και παρασκευη μου ειπαν οτι δεν ειναι στο γραφειο κτλ.Το ζητησα πρωτα και μετα ειπα ονομα οποτε δεν υπαρχει θα να το κανανε επιτηδες.Λεω κιολας οτι ειμαι πελατης του eshop 2 με 3 χρονια,με τρελες αγορες απο εκει,ειναι η πρωτη φορα που κανω RMA και μεχρι αυτο με την καρτα ημουν ευχαριστημενος απο το καταστημα!Μπορει απλα να ειμαι γκαντεμης......αλλα μετα απο τοσο καιρο χωρις pc,και ενω ουσιαστικα δεν δουλεψα την καρτα να εχω τετοια ταλαιπωρια?Βαλε και μια dsl που πληρωνω χωρις να την δουλευω + το οτι μερικες φορες χρειαζεται να δουλεψω σε pc με αποτελεσμα να πληρωσω και netcafe στο διαστημα αυτο.Να μην πω για την αναμονη στο τηλεφωνο που καθε φορα περιμενα 10 με 15 λεπτα ουτε το οτι μαζι με την καρτα εσκασα 750 ευρω για την αναβαθμιση που εκανα + m/b , cpu που πηρα 1 βδομαδα μετα.Οποτε πληρωσα 1100 περιπου ευρω για ενα συστημα που ακομα δεν το εχω δουλεψει!
Phant0m1442169125 Οκτώβριος 5, 2005 #53 Οκτώβριος 5, 2005 Και γω ό,τι αγορές έχω κάνει από κει, μου έχουν βγει "διαμάντια". Λογικά θα στο αλλάξουν αμέσως, εφόσον έχει πρόβλημα.
geo_hal Οκτώβριος 5, 2005 #54 Οκτώβριος 5, 2005 Συμβαίνουν και αυτά. Σε καμία εταιρεία δεν θα είναι όλοι οι πελάτες τις ικανοποιημένοι... Στις τόσες περιπτώσεις θα τύχει και μια στραβή! Αν γίνονται συνέχεια τέτοια περιστατικά είναι το πρόβλημα. Υπομονή και επιμονή θέλει και στην τελική όπως είπε και ένας φίλος πιο πάνω υπάρχει και το ΙΝΚΑ :062: :062:
naz Οκτώβριος 5, 2005 #55 Οκτώβριος 5, 2005 kai οπως ηταν αναμενομενο επιστρεφουμε στον βασικο κανονα της ζωης που λεει οτι ολα εινα θεμα τυχης...ειναι οπου πεσεις τελικα φιλε μου.ουτε αντιπροσωοπιες ,ουτε καταστηματα,ουτε οργανωμενα ¨"συστηματα εξυπηρετησης πελατων" ..παραμυθια φιλε μου. ο καθενας κοιταει να σωσει τον ξερεις ποιον,σε μια χαοτικη καθημερινοτητα ...και αν καποτε πεσεις σε καναν μαγκα που αυτο το χει βαλει σε δευτερη μοιρα,παιζει να κανεις και την δουλεια σου...ποτε ομως μην εισαι βεβαιος για τιποτα,αυριο μπορει ο ιδιος να κανει αλλα....
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.