panblock Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3, 2004 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3, 2004 Καλησπέρα παιδιάΞέρει κανείς που μπορώ να βρώ AMD Mobile CPUs, είτε στην Ελλάδα είτε στο UK (καλύτερα στο UK. Είμαι φοιτητής εδώ...)? Το overclockers.co.uk έχει έλλειψη και μου είπαν οτι θα κάνουν περίπου 4 βδομάδες μέχρι να φέρουν. Ξέρετε τίποτε άλλο?Ευχαριστώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
fantacid Σεπτέμβριος 3, 2004 #2 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2004 εδω AXMH2500FQQ4C IQYHA Link to comment Share on other sites More sharing options...
panblock Σεπτέμβριος 3, 2004 Author #3 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2004 Thanks fantacid! Είσαι μάγκας! Τον παρήγγειλα ήδη! Άντε και καλό μας overclocking! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fantacid Σεπτέμβριος 3, 2004 #4 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2004 Καλο clockarisma πανο!!!περιμενουμε κ αποτελεσματα με το κομματι οταν με το καλο ερθει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrSeanKon Σεπτέμβριος 4, 2004 #5 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 4, 2004 Βεβαια για να παει ψηλα παιζουν ρολο κι αλλοι παραγοντες εννοω τα υπολοιπα περιφερειακα (μητρικη, PSU, ψυξη, μνημες κλπ)....... Παντως καλα αποτελεσματα κι απο εμενα Link to comment Share on other sites More sharing options...
panblock Σεπτέμβριος 4, 2004 Author #6 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 4, 2004 Το ξέρω MrSeanKon γι' αυτό και παρήγγειλα και καινούργια φάνα (Silent Tower) και καινούργιες μνήμες (Geil 2x256MB PC3200). :D Οι μνήμες δεν είναι τίποτα σπουδαίο (2.5 6-3-3-2T) αλλά είναι καλύτερες από αυτεσ που έχω και φυσικά φτηνές! Γενικά ήθελα μια φτηνή αναβάθμιση απλά για να περάσω λίγο την ώρα μου με το overclocking παρά για να βελτιώσω σημαντικά τις επιδόσεις :023: Link to comment Share on other sites More sharing options...